Pondok Makan Yati

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Pondok Makan Yati

Jerry H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Yati! Soto gevuld zoals hij gevuld moet zijn! De yogyakartaanse Yati weet perfect de gerechten uit te balanceren op gebruik van kruiden en hoofd ingrediënten ! Prima sfeer met mooie muziek op de achtergrond .
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vandaag voor het eerst met vrienden geluncht bij dit Indische eetcafé/restaurant.
Gezellige inrichting, mooie bar, uiterst vriendelijk personeel.
Gekozen voor een kleine rijsttafel Yati.
Gerechten waren allemaal lekker, authentiek, vers bereid en prima qua hoeveelheid. Mijn (Indische) vader zou zeggen: "Jongen, het eten is hier 'real'".
Uitstekend (eerlijk en heerlijk) waar voor je geld.

De enthousiaste eigenaresse Yati kwam nog even langs aan tafel en vroeg (gemeend) of alles naar ons zin was. Ons antwoord was een volmondig ja, en daar was geen woord aan gelogen.
Aanrader eerste klas voor wie van ECHT Indisch eten houdt.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima rijsttafel gegeten bij dit restaurant. Gerechten zijn goed gekruid van mild naar iets pittiger. Menukaart bevat ook voldoende andere Indonesische hoofdgerechten. Reden om nog een keer terug te gaan naar dit restaurant.
Gertje B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fantastisch. We kozen omdat het de eerste keer was voor de rijsttafel Yati. Heerlijke gerechten. Alles prima op smaak. Van mild tot pittig. We waren met onze kinderen en die hebben gesmuld van de milde kipsaté.

Papa heeft nog een paar Bintangs gedronken, was alweer even geleden :) We komen 100% terug!
Debrabos O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prima eten, maar een glas wijn voor 5,50 is aan de (te) hoge kant. Dat daarnaast dan ook nog eens 2,50 wordt gevraagd voor een karaf kraanwater, blijf ik merkwaardig vinden. Jammer; want het eten is OK, evenals de bediening
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. Plezierige entourage, heerlijke gerechten in ruime porties. Complimenten voor de kok en voor de sympathieke attente dames van de bediening. We komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We hebben vanavond weer genoten van de rijsttafel Yati. We waren met 9 personen, kleine en grote eters, maar er was genoeg voor iedereen. Milde gerechten en ook wat pittiger gerechten, erg lekker en de prijs van de rijsttafel 19.95 per persoon is het zeker waard.
reafro .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Net terug van een avondje heerlijk Indonesisch eten!! De rijsttafel Yati was ronduit vreselijk lekker! Heerlijk gekruid, goede hoeveelheden, smaken goed op elkaar afgestemd. Het personeel en de eigenaar zijn super-vriendelijk, de service prima! Absolute aanrader, we komen zeker nog eens terug!
Robin72 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Was hele tijd geleden , nu weer eens gegeten .
Super lekker was het !! De smoor was top , alles zo vers heerlijk . Bediening was goed wat je verwacht bij een eetcafe . Bovenal super gezellig nog steeds qua inrichting , en een knusse ongedwongen sfeer !
Kom zeker weer terug !!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
In december hebben we onverwacht hier gegeten dus geen reservering. Dit was geen enkel probleem en we werden vriendelijk ontvangen.
Ook aan tafel was de bediening heel vriendelijk en voorkomend. De drankjes werden vlot gebracht en we hadden gekozen voor een rijsttafel yati. Veel gerechtjes om uit te kiezen, bereiding op zich goed. Kwaliteit-prijs verhouding erg goed.
Het interieur vind ik persoonlijk niet geweldig; hier zou meer aandacht aan besteed kunnen worden. Prima adres om een keertje te 'rijsttafelen'.
olghur .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Prima gegeten, uitgebreide rijsttafel was lekker en gevarieerd (en meer dan genoeg).
Bediening vriendelijk, niets op aan te merken.

