Ponte d'Oro

Brugstraat 9 3621 AG Breukelen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ponte d'Oro

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen
Joosjeliefhebberster .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015

je kunt hier lekker eten voor niet te veel geld, ik had laatst de zalm het was een groot stuk alleen jammer dat hij iets aan de droge kant was, maar ze hadden er zoveel saus over heen gegoten dat het bijna niet opviel. De bediening is aardig en ze kijken je zeker niet weg wanneer je nog wat langer wil blijven na tafelen. De aankleding is oubollig en de toiletten zijn zeker verouderd.
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Altijd gezellig en lekker hier. We komen er regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld. Alle pizza's zijn lekker, maar onze favorieten zijn santa lucia, mama mia en quatro stagioni. De bediening is adequaat maar niet extreem vriendelijk
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Ik eet hier regelmatig. Alles is erg lekker! Snel bereid en de bediening is vriendelijk. De eigenaren zijn hardwerkende en gepassioneerd. Vooral de spareribs zijn een aanrader, ook al zou je die niet verwachten in een Italiaans restaurant. Maar ook de vegetarische lasagne is heerlijk, evenals de pizza's en pasta's. Ik heb er nog nooit slecht gegeten, en gok dat ik er nu toch wel een stuk of 15 keer heb gegeten! Alleen de toetjes heb ik nooit zo bijzonder gevonden, alles smaakte kant en klaar en alsof het zo uit de vriezer kwam. Wel smakelijk, maar weinig 'kunst'. Voor de rest een dikke prima!
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Al meerdere malen lekker gegeten. Ook het afhalen is goed en ging erg vlot. Veel keus voor de vegetariër en een vlotte en vriendelijke bediening.
Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Wat een verschil tussen de recensies en onze ervaring. OK, het interieur ziet er niet uit, maar dat eet je niet.
Maar de bediening, de wijn en het eten...een magnetronpasta van de supermarkt is beter en waarschijnlijk met meer liefde gemaakt.
De afhaalpizza's zagen er goed uit, maar daar eten zou ik niet meer doen.
beste elizabeth,

bedankt dat u voor ons restaurant heeft gekozen.
onze pasta wordt elke dag vers gemaakt, en als je voordat u uw bord al op had gegeten, hadden we een nieuwe pasta voor u gemaakt.

ponte d'oro
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Na het anti pasto voorgerecht (van goede kwaliteit, alleen de chorizo klopt niet, dat is Spaans) kwam de mijnheer van de bediening vragen of ik hier al meer gegeten had, dat beaamde ik, vorig jaar. Ja, dat dacht hij al. En op mijn opmerking dat ik toen niet zo tevreden was over het eten (met name de frito misto) zei hij dat ze toen ook meteen een veel en echter beslag waren gaan gebruiken.
Tempura had ik al op de nieuwe kaart zien staan. Deze keer had ik gegrilde inktvis, en die was goed, de carbonara ook, en de huiswijn was dik in orde. Bravo.
Jakob Jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Een restaurant waar ik inmiddels een keer of vijf gegeten heb. De gerechten zijn van prima kwaliteit voor een betaalbare prijs. Een aanrader zijn de gamba's pil pil als voorgerecht. Verder heb ik hier Cannelloni, pasta en pizza gegeten. De bediening is vriendelijk en levert een prima service. Het enige minpuntje is de ambiance. Grote Griekse wandschilderingen, etc. Toch blijf ik hier terugkeren vanwege het eten.
Mar B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Heerlijk gegeten! De pizza was heerlijk krokant met verse ingrediënten, mijn vriend had een heerlijke malse biefstuk besteld die heerlijk smaakte! Zeker voor herhaling vatbaar, leuk ingericht! lekkere italiaan!! Met vriendelijke personeel
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Er stond buien dat ze fritto misto hadden, dus op naar binnen. De salade caprice was in orde, maar de slakken waren in een olie gebakken die veel teveel overheerste. De fritto misto was een regelrechte tegenvaller, want niet een lekker dun kaperij korstje, maar een dikke vette substantie. De witvis was te droog. De bediening was aardig, het decor een beetje gedateerd, en de prijs kwaliteit verhouding onder de maat.
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
De penne pesto die ik besteld had was prima en voldeed volledig aan de verwachting! De sfeer is ok, maar niet spectaculair.

Leuke tent om een keer te gaan eten, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een restaurant met meer sfeer!
LeGim .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Prima restaurant, alleen heeft het niet zoveel met Italiaans eten te maken. De Caprese salade is een mooie salade, maar geen Caprese. Gummi mozerella, geen extra vergine olie op de salade maar tuinkruidendressing. Prima salade, maar geen caprese.

Pizza ziet er prima uit, jammer dat er geen verse ingredi?nten gebruikt waren. Asperges waarschijnlijk uit een potje, smakeloze ham en salami. Rode huiswijn is een Franse Merlot...

Kortom je kunt hier prima eten, maar als je echt Italiaans eten zoekt ben je hier niet aan het juiste adres.