Popocatepetl Den Haag

7,1

Jouw recensie over het restaurant Popocatepetl Den Haag

Jitteke F.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Eten was niet geweldig en de service al helemaal niet. We hebben erg lang met een leeg bord voor onze neus gezeten en de muntthee liet ook erg lang op zich wachten. Toen wij hiernaar vroegen reageerde de bediening niet, maar schreeuwde in ons bijzijn naar de keuken. Erg onprofessioneel.
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijke cocktails! eten was erg goed en de service was prima! heel erg gezellige sfeer om uiteten te gaan met vrienden/familie

een echte aanrader.
Beste Jelle,

Bedankt voor het delen van uw ervaring! Raad ons vooral aan bij anderen ;). Zien we u snel weer?

Mvg,
pim V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Beenhammetje ijskoud van binnen teruggestuurd niet de beste ervaring. Hopelijk is de beloofde nieuwe wel goed. Zucht tweede wel warm maar nauwelijks op smaak gebracht. Niet echt een aanrader
Beste Pim,

Bedankt voor de feedback en het achterlaten van uw recensie. Wat spijtig te lezen dat het beenhammetje tot 2 keer toe niet naar wens was. We gaan dit intern oppakken en hopen u ondanks deze ervaring in de toekomst weer te verwelkomen bij Popocatepetl.

Mvg,
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker en gezellig gegeten ter eren van de verjaardag van onze dochter.
We hadden allemaal een ander gerecht gekozen en konden op deze manier een goede vergelijking maken. maar het smaakte allemaal heerlijk.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Dit Mexicaanse restaurant is zeker niet mijn favoriet! De gerechten zijn allemaal erg vet (ik had een tortilla wrap die lekte van het vet) de kip was heel sterk gekruid en de hoeveelheden zijn niet te overzien, waarvan iedereen de helft weer laat staan. Niet een aanrader...
Mootje M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gereserveerd, maar bij binnenkomst was er ( nog ) geen tafel vrij. Wachten aan de bar, die vol zat met mensen die wachten op een tafel. Uiteindelijk een tafel gekregen, 2 persoonstafel voor 3 personen, lekker knus. Bediening is snel en vriendelijk. Mojito was niet te zuipen, jammer, aangezien je er wel wat voor moet betalen. Dan het eten, kinder maaltijd met kip, twee armzalige vleugeltjes waar meer veren aan zaten dan vlees, extra bij besteld, zouden er 6 inzitten, bleken er 4 te zijn inclusief nog meer veren. Borritos met kip, maar smaakte echt niet lekker en al helemaal niet naar kip. Beenham, mijn favorieten popo gerecht, deze eet ik altijd in Breda, Delft & Rotterdam, altijd perfect, dus die nam ik hier ook. Klein hammetje in vergelijking met de andere popo's en bijna koud. De zwarte pan is normaal gloeiend heet, maar kon je gewoon beet pakken. Het personeel probeerde te redden wat er te redden viel, geen kwaad woord over hun, zij hebben hun best gedaan. Maar de koks zullen toch echt liefde in hun eten moeten gaan stoppen, want dit is echt ernstig. Misschien moeten ze eens een dagje meelopen met de andere vestigingen. Dus conclusie, bediening was TOP, eten een FLOP!
AlitadeR .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hadden een leuke plek in een kleurrijke zaal. We namen allebei een enchilada. Het was lekker en voldoende. De bediening was vlot en vrolijk. Leuke plek midden in het centrum van Den Haag.
ramau002 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
zondag wezen eten . goeie welkom. Was rustig dus hoefde niet lang te wachten. Eteln was heerlijk en goed op smaak. Kom zeker terug.
Beste Ramou,

Bedankt voor uw bezoek en de daarbij geschreven recensie. Fijn dat het u zo goed bevallen is, zien wij u snel weer?

Lisa2107 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vrijdagavond hier met z'n tweeën gegeten. Ondanks dat wij geen tafeltje hadden gereserveerd en het erg druk was, kregen wij na vijf minuten onze tafel aangewezen. De bediening was vriendelijk en vrolijk. Voor 1 van de menu's gekozen en het was lekker en zeker meer dan genoeg! Het restaurant ziet er super leuk uit van binnen en creërt een leuke sfeer. Hier gaan wij zeker vaker naartoe!
Beste Lisa,

Bedankt voor uw recensie. Tot een volgende keer!

Pingu .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Afgelopen zondag besloten mijn vrouw en ik spontaan bij Popocatepetl te gaan eten. Na even te moeten wachten aan de bar, waar ons vrij snel een drankje werd aangeboden, mochten we kiezen tussen een zitplaats aan het raam of aan de zijkant, en wij kozen voor dat laatste. Heel netjes dat iedereen bij binnenkomst nacho's en een dip krijgt. Ik wilde graag de zeebaarsfilet, maar geen kreeftensaus. De bediening ging het meteen regelen met de keuken om tot een goede oplossing te komen. Het eten was goed, zeker wat betreft prijs-kwaliteit verhouding en porties, en ontzettende aardige bediening. Door het decor is het ook alsof je even op vakantie bent. Wij komen zeker weer een keer terug!
Beste Pingu,

Bedankt voor uw spontane bezoek en uw mooie recensie. Komt u zich snel weer op vakantie voelen bij ons?

LeentjeRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Popocatepetl is altijd goed. Dus ook in Den Haag. Lekker gegeten (nachos met zwarte bonen), snelle en goede service en een fijne sfeer.
Beste Leentje,

Bedankt voor uw bezoek en de recensie. Fijn dat u zo te spreken bent over het restaurant. Graag tot de volgende keer bij Popocatepetl!

Francesca F.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Voor de zoveelste keer gegeten blijft altijd goed vrolijk personeel! Ik vind de fajitas op de plaat gewoon het beste al het andere zijn zwaardere gerechten.
Beste Francesca,

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat het u zo goed bevallen is. Zien we u snel weer?

Renske B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We kwamen er zonder reservering. Het was al bijna vol om 18.00 uur, maar na heel even wachten werd ons een mooi plaatsje toegewezen in de vrolijk gekleurde en versierde zaal. Vooral de spiegeltjeswand vonden we erg leuk.
We aten er het klassieke gerecht enchilada en de Mexicaanse hamburger. Het was lekker, maar ook te verwachten en dus niet echt bijzonder. Wij hadden er genoeg aan. De prijs-kwaliteit-verhouding vonden we goed.
De bediening was vlot en vriendelijk, opgewekt, ondanks de grote drukte. Zodra er een tafeltje vrij kwam werd die met een sopje schoongemaakt, snel gedekt en hup, daar waren weer nieuwe eters.
Best Reyo,
Heel erg bedankt voor uw leuke recensie.

Wij zijn erg blij dat u het naar uw zin heeft gehad. Tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet

Popocatepetl Den Haag
Ralf V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het totaalplaatje in dit restaurant klopte voor ons gevoel wel. Het eten is redelijk goed en de prijs-kwaliteit verhouding was zeker in orde. Mijn partner gaf aan dat het eten wel minder was qua hoeveelheid dan enkele jaren geleden. De bediening is zoals je mag verwachten in een dergelijk restaurant. Het decor is niet echt mijn smaak, maar klopt wel met het restaurant.
visser-i .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Pas geleden heb ik samen met mijn vriend bij Popocatepetl in Den Haag gegeten. Hij had contact opgenomen om na te vragen of glutenvrij eten mogelijk is, en dat zou geen probleem zijn. Echter, in het restaurant was geen allergenenkaart en werd er verteld dat ik de tortillachips kon eten. Een andere serveerder waarschuwde mij en was wel zeer kundig en net in het omgaan met de wens glutenvrij te eten. Uiteindelijk hebben wij lekker gegeten, vooral de pollo picante is een aanrader!
Ayesha K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wij zijn al meerdere keren hier komen eten. Het leukste vinden wij de altijd vriendelijke en vrolijke bediening. Daarnaast zijn de gerechten lekker, wel een beetje vet, maar goed op smaak en grote porties. Ze hebben mij de laatste keer aangenaam verrast met de vegetarische enchiladas, daar kom ik zeker nog een keer voor terug. Verder zijn de cocktails aan te raden!
remcokoning .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Gisteravond ben ik met een vriend gaan eten bij popocatepetl in Den Haag. De ruimte van binnen is mooi ingericht, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De ober kwam netjes vragen of alles naar wens is tijdens het eten, top! Ik heb de combinancion popocatepetl besteld en ik was zeer tevreden over de kwaliteit van het eten. Het is een top restaurant voor Den Haag waar je ook goedkoop kan gaan eten.
Manisah A.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Mijn vriendin en ik kwamen hier op een dinsdag avond eten. Het was redelijk druk na half 6, maar binnen 10 minuten kregen wij een tafel voor 2. De bediening was zeer vriendelijk en alert. De prijzen variëren vanaf 10 t/m 20 euro voor een gerecht. Menu was standaard Mexicaans, je kon kiezen tussen verschillende vullingen voor een burrito en/of taco. Hier eten is een aanrader als je van Mexicaans eten houdt.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, mooi plaatje in het gezellig drukke restaurant. Bediening is de verdere avond redelijk langzaam. Het eten was lekker, ik had de pittige kip in kokossaus. De pecan kahluha cake is een aanrader!
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Het was een feestelijke avond. Mijn vijf studenten hadden hun project in Zoetermeer opgeleverd en hadden dat met een mooie acht beloond gezien. Bovendien was de kerstvakantie begonnen; een mooie aanleiding om samen (studenten en coach) een hapje Mexicaans te gaan eten in Den Haag. Er was op ons gerekend in het volle en levendige restaurant. Veel grotere groepen en kennelijk het een en ander te vieren. De bediening kwam wat moeizaam op gang. De menu's lagen klaar op tafel, maar waren niet gelijk. We hadden inmiddels een drankje en mochten na verloop van tijd best wel bestellen. Een belangrijk onderdeel van wat we bestelden bleek niet meer voorradig. Dat werd niet aan de voorkant, maar achteraf gemeld. Een alternatief werd niet aangeboden. Het alternatief dat wij bedachten was na enig overleg aanvaardbaar. Het bleef rommelig en duurde lang. Hoewel er veel bediening rond liep, leken de grotere groepen de aandacht te vragen. Het eten smaakte redelijk, maar het was veel, ongelofelijk veel. Het was een mooie avond omdat we het goed hadden met elkaar. De studenten blij met hun succes en met de kerstvakantie, ik trots als een pauw op de prestatie en presentatie van 'mijn mannen'. De entourage was dynamisch en levendig. Maar een beetje meer aandacht en afstemming en een betere inkoop en wat minder eten zou helpen.