Popocatepetl Breda

Schoolstraat 2 4811 WB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Popocatepetl Breda

Inwoners en bezoekers van Breda die zich even in Mexicaanse sferen willen hullen, vinden voldoening bij Popocatepetl. Dit is een gezellig Mexicaans restaurant op de Schoolstraat 2.

Enchillada's en fajita's zijn een aantal van de gerechten die de smaakpapillen op z'n Mexicaans verwennen. Er is ook een combinatiemenu van verschillende maaltijden beschikbaar. Voor de kinderen is er een kindermenu. Een Mexicaans gerecht is uiteraard niet compleet zonder een frozen margarita of Cantina bier. Bij Popocatepetl dineren de gasten in een warm en kleurrijk Mexicaans decor. Er kan ook worden gegeten op het terras, waar de zon op mooie dagen voor extra warmte zorgt.

Na het eten mag men op kosten van het restaurant een kaartje naar een vriend of familielid sturen. Ben je de eigenaar van zo'n kaartje en nieuwsgierig geworden naar Popocatepetl? Reserveer dan snel een tafel bij dit gezellige Mexicaanse restaurant.

Meer informatie over restaurant Popocatepetl Breda

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Popocatepetl Breda

Marga V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten...Ik had de serviche..deze mag wat pittiger...en de stoofschotel...heeerlijk...goede bediening, snel...lekkere frozen Margarita's en de rekening was met 200 euro voor 6 mensen ook een aangename verrassing. Kortom...aanrader...vooral met dit weer!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
bezoek op woensdag 11-07
kip burrito koud opgediend, vervangende gehakt burrito lauw opgediend.
bijzonder jammer om zo'n relatief eenvoudig gerecht te verknallen.
rekening betaald ,geen plek om naar terug te komen.
vriendelijke bediening met waarschijnlijk te opdracht om gratis koffie aan te bieden.
Bas F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Valt nooit tegen! Goed eten voor heel schappelijke prijs en vriendelijke bediening.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben heerlijk in het zonnetje gezeten, De aangepaste burrito werd opgevuld met rijst wat het niet lekker maakte. Ze hebben ons hiervoor een kopje koffie en thee aangeboden(heel erg netjes)
Riet G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Altijd goed
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke snelle bediening
Dineke B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Super! We hadden nog een voorstelling in het Chasse theater en er werd keurig rekening mee gehouden waardoor we snel ons eten hadden. Heerlijk gegeten en door de snelle service hadden we zelfs nog tijd voor een dessert!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben lekker gegeten, met name van het voor- en hoofdgerecht is de prijs/kwaliteitverhouding erg goed. Het dessert vonden wij wat minder, maar dat kwam ook omdat we daar ruim een half uur op moesten wachten. De bediening is vriendelijk, maar er zit geen ‘systeem’ in. Daardoor heb je steeds iemand anders aan je tafel en ze weten van elkaar niet wie waar mee bezig is. We moesten dan ook steeds zelf om een nieuwe drankbestelling ‘bedelen’. Men had meer drank kunnen verkopen aan ons zevenkoppige gezelschap!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Hele gezellige sfeer, aardig personeel met zeer vriendelijk ontvangst. Cocktails en voorgerecht waren heerlijk!
Hoofdgerecht viel van één van ons een beetje tegen ( veel verbrandde stukjes kip) maar het andere was heerlijk.
Al met al heerlijk avondje gehad.
Lieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gevarieerde kaart, voldoende en smakelijk eten, prima bediening.
Jurgen B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuke sfeer in dit gezellige restaurant. De gerechtjes met pulled pork zijn een echte aanrader. Verder vond ik de rest van de gerechten die we gegeten hebben niet heel bijzonder.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima gegeten.
eric B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Vrij vroeg gereserveerd ivm een evenement later op de avond, daardoor was het vrij rustig. Bediening is netjes en vriendelijk, maar zou wat meer op kunnen letten. Het was soms lastig de aandacht te krijgen. De gerechten waren van goede kwaliteit en werden keurig aangekleed opgediend. Smaakvol en acceptabele prijzen. De drankjes zijn echter behoorlijk aan de prijs en de glazen zijn klein (vooral de Margaritha's). Atmosfeer is gezellig.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Gezellig zitten in echt Mexicaanse sfeer, heerlijk eten en vriendelijke bediening
Nikki L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Lekker en gezellig
Ping V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk en simpel mexicaans eten, erg gezellig zitten ook!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Helaas toch het nadeel van een 'restaurantketen' ervaren: eten met weinig liefde. De enchilladas waren te simpel, weinig gevuld en geen smaak. De bonen, rijst en salade er omheen waren oud en het zag er zeer ontrekkelijk uit.
Gerald H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Restaurant start zijn vriendelijk n hulpzaak. iENS was minder goed omdat mijn reservering was niet doorgekomen. Gelukkig konden ze ons een tafel vinden.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hadden de 2pers schotel faijitas gemengd. Deze was lekker. Maar het voorgerecht sloeg me enorm tegen, had de kabeljauw maar dit als koud gerecht dat is niet echt lekker. Jammer. De inrichting is top!
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Voor een ketenrestaurant blijft deze tent toch een goede. Het eten hier is over het algemeen best goed, al vind ik wel dat ze niet teveel moeten afwijken van de Mexicaanse keuken omdat er vraag is maar andere dingen maar dat is een keuze. Spareribs (die wel erg lekker waren), zijn weinig Mexicaans maar daarom bestaan ze misschien nog. Een beetje op het niveau Beren restaurant eten, maar dan net iets beter, en sfeervoller. Het restaurant zit in een leuk pand en de inrichting is lekker vrolijk. Personeel was ook erg vriendelijk.