Pondok Makan Yati

Meer informatie over restaurant Pondok Makan Yati

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Debrabos O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prima eten, maar een glas wijn voor 5,50 is aan de (te) hoge kant. Dat daarnaast dan ook nog eens 2,50 wordt gevraagd voor een karaf kraanwater, blijf ik merkwaardig vinden. Jammer; want het eten is OK, evenals de bediening
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. Plezierige entourage, heerlijke gerechten in ruime porties. Complimenten voor de kok en voor de sympathieke attente dames van de bediening. We komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We hebben vanavond weer genoten van de rijsttafel Yati. We waren met 9 personen, kleine en grote eters, maar er was genoeg voor iedereen. Milde gerechten en ook wat pittiger gerechten, erg lekker en de prijs van de rijsttafel 19.95 per persoon is het zeker waard.
Reafro .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Net terug van een avondje heerlijk Indonesisch eten!! De rijsttafel Yati was ronduit vreselijk lekker! Heerlijk gekruid, goede hoeveelheden, smaken goed op elkaar afgestemd. Het personeel en de eigenaar zijn super-vriendelijk, de service prima! Absolute aanrader, we komen zeker nog eens terug!
Robin72 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Was hele tijd geleden , nu weer eens gegeten .
Super lekker was het !! De smoor was top , alles zo vers heerlijk . Bediening was goed wat je verwacht bij een eetcafe . Bovenal super gezellig nog steeds qua inrichting , en een knusse ongedwongen sfeer !
Kom zeker weer terug !!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
In december hebben we onverwacht hier gegeten dus geen reservering. Dit was geen enkel probleem en we werden vriendelijk ontvangen.
Ook aan tafel was de bediening heel vriendelijk en voorkomend. De drankjes werden vlot gebracht en we hadden gekozen voor een rijsttafel yati. Veel gerechtjes om uit te kiezen, bereiding op zich goed. Kwaliteit-prijs verhouding erg goed.
Het interieur vind ik persoonlijk niet geweldig; hier zou meer aandacht aan besteed kunnen worden. Prima adres om een keertje te 'rijsttafelen'.
Olghur .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Prima gegeten, uitgebreide rijsttafel was lekker en gevarieerd (en meer dan genoeg).
Bediening vriendelijk, niets op aan te merken.

Dick W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Heerlijke soto ayam vooraf gegeten en een bordje Nasi rames als hoofdgerecht. Het had voor mij iets gevarieerder gemogen, maar smaak was zonder meer goed. Bediening prima en gedineerd op het terras, dus dat was ook een 8 waard.
Tantepoes .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Heb bij Yati de Saté rijsttafel gegeten. Alle satés waren erg lekker, behalve de garnalensaté; die was erg taai doordat deze te lang was gebakken of in een warmhoudbak heeft gezeten. De rijsttafel was goed aangekleed met (iets te) kleine bakjes lekker gekruide groente. Buiten op het terras heb je een mooi uitzicht op het oude plein. Al met al een vrij goed restaurant.
Roëlla V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Vandaag hier gegeten samen met mijn partner en het was erg lekker. We hadden gekozen voor de rijsttafel Yati en de keuze was reuze!
Van lekker pittig tot mild pikant en romig, het was er allemaal. Alles lekker mals en het was ruim voldoende. als dessert koos ik voor de koffie met zoete lekkernijen en dat had ik beter niet kunnen doen. Er kwam een schaaltje op tafel met daarop 6 stukjes spekkoek, 2 pisang goreng en 2 spongecakejes. Veel te veel natuurlijk voor 1 persoon. Gelukkig wilde mijn partner ook wel een stukje spekkoek. De spongecake kon me absoluut niet bekoren en die heb ik dan ook laten liggen. Voor de rest is het gewoon een aanrader om er een ste gana eten als je in de buurt bent.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
We hebben hier met 9 personen gegeten, we hadden de rijsttafel Yati. Omdat we van een vorig bezoek wisten dat sate met ketjapsaus erg lekker is hebben we die extra bij besteld. Het eten was heel erg lekker en voldoende. Zelfs mijn schoonzuster die een erg moeilijke eter is heeft er van genoten. Ook de bediening was vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader ook als men kijkt naar de kosten van de rijsttafel.
SjorsvanV .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Met een verjaardag hier gegeten.
Op een maandagavond waren wij één van de twee tafeltjes. We kregen dus alle aandacht.
Bediening was gezellig maar correct. Wijn smaakte prima bij de uitgebreide rijsttafels. Zoals wel vaker hebben we de keuze aan de chef overgelaten wat ook dit keer weer prima beviel.
Echt Indo! Uiteraard weer nét iets teveel gegeten, maar dat mocht de pret niet drukken!
Wij komen zeker terug!
12345 D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Geen reservering gemaakt maar gelukkig toch een tafeltje kunnen krijgen. Er werd even een tafel georganiseerd. We hebben werkelijk fantastisch gegeten. Een rijsttafel die zijn weerga niet kent. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Top en een aanrader.
Relvy .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Het restaurant bestaat uit 2 gedeelten. Het voorste gedeelte is iets gezelliger dan het achterste. Helaas hebben wij de laatste keer in het achterste gedeelte moeten eten, maar we moesten al blij zijn dat we met de reservering op de dag zelf überhaupt nog een tafel kregen.

