Over het restaurant POPEI

Ongedwongen en artistieke huiskamersfeer

Dit gezellige eetcafé bevindt zich in het hart van een bruisend muziekcentrum. Je wordt omringd door de vele facetten van popmuziek. Regelmatig vinden hier live optredens plaats. Dit maakt het tot een geliefde plek voor muzikanten en studenten. Op de overzichtelijke kaart vind je ongecompliceerde gerechten, zoveel mogelijk bereid met biologische en fair trade ingrediënten. Tijdens de zomermaanden kun je lekker lunchen, dineren of borrelen op het terras. Heb je daar geen tijd voor? Maak dan gebruik van de afhaallunch.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant POPEI

2 minuten lopen van Station Strijp-S
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag 11.30 - 21:30

• Contant betalen niet mogelijk , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant POPEI

Hans B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Lekker eten, bediening prima leuke sfeer!
N.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk gegeten en gezellig buitengezeten in een heerlijk sfeertje ! Gaan we vaker doen. Kwaliteit van eten is goed en PUUR.
Brechtje H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Popei is een laagdrempelig eetcafé in Strijp S. Een fijne plek om te zijn en er hangt een relaxte sfeer.
Het eten is echt goed en ook verantwoord. Er wordt gebruik gemaakt van eerlijke ingrediënten en dat maakt het verschil met andere eettentjes, waar ik vaak het gevoel heb dat de prijs acceptabel gehouden wordt door gebruik te maken van kwalitatief bedenkelijke ingrediënten.
De bediening bestaat veelal uit studenten, wat ik altijd erg prettig vind.
Al met al een fijne, gezellige avond gehad, goed gegeten en gedronken voor een meer dan redelijke prijs! Zeker ga ik er nog een keer terug... maar dan als er een bandje speelt... ;-)
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Altijd goed. Lekker eten. Goed verzorgd. Snelle, en persoonlijke bediening. Gemotiveerd personeel. Fijne sfeer.
Tamara H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Fijn restaurant met goede, snelle service in een industriële setting. Smaakvolle burgers voor een passende prijs. Zeker de moeite waard om hier te eten!
V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Ik vond het eten heerlijk en ook goed qua prijs. De bediening vond ik vriendelijk, maar niet erg alert. Het was zeker niet superdruk, en toch moesten we echt te lang wachten voordat er iemand die de bestelling voor het eten kwam opnemen, we zaten zeker 15 a 20 minuten met de kaart voor onze neus. Uiteindelijk heb ik zelf iemand moeten roepen om de bestelling op te nemen. Ook ging er het nodige mis met de drankbestellingen, ik werd zelf een keer overgeslagen bij het opnemen van de drankjes, waardoor ik er weer achteraan moest om alsnog te bestellen en bovendien werden verkeerde bestellingen uitgeleverd, bier wat we niet besteld hadden, een cola teveel, dat soort dingen. Uiteindelijk hebben we drie uur gedaan over een drankje/broodplankje, hoofdgerecht en nagerecht. Nu hadden we het gezellig en was tijd geen factor, maar de tijden tussen de verschillende gerechten was echt veel te lang.
Desalniettemin: een leuke plek met lekker voedsel. Als de bediening wat scherper wordt is het helemaal tip/top.
Beste heer/mevrouw van Engelen,

Aller eerst hartelijk dank voor je recensie!
Je feedback stellen we zeer op prijs. We zijn iedere dag bezig om onze gastvrijheid naar een hoger level te tillen. Een recensie zoals deze helpt hier ons ontzettend bij!
We hopen je graag een volgende keer te mogen verwelkomen zodat we je een goede en gastvrije service kunnen bieden in ons eerlijke, duurzaam en biologische eetcafé!

S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Helemaal super gegeten en weer ontzettend fijn ontvangen, bedankt voor de goede zorg en alle gezelligheid!
Het terras was met dit weer tevens de perfecte setting voor een heerlijke maaltijd
Beste heer/mevrouw Steur,

Dankjewel voor je fijne en positieve recensie!
We hopen je graag een volgende keer te mogen verwelkomen in ons eerlijk, duurzaam en biologisch eetcafé!

Ad V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten. Zelfs met kleine aanpassingen aan het menu werd rekening gehouden. TOP! Een aanrader.
Beste Ad,

Wat een leuke recensie!
Graag tot een volgende keer!

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Via Wijnspijs wandeling in dit restaurant terecht gekomen. Deze middag was er ook een optreden van een artiest. Gezellige sfeer maar de ruimte was erg vol en konden er niet te lang blijven zitten. De wijspijs combinatie was erg lekker, wij hadden een broccoli taartje. Zou ik nooit besteld hebben maar was super lekker.
Beste Gerard,

Aller eerste hartelijk dank voor je positieve recensie!
Wat leuk dat je aan de Wijnspijs wandeling hebt mee gedaan. Voor ons was het de eerste keer en we hebben het super leuk gehad! Fijn dat het broccoli taartje zo goed in de smaak is gevallen.
We hebben wekelijks optredens in onze zaal, eetcafé en met mooi weer op ons podium op het terras! Voor meer informatie hierover en en onze agenda verwijs ik je naar onze website www.popei.nl

We hopen je graag een volgende keer te mogen verwelkomen in ons biologisch, eerlijk en duurzaam eetcafé!

