Popocatepetl Breda

Schoolstraat 2 4811 WB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Popocatepetl Breda

Inwoners en bezoekers van Breda die zich even in Mexicaanse sferen willen hullen, vinden voldoening bij Popocatepetl. Dit is een gezellig Mexicaans restaurant op de Schoolstraat 2.

Enchillada's en fajita's zijn een aantal van de gerechten die de smaakpapillen op z'n Mexicaans verwennen. Er is ook een combinatiemenu van verschillende maaltijden beschikbaar. Voor de kinderen is er een kindermenu. Een Mexicaans gerecht is uiteraard niet compleet zonder een frozen margarita of Cantina bier. Bij Popocatepetl dineren de gasten in een warm en kleurrijk Mexicaans decor. Er kan ook worden gegeten op het terras, waar de zon op mooie dagen voor extra warmte zorgt.

Na het eten mag men op kosten van het restaurant een kaartje naar een vriend of familielid sturen. Ben je de eigenaar van zo'n kaartje en nieuwsgierig geworden naar Popocatepetl? Reserveer dan snel een tafel bij dit gezellige Mexicaanse restaurant.

Meer informatie over restaurant Popocatepetl Breda

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Popocatepetl Breda

Danny E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Lekker eten, heel bord vol en prijs was schrikbarend laag !! Fijne avond gehad.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Donderdagavond zonder reservering bij Popo binnengelopen, en gastvrij ontvangen. Omdat wij niet zo heel grote eters zijn (gepensioneerd) gevraagd of wij een hoofdgerecht samen konden delen. Geen enkel probleem. Met een lekker nagerecht en ook wijn, zijn we weer heel voldaan naar huis gegaan.
David M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
hier met 2 p gegeten. we bestelden fajitas en een buritto. Het was lekker voor een snelle maaltijd na het shoppen. zeker niet hoogstaand maar het is een leuke sfeer en de bediening was vriendelijk. als je niet te veel verwacht is het prima!
Oda V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
Aniek D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gezellig restaurant met heerlijk mexicaans eten en vriendelijk personeel. Aanrader!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heel gastvrij en het eten was geweldig
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten...Ik had de serviche..deze mag wat pittiger...en de stoofschotel...heeerlijk...goede bediening, snel...lekkere frozen Margarita's en de rekening was met 200 euro voor 6 mensen ook een aangename verrassing. Kortom...aanrader...vooral met dit weer!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
bezoek op woensdag 11-07
kip burrito koud opgediend, vervangende gehakt burrito lauw opgediend.
bijzonder jammer om zo'n relatief eenvoudig gerecht te verknallen.
rekening betaald ,geen plek om naar terug te komen.
vriendelijke bediening met waarschijnlijk te opdracht om gratis koffie aan te bieden.
Bas F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Valt nooit tegen! Goed eten voor heel schappelijke prijs en vriendelijke bediening.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben heerlijk in het zonnetje gezeten, De aangepaste burrito werd opgevuld met rijst wat het niet lekker maakte. Ze hebben ons hiervoor een kopje koffie en thee aangeboden(heel erg netjes)
Riet G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Altijd goed
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke snelle bediening
Dineke B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Super! We hadden nog een voorstelling in het Chasse theater en er werd keurig rekening mee gehouden waardoor we snel ons eten hadden. Heerlijk gegeten en door de snelle service hadden we zelfs nog tijd voor een dessert!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben lekker gegeten, met name van het voor- en hoofdgerecht is de prijs/kwaliteitverhouding erg goed. Het dessert vonden wij wat minder, maar dat kwam ook omdat we daar ruim een half uur op moesten wachten. De bediening is vriendelijk, maar er zit geen ‘systeem’ in. Daardoor heb je steeds iemand anders aan je tafel en ze weten van elkaar niet wie waar mee bezig is. We moesten dan ook steeds zelf om een nieuwe drankbestelling ‘bedelen’. Men had meer drank kunnen verkopen aan ons zevenkoppige gezelschap!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Hele gezellige sfeer, aardig personeel met zeer vriendelijk ontvangst. Cocktails en voorgerecht waren heerlijk!
Hoofdgerecht viel van één van ons een beetje tegen ( veel verbrandde stukjes kip) maar het andere was heerlijk.
Al met al heerlijk avondje gehad.
Lieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gevarieerde kaart, voldoende en smakelijk eten, prima bediening.
Jurgen B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuke sfeer in dit gezellige restaurant. De gerechtjes met pulled pork zijn een echte aanrader. Verder vond ik de rest van de gerechten die we gegeten hebben niet heel bijzonder.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018