dick W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Heerlijke soto ayam vooraf gegeten en een bordje Nasi rames als hoofdgerecht. Het had voor mij iets gevarieerder gemogen, maar smaak was zonder meer goed. Bediening prima en gedineerd op het terras, dus dat was ook een 8 waard.
tantepoes .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Heb bij Yati de Saté rijsttafel gegeten. Alle satés waren erg lekker, behalve de garnalensaté; die was erg taai doordat deze te lang was gebakken of in een warmhoudbak heeft gezeten. De rijsttafel was goed aangekleed met (iets te) kleine bakjes lekker gekruide groente. Buiten op het terras heb je een mooi uitzicht op het oude plein. Al met al een vrij goed restaurant.
Roëlla V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Vandaag hier gegeten samen met mijn partner en het was erg lekker. We hadden gekozen voor de rijsttafel Yati en de keuze was reuze!
Van lekker pittig tot mild pikant en romig, het was er allemaal. Alles lekker mals en het was ruim voldoende. als dessert koos ik voor de koffie met zoete lekkernijen en dat had ik beter niet kunnen doen. Er kwam een schaaltje op tafel met daarop 6 stukjes spekkoek, 2 pisang goreng en 2 spongecakejes. Veel te veel natuurlijk voor 1 persoon. Gelukkig wilde mijn partner ook wel een stukje spekkoek. De spongecake kon me absoluut niet bekoren en die heb ik dan ook laten liggen. Voor de rest is het gewoon een aanrader om er een ste gana eten als je in de buurt bent.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
We hebben hier met 9 personen gegeten, we hadden de rijsttafel Yati. Omdat we van een vorig bezoek wisten dat sate met ketjapsaus erg lekker is hebben we die extra bij besteld. Het eten was heel erg lekker en voldoende. Zelfs mijn schoonzuster die een erg moeilijke eter is heeft er van genoten. Ook de bediening was vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader ook als men kijkt naar de kosten van de rijsttafel.
SjorsvanV .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Met een verjaardag hier gegeten.
Op een maandagavond waren wij één van de twee tafeltjes. We kregen dus alle aandacht.
Bediening was gezellig maar correct. Wijn smaakte prima bij de uitgebreide rijsttafels. Zoals wel vaker hebben we de keuze aan de chef overgelaten wat ook dit keer weer prima beviel.
Echt Indo! Uiteraard weer nét iets teveel gegeten, maar dat mocht de pret niet drukken!
Wij komen zeker terug!
12345 D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Geen reservering gemaakt maar gelukkig toch een tafeltje kunnen krijgen. Er werd even een tafel georganiseerd. We hebben werkelijk fantastisch gegeten. Een rijsttafel die zijn weerga niet kent. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Top en een aanrader.
Relvy L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Het restaurant bestaat uit 2 gedeelten. Het voorste gedeelte is iets gezelliger dan het achterste. Helaas hebben wij de laatste keer in het achterste gedeelte moeten eten, maar we moesten al blij zijn dat we met de reservering op de dag zelf überhaupt nog een tafel kregen.

De bediening is niet bij alle serveersters van heel hoge kwaliteit, maar wel ontzettend vriendelijk en spontaan. En dat is misschien nog wel veel gezelliger want dat mis ik in erg veel restaurants.

We hadden een rijsttafel voor 2 personen en dat kan ik echt iedereen aanraden! Wat een uitstekende kwaliteit! Heel veel verschillende gerechten die amper allemaal op tafel kunnen en die stuk voor stuk heerlijk smaakten.
De prijs is absoluut in verhouding tot de kwaliteit en de hoeveelheid!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Moderne aankleding voor een Indonesische keuken; leuk, alleen die instant-maaltijden als decor lieten me een beetje schrikken :).
Met z'n zessen gegeten: rijsttafel Yati, kaneelijs, kaneel-likeur en spekkoek als toetje en een heel goede capuccino toe.
Geen grote hoeveelheden, maar (net) voldoende; wel heel goede kwaliteit.
Spekkoek was enige min-punt; deze was te droog.
Heel attent en vriendelijk personeel, niet opdringerig.
Niet goedkoop, maar redelijke prijs-prestatie-verhouding.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
We hebben afgelopen zaterdag voor de eerste keer hier gegeten, en het was heerlijk. Als liefhebber van de Indonesische keuken was ik benieuwd hoe het zou smaken, maar echt alles was lekker. Vooral de sate in ketjapsaus was een aanrader. Het was vol die avond, dus druk voor het personeel, maar we werden tot volle tevredenheid geholpen. Hier gaan we echt meer naar toe.