Popocatepetl Amersfoort

Lieve Vrouwestraat 4 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Popocatepetl Amersfoort

Puur Mexico in Amersfoort

Bij Popocatepetl Amersfoort krijg je het pure sfeertje van Mexico mee. Dineer in de levendige stijl van Mexico en geniet van de heerlijkste guacamole en nachos. Het restaurant ligt midden in het centrum van Amersfoort en is een kleurrijke aanvulling van de stad en de straat. Laat je verwennen door de enthousiaste bediening, geniet van een gemixte cocktail, van de authentieke Mexicaanse gerechten en het kleurige cantina interieur en maak jouw avond compleet Mexicaans bij Popo!

Meer informatie over restaurant Popocatepetl Amersfoort

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Popocatepetl Amersfoort

Peter R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vriendelijk ontvangen door een jongedame die ons een tafeltje aanwees.
Vooraf een glas rode huiswijn voor mezelf en een tonic voor mijn echtgenote. Voldoende keus in het menu en ook voldoende gelegenheid om onze keus te bepalen.
Mijn echtgenote koos voor de Fajitas biefstuk en ik nam de Carnes Asadas.
De keuze van mijn echtgenote was smakelijk en goed verzorgd. Mijn Carnes Asadas bestond uit een portie friet in een kommetje. Deze smaakte echter naar oud frituutvet en was niet echt lekker.
De Carnes Asadas bestond uit twee stukjes van 1 en 2 botjes sparerib, 1 kippevleugeltje, 1 stukje lamsvlees en een klein stukje biefstuk. De biefstuk was nog wel rood aan de binnenzijde maar erg droog en had een leversmaak.
Al met al en ervaring waardoor ik dit restaurant niet echt zou willen aanbevelen.
Willemijn K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Kleurrijke omgeving, heel prettige bediening , heerlijk eten. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ruime porties.
Prima te doen om vanaf het station naar toe te wandelen, ongeveer 20 minuten.
Beste Willemijn,

Bedankt voor uw mooie recensie!

J.W. S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ondanks dat wij behoorlijk te vroeg arriveerden zijn we uitstekend ontvangen. Het eten was goed. De bediening uitstekend, zelfs nog toen het echt druk werd was er aandacht voor elke gast. Totale indruk: goed en we komen zeker een keer weer wanneer we in Amersfoort zijn.
Beste J.W.
Bedankt voor deze prachtige recensie!
Graag tot een volgend bezoek.

G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima gelegenheid voor een leuke avond uit. Leuk ingericht, goed eten en een hele prettige en vlotte bediening. Aanrader!
Beste G,

Bedankt voor uw beoordeling, raad ons vooral aan bij anderen!;)
Zien wij u snel weer?

Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de Mexicaanse sfeer en het voor Popo gebrouwen Mexicaanse biertje. Vriendelijke en goede bediening. We zaten hier met de AH actie en positief was, dat we alles van de kaart konden kiezen voor de drie gangen. De ceviche was bijzonder om eens als voorgerecht te hebben. Ik miste alleen de zoete aardappel die er volgens de kaart bij zou zitten. Een aanrader is de cheesecake als dessert met limoen en tequila!
Beste Rosa,

Bedankt voor uw leuke beoordeling! Zonde dat wij de zoete aardappel waren vergeten, excuus daarvoor.
Komt u snel weer bij ons eten?

Mvg,,
gerrit_en_marjan .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was lekker en afwisselend. De bediening kon zo nu en dan wat attenter. De inrichting was een beetje kantine-achtig, niet heel gezellig.
Beste Gerrit_en_Marjan,

Bedankt voor uw beoordeling en feedback.
Tot ziens bij Popocatepetl.

i.pol .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wederom goed, lekker en gezellig gegeten.
Oók met AH kortingsbon.
Alles kan worden aangepast naar je wensen.
Wij komen hier erg graag
Bedankt voor de mooie beoordeling, zien wij u snel weer?!

d H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
het eten was heerlijk gelukkig geen grote porties en de opmaak van de borden was ook erg gezellig.komen beslist weer terug---
Beste D,

Bedankt voor de prachtige beoordeling!
Graag tot snel.

Team Popocatepetl
Marj0 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Leuk kleurrijk interieur, midden in het oude centrum van Amersfoort. Gezellig avondje uit maar de kwaliteit van het eten kan beter. Mooie deal van AH.
Suzan R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wie van Mexicaans houdt kan hier prima terecht. Lekker eten, gezellige sfeer. Voldoende keus.
Wij hebben hier met de Ah actie gegeten en is zeker een aanrader.
Beste Suzan,

Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling! Graag tot ziens bij Popocatepetl!!