Francis V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Eet altijd lekker bij Popey!! Genoeg aandacht voor vega! Heeeeerlijk!
Vriendelijke, klantgerichte bediening.
Eigenlijk alleen maar lof!
Beste Francis,

Hartelijk dank voor je leuke recensie!
We verwelkomen je graag een volgende keer in ons eerlijk, biologisch en duurzaam eetcafé!

V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Bij ontvangst zijn we buiten gaan zitten op een terras waar je direct het gevoel van een gezellige camping krijgt, maar daar net te hip voor is.
Beste heer/mevrouw van Nuland,

Dankjewel voor je positieve recensie!
Graag tot een volgende keer.

F.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Prima gegeten, overheerlijke garnalenburger. Prijs-kwaliteit eten prima.
Aandachtspunt: wij dronken met 2 personen Chardonnay. Er is niet door de bediening voorgesteld om een fles te bestellen, en de prijzen vonden wij niet terug op de kaart. De prijs van een glas overviel ons bij het presenteren van de rekening: € 6,-- per glas. Wat ons betreft hadden wij aan de voorkant wat meer informatie mogen ontvangen omtrent mogelijkheden en prijzen. Mogelijk er bij ingeschoten, vanwege de drukte?
Verder is PopEi een prettige, relaxte, sfeervolle locatie. Enthousiast personeel, je voelt je direct op je gemak.
Uniek in zijn soort!
Beste heer/mevrouw Fuchs,

Aller eerst hartelijk dank voor je fijne recensie!
We werken zoveel mogelijk met eerlijke, streek en biologische producten. Onze wijnen zijn geheel biologisch. We willen de gasten een goede ervaring geven met wijn spijs combinaties en vanuit de eet kaart kiezen we onze wijnen uit. We zijn iedere dag bezig om de gastvrijheid naar een hoger level te tillen. Deze recensie helpt ons enorm, dankjewel hiervoor!

We verwelkomen je graag een volgende keer in ons biologisch, eerlijk en duurzaam eetcafé!

K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Erg gezellig. Heerlijke gerechten, mooie presentatie en juiste verhoudingen qua hoeveelheid. Bediening dacht mee in tijdbestek waarin we onze maaltijd moesten nuttigen.
Beste heer/mevrouw Ketelaars,

Hartelijk dank voor je positieve recensie!
Graag tot een volgende keer in ons eerlijke, duurzaam en biologisch eetcafé!

dewey B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Super leuke bediening en vriendelijk! en de sfeer was heerlijk! Op naar fe volgende keer dat we gaan
Beste Dewey,

Wat leuk om te horen dat jullie nog een keer willen genieten van onze gastvrijheid!
Uiteraard verwelkomen we jullie graag nog een keer!

Roderick H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Beste Roderick,

Dankjewel voor je positieve recensie!
Graag tot een volgende keer in ons eerlijk, duurzaam en biologisch eetcafé!

M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Ik kom al meerdere jaren bij popei. In het begin was de hoeveelheid van een borrelplateau beduidend meer. Jammer dat de borrelplateau steeds kleiner wordt (qua kwantiteit).
Beste Marc,

Hartelijk dank voor je recensie. Fijn dat je zo positief bent over ons!
Op de borrelplateau bevinden zich hapjes die wij zelf maken en ook eerlijk en biologisch zijn.
We hopen je graag een volgende keer te verwelkomen in ons eetcafé!

A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Sfeervolle inrichting. Goede zaak dat de ingrediënten biologisch zijn. Wel opvallend dat er nog steeds onduurzame gloeilampen gebruikt worden.
Beste Agt,

Hartelijk dank voor je fijne recensie!
We zijn op dit moment druk bezig om de lampen te vervangen naar led verlichting.
Aangezien we een stichting zijn kunnen we helaas niet alles zelf hierin doen. We zijn hiervoor afhankelijk van andere partijen. Maar het zit in de planning en we gaan er voor zorgen dat in ons duurzaam, eerlijk en biologisch eetcafé zo snel led verlichting komt!

We verwelkomen je graag een volgende keer!

Lenny S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij popei. Presentatie en kwaliteit van het eten zijn zoals je verwacht van een eetcafé.
Personeel is attent.
Beste Lenny,

Dankjewel voor je leuke recensie!
We werken met zoveel mogelijk eerlijk, streek en biologische producten, dat is zeker aan onze gerechten te proeven!

Graag tot een volgende keer!

Alphonse D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eten in goede sfeer met prima service.
Beste Alphonse,

Hartelijk dank voor je fijn recensie!

Graag tot een volgende keer in ons eerlijke, duurzaam en biologisch eetcafé!

Silvie B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker gegeten. Vooral met 50% korting op de rekening.
Beste Silvie,

Dankjewel voor je recensie!
We verwelkomen je graag een volgende keer!