Pont 13

Haparandadam 50 1013 AK Amsterdam Nederland Kaart
31-207702722

Over het restaurant Pont 13

Op de pont

Een originelere plek in Amsterdam om te dineren vind je niet. Dit restaurant is ten eerste op een boot. Daarnaast ligt op een uniek stukje Amsterdam in, en dat is het derde punt, een upcoming buurt in Amsterdam. Voor zowel het zakelijke als het privé verkeer is dit een prima plek om te bivakeren tijdens de lunch of na een dag hard werken. Naast de prettige locatie hebben ze ook nog eens heerlijk eten van de BBQ of de meest heerlijke visschotels.

Meer informatie over restaurant Pont 13

• Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Pont 13

Sasha F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wat een super leuke plek en fijne sfeer! Gisteren hier gegeten, was mooi weer dus lekker buiten gezeten. Vrolijke en gezellige bediening :) Eten was heerlijk. Vooraf de broodsalade met supplement gamba's, lekker! Hoofd kabeljauw, ik had aangegeven dat ik een ingrediënt in de saus niet erg lekker vond en dat was geen probleem. Ik kreeg een andere saus en een ander garnituur, vond ik leuk en was ook nog eens een heerlijke combi met de vis. Cheesecake simpel, maar ook lekker! Ik kom zeker terug!
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
3 gangen pont menu gegeten : voorgerecht een ceasar salade waar het zand nog in de sla zat .hoofdgerecht : een smaakloos stukje lamsvlees met verbrande groenten ipv gegrild & aardappel puree die Mn dochter van 8 nog kan maken zonde . Cheesecake was prima . Bediening wist zich geen houding te geven en knikte dat er wel vaker klachten waren . Jammer dat het zo tegen is gevallen .
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk verse mosselen gegeten met prima friet en lekkere salade. Cheesecake was perfekt. De tafelgenoten waren ook zeer tevreden met hun keuzes evenals her bier en de wijn! Gezellige setting op een oude pont en lekker warm midden in de winter.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Zeer originele locatie/setting op een oude veerpont. Prima kip-saté gegeten, maar niets speciaals. Frietjes vond ik wat tegenvallen.
Sarah M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Locatie is goed, service redelijk maar het eten was niet om over naar huis te schrijven. Soep vooraf was meer een tomatensoep dan een vissoep, de dorade was te lang gebakken en hing droog aan het graad. De kippendijen waren wel mals maar had weinig smaak, frietjes waren gebakken in oud vet. Wij waren erg teleurgesteld terwijl de locatie waanzinnig is.
Jackie B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Na een aantal keer op deze unieke locatie gegeten te hebben, besloten om ons huwelijk hier te vieren. Het was een topdag! De mensen van Pont 13 hebben meer dan hun best gedaan om deze dag soepel te laten verlopen. Alles was goed geregeld en iedereen was even aardig. Dank nogmaals!
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Op aanraden van vrienden ben ik tijdens ons weekendje weg in Amsterdam bij Pont 13 gaan dineren . Was echt een top ervaring. Vooral een heel leuke originele plek aan het water . Als Belgische was ik toch benieuwd naar het eten maar we hebben prijs / kwalitatief echt een lekkere fijne keuken voorgeschoteld gekregen . Dit in combinatie met super vriendelijk personeel heeft gezorgd dat we van een top avond hebben genoten . Bedankt Pont 13 en je mag ons zeker nog eens terug verwachten als we een weekendje Amsterdam plannen .
Etentjeadam .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Een teleurstelling vanwege de kwaliteit en de zeer beperkte kaart. Het brood van Menno was niet vers alsmede de oesters. De bijgeleverde zelf gemaakt frites waren vet en leken op een nagebakken restant. Ook de salade was niet om over naar huis te schrijven.
Niet voor herhaling vatbaar.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Pont-13 is een verademing, lekker in de luwte van Amsterdam, relaxt aan 't IJ, makkelijk bereikbaar en parkeren voor de deur. De setting van het tot restaurant omgetoverde pontje aan de pier is prachtig, de sfeer aan boord is gezellig en de crew is heel gastvrij en attent. De keuken en bar zijn prima en je verlaat de pont voor niet al te veel geld met een grote gelukkige glimlach.
Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Op 5 mei daar gegeten. Dat was prima. Maar oh wee, de bediening. We hadden aangegeven naar theater Amsterdam te gaan. Daar zou rekening mee worden gehouden. Nou, vergeet het maar. Het meisje dat onze tafel moest bedienen, leek een beetje doelloos rond te lopen. Mensen naast ons, die later kwamen, werden door een andere ober eerder geholpen.
Maar toen ik dat ook aangaf aan de bar werd dat snel verholpen. Maar toch vervelend dat het zo moet gaan. Voor het eten blijven we zeker niet weg. Maar als we minder tijd hebben, kiezen we voor een andere spot.
Beste Gerard,

