Poolcafe Delfshaven

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

Voordelig
Metmate .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Op basis van de hoge beoordeling hier op Iens heb ik in dit poolcafe gegeten. Ik was wat minder enthousiast. Niet dat het eten slecht was, zeker niet, maar bij een 8,3 voor het eten verwacht ik meer.
Service was erg goed, een pin automaat die het niet doet is alleen knullig. Ambiance is: Poolcafe. Maar wel netjes en mooi ingericht.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Gezellig geluncht met frietjes en een broodje. Leuke grote zaak met super vriendelijke en gastvrije medewerkers. Mijn zoontje mocht eindeloos op een mini pooltafeltje spelen. De verse gember/salie thee is trouwens erg aan te bevelen.
Hartelijk dank voor deze mooie woorden en heel graag tot ziens!
Team Eetcafe & Poolcafe Delfshaven
Shanna A.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Omdat Nederland die dag speelde, en er schermen zouden zijn, zijn we hier een hamburger gaan eten, ivm goede recensies over de hamburgers. De ambiance is wat kil, omdat het zo groot is, maar wij hebben aan de bar de burger gegeten en dat was echt wel oke. De hamburgers zijn super, echt geen enkel slecht woord over... Had leuker geweest als er een groot scherm zou zijn (het waren tv's) en het geluid wat harder zou staan, maar al met al gewoon een hartstikke leuke avond gehad met mijn partner! We komen zeker eens terug met mooi weer.
Hartelijk dank voor uw recensie, heel graag tot ziens!
Team Eetcafé & Poolcafé Delfshaven
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Lekkere burgers, snelle en gezellige bediening. Is niet echt een restaurant, maar top om voetbal te kijken en de pooltafels zijn ook leuk.
Hartelijk dank voor uw recensie en graag tot ziens!
Team Eetcafé & Poolcafé Delfshaven Rotterdam
Ingen19 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Op steenworp afstand, maar steeds voorbij gelopen nu toch eens een keer naar binnen.
Dat wij binnen kwamen was er een pinksterpooltournooi dus gezellige drukte.
We werden vriendelijk ontvangen.
We konden voor of achter in zitten en hebben gekozen om achter in te zitten, achteraf was ik daar ook blij mee (de deur staat open,wat ook begrijpelijk is maar het is nu nog niet echt warm.)
Keuze van de kaart bestaat uit diverse hamburgers en andere gerechten en er is ook een kleine kaart dus keuze zat.
De hamburger (limousin rundvlees) was lekker. Patat en salade appart besteld maar dat stond ook netjes aan gegeven, ik heb dat wel eens anders mee gemaakt.
Afgesloten met een kopje munt thee.
Kortom: lekker gegeten met een juiste prijs kwaliteit verhouding naar mijn mening
Hartelijk dank voor uw bezoek en recensie, graag tot ziens!
Roos86 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Ik kom hier eens in de zoveel tijd met vrienden een hapje eten en voetbal kijken/poolen. Personeel is altijd vriendelijk en de sfeer is goed. De laatste keer was een aantal weken terug. Mijn gezelschap was erg te spreken over de hamburgers. Zelf eet ik geen vlees maar ook mijn geitenkaasburger was erg lekker! Voor het terras was het nog een beetje koud, maar het zag er erg gezellig uit, zo aan het water bij Historisch Delfshaven. Ik kom er van de zomer vast terug.
Hartelijk dank voor uw recensie en graag tot ziens!
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Bijna 20 jaar na ons afstuderen komen we nog elke eerste vrijdagavond van de maand bij elkaar. Dit keer voor het eerst bij Poolcafe Delfshaven. Ik liep er eerst voorbij omdat het menubord buiten onmogelijk van een poolcafe kon zijn dacht ik. Eenmaal binnen moest ik even wennen aan de ambiance maar het werd al snel gezellig. Na een kwartier had ik al het idee dat ik hier al jaren kom. Gemoedelijke bediening, verschillende belgische bieren, lekkere muziek.
Een van de vrienden had het geregeld en het leek of we een soort arrangement hadden: eettafel met dartbaan en pooltafel. De homemade burgers waren zeer goed met een mooi geroosterd broodje en de bijgeleverde frieten dan wel niet homemade maar wel prima gebakken. Groenten waren er verder niet bij maar ik kan me niet herinneren dat mijn borrelvriendjes die ooit opaten bij een vrijdagavondborrel. Lekker ! !
Het werd een mooie avond met een beetje poolen, beetje darten, beetje kletsen. Ik rook niet maar de rookruimte zag er van afstand uit als een belevenis op zich: verhoogd achter rookglas met een huiskamersfeer door bankstellen en schemerlampen. Ook een prettige frequentie van informeren of er nog wat te drinken moest komen. O ja: de koffie is een zeer zeer prettige verrassing. Zeldzaam goed. Hier gaan we nog vaak terugkomen.
Hartelijk dank voor uw fijne recensie! Graag tot ziens!
Team Eetcafé & Poolcafé Delfshaven
Laura-v-waart .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Het eten is echt geweldig. Bij elk gerecht wordt er gedacht aan alle ingrediënten. Goede service alleen de sfeer wat minder voor alleen eten. Maar daar wordt als het goed is aan gewerkt. Je krijgt genoeg te eten voor een zeer redelijke prijs. Je proeft dat alles vers bereid wordt met een passie voor eten. Top gedaan!
Hartelijk dank voor de mooie woorden! Alles is huisbereid en dagvers! Wat betreft sfeer, ons concept eten, drinken, poolen, darten en groepsuitjes is een totaalconcept. We proberen ons restaurant gedeelte steeds te vernieuwen zoals afgelopen week de komst van ons terras.
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Leuke kaart met voornamelijk hamburgers. Ook in vegavariant. Eten is zeer prima en totaal niet duur (nog geen 10 euro).
Zeer vriendelijke bediening.
Wel is de indeling een beetje vreemd. Als je wilt eten kan je helemaal achterin of helemaal voorin de zaak terecht. Beetje ongezellig.
Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij hebben bewust gekozen voor het creëren van diverse hoekjes waar gegeten kan worden. De combinatie van lekker eten & drinken, poolen, darten of dit combineren in de vorm van een groepsuitje of bedrijfsuitje is zo levendig komt goed tot zijn recht!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Heerlijke homemade hamburger gegeten. Pittoreske omgeving in Historisch Delfshaven. Een echte aanrader, zeer vriendelijke bediening!
Hartelijk dank voor uw mooie recensie.
Via onze website: http://www.poolcafedelfshaven.nl/ kunt u onze lekkere menukaart raadplegen.