POPEI

Klokgebouw 300 5617 AD Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant POPEI

Ongedwongen en artistieke huiskamersfeer

Dit gezellige eetcafé bevindt zich in het hart van een bruisend muziekcentrum. Je wordt omringd door de vele facetten van popmuziek. Regelmatig vinden hier live optredens plaats. Dit maakt het tot een geliefde plek voor muzikanten en studenten. Op de overzichtelijke kaart vind je ongecompliceerde gerechten, zoveel mogelijk bereid met biologische en fair trade ingrediënten. Tijdens de zomermaanden kun je lekker lunchen, dineren of borrelen op het terras. Heb je daar geen tijd voor? Maak dan gebruik van de afhaallunch.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant POPEI

2 minuten lopen van Station Strijp-S
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag 11.30 - 21:30

• Contant betalen niet mogelijk , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant POPEI

Merle G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
De noemer restaurant niet waardig. Dertien euro vragen voor wat bonen uit blik in tomatenpuree met 1 hard gebakken wrap uit plastic erbij is gewoon schaamteloos.
Marli V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Voor 18 man komen borrelen. Werden goed geholpen, lekkere borrelplankjes gekregen en al met al goed geholpen. Er werd zelfs extra moeite gedaan om ons in een zaaltje allemaal op de foto te krijgen.
J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Niet te lang gewacht. Bediening heeft netjes gewacht tot iedereen (groep van 6) aanwezig was met het uitdelen van de kaart, maar wel de drankjes opgenomen en gebracht. De prijs is wel verhoogd na mijn laatste bezoek.
Verder prima!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Gezellig gegeten met het gezin. Klein foutje op de rekening is herstelt.
saskiauiteindhoven .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het eten was heerlijk en de sfeer is er erg goed. Persoonlijk vind ik de muurschilderingen lelijk en ze zijn nogal aanwezig.
Willem T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
We hadden denk ik een beetje pech die avond. We werden bediend door iemand die normaal gesproken ander werk doet. Dat ging niet helemaal soepel. Daarna was het tapbier op dat we bestelden waardoor we 1,5 glas kregen. We hoefden er maar 1 af te rekenen. Vervolgens was er de broodplank. heerlijk gerild brood maar een veeel te grote portie. 1 plank is voldoende voor 2 tot 3 personen. daarna kregen we de mededeling dat 1 van de gerechten die we besteld hadden op was. De opeenstapeling van vervelende dingen werd erkend en we kregen een drankje van het huis aangeboden. Het wachten op het hoofdgerecht duurde vervolgens redelijk lang. Al met al lekker gegeten. De friet was wel wat vet en niet knapperig. Onder de streep wel een voldoende.
eline_stumpel .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We hebben lekker gegeten. Originele gerechten. Ik volg een dieet en daar is geweldig goed rekening mee gehouden. Fijn dat dat kan! Popei ziet er leuk en ongedwongen uit en het was er gezellig druk.
Beste Eline,

Dankjewel voor je fijn recensie, dit doet ons zeker goed!
We hopen je graag een volgende keer te mogen verwelkomen en net zo'n positieve indruk bij jullie achter te mogen laten als afgelopen keer!

Hopelijk tot ziens!

Kim S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Goed gegeten en de bediening was top! Nathalie was die avond onze gastvrouw en heeft het super gedaan door haar komen we zeker snel terug.
Beste Kim,

Hartelijk dank voor je positieve recensie! Fijn dat onze menukaart en service zo goed in de smaak is gevallen!
We hopen je graag een volgende keer te verwelkomen in ons duurzaam, biologisch eetcafé!

Leo R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Eten: uitstekend en fantasievol. Wel had ik de indruk dat de gerechten zo ongeveer hetzelfde waren als een jaar gelden en een half jaar geleden. Dat zou best anders mogen en kunnen. Voor de rest: niets dan complimenten, zowel voor de kwaliteit en smakelijkheid van de gerechten als voor de bediening.
Beste Leo,

Aller eerst hartelijk dank voor je fijne recensie! Een recensie zoals deze doet ons zeer goed. Fijn dat alles naar wens is geweest zoal het eten als de bediening. Verder krijgen we binnenkort een nieuwe kaart, dit wordt een zeer belovende kaart met duurzame en biologische producten het zou leuk zijn als je deze weer een keer zou komen proberen!

Hopelijk tot ziens!

Eline V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker eten, goede bediening en leuke sfeer!
Beste Eline,

Hartelijk dank voor je fijne recensie!
We hopen je graag een volgende keer te mogen verwelkomen in ons duurzaam, biologisch eetcafé!

Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Fijne sfeer, goed betaalbaar eten en zeer vriendelijke bediening, aanrader.
Beste Wilma,

Dankjewel voor je positieve recensie!

