Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ponderosa

bus 23 en bus 24
  • : Gratis parkeren in de buurt en op heel Kijkduin.

9,6

Jouw recensie over het restaurant Ponderosa

M B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
een zeer fijn gelegenheid, jammer dat deze gaat sluiten. zal ze missen.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wij komen hier al jaren. Super jammer dat door de herinrichting van Kijkduin ze gedwongen zijn om een andere plaats te zoeken. Dat wordt de golfclub in Capelle. Wij weten zeker dat dit ook weer een super succes gaat worden! Wij verhuizen zeker mee! Super fijne sfeer, alles is gewoon goed. Gewoon gastvrij nee GASTVRIJ!!!!
Marius R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten en erg gezellig.
Goede bediening en vriendelijke mensen
Elsa B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Altijd prima gegeten daar. Jammer dat ze weggaan uit Kijkduin. Mooie zonsondergangen gezien daar. Ga zeker een keer naar Capelle.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
MIjn favoriete restaurant, altijd goed en gezellig. Het eten is heerlijk en de bediening warm en top! Wij komen hier, in wisselende samenstelling,zeer regelmatig. Nog nooit teleurgesteld zoals bij andere restaurants in Kijkduin.
Henk C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
gezellig en lekker
Mila R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Bij Ponderosa voel je je altijd welkom; de ontvangst is er hartelijk, de bediening door en de aandacht van het personeel ontzettend prettig. We komen daar graag.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prima restaurant! Kwaliteit top. Personeel een 10???? Veel variatie en regelmatig nieuw menu. Altijd seizoen gebonden gerechten.
Gea G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Goed eten, alleen zou ik de opmerking: we houden rekening met dieetwensen weglaten.
Ik vertelde dat ik koolhydraatarm en mager eet en dus geen aardappels of pasta eet. en vroeg of ik in plaats daarvan misschien wat meer groenten kon krijgen. Ik kreeg als antwoord: er zitten standaard bijlagen bij het eten.
we kregen een bak krieltjes een bak gebakken aardappels en een bak spinazie a la crème.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Bij de naam 'Ponderosa' verwacht je een Zuid-Amerikaanse eettent, maar niets is minder waar. Dit restaurant heeft, hebben we ondervonden, uitermate lekker klaargemaakte vis. We hebben een driegangenmenu gehad dat prima aan de verwachtingen voldeed. Als we dan toch een minpuntje moeten noemen: de spinazie bij het hoofdgerecht was te lang doorgekookt en had daardoor een wat laffe smaak. Alle lof voor de bediening: uitermate vriendelijk, attent en vlot!
tineke K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
wederom heerlijk gegeten en super vriendelijke gastvrije bediening. top weer. je voelt je daar echt welkom.
niets is teveel gevraagd alles kan.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Ponderosa is zeer klantvriendelijk. Hele fijne en leuke bediening. Zeer persoonlijk, in de zinnvan, wanneer er een hulpvraag is, dan wordt het opgelost. We hebben lekker gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten zoals altijd! De asperges waren weer top.
Elly N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en met alle egards behandeld tijdens deze uitgaansavond, het was daardoor een onvergetelijke belevenis, voor herhaling vatbaar, ook de ligging van het restaurant is mooi
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Dit is gewoon een leuk en gezellig tentje, heel aardige bediening en prima eten voor een leuke prijs.

Dit zijn volgens mij wel honderdtwintig tekens, maar jullie site vindt van niet. Laat die onzin van hondertwintig tekens aub eens weg!
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gisteravond met mijn lief weer lekker gegeten.Gezellig zoals altijd Warm, informeer en bovenal..... gezellig! Wij eten altijd het menu, dat bevat meer dan genoeg variatie!
Claudia J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We komen hier 1x per jaar een weekend en worