Popocatepetl Amersfoort

Lieve Vrouwestraat 4 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Popocatepetl Amersfoort

Puur Mexico in Amersfoort

Bij Popocatepetl Amersfoort krijg je het pure sfeertje van Mexico mee. Dineer in de levendige stijl van Mexico en geniet van de heerlijkste guacamole en nachos. Het restaurant ligt midden in het centrum van Amersfoort en is een kleurrijke aanvulling van de stad en de straat. Laat je verwennen door de enthousiaste bediening, geniet van een gemixte cocktail, van de authentieke Mexicaanse gerechten en het kleurige cantina interieur en maak jouw avond compleet Mexicaans bij Popo!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Popocatepetl Amersfoort

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
Aafke G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Hier met de AH bonnen gegeten, echt heerlijk gegeten. Heel vriendelijk personeel. Het was erg druk dus we moesten soms wat langer wachten maar zo buiten met een verfrissend glaasje sangria was dat eigenlijk geen probleem. Kleine kanttekening qua eten. In ons voorgerecht zaten garnalen en ik had niet het idee dat die vers waren, leken uit vriezer te komen. Dat was jammer. De desserts daarentegen... té lekker voor woorden, vooral de chocolademousestaart en de cheesecake!
Ing6 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
we hebben heerlijke empanaditas, chorizo en ceviche vooraf gesmuld,hoofd n zalige salade met gerookte kip en nog veel meer, n fajitas kip en kabeljauw om af te sluiten met goddelijke toetjes.
voor ons heeft Popocatepetl slechts 1 nadeel: de muziek staat veel te hard. alsof je in n disco bent ipv n restaurant waar je fijn met elkaar wilt kunnen praten. n volgende zullen we er wat van zeggen en vragen of t ajb n stuk zachter kan.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellig restaurant met lekkere gerechten.
Bij het toetje zou het ijsbolletje wat groter mogen.
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
De service was gehaast toen het druk was en we leken vergeten toen het erna erg rustig werd. Geen aandacht! En het eten komt (als het uiteindelijk komt!) allemaal erg op hetzelfde neer qua ingrediënten, alleen dan anders opgemaakt, maar de smaak blijft hetzelfde. Alles is erg duur voor wat je krijgt. En de verse jus is zeker niet vers en er zit suikersiroop aan toegevoegd. We gaan zeker niet nog eens, jammer, want we vinden de kleurtjes zo leuk.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Ontzettend grote porties en alles even lekker. De serive was top, ze kwamen gezellig een praatje maken en het eten was er snel. Wij hebben erg prettig buiten kunnen zitten, binnen vonden wij het wel erg donker. Top avond gehad.
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het eten was lekker en de bediening was vriendelijk. Het duurde wel vrij lang totdat we ons eten hadden vanwege drukte maar dit werd van te voren aangegeven dus geen probleem. Wij werden leuk ontvangen en achteraf nog even met de bedrijfsleidster gesproken over wat vragen en opmerkingen, hier werd enthousiast op gereageerd en dat vonden wij erg prettig. Wij komen zeker terug!
Goedemorgen Hettie,

Bedankt voor het achterlaten van een mooie recensie.

Graag tot snel!

Conny U.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
ons bezoek aan Popocatepetl was een goede ervaring. Vanwege Amersfoort Jazz was het heel druk in de stad en in het restaurant. Het eten was erg lekker en leuk opgediend.
Goedemorgen Conny,

Goed te horen dat jullie hebben genoten van Amersfoort jazz en het bezoek aan Popo.

Graag tot een volgende keer!

Renate V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gezellige kleurrijke inrichting maar de kant waar wij zaten was erg donker . Bediening was erg vriendelijk maar onervaren en maakte veel foutjes. Onder andere was onze bestelling voor het hoofdgerecht verwisselders waardoor we erg lang moesten wachten. Hier kwamen ze wel excuses voor aanbieden en kregen een drankje. aangeboden.Wij hadden geen haast en hebben er geen probleem van gemaakt. Op het eten zelf geen enkele aanmerking. De gerechten waren allemaal lekker.
Goedemorgen Renate,

Wat vervelend dat jullie extra lang hebben moeten wachten op de hoofdgerechten. Wij proberen op drukke dagen maar ook bij inwerken van nieuw personeel het overzicht te bewaken zodat de gast hier zo min mogelijk hinden van heeft. Wij zullen hier nog meer de focus op leggen. We zien u graag een keer terug om te laten zien dat het ook anders kan.

Rieneke T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Zeer vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, leuk ingericht restaurant, sfeervol. Prijzen voor een 3-gangendiner zijn wel erg hoog, maar gelukkig met AH-restaurant actie wel prima voor een avondje.
Goedemorgen Rieneke,

Bedankt voor je mooie beoordeling.

Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
heerlijk gegeten echt een aanrader.
gezellig en lekker eten.
niet duur.
goede sfeer en bediening.
voor herhaling vatbaar
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, we gaan zeker nog een keer maar dan moet er wel weer een aktie zijn anders is het voor ons te duur helaas.
Selina R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten met mijn zussie. Het duurde lang vanwege een grote groep. We zaten beetje afgelegen. Eten verder was prima.
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer vriendelijke en oplettende bediening. Heerlijk gegeten, met o.a. hele lekkere guacamole, een heel goed ovengerecht en een nagerecht dat ik zeker thuis ook eens ga proberen te maken! De wachttijd tussen de gangen was precies goed. Toen er (door onze schuld) een ongelukje gebeurde met een coctail, kregen we direct een nieuwe. Hoewel we zeker niet de beste tafel van het restaurant hadden, hebben we er een heerlijke avond gehad.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Via de Iens site gereserveerd, helaas bleek deze uiteindelijk niet goed te zijn aangekomen. Gelukkig kregen we toch een tafeltje toegewezen. De bediening rende snel weg en kwam pas 15 minuten later vragen wat we wilde eten en drinken. Ook miste we de tortila chips die voorheen altijd op tafel werd gezet. Op verzoek het gemixte pannetje gekregen, ondanks dat die eigenlijk alleen te bestellen was vanaf 2 personen. Na een half uur wachten kwam ons eten, maar hadden we nog altijd geen drinken! Gelukkig volgende dit snel en kregen we de cocktail van het huis. Een nette oplossing, maar helaas was bij ons de sfeer er wel uit. Gerechten waren erg karig! Pannetje met diverse soorten vlees oogde erg leeg en het gerecht met enschiladas leek ook een stuk minder dan dat we normaal gewend zijn. Wat er op onze borden lag was wel erg lekker. Bewust geen toetje genomen omdat we er geen vertrouwen meer in hadden.
Popo's hebben we altijd erg lekker en goed gevonden, maar deze vestiging in Amersfoort liet een heel andere kant zien. Jammer!
Ing6 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
heerlijk gegeten, fijne bediening en n gezellig restaurant. Enige min voor ons is dat de Mexicaanse muziek behoorlijk hard staat, mag wat ons betreft stuk zachter
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Samen met mijn vrouw via de AHbon heerlijk gegeten bij Popocatepetl in Amersfoort,
de porties waren voor ons zelfs wat groot, dus ruim voldoende.
personeel was vriendelijk en voorkomend.
Wat ons betreft aanbevolen een keer te gaan eten bij Popocatepetl in Amersfoort.
Alies R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met de AH restaurant actie redelijk gegeten, gezellige inrichting en vriendelijk personeel. Er werd duidelijk minder aandacht aan het eten gegeven door deze actie, fajitas pannetje was nog bijna rauw, en een extra drankje bestellen duurde lang. Desert was wel erg lekker.
mvanderhulst1961 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het voorgerecht was heerlijk , maar de enchillades erg tegenvallen . Eerder waren ze goed gevuld en super lekker, nu concept veranderd, alleen droog gehakt erin, verder niks , het was een droge smaakloze hap met de bonen en rijst erbij. Nagerecht was wel weer lekker maar eenvoudig,.Bediening was goed en vond het ook vervelend dat de enchillades niet meer zo zijn als voorheen. Weet niet of ik hier nog snel naar terug ga, terwijl ik eerder zo enthousiast was over Pococatepetl.
1 van de dochters had een beenhammetje die was erg lekker
Carmen D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Mooi aangekleed restaurant, zeer sfeervol. Duurde wel erg lang voordat bestellingen werden opgenomen, wachttijd voor eten was echter wel prima. Bediening niet zo. Voorgerecht en hoofdgerecht viel wat tegen maar het nagerecht maakte een hoop goed.
mVmB .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met de AH actie wezen eten bij Popocatepetl. Hier al eerder geweest, dus we wisten dat het een restaurant was met een gezellig interieur en niet bijzonder, maar prima eten. De ontvangst en service waren echter matig, het meisje dat ons ontving nam niet de tijd om ons de jas uit te laten doen. Vervolgens hebben we zonder dat er iemand bij ons kwam zitten wachten aan tafel zonder drinken en/of menu. Het restaurant zat aardig vol en er bleek maar één dame in dit deel van het restaurant met minstens 7 tafels de bediening te regelen. We zaten dus enige tijd zonder drinken en toen we het konden bestellen, kwam het toen we het hoofdgerecht bijna op hadden. Positief was dat het voorgerecht vlot kwam en het hoofdgerecht niet direct, maar een mooie tijd erna. De keuken deed dus prima werk. Wat betreft de AH actie kan je er a la carte kiezen, dus dit was prettig.