Popocatepetl Breda

Meer informatie over restaurant Popocatepetl Breda

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Srebrek .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gegeten met twee personen. De sfeer in het restaurant was goed. De bediening ongedwongen, maar niet te ' vrij'. De spare- ribs gegeten, die prima van smaak waren. Alles werd geserveerd op een houten 'bord' met de grootte van een kaasplank. Er viel regelmatig iets naast de plank.

Samengevat: een prima maaltijd in een gemoedelijke sfeer....
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
We hebben weer eens bij Popocatepetl gegeten, en het was erg lekker. De chorizo als voorafje is al een behoorlijke smakelijke maaltijd. Daarna fajitas (erg lekker , maar te veel) en chili con carne die ook erg lekker was. Als nagerecht warme kaluha cake met pecanoten en ijs en ook een lekker wijntje erbij zijn wij helemaal voldaan, en erg tevreden weer naar huis gegaan.
Geek13 S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Voor de 2e keer gaan eten, en het is super lekker! Gezellige mexicaanse sfeer, leuke bediening en heerlijk eten. Tip is om ook echt n mexicaans gerecht te nemen, heerlijk!
Serieus .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Vriendelijke vlotte bediening in een leuk ingerichte ruimte in het centrum van Breda.
Ook voor de vegetariër prima te eten. Vooral de voorgerechten erg lekker.
Stina .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Super vriendelijke bediening altijd. Ook erg attent en vlot. Lekker eten. Snelle service. Alles altijd dik orde. We komen hier met plezier altijd.
Fred T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst. Kregen direct een bakje nacho chips. Zeer vriendelijke en klantgerichte bediening. Attent en snel. Gezellige ambiance. Prettig Mexicaans. eerlijke guacamole en garnalen met avocado vooraf. Hoofdgerecht van enchilados en een stoofvleesgerecht. Dus zeer aan te bevelen.
Jobse001 J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Sfeervol en kleurrijk restaurant. Bij drukte duurt het wat langer voor het eten opgediend wordt, maar wachten is hier een genot. De vegetarische versie van de Platos Tortillas Mexicanas (tacos, burritos etc.) was lekker, maar werd opgediend met veel kaas en daardoor erg zout. Vlotte en enthousiaste bediening!
PatvW .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Laatst heerlijk gegeten op een doordeweekse avond. Leuk gelegen aan de Havermarkt. De bediening vriendelijk en het eten stond snel op tafel. Zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader is de Mexican Style Cheesecake.
Rubenduinker .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
sfeervol restaurant, voor een gezellige avond
De tafeltjes in het restaurant staan wel wat dicht op elkaar.
Goede tijdsduur tussen de gerechten. Eten goed op smaak.
No nonsense bediening, gewoon een prima 7!
Verheijden .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wij hebben afgelopen zaterdag bij Popo gegeten, wat onze eerste keer was en erg goed is bevallen! We kregen een tafeltje binnen gezien het terras vol zat. De bediening heeft op ons verzoek netjes het terras in de gaten gehouden en ons direct een tafeltje buiten gegeven toen er één vrij was. Het menu was goed en het eten was erg lekker. Het hoofdgerecht liet wat langer op zich wachten maar zeker nog niet zo lang dat wij ernaar moesten vragen. Het personeel kwam uit zichzelf excuus maken en we kregen een drankje van het huis aangeboden. Erg netjes gezien wij de duur nog erg vonden meevallen. Inrichting zowel binnen als buiten is erg leuk en sfeervol. Complimenten voor dit restaurant, de kok en de bediening. We komen vaker eten en zullen het ook zeker aanbevelen aan vrienden en familie
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
We hebben bij Popocatepetl een 3 gangen menu gegeten en alles was uitstekend. We hebben iedere keer verschillende gerechten genomen zodat we bij elkaar konden proeven. Lekkere tortilasoep, maar de chorizoworstjes waren net iets lekkerder. Ook bij het hoofdgerecht de fajitas met groenten en geitenkaas en de chili con carne bij elkaar geproefd, maar beiden waren heerlijk. Het lekkerst was de kahlua cake met vanille ijs. Dit alles met een wijntje en niet te vergeten de erg leuke vlotte bediening heeft ons weer een fijne avond bezorgd.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Leuk Mexicaans restaurant (onderdeel van een keten) in hartje Breda. Helaas een klein terras in de zomer, maar als je een plekje kunt bemachtigen, is het op een bruisend, klein plein. Uitgebreide kaart. Geen hele uitgesproken smaken als in pittig of zo, maar gemiddeld genomen toch echt wel prima. Ruime porties. Vriendelijke bediening. Flinke keuze in cocktails (lekkere margaritas). De enchiladas zijn lekker, evenals de fajitas die ook origineel opgediend worden. Desserts helaas aan de prijzige kant.
Chrissie12 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Attente en vriendelijke bediening. Sfeervol en kleurrijk interieur. Ruime keuze uit verschillende Mexicaanse maaltijden. Malse kip, smaakvol en ruime porties. Zeker een aanrader
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Super bediening, leuke sfeer en een social deal menu wat echt goed was.

