Popocatepetl Breda

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Popocatepetl Breda

Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Helaas toch het nadeel van een 'restaurantketen' ervaren: eten met weinig liefde. De enchilladas waren te simpel, weinig gevuld en geen smaak. De bonen, rijst en salade er omheen waren oud en het zag er zeer ontrekkelijk uit.
Gerald H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Restaurant start zijn vriendelijk n hulpzaak. iENS was minder goed omdat mijn reservering was niet doorgekomen. Gelukkig konden ze ons een tafel vinden.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hadden de 2pers schotel faijitas gemengd. Deze was lekker. Maar het voorgerecht sloeg me enorm tegen, had de kabeljauw maar dit als koud gerecht dat is niet echt lekker. Jammer. De inrichting is top!
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Voor een ketenrestaurant blijft deze tent toch een goede. Het eten hier is over het algemeen best goed, al vind ik wel dat ze niet teveel moeten afwijken van de Mexicaanse keuken omdat er vraag is maar andere dingen maar dat is een keuze. Spareribs (die wel erg lekker waren), zijn weinig Mexicaans maar daarom bestaan ze misschien nog. Een beetje op het niveau Beren restaurant eten, maar dan net iets beter, en sfeervoller. Het restaurant zit in een leuk pand en de inrichting is lekker vrolijk. Personeel was ook erg vriendelijk.
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een heerlijke Mexicaanse formule, in Breda in een mooi historisch pand aan de havernarkt. Van binnen volledig in Mexicaanse sfeer en helaas een beperkt terras vanwege de ruimte. Super gegeten, veggie keus uitgebreid, de veggie burrito was top, iets teveel cheddar, en de pollo in picante kokossaus is een aanrader. Heerlijk gegeten en een prima prijs kwaliteit!
Srebrek .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gegeten met twee personen. De sfeer in het restaurant was goed. De bediening ongedwongen, maar niet te ' vrij'. De spare- ribs gegeten, die prima van smaak waren. Alles werd geserveerd op een houten 'bord' met de grootte van een kaasplank. Er viel regelmatig iets naast de plank.

