Popocatepetl Breda

Schoolstraat 2 4811 WB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Popocatepetl Breda

Inwoners en bezoekers van Breda die zich even in Mexicaanse sferen willen hullen, vinden voldoening bij Popocatepetl. Dit is een gezellig Mexicaans restaurant op de Schoolstraat 2.

Enchillada's en fajita's zijn een aantal van de gerechten die de smaakpapillen op z'n Mexicaans verwennen. Er is ook een combinatiemenu van verschillende maaltijden beschikbaar. Voor de kinderen is er een kindermenu. Een Mexicaans gerecht is uiteraard niet compleet zonder een frozen margarita of Cantina bier. Bij Popocatepetl dineren de gasten in een warm en kleurrijk Mexicaans decor. Er kan ook worden gegeten op het terras, waar de zon op mooie dagen voor extra warmte zorgt.

Na het eten mag men op kosten van het restaurant een kaartje naar een vriend of familielid sturen. Ben je de eigenaar van zo'n kaartje en nieuwsgierig geworden naar Popocatepetl? Reserveer dan snel een tafel bij dit gezellige Mexicaanse restaurant.

Meer informatie over restaurant Popocatepetl Breda

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Popocatepetl Breda

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke snelle bediening
Dineke B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Super! We hadden nog een voorstelling in het Chasse theater en er werd keurig rekening mee gehouden waardoor we snel ons eten hadden. Heerlijk gegeten en door de snelle service hadden we zelfs nog tijd voor een dessert!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben lekker gegeten, met name van het voor- en hoofdgerecht is de prijs/kwaliteitverhouding erg goed. Het dessert vonden wij wat minder, maar dat kwam ook omdat we daar ruim een half uur op moesten wachten. De bediening is vriendelijk, maar er zit geen ‘systeem’ in. Daardoor heb je steeds iemand anders aan je tafel en ze weten van elkaar niet wie waar mee bezig is. We moesten dan ook steeds zelf om een nieuwe drankbestelling ‘bedelen’. Men had meer drank kunnen verkopen aan ons zevenkoppige gezelschap!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Hele gezellige sfeer, aardig personeel met zeer vriendelijk ontvangst. Cocktails en voorgerecht waren heerlijk!
Hoofdgerecht viel van één van ons een beetje tegen ( veel verbrandde stukjes kip) maar het andere was heerlijk.
Al met al heerlijk avondje gehad.
Lieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gevarieerde kaart, voldoende en smakelijk eten, prima bediening.
Jurgen B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuke sfeer in dit gezellige restaurant. De gerechtjes met pulled pork zijn een echte aanrader. Verder vond ik de rest van de gerechten die we gegeten hebben niet heel bijzonder.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima gegeten.
eric B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Vrij vroeg gereserveerd ivm een evenement later op de avond, daardoor was het vrij rustig. Bediening is netjes en vriendelijk, maar zou wat meer op kunnen letten. Het was soms lastig de aandacht te krijgen. De gerechten waren van goede kwaliteit en werden keurig aangekleed opgediend. Smaakvol en acceptabele prijzen. De drankjes zijn echter behoorlijk aan de prijs en de glazen zijn klein (vooral de Margaritha's). Atmosfeer is gezellig.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Gezellig zitten in echt Mexicaanse sfeer, heerlijk eten en vriendelijke bediening
Nikki L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Lekker en gezellig
Ping V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk en simpel mexicaans eten, erg gezellig zitten ook!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Helaas toch het nadeel van een 'restaurantketen' ervaren: eten met weinig liefde. De enchilladas waren te simpel, weinig gevuld en geen smaak. De bonen, rijst en salade er omheen waren oud en het zag er zeer ontrekkelijk uit.
Gerald H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Restaurant start zijn vriendelijk n hulpzaak. iENS was minder goed omdat mijn reservering was niet doorgekomen. Gelukkig konden ze ons een tafel vinden.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hadden de 2pers schotel faijitas gemengd. Deze was lekker. Maar het voorgerecht sloeg me enorm tegen, had de kabeljauw maar dit als koud gerecht dat is niet echt lekker. Jammer. De inrichting is top!
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Voor een ketenrestaurant blijft deze tent toch een goede. Het eten hier is over het algemeen best goed, al vind ik wel dat ze niet teveel moeten afwijken van de Mexicaanse keuken omdat er vraag is maar andere dingen maar dat is een keuze. Spareribs (die wel erg lekker waren), zijn weinig Mexicaans maar daarom bestaan ze misschien nog. Een beetje op het niveau Beren restaurant eten, maar dan net iets beter, en sfeervoller. Het restaurant zit in een leuk pand en de inrichting is lekker vrolijk. Personeel was ook erg vriendelijk.
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een heerlijke Mexicaanse formule, in Breda in een mooi historisch pand aan de havernarkt. Van binnen volledig in Mexicaanse sfeer en helaas een beperkt terras vanwege de ruimte. Super gegeten, veggie keus uitgebreid, de veggie burrito was top, iets teveel cheddar, en de pollo in picante kokossaus is een aanrader. Heerlijk gegeten en een prima prijs kwaliteit!
Srebrek .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gegeten met twee personen. De sfeer in het restaurant was goed. De bediening ongedwongen, maar niet te ' vrij'. De spare- ribs gegeten, die prima van smaak waren. Alles werd geserveerd op een houten 'bord' met de grootte van een kaasplank. Er viel regelmatig iets naast de plank.

Samengevat: een prima maaltijd in een gemoedelijke sfeer....
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
We hebben weer eens bij Popocatepetl gegeten, en het was erg lekker. De chorizo als voorafje is al een behoorlijke smakelijke maaltijd. Daarna fajitas (erg lekker , maar te veel) en chili con carne die ook erg lekker was. Als nagerecht warme kaluha cake met pecanoten en ijs en ook een lekker wijntje erbij zijn wij helemaal voldaan, en erg tevreden weer naar huis gegaan.
Geek13 S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Voor de 2e keer gaan eten, en het is super lekker! Gezellige mexicaanse sfeer, leuke bediening en heerlijk eten. Tip is om ook echt n mexicaans gerecht te nemen, heerlijk!
Serieus .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Vriendelijke vlotte bediening in een leuk ingerichte ruimte in het centrum van Breda.
Ook voor de vegetariër prima te eten. Vooral de voorgerechten erg lekker.