TEAM POPE
Dóra R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten met verrassende smaken en goede porties. Er kwamen ondertussen nostalgische muziekjes langs uit de speakers, dus we waren helemaal tevreden. Tot de volgende keer!
Beste Dora,

Wat goed om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten. Deze recensies doen ons zeker goed!
Graag hopen we jullie en volgende keer te mogen verwelkomen in ons duurzaam, biologisch eetcafé!

eline_stumpel .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Hebben gezellig gezeten. Leuke sfeer. Ik was hier met een vriendin om weer eens bij te kletsen. Ik heb een dieet en daar is rekening mee gehouden. Lekker forel gegeten.
Beste Eline,

Wat fijn om te horen dat jullie en gezellige avond hebben gehad!

J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We hebben een fijne avond gehad met zijn tweetjes. De anti-pasti was smullen geblazen. Fijn dat het vegetarisch kon :) Wat ons betreft een aanrader om hier te eten.
Beste heer/mevrouw Jager,

Dankjewel voor je leuke recensie! Fijn dat de anti-pasti zo goed in de smaak is gevallen.

S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Prettige sfeer en bediening.
Jammer genoeg waren de garnalen van de garnalenburger, te hard gebakken.
De frieten waren wel smakelijk!
Beste heer/mevrouw Snijders,

Aller eerst hartelijk dank voor je recensie!
Fijn om te horen dat de sfeer en bediening voor jullie prettig is geweest! We hopen jullie graag een volgende keer een betere ervaring te geven met het eten.
We hopen jullie graag een volgende keer te morgen verwelkomen in ons duurzaam, biologisch eetcafé!

V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We moesten zelf vragen om de kaart nadat we al drinken hadden besteld. En het broodplankje kregen we pas bij het na 20 minuten. Dat viel iets tegen. Verder lekker gegeten in deze levendige zaak. We willen wel nog een keer terug. Er zou misschien ook wat meer vlees op het menu mogen staan ipv vis e.d.
Beste heer/mevrouw van Kesteren

Dankjewel voor je recensie op IENS, we waarderen het zeer als gasten de moeite nemen om een berichtje achter te laten.
We zijn blij met deze feedback, zo weten we waar onze leerdoelen liggen.
De bediening en het niveau van gastvrijheid in het algemeen zijn erg belangrijk binnen onze organisatie en we werken er hard aan om ervoor te zorgen dat we een constante, goede ervaring kunnen bieden aan onze gasten.

We hebben een biologische duurzame en eerlijke kaart en we werken met seizoensproducten. Het kan dan zo zijn dat er soms meer vis of vlees op onze kaart staat.

We hopen jullie graag een volgende keer te mogen verwelkomen in onze duurzame, eerlijk en biologisch eetcafé!

Ben W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Super oprecht vriendelijk personeel en het eten is goed. Heerlijke hamburgers en andere lekkere gerechten.
Ook voor een drankje kun je binnen en buiten zitten met een geweldige ambiance.
Beste Ben,

Dankjewel voor je leuke recensie!
Fijn dat je onze ambiance/sfeer heerlijk vindt.

Hans B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Lekker eten, bediening prima leuke sfeer!
Beste Hans,

Bedankt voor je positieve recensie!
Graag tot een volgende keer in ons duurzaam en biologisch eetcafé!

N.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk gegeten en gezellig buitengezeten in een heerlijk sfeertje ! Gaan we vaker doen. Kwaliteit van eten is goed en PUUR.
Beste heer/mevrouw Nas-Koch,

Bedankt voor je leuke recensie!
We werken met eerlijke, streek en biologische producten, dit is inderdaad zeker te proeven!

Brechtje H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Popei is een laagdrempelig eetcafé in Strijp S. Een fijne plek om te zijn en er hangt een relaxte sfeer.
Het eten is echt goed en ook verantwoord. Er wordt gebruik gemaakt van eerlijke ingrediënten en dat maakt het verschil met andere eettentjes, waar ik vaak het gevoel heb dat de prijs acceptabel gehouden wordt door gebruik te maken van kwalitatief bedenkelijke ingrediënten.
De bediening bestaat veelal uit studenten, wat ik altijd erg prettig vind.
Al met al een fijne, gezellige avond gehad, goed gegeten en gedronken voor een meer dan redelijke prijs! Zeker ga ik er nog een keer terug... maar dan als er een bandje speelt... ;-)
Beste Brechtje,

Dankjewel voor je leuke recensie! Dit doet ons altijd goed.
We werken inderdaad met eerlijke,streek en biologische producten!
Fijn dat we jullie nog een keer mogen verwelkomen. Op onze site is onze agenda te vinden daarin kun je kijken wanneer er een bandje of singer-songwriter komt optreden.

Tot een volgende keer!