De bediening is niet bij alle serveersters van heel hoge kwaliteit, maar wel ontzettend vriendelijk en spontaan. En dat is misschien nog wel veel gezelliger want dat mis ik in erg veel restaurants.

We hadden een rijsttafel voor 2 personen en dat kan ik echt iedereen aanraden! Wat een uitstekende kwaliteit! Heel veel verschillende gerechten die amper allemaal op tafel kunnen en die stuk voor stuk heerlijk smaakten.
De prijs is absoluut in verhouding tot de kwaliteit en de hoeveelheid!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Moderne aankleding voor een Indonesische keuken; leuk, alleen die instant-maaltijden als decor lieten me een beetje schrikken :).
Met z'n zessen gegeten: rijsttafel Yati, kaneelijs, kaneel-likeur en spekkoek als toetje en een heel goede capuccino toe.
Geen grote hoeveelheden, maar (net) voldoende; wel heel goede kwaliteit.
Spekkoek was enige min-punt; deze was te droog.
Heel attent en vriendelijk personeel, niet opdringerig.
Niet goedkoop, maar redelijke prijs-prestatie-verhouding.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
We hebben afgelopen zaterdag voor de eerste keer hier gegeten, en het was heerlijk. Als liefhebber van de Indonesische keuken was ik benieuwd hoe het zou smaken, maar echt alles was lekker. Vooral de sate in ketjapsaus was een aanrader. Het was vol die avond, dus druk voor het personeel, maar we werden tot volle tevredenheid geholpen. Hier gaan we echt meer naar toe.
Rogier L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Nasi rames gegeten, viel tegen, kip was droog, stoofvlees was droog en het was veel te sterk gekruid met pepers. Nadat er na het hoofdgerecht subtiel werd gevraagd op te zouten, omdat er nog mensen zaten te wachten terwijl we er zelf net 1,5 uur zaten was de waardering gezakt tot een dieptepunt. Na 2,5 jaar mag je toch wel wat meer verwachten van de kok en personeel. Komen hier denk ik niet meer terug
Remy000 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Heerlijk gegeten bij Eetcafé Yati!
We hadden de rijsttafel Yati, prima prijs kwaliteit verhouding!
Tijdens mijn rondreis door Java heb ik kennis mogen maken met vele en verschillende gerechten uit Indonesië. Ben daarna nog vaak in verschillende restaurants in Nederland gaan eten, maar de smaken waren nog nooit zo goed dan in dit restaurant! Alle gerechtjes hadden hun eigen smaakjes, en waren vooral hoog op smaak en echt verrukkelijk! En goed warm geserveerd! De complimenten aan de kok! Ga vooral zo door, De bediening was vlot en vriendelijk! Ik raad alle fijnproevers dit restaurant aan!

Hartelijk bedankt voor uw mening. Heel fijn om te vernemen. We blijven ons best doen om de kwaliteit zo te houden. Wij ervaren dat het moeilijk is om de pittigheid van het eten af te stemmen met een ieders wens en zijn dan ook heel blij dat het u gesmaakt heeft.
Meekje .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Een leuke toevoeging in Oosterhout. De rijsttafel zat goed ik elkaar. Genoeg afwisselende smaken en goed bereid. Smoor inderdaad een beetje droog.
Het restaurant heeft een zeer vriendelijke bediening en een gezellige uitstraling. We komen zeker nog een keer terug.
Lewis .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
In het mooi Oosterhout zagen we op het pittoreske plein de Heuvel in een van de monumentale gebouwen een Indisch eetcafe. Terras zag er gezellig uit in het ondergaande zonnetje. We probeerden de rijsttafel Yati, en die viel echt niet tegen. Lekker pittig, goede smaak. Het enige minpuntje was het droge smoor vlees. Verder was de saté goed, en de gerechten van het totale rijsttafeltje goed op elkaar afgestemd.