Samengevat: een prima maaltijd in een gemoedelijke sfeer....
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
We hebben weer eens bij Popocatepetl gegeten, en het was erg lekker. De chorizo als voorafje is al een behoorlijke smakelijke maaltijd. Daarna fajitas (erg lekker , maar te veel) en chili con carne die ook erg lekker was. Als nagerecht warme kaluha cake met pecanoten en ijs en ook een lekker wijntje erbij zijn wij helemaal voldaan, en erg tevreden weer naar huis gegaan.
Geek13 S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Voor de 2e keer gaan eten, en het is super lekker! Gezellige mexicaanse sfeer, leuke bediening en heerlijk eten. Tip is om ook echt n mexicaans gerecht te nemen, heerlijk!
Serieus .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Vriendelijke vlotte bediening in een leuk ingerichte ruimte in het centrum van Breda.
Ook voor de vegetariër prima te eten. Vooral de voorgerechten erg lekker.
Stina .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Super vriendelijke bediening altijd. Ook erg attent en vlot. Lekker eten. Snelle service. Alles altijd dik orde. We komen hier met plezier altijd.
Fred T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst. Kregen direct een bakje nacho chips. Zeer vriendelijke en klantgerichte bediening. Attent en snel. Gezellige ambiance. Prettig Mexicaans. eerlijke guacamole en garnalen met avocado vooraf. Hoofdgerecht van enchilados en een stoofvleesgerecht. Dus zeer aan te bevelen.
Jobse001 J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Sfeervol en kleurrijk restaurant. Bij drukte duurt het wat langer voor het eten opgediend wordt, maar wachten is hier een genot. De vegetarische versie van de Platos Tortillas Mexicanas (tacos, burritos etc.) was lekker, maar werd opgediend met veel kaas en daardoor erg zout. Vlotte en enthousiaste bediening!
PatvW .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Laatst heerlijk gegeten op een doordeweekse avond. Leuk gelegen aan de Havermarkt. De bediening vriendelijk en het eten stond snel op tafel. Zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader is de Mexican Style Cheesecake.
Rubenduinker .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
sfeervol restaurant, voor een gezellige avond
De tafeltjes in het restaurant staan wel wat dicht op elkaar.
Goede tijdsduur tussen de gerechten. Eten goed op smaak.
No nonsense bediening, gewoon een prima 7!
verheijden .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wij hebben afgelopen zaterdag bij Popo gegeten, wat onze eerste keer was en erg goed is bevallen! We kregen een tafeltje binnen gezien het terras vol zat. De bediening heeft op ons verzoek netjes het terras in de gaten gehouden en ons direct een tafeltje buiten gegeven toen er één vrij was. Het menu was goed en het eten was erg lekker. Het hoofdgerecht liet wat langer op zich wachten maar zeker nog niet zo lang dat wij ernaar moesten vragen. Het personeel kwam uit zichzelf excuus maken en we kregen een drankje van het huis aangeboden. Erg netjes gezien wij de duur nog erg vonden meevallen. Inrichting zowel binnen als buiten is erg leuk en sfeervol. Complimenten voor dit restaurant, de kok en de bediening. We komen vaker eten en zullen het ook zeker aanbevelen aan vrienden en familie
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
We hebben bij Popocatepetl een 3 gangen menu gegeten en alles was uitstekend. We hebben iedere keer verschillende gerechten genomen zodat we bij elkaar konden proeven. Lekkere tortilasoep, maar de chorizoworstjes waren net iets lekkerder. Ook bij het hoofdgerecht de fajitas met groenten en geitenkaas en de chili con carne bij elkaar geproefd, maar beiden waren heerlijk. Het lekkerst was de kahlua cake met vanille ijs. Dit alles met een wijntje en niet te vergeten de erg leuke vlotte bediening heeft ons weer een fijne avond bezorgd.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Leuk Mexicaans restaurant (onderdeel van een keten) in hartje Breda. Helaas een klein terras in de zomer, maar als je een plekje kunt bemachtigen, is het op een bruisend, klein plein. Uitgebreide kaart. Geen hele uitgesproken smaken als in pittig of zo, maar gemiddeld genomen toch echt wel prima. Ruime porties. Vriendelijke bediening. Flinke keuze in cocktails (lekkere margaritas). De enchiladas zijn lekker, evenals de fajitas die ook origineel opgediend worden. Desserts helaas aan de prijzige kant.
chrissie12 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Attente en vriendelijke bediening. Sfeervol en kleurrijk interieur. Ruime keuze uit verschillende Mexicaanse maaltijden. Malse kip, smaakvol en ruime porties. Zeker een aanrader
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Super bediening, leuke sfeer en een social deal menu wat echt goed was.

Het was een snikhete dag maar toch gingen wij als voorgerecht voor een heerlijke (pittige) tortillasoep. Hoofdgerecht de Fajita's met groenten en Taco's met rundergehakt. De Fajita's 10/10, mooie verse groenten. Taco's ook prima 7,5/10. Dessert 2x de Kahlua cake....leuke avond gehad. Tevens complimenten voor de gastheer, vrolijke vent.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Bij Popo gegeten met een Social Deal actie. Voor €15 p.p. kregen wij een driegangendiner. We kregen tortillachips met dip bij binnenkomst. Daarna bestelde ik de met kaas gegratineerde nacho's, fajitas met kip en de pecan kahluá cake (dit kost normaal €27,50). De gerechten waren erg lekker, bereid met verse producten. De pecan kahlúa cake die net uit de oven kwam stond voor mij met stip op één. Popo is een super sfeervolle zaak, ik vind het hier altijd leuk zitten. Wij werden vooral geholpen door een lange, kale man. Hij was erg vriendelijk! Zo iemand hoop je te treffen in de bediening. Ook fijn: een karafje water bij de fles wijn was geen probleem. Wederom een top ervaring bij Popo. Ik blijf terugkomen!