Het was een snikhete dag maar toch gingen wij als voorgerecht voor een heerlijke (pittige) tortillasoep. Hoofdgerecht de Fajita's met groenten en Taco's met rundergehakt. De Fajita's 10/10, mooie verse groenten. Taco's ook prima 7,5/10. Dessert 2x de Kahlua cake....leuke avond gehad. Tevens complimenten voor de gastheer, vrolijke vent.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Bij Popo gegeten met een Social Deal actie. Voor €15 p.p. kregen wij een driegangendiner. We kregen tortillachips met dip bij binnenkomst. Daarna bestelde ik de met kaas gegratineerde nacho's, fajitas met kip en de pecan kahluá cake (dit kost normaal €27,50). De gerechten waren erg lekker, bereid met verse producten. De pecan kahlúa cake die net uit de oven kwam stond voor mij met stip op één. Popo is een super sfeervolle zaak, ik vind het hier altijd leuk zitten. Wij werden vooral geholpen door een lange, kale man. Hij was erg vriendelijk! Zo iemand hoop je te treffen in de bediening. Ook fijn: een karafje water bij de fles wijn was geen probleem. Wederom een top ervaring bij Popo. Ik blijf terugkomen!
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Leuke tent om naar toe te gaan. Decor lekker vrolijk. Personeel vriendelijk. Service was ook top. Eten smaakte goed. Krijgt waar voor je geld. Bord lag goed vol. Cocktail (Strawberry Daquiri) was iets minder qua smaak en prijs (niet in verhouding ). Al met al goed en lekker gegeten voor een vriendelijke prijs.
Kenny S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Met mijn vriendin besloten om naar Popocatepetl te gaan. We kwamen er altijd langs en het ziet er altijd zo gezellig uit.

Bij binnenkomst valt gelijk het gezellige decor op. Helaas duurde het redelijk lang voordat iemand ons kwam begroeten. Gelukkig konden we daarna wel gelijk door naar onze gereserveerde tafel.

Het personeel was heel vriendelijk. Helaas hebben we in de loop van de avond verschillende obers/serveersters gehad. Hierdoor was er af en toe miscommunicatie en dit maakte het geheel nogal rommelig.

De glazen met drinken waren goed gevuld. Ook het voor gerecht was ruim voldoende. We hebben een Appetizer To Share genomen. De Queso Fundido, een Mexicaanse kaasfondue. Erg leuk dat het niet een kaasfondue was zoals we dat in Nederland kennen.

Voor het hoofdgerecht hebben we gekozen voor de Tapas Puebla. Te bestellen vanaf 2 personen. Hierbij krijg je een scala aan vlees, vis en groente gerechten. Een erg leuk gerecht, helemaal we niet met de Mexicaanse keuken bekend zijn. Het enige nadeel van dit gerecht is dat we het wat weinig vonden voor de gerekende prijs.

De desserts waren daarintegen weer ruim in hoeveelheid. Een Torta de Chocolate voor mijn vriendin en een Mousse Choco voor mijzelf.

Dit restaurant is zeker de moeite waard om eens te gaan eten, zowel voor het eten als de gezellige sfeer.
Myrna E.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Hier vandaag gegeten met de kortingsacties van de Jumbo. Geen moment stopt van gehad! Het was wel heel druk en luidruchtig en we werden aan een grote tafel gezet. Toen ik vroeg of een tafeltje met iets met privacy werd dit meteen geregeld. Ik de rest van de accijns wad de bediening top! Als voorgerecht hadden we mexicaanse kaasfondue. Het was anders dan wee verwachten maar wel ontzettend lekker! Het hoofdgerecht duurde door de drukte erg lang maar was het wachten waard. Een variatie aan gerechten waarvan de kip en de ribbetjes eruit sprongen. Heerlijk! Ook de toetjes, de cheesecake en de chocoladetaart waren geweldig. En de prijs was prima. 75 euro (zonder korting van 15 euro) voor 2 personen elk 3 gangen en 3 drankjes. Kortom, we komen snel terug!
Miranda O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Met een social deal bon in het kader van 15 jaar een 3 gangen menu gegeten.
Keuze was prima, voor elke gang 3 keuzes.

Kwaliteit van het eten was heerlijk! Zeer goed!

Bediening prima

Setting sfeervol en gezellig!

Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Helaas duurde het erg lang voordat onze drankjes kwamen en dat was zeker niet alleen bij ons zo. Het eten was zoals gewoonlijk weer in orde. Enchillada's prima en ook de spareribs waren mals en goed van smaak. Een goed adres om even lekker iets te eten.