PontStation

Donderdag 12:00 - 20:30
Vrijdag en Zaterdag 12:000 - 21:30

BModderkolk .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De telefoon opnemen blijkt een groot probleem voor de bio boer. Na besteld te hebben aan het loket en het zakje meegenomen te hebben moest ik goed zoeken in welke hoek van het zakje de patat te vinden was. De paar gevonden patatjes waren overigens wel lekker maar voor 3 euro mag je wel wat verwachten lijkt me. Mvg, Bart
Tim-87 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Ik vind de friet hier echt super lekker. Daarnaast is alles in de snackbar biologisch, dus dat is voor mij sowieso een pre! Het personeel is altijd aardig en denkt ook met je mee als je even niet weet wat je wilt bestellen. Ik heb recent de maaltijden ontdekt hier, heel handig als je even geen zin hebt om te koken en toch iets gezonds wilt eten. Daarnaast is de soep van de week ook altijd heel geslaagd. Voor mij echt een topplek dus!
SMG .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Wat is er toch gebeurd met deze ooit zo kwalitatief goede eet/afhaal gelegenheid? Vroeger kon je er best lekkere friet halen met bio snacks, maar tegenwoordig is het blijkbaar te moeilijk om een simpel patatje oorlog te maken waarbij de friet niet keihard en droog is. Het meest jammere hieraan vond ik de 'service'. Arrogant en onvriendelijk, nadat ik de bijna verbrande friet weer had ingeleverd. Kortom, jammer. Beter omgaan met kritiek van klanten (niet defensief / chagrijnig dus) en scherper zijn op de kwaliteit van het eten, is mijn advies.
David01 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Ik blijf hier elke keer maar weer terugkomen, simpelweg omdat de hamburgers hier in mijn top-3 lijstje van Amsterdam staan! Good stuff!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Het eten en drinken is er allemaal bio en ook behoorlijk aan de prijs. De garnalenkroketten waren zaaalig Friet en spinaziesoep waren niet lekker.
Service waren vriendelijk en snel maar aangezien het druk was en ze met 2 man stonden duurde het wat lang.
Decor is leuk mooi asn het ij naast de pont.
Snoord .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Ik ben hier al een paar keer geweest. Het PontStation is heel leuk ingericht met een kauwgomballen-pomp, tonnen en autowiel-krukjes om op te zitten. Het eten is erg lekker. De beste frieten van Amsterdam en lekkere keuzes voor erbij, vooral de Fish&Chips vind ik erg lekker. Ik kom hier zeker nog vaak terug!