Poort Van Brabant

Oude Provincialeweg 82 5527 BR Hapert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Poort Van Brabant

Harm10 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Gewoon lekker gegeten. Helaas kun je doordeweeks niet spiezen. Eten is goed bereid en smakelijk maar niet bijzonder. Verwacht geen haute cuisine maar lekker eten met ruim voldoende grote porties. Voorgerecht goed uitgevoerd (zalm en meloen/ham), hoofdgerecht (kipsate en met brie gevulde kip in spek) zoals gemeld smakelijk maar geen "onthoudertje". Leuk terras (helaas weinig drukte vermoedelijk vanwege de enorme hitte) aan weg waar soms redelijk hard gereden wordt. Vriendelijk personeel.
BJA .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Op vrijdagavond hier gaan spiezen met 15 personen. En dit is iedereen zeer goed bevallen. Restaurant mooi en met zorg ingericht. Maar het eten, dat is werkelijk heerlijk! De soep, het buffet en de spiezen zijn allemaal zeer vers en met zorg klaar gemaakt en gepresenteerd. Dan nog de leuke bediening, niet opdringerig maar zeer attent, echt gemeende gastvrijheid. Kortom, zeer aan te bevelen!!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2013
hier geluncht met twee personen , wat gelijk opvalt is de warme inrichting en de vriendelijkheid van het personeel , hebben daar een uitgebreide lunch genoten en dat was zeer goed te noemen mooie frisse zaak vriendelijk personeel schone toiletten ga zo door
Denbesten .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Wij hebben hier in december met de kinderen à la carte gegeten. Wat een prima prijs kwaliteit serveren ze hier! Een echt ouderwets eerlijke keuken met goede kwaliteit, goede porties en een goede prijs. Verwacht geen haute cuisine maar gewoon lekker eten. Jonge onervaren bediening, maar aller vriendelijkst. Wij zaten aan de voorzijde wat veel leuker zitten is dan het midden gedeelte. Ook aankleding restaurant helemaal leuk