Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ponderosa

bus 23 en bus 24
  • : Gratis parkeren in de buurt en op heel Kijkduin.

9,1

Jouw recensie over het restaurant Ponderosa

Eline V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het was ruim 6 jaar geleden dat ik dit restaurant ontdekte, samen met mijn moeder, net na het overlijden van mijn vader. We gingen een hapje eten en wat was het personeel vriendelijk voor ons! Dat is nooit veranderd. Mijn moeder geniet nog steeds van de lieve aandacht, net goed! Mijn man, broer, schoonzus en ik komen hier zo graag. Het eten was weer prima! Driegangenmenu met flexibele aanpassingen. Ook rond het middaguur is er zowel een lunch als dinermenu. Klasse!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Dit is een heel fijn en gezellig restaurant, heerlijk eten en ontspannen sfeer.
De eigenaars en de bediening zijn top, ja dit is een echte aanrader.
Chantal G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Lekker huiselijk gevoel. Wij gaan er zeker vaker komen!!!!
Anny V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten vooral de Daddy steak was super mals. De sliptong werd als service gefileerd.
Goede porties met veel groenten.
Vriendelijke bediening, kortom Top.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wij zijn de laatste tijd hier wel meer gekomen. Gisteren was het weer helemaal top. Lekker op het terras gegeten.
Vrouw en dochter waren zeer tevreden over de gebakken sliptongetjes. Garni potje witlof, potje appelmoes, friet
en...eindelijk weer eens gebakken aardappeltjes. Die krijg je bijna nergens meer. Het is weer mosseltijd dus heb ik mezelf verwend met een pan mosselen met 3 sauzen. Heerlijk!!
Rest nog de bediening.......hele vriendelijke en behulpzame jongeman en een dame.
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Zeer gezellig kan niet anders zeggen
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Met echtgenote en dochter hier gedineerd. Het eten was heel smakelijk. De bediening vriendelijk en attent.
In plaats van de gebruikelijke frites een heerlijk schoteltje met gebakken aardappeltjes. Ook salade en rabarber.
Kortom ouderwets lekker!
Wewerethere V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima en betaalbaar restaurant, heb lekker gegeten met het hele gezin! Was er met jonge en oudere kinderen en hebben ons prima vermaakt.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het driegangen menu ziet er goed uit met voldoende keuzemogelijkheid. We hebben heerlijk gegeten. De prijs kwaliteitverhouding is uitstekend. Het was gezellig. prima bediening met persoonlijke aandacht. een geslaagde avond.
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Overheerlijke slibtongetjes gegeten. Vriendelijk geholpen door diverse serveersters. Fijn dat we een glaasje water mochten krijgen in plaats van een flesje opgedrongen te krijgen.
Ton A.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hadden een leuke en gezelliggezellige avond. Er was voldoende keuze wat betreft gerechten. Deze werden ook tijdig geserveerd en waren heel lekker. Wat betreft het personeel, deze was zeer klantvriendelijk!! Echt een tip om een keer naar toe te gaan!!
Mariëtte D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Nemen uitgebreid de tijd
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Vooral de gastvrijheid van de beide mannen die voor de bediening zorgden was bijzonder groot, ondanks het feit dat het enorm druk was.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heel gezellig, lekker eten voor een goede prijs-kwaliteit verhouding en ongelooflijke goede service en vriendelijkheid. Enige minpuntje wat ons betreft: er kan niet met creditcard worden betaald.
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk menu, gezellige omgeving, prima bediening.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten
Heb het menu gekozen.
Toetje op het heerlijk verwarmde terras opgegeten.
F.J.L. L.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Lekker gegeten in een prettige ruimte met een goede sfeer door ook de bediening. Iets te harde muziek werd op verzoek onmiddellijk lager gezet.
Remco W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wat een fantastisch eten en een gastvrije bediening. Vanavond de meest malse diamanthaas ooit gegeten. Het stuk vlees smolt op je tong. Ook de gamba's in bacon gerold waren een nieuwe smaaksensatie. Dit was ons eerste bezoek, naar zeker niet de laatste! Helemaal top.
Adrie van H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een heel gunstig geprijsd Valentijnsdinnertje bracht ons weer een keur aan heerlijkheden.
Vooraf een bord vol met heerlijke hapjes, van een mini carpaccio en soep tot een kroketje en meer: alles even vers en goed op smaak gebracht. Eerst hadden we toen al een glas prosecco (inclusief) gedronken.
Het hoofdgerecht een heerlijk bordje surf en turf, botermals stukje vlees, verukkelijk visfiletje, met een goede saus, goed garnituur. Toe nog een keer een bordje met allerlei kleine lekkere hapjes, en een ontzetten lieve attentie toe. De rekening was inclusief ieder twee consumpties bij het eten maar 67,70....
Het was druk bij Ponderosa, toch was er de hele avond voldoende attentie.
Maar eigenlijk gaat het bij Ponderosa altijd over de mensen, je voelt je welkom, er is belangstelling zonder kleverig te zijn en omdat het eten zelf er altijd goed is en heel redelijk geprijsd zijn we er al jaren trouwe gasten.
Jongens: we komen weer gauw terug!
marjolijngobes .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ik woon in Harlingen, maar heb gisteren voor de tweede keer in restaurant Ponderosa, Kijkduin, gegeten met man en zoon. Het eten (3-gangen menu voor €25,95), was voortreffelijk. De ontvangst en de bediening is zeer hartelijk en attent. Wij hoefden tussen de gangen door niet lang te wachten. Het was een feestje, des te leuker omdat het de verjaardag van mijn man was. Dat hebben wij niet gemeld, want hij wil geen aandacht. Anders had hij vuurwerk op tafel gekregen! (dat gebeurde vorig jaar bij de verjaardag van onze zoon). Ponderosa is een absolute aanrader. Wel reserveren, want het is er erg druk en dat verbaast mij niet!