Pondok Bali Mandera

Abeelplein 3 2565 XS Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pondok Bali Mandera

Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Toko Bali Mandira is een kleine zaak. Een winkel waar je kunt afhalen maar er staan ook 3 tafeltjes om daar te kunnen eten. We wonen nu sinds enkele maanden weer in Den Haag en hebben al vele eetgelegenheden uitgeprobeerd, niet alleen Indisch. Maar... we hebben nog nergens zó lekker Indisch gegeten als bij deze Toko. Het eten is voortreffelijk. Licht verteerbaar, niet zout, gewoon heel goed en dan al die verschillende smaakjes! Superfood mag ik wel zeggen. Wij komen er nu geregeld. Proberen af en toe een andere Toko maar wij vinden het eten nergens zo lekker als hier. Als je van groente houdt is de sajoer lodeh héél goed en ook de vleesgerechten zijn helemaal top. De bediening is altijd heel vriendelijk, kortom ik heb geen enkel punt van kritiek.
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Je kunt hier ook eten, maar wij halen hier sinds 1991 regelmatig af.
Woensdagavond bestelden we twee keer Bami Rames. Ruime porties van goede kwaliteit.
Een opmerking nog: voor de verbouwing vond ik de sate babi bijna de beste van Den Haag. Dat niveau wordt niet meer gehaald.
De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
De risolles zijn de lekkerste in den daag en omstreken. De kokkies zijn bekend maar nu met jeugdige bediening met dezelfde kwaliteit! Ikan bali, blado , you name it: een eetsensatie! Vraag of er ajam klatan is werkelijk een verrassing en anders is de kip cashew een zeer goed alternatief! En zeer redelijk geprijsd!
T.s. L.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Ongetwijfeld is hun Batjang al om bekend dat deze de beste is op de markt, groot, goede vulling en lekker. Jammer dat zij toch al hun stevige prijs naar € 3- (met 20%) hebben verhoogd, ook de Loempia Semarang zijn voortreffelijk. Redelijk is hun argument dat zij al 5 jaar hun prijzen niet hebben verhoogd. Zij hebben nu een nieuwe prijslijst. De ontwerper heeft deze ruim 3 cm kleiner gemaakt en de letters bv. "Vleesger..." met bijna 50% (van 6 > 3,5 mm} verkleind! Hij gaat er kennelijk van uit dat de klanten (meestal ouderen) ingebouwde mikroskopen in hun hoofd hebben! Slechte prestatie/logika van de lay-out man/vrouw. Goed eten, vriendelijke bediening alleen jammer dat bestellingen vaak niet op afgesproken tijd klaar zijn. lastig als je van ver komt om het op te halen.
Onno B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Heerlijke toko. Na het faillissement van Serina pas ontdekt, maar deze is beter dan Serina. Hele vriendelijke bediening en goed geprijsd.