Ponte Vecchio

Nieuwezijds Voorburgwal 136A 1012 SH Amsterdam Nederland Kaart
31-204277956

Over restaurant Ponte Vecchio

Klein maar fijn

De vrolijke entree nodigt je uit voor een avondje Italie in het klein. In de sfeervol verlichte ruimte staat een bar en een paar tafeltjes, dieprood en bruin. Alles hier ademt knusheid. Pasta en pizza worden zelf gekneed, gesneden en belegd. De liefde en gastvrijheid van de eigenaar maakt het plaatje af!

Meer informatie over restaurant Ponte Vecchio

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Terras
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Nette bediening, eten beetje karig.
Besteld
Ossenhaas met rucola en gebakken aardappeltjes.
Jammer misschien ook bij we. Italiaans restaurant verwacht je misschien daar ook wat pasta bij of meer salade met tomaatjes etc
Veel dan voor uw bozoek met Tanken en Dineer 50% korting
erg leuk om uw reactie te zien
u heeft geen ossenhaas gegeten maar entrecote met rucola .
Pasta of salade u kunt altijd bestellen uw betaalt maar E19.50 voor twee tagliata van 225gr vlees + aardappeltjes+ rucola
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Leuk klein restaurant met vriendelijke bediening, het eten was goed en lekker. Voor niet veel geld kan je daar lekker Italiaans eten.
Basi D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Het was een geweldige culinaire beleving. We werden na een aantal heerlijke amuses steeds verrast met weer een nieuw gerecht, niet alleen prachtig opgediend, maar ook verrassend lekker en vernieuwend. De bijpassende wijnen waren met zorg gekozen en pasten een op een bij de gerechten. De bediening door de gastvrouw was zeer aangenaam en leuk dat alle koks en de chef een keer aan tafel kwamen met een gerecht of amuse. We komen zeker terug.
Marijkesmit .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We hadden de ravioli met truffel en champignons en de entrecote waren beiden heerlijk bij de entrecote een paar aardappeltjes meer niet, huiswijn slecht (€4.50) toetje was goed niet bijzonder tiramisu en soesjes , bediening er aardag totaal rejening incl. 2 x wijn en 2 x water 80 euro vonden wij voor deze ambiance te duur
Tota G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wat een super restaurant. Een echte aanrader voor een avondje uit. Al een paar keer eerder geweest en het totaalplaatje is helemaal compleet. Heerlijke gerechten . laat je verrassen door de kok. Er werken echte professionals, ze weten waar ze het over hebben en laten je welkom voelen. Kortom: een aanrader!
Dineerder .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Kleine gezellig restaurant. We hebben heerlijk gegeten, d kwaliteit was prima. De hoeveelheid ook, maar we moesten de groente. Bij het hoofdgerecht, vlees, kwamen en paar schijfjes champignons, dat was wat karig. Service was goed, zelfs een beetje comisch. Erg leuk.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Voorgerecht 'gemengde Broschetta' was een horizontaal doorgesneden afbak-ciabatta met wat tomaat en uit gesneden en wat olie. Rib-Eye was goed gebakken. Dat was dan ook het enige hoogtepunt van deze avond. 1 gepoft aardappeltje in stukjes gesneden erbij en een beetje ijsberg sla met wat zout en olijfolie. Weetje, als je je er zo makkelijk van af wilt maken, maak het dan iig lekker. Hopelijk trekken mijn cijfers het belachelijk hoge onverdiende gemiddelde naar beneden. Vermijdt deze toko!
J. S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Met Iens diner deal bij Ponte Vecchio geboekt. Ideale locatie, vlak bij de Dam. Inrichting is simpel. Dit wordt ruimschoots goed gemaakt door zeer gastvrije bediening. Het voorgerecht met aubergine , de hoofdgerechten ravioli met spinazie en de biefstuk, evenals de tiramisu, zijn allemaal aanraders. Uitstekende prijs - kwaliteit!
Jacqwolf .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
menuutje dat bestond uit papperige geheel van iets zwemmend groens in uitgedroogde gesmolten kaas met een kwak tomateniets erbij.
Hoofdgerecht ravioli met witte meelplakken in een plakkerige sausje kaas. Een harde inhoud van spinazie !!! Geen blaadje sla of ander verse groentespoor. Kaal en kant en klaar leek het. Ook de tiramisu was smakeloos. Zonde, zulke lieve mensen, maar helaas.

Jean-Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
een klein Italiaans restaurant met vriendelijke bediening, wijnkaart niet uitgebreid, smakelijk eten en een muziekband met diverse versies van het lied americano. Je waant je in New York, in de wijk Little Italy. Decoratie verwijst ook daarnaar. We hebben ons vermaakt.
Cold-icecold .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Zeer vriendelijke bediening.. man uit Egypte.. zeer behulpzaam, erg sympathiek. Eten is okay, maar ik had er door de Iens-rating (8.5) meer van verwacht. Voorgerecht was heerlijk, iets met aubergine en kaas, hoofdgerecht, biefstuk, vond ik niet zo geweldig, het dessert (Tiramisu) daarentegen was top.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijke voorgerechten, pompoensoep en mozzarella met prosschiuto ham. Alleen vond ik de ravioli met zongedroogde tomaten of spinazie wat te vettig. Perfecte service en heerlijk aperitiefje gehad in plaats van toetje.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Een gemoedelijk klein restaurant in het centrum van Amsterdam, vlak achter de Kalverstraat.
Een hele aardige eigenaar. Echte goede pizza gegeten. Per toeval liepen we er langs.
Tota G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Ik had een vroeg diner met een vriend bij dit zeer gezellig klein restaurant. Ja eten is goed, niets over, misschien weinig saai te klagen. Geen rand, geen verrassingen. Alles voorspelbaar mooi en heerlijk. Menu heeft alle duidelijkste Italiaanse gerechten, ambtenaren zijn vriendelijk en efficiënt. Sfeer is warm en vriendelijk
Backer R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Eten en bediening was zonder meer goed.
Lekkere verse tomatensoep, verse ravioli en lasagne, perfecte steak en tiramisu.
Jammer dat bij het hoofdgerecht geen bijlagen worden geserveerd. Dit is wel zoals het in Italië gebruikelijk is.
De freeforone vouchers die wij middels de Fiorucci vleeswaren actie bij ons hadden bleken maar een korting van ca. 25 procent waard te zijn.

Macgieser .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
In januari 2013 voor het eerst geweest. Terug gegaan op 17 juni 2013. Dit omdat dit restaurant verse producten serveert, dat proef je. Het voorgerecht, de aubergine was verrukkelijk. De steak was perfect medium gebakken. Afgesloten met een overheerlijke home made tiramisu. Echt lekker, vers Italiaans eten, perfecte kwaliteit.