Pondok Kita

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 20:00

Lang
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Laatst hier een grote rijsttafel gehaald voor onze verhuis-vrienden-ploeg.
De bediening was iets chaotisch maar het eten maakte dat meer dan goed. Absoluut in de top in Arnhem!
Fenny V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten bij pondok Kita smaakt heerlijk. Echt lekker Indonesisch gegeten.
De gastvrijheid is top bij dit restaurant. Lieve mensen die je graag te woord staan en helpen.
Ook afhalen is mogelijk, voor als je even iets minder uitgebreid wil eten.
Wij komen hier zeker terug!
J R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Heerlijk gegeten met m'n vriendin. Elke hap was een smaaksensatie! Zelf als Indo heb ik een hoop ervaring en dit was erg goed.
Mabel A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Ook met een Social Deal bon hier gegeten (6 euro incl blikje fris).

Het eten was erg lekker, diverse smaken en ook extra saus was geen enkel probleem.

Enige minpuntje wat ik kon vinden is dat de rijst (net als de groente en het vlees) wordt opgewarmd in de magnetron. Dat vind ik zelf jammer (bewaren in een rijstkoker zou m.i. een simpele oplossing zijn). Groente en vlees hadden hier niet onder te lijden hoor, die smaakten prima.

Service goed (erg vriendelijk), decor simpel, maar voor een afhaal-toko/eethuisje prima.

Ik ga hier zeker vaker heen!
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
We hadden min of meer voor de grap een bon gekocht om hier een maaltijd af te halen. Wauw, wat ben ik verrast! Als halve Balinees ben ik erg bekend met Indisch eten en ben er ook erg kritisch over. En... nou ja, zie mijn oordeel... Dit is ongetwijfeld 100% authentiek Indisch eten. Nog lekkerder zelfs dan hoe mijn moeder het kookt, en even lekker zoals ik het zelf kook. Alleen was het een kwestie van in 10 minuten afhalen in plaats van 4 dagen in de keuken staan. Het enige minpunt dat ik kan melden is dat het zo jammer is dat Pondok Kita geen vestiging in Den Haag heeft. Super goed!!!!
MJStreur .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Ik vond het reuzefijn om hier te eten. De bediening was ontzettend vriendelijk, vrolijk en beleefd. Wij hadden de rijsttafel genomen en dat was meer dan genoeg voor ons beiden. Alle gerechten die we hadden gegeten waren heerlijk, vooral de paksoy! Het decor was eenvoudig maar erg netjes.