Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ponderosa

bus 23 en bus 24
  • : Gratis parkeren in de buurt en op heel Kijkduin.

Danny T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk menu, gezellige omgeving, prima bediening.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten
Heb het menu gekozen.
Toetje op het heerlijk verwarmde terras opgegeten.
F.J.L. L.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Lekker gegeten in een prettige ruimte met een goede sfeer door ook de bediening. Iets te harde muziek werd op verzoek onmiddellijk lager gezet.
Remco W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wat een fantastisch eten en een gastvrije bediening. Vanavond de meest malse diamanthaas ooit gegeten. Het stuk vlees smolt op je tong. Ook de gamba's in bacon gerold waren een nieuwe smaaksensatie. Dit was ons eerste bezoek, naar zeker niet de laatste! Helemaal top.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een heel gunstig geprijsd Valentijnsdinnertje bracht ons weer een keur aan heerlijkheden.
Vooraf een bord vol met heerlijke hapjes, van een mini carpaccio en soep tot een kroketje en meer: alles even vers en goed op smaak gebracht. Eerst hadden we toen al een glas prosecco (inclusief) gedronken.
Het hoofdgerecht een heerlijk bordje surf en turf, botermals stukje vlees, verukkelijk visfiletje, met een goede saus, goed garnituur. Toe nog een keer een bordje met allerlei kleine lekkere hapjes, en een ontzetten lieve attentie toe. De rekening was inclusief ieder twee consumpties bij het eten maar 67,70....
Het was druk bij Ponderosa, toch was er de hele avond voldoende attentie.
Maar eigenlijk gaat het bij Ponderosa altijd over de mensen, je voelt je welkom, er is belangstelling zonder kleverig te zijn en omdat het eten zelf er altijd goed is en heel redelijk geprijsd zijn we er al jaren trouwe gasten.
Jongens: we komen weer gauw terug!
marjolijngobes .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ik woon in Harlingen, maar heb gisteren voor de tweede keer in restaurant Ponderosa, Kijkduin, gegeten met man en zoon. Het eten (3-gangen menu voor €25,95), was voortreffelijk. De ontvangst en de bediening is zeer hartelijk en attent. Wij hoefden tussen de gangen door niet lang te wachten. Het was een feestje, des te leuker omdat het de verjaardag van mijn man was. Dat hebben wij niet gemeld, want hij wil geen aandacht. Anders had hij vuurwerk op tafel gekregen! (dat gebeurde vorig jaar bij de verjaardag van onze zoon). Ponderosa is een absolute aanrader. Wel reserveren, want het is er erg druk en dat verbaast mij niet!
Geoffrey G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Erg goed eten voor een nette prijs. Door het vriendelijke personeel netjes ontvangen. De locatie is mooi ingericht waardoor het zeer ontspannend is. Zeker voor herhaling vatbaar!
Martina K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
De gerechten bij Ponderosa zijn altijd heerlijk en goed. De sfeer is gezellig en ontspannen. Personeel is altijd zeer vriendelijk en correct. Ik kom er graag (hoewel ik in Hellevoetsluis woon).
Pamela K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening, heerlijke eten, sfeervolle tent..
Andre T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met broer, zus en moeder daar uiteten geweest. Alles was top. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Prima service en bediening. Een aanrader.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Op een woensdagavond hier terecht gekomen om een hapje te eten. Restaurant ligt aan de Boulevard met een uitzicht naar strand/zee. We kozen hiervoor een 3-gangen menu (maand) alle gerechten waren hierbij goed en netjes. De tafelgenote koos voor wild (hertenbiefstuk), deze was goed met bijpassende garnituur. De desserts limontaart en chocoladetaart smaakten prima. De bediening was vlot, aardig en attent. Prima restaurant met goede prijs/kwaliteitverhouding.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geweldig gezellige zaak. 's Zomers heerlijk buiten genieten met uitzicht op zee en 's winters een behaaglijke vluchtplaats na een winderige strandwandeling. Leuke kaart die wisselt per seizoen. Aanrader!
R. G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Na vele jaren hier weer eens geweest. Een soort van thuis gevoel. De ober kende ik nog en hij mij. Maar we gingen hier eten: 1 maal de kabeljauw en 1 maal de zeebaars. Beide gewoon goed. Garnituur ook OK. Lekker wijntje erbij en genieten maar.
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Na een lekkere warme stranddag zijn we bij Ponderosa terecht gekomen op basis van de hoge recensie cijfers op iens.