^TEAM POPO
Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. medewerkers waren klantvriendelijk, het eten was niet koud geserveerd maar jammer dat ik er wel lang op moest wachten. Aanrader!
Beste Lisanne,

Bedankt voor uw bezoek en recensie. Wat jammer van de wachttijd. Wij zullen hier scherper op proberen te zijn in de toekomst. Desondanks graag tot snel.

HenRZ Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk en de gangen niet te snel op elkaar. Wij waren een half
uur te vroeg maar dat was geen probleem. Top! 1 minpunt: de tafels voor 2 personen staan wel erg dicht op elkaar in rijen van 3. Je kunt letterlijk verstaan wat je buren zeggen. Wij zaten in de loop van de bediening dat was minder leuk.
Beste HenRZ,

Bedankt voor uw beoordeling en de feedback.
Graag tot ziens bij Popocatepetl.
Tk B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Hier gegeten met mijn ouders en 2 kinderen. Bediening was gehaast, niet alert en niet heel vriendelijk. Eten oke, niet bijzonder, prijzen duur. Hoofdgerechten kwamen heel laat, ze waren ons vergeten! Niet voor herhaling vatbaar voor ons. We waren bijna €100,- kwijt. Voor dit bedrag eten wij liever ergens waar we met een glimlach worden bediend en niet worden vergeten.
Beste TK,

Bedankt voor uw beoordeling, wat een gemiste kans van ons. Excuses voor deze ervaring.
Zo verloopt een avond gebruikelijk niet bij ons. Graag laten wij in de toekomst zien hoe het wel moet.
Wij zullen dit met het team bespreken en oppakken.

Graag tot ziens bij Popocatepetl
José H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijke gerechten en fijne, levendige Mexicaanse sfeer.
Ook met A.H. Restaurant kortingskaart correcte bediening.
Denk nog wel eens terug te gaan!
Beste José,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien u graag snel weer!

R.R. T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Leuke entourage, het restaurant is gevestigd in een laat-middeleeuws pand in Amersfoort en gemakkelijk te vinden. Vriendelijke en behulpzame bediening, smakelijk eten en een eigen bier maken het een bezoek waard.
Beste R,

Wat een prachtige beoordeling, dank daarvoor!
Graag tot snel bij Popocatepetl.

ambar G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker Mexicaans eten, leuke inrichting. Stukje vakantie in eigen stad. Met de AH restaurantactie hier gegeten. Erg leuk dat we van de hele kaart konden kiezen! Enige minpuntje: waar wij zaten (tafel rechts achterin voor 4 personen naast de doorgang naar de toiletten) stond het buurtafeltje (2 personen) storend supervlak naast ons. Met name de dame van het echtpaar aan dat tafeltje was meer met ons gesprek bezig dan met haar eigen tafelgenoot. Gaf een erg onvrij gevoel.
Beste Ambar,

Bedankt voor de mooie beoordeling en feedback. Betreft de indeling van de tafels, zullen wij hier naar gaan kijken.
Graag tot een volgende keer.

Anne N.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten met mijn familie. Zoals gewoonlijk een gezellige sfeer en vriendelijke personeel! Wij komen zeker nog vaker terug!!
Beste Anne,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en het achterlaten van uw recensie. Graag tot ziens bij het volgende bezoek!

brigitstarmans .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig en lekker gegeten. We waren drie kwartier eerder dan gereserveerd, maar konden meteen aan tafel. Veel keuze op de menukaart en aan het einde kregen we de helft korting op de rekening.
Beste Brigit,

Bedankt voor uw recensie! Bij ons bent u altijd van harte welkom, ook wat eerder dan verwacht ;). Heeft u gebruik gemaakt van de AH Iens Restaurant actie? Graag tot ziens bij een volgend bezoek.

Anne Marie B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten samen met zes collega's in een gezellig en leuk gedecoreerd restaurant met goede prijs/kwaliteit verhouding voor wat er geboden wordt.
Beste Anne Marie,

Bedankt voor uw mooie recensie! Zien we u snel weer?

Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijke bediening, het eten kwam lekker op tijd! Keuze van de hele kaart met de AH actie en daarna 50% van de rekening TOP! Een aanrader!
Beste Suzanne,

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie recensie. Raad ons vooral aan bij anderen!