Pondok Indah

Zaterdag
Zondag Gesloten

Charlotte L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Wat fijn om op zo'n toeristische plek nog zo'n authentiek, kwalitatief hoogwaardig en menselijk zaakje te vinden. De eigenaren die in de winkel staan zijn enorm vriendelijk, geduldig, meedenkend. Het zaakje is idd eigelijk puur bedoeld om af te halen. Maar er is ook een plekje om te zitten. De kwaliteit van het eten is uitstekend. Het meest belangrijk: het is duidelijk vers. Van de verschillende vlees en kip gerechten was het vlees sappig en mals. De boontjes waren knapperig. De sojabonen smeuïg. De prijzen zijn niet super laag. Maar voor Amsterdamse/ Prinsengrachtbegrippen heel redelijk.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Ik kom hier al jaren en de service blijft goed, je bent geen nummer, iedereen wordt weer met evenveel aandacht geholpen. Dit is hun grootste pluspunt.
Dit wil niet zeggen dat het eten van lage kwaliteit is. Zeker niet. Elke dag kun je kiezen uit een ruime hoeveelheid gerechten die zijn bereid door de eigenaresse zelf. Hierdoor is de smaak echt authentiek en niet afgevlakt omwille van onze Nederlandse voorkeur.
Het interieur is onlangs veranderd en een stuk vooruit gegaan. Het kleine hoekje waar je kunt eten of het mini terrasje in de zomer zijn gezellig en geven je kans om te kletsen met de lieve eigenaren.

Ik kom hier erg graag, vanwege smaak geserveerd met oprechte vriendelijkheid!
Foodexpertamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Als liefhebber van de indo- keuken probeer ik overal een rames. Ik moet zeggen het viel niet tegen de bami was lekker , en de broccoli en vis waren ook smakelijk . Je betaald wel serieus geld voor een kleine box € 7,50 en daarmee zit je niet vol . Grote rames kost je gewoon 13 a 14 euro en dat is hoop geld als je weet dat gemiddelde rames € 10,- kost.
Laurens M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Als rechtgeaard liefhebber van de Indonesiche keuken, werd ik door mijn zoon attent gemaakt op dit voor mij nog onbekende afhaal/eethuisje. Hebben de proef op de som genomen en eten voor een groep van 8 personen gehaald. Wat onmiddellijk opviel was de vriendelijke (adviserende) bediening door de eigenaar, die samen met zijn echtgenote (verantwoordelijk voor de keuken) deze uiterst propere zaak uitbaat. Klein maar fijn, want alleen een paar zitplaatsen en een grote vitrine met een zeer aanlokkelijk scala aan dagelijks vers bereide spijzen van een (ook voor Amsterdam) ongekend hoge kwaliteit tegen een verrassend bescheiden prijs. Een aanrader!!