We gingen voor het 3 gangen keuzemenu. Voor dat we gingen eten hadden we brood met smeersels. Het brood waren door de midden gesneden boterhammen van de AH. Je mag toch verwachten dat dit wat chiquer zou zijn. Vooraf had ik de Garnalen aan de spies. Niets mis mee, maar verre van bijzonder en wel erg basic. Als hoofdgerecht had ik Surf & Turf, 2 gamba's en een stukje kogelbiefstuk met een sausje. Hier bij werden bakjes met groente, gebakken aardappeltjes, zuurkool (Wat niet lekker was) en appelmoes geserveerd. Als nagerecht Mojito sorbet ijs met citroen saus. Daar was ook echt alles mee gezegd en voldoet mijn inziens niet aan een restaurant waardig nagerecht. Mijn vriendin kreeg het verkeerde nagerecht, waar we ook op attendeerde. Hier werd met een glimlach opgereageerd, waarna we het maar voor lief namen. Bij het afruimen van het nagerecht werd gevraagd of we nog koffie of thee wilde nuttigen, dat wilde we niet want we vonden het wel mooi geweest. Je merkte dat dit niet op prijs werd gesteld. Kortom onze verwachtingen waren zeker door de recensies hoger dan wat ons werd geboden.
Pank G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gezellig met kinderen en kleinkinderen gegeten. Goeie sfeer, persoonlijke aandacht. Het eten viel zeer in de smaak. Voor de mannen ( ook de 13-jarige) een Daddy's steak, prima bavette. Ook de dranken waren prima. Een koele Sauvignonen mooie rode wijn. Iedereen tevreden!
margotje .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Vorige week met mijn kleindochter gegeten bij Ponderosa. Het is ons erg goed bevallen! De bediening was vlot en vriendelijk zonder amicaal te zijn. Het eten was erg goed en vooral de bijgerechten, vaak niet zo bijzonder, waren erg lekker. Het is het waard om nog eens te gaan.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vandaag weer prima gegeten bij Ponderosa. Een heerlijke garnalen salade en een wel bijzonder goed gebakken kalfslever met alles erop en eraan. Door de steeds wisselende kaart kun je hier best wel iedere week je hart ophalen. En ook genieten van de uitstekende bediening, zeer attent en vriendelijk en niks wachten en zwaaien om aandacht. Het gaat allemaal als vanzelf en geruisloos.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Hier met een groep een verjaardag gevierd. Vanaf de binnenkomst treft de vriendelijke, ontspannen sfeer van zowel restaurant als bediening. Men neemt de tijd, geeft op de juiste momenten aandacht en doet moeite het ieder naar de zin te maken.
Interieur en tafels zijn relatief sober maar het uitzicht op zee vergoedt meer dan genoeg.
De menukaart biedt een redelijke keuze. De voorgerechten die wij kozen vielen bij eenieder in de smaak vanaf de carpaccio, klassiek met wel heel goed, bereid, tot de seranoham met geitenkaas. Er is duidelijk aandacht aan besteed.
Vanwege het seizoen kozen de meeste gasten voor asperges. Die waren heerlijk, warm, niet draderig en een volle smaak. Het verdere garnituur was naar behoren.
De wijnkaart is relatief beperkt. Een echt goede witte wijn voor bij de asperges had men niet paraat maar de Sauvignon Blanc die werd aangeboden was een redelijk alternatief.
Kortom, zeker een restaurant om in gedachten te blijven houden, waartoe de redelijke prijsstelling ook zeker bijdraagt.
ussie .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Waren aangeland voor een kop koffie, maar zijn uren blijven plakken. Simpel en gezellig. Muziek niet te hard (pluspunt). Goede koffie. Aan een betere droge sherry wordt gewerkt.
Lekker gegeten. Salade met geitenkaas, vijgen etc., zeewolf en een ijstoetje, tomatensoep en gebakken lever. Alles even goed en dan krijg je er ook nog verse groente, sla, eigengemaakte appelcompote (zalig) en nou eens geen eeuwige patat maar gebakken aardappeltjes bij. Een aanrader.
marjolijngobes .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Met jarige zoon bij restaurant Pondorosa gegeten. Was een zeer goede ervaring. Uiterst vriendelijk en voorkomend personeel, heerlijke gerechten, goede sfeer en als klapstuk werd er felicitatie-muziek opgezet en zetten de obers spuitend vuurwerk op onze tafel, waarna alle gasten "Lang zal hij leven" zongen voor onze zoon! Wij komen er zeker terug, alhoewel wij in Friesland wonen (maar uit Den Haag afkomstig zijn).