Hartelijk dank voor uw feedback! Het was die prachtige dag inderdaad ontzettend druk waardoor wij er ons van bewust zijn dat we jammer genoeg niet op ieder moment een optimale en snelle service hebben kunnen leveren. De drie punten waar wij voor staan, namelijk; lekker eten met een topservice op een toplocatie, moeten bij ons op ieder moment gelden. Onze excuses dat wij op 5 mei niet op ons sterkst waren en uw beleving bij Pont13 niet als top hebben laten ervaren. Wij hopen u dan ook op een ander moment nogmaals te mogen verwelkomen om te laten zien waar wij écht voor staan.

Vriendelijke groet,
Pont13
Hanneke O.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wij hebben onze 40jarige bruiloft met 100 gasten hier gevierd en zijn heel gelukkig met onze keus voor Pont13. De plek, het eten en de bediening waren top.
Echt een aanrader voor een feest!
fjagossink .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Jammer, ik had meer verwacht. Het was niet druk, 4 tafels. Toch was om 19.30 uur de schol op het menu ...op, de kalfs ribeye op de 'verrassing'skaart ...was ook al op(, maar werd gelukkig vervangen door een mals hertenbiefstukje). Voor zo'n beperkte kaart is het wel raar: van de 5 gerechten zijn 2 niet ter beschikking. Een extra bakje patat (€ 3.00) was schijnbaar zo lastig, of teveel moeite: wat oude restjes doodgebakken patat (? waarom doe je dat), niet echt dat je denkt ik geef om mijn klant. De rest van het eten prima, van goede smaak.
De muziek stond net iets te hard, de temperatuur was koud. De koffie kwam eerst en daarna pas het nagerecht (? waarom). Een mager zesje. Had meer ingezeten, ook de buitenboel was rommelig. Zijn de klanten er voor het restaurant of andersom?
romymuis .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ik vond pont 13 erg gezellig. Hele leuke bediening, erg enthousiast. Ik had de zalm burger. Was heel lekker. Mijn vader het verrassingsmenu van de kok. We waren erg tevreden en gaan snel terug.
Jplimburg .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Het is een hele leuke plek en de oude pond Is heel mooi ingericht en aangekleed. Het eten (menu) was super en de wijn was ook top. Eg leuk en lekker gegeten.
andre_boogaard .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Het eten was prima, locatie/sfeer uitstekend, jammer op onze avond bijna geen gasten (3 tafels bezet). Apart is dat met zo weinig gasten je nog 2 maal de bediening moet herinneren aan somminge onderdelen (wijn/brood etc)
coertgj .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
De locatie was prachtig. Mooie omgeving en eten op een oude pont. De bediening was goed en een vriendelijke jonge man. Ontspannen sfeer en het eten was heerlijk. Lekkere tomatensoep met desembrood. Komen graag nog een keer terug. Parkeren voor de deur.
Carol S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Wat een originele plek! Wij zaten aan de zijkant, waar je minder last hebt van weerkaatsende lawaai. De kaart is beperkt maar zeker heel aardig, met veel aandacht voor groente en lokale producten (b.v. de kaas toe, allemaal uit Nederland). Niet bijzonder, wel leuk en gezellig, met vriendelijke bediening.
Mingus S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
De bediening is voortreffelijk. Zeer gastvrij en vriendelijk. Snelle service met veel oog voor de gast.

De kaart is overzichtelijk en het eten was voortreffelijk. Een prima prijs kwaliteit verhouding.

De locatie is geweldig, mooie industriële inrichting, comfortabele zitjes en mooi uitzicht.
George D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Een erg leuke locatie en entourage, het waard om er eens te gaan eten. De keuken is ruim voldoende, in verhouding tot de prijs.

Vissoep - zowel aan de rouille als aan de soep zat zeer weinig smaak, een vissoep als deze moet een krachtige smaak hebben
Koningsbaarfilet met spinazie. Precies goed klaargemaakt, jammer dat er geen aardappeltje in welke vorm dan ook bij zat, of een vervanger daarvoor
Chef's cheesecake - lekker van smaak, kan iets steviger

Partner: Chef's menu (vis, chocoladetaart) - was prima.
ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Geweldige locatie! De omgebouwde pont is heel cool. Het eten erg lekker, maar verwacht hier geen sterren eten. bediening erg aardig en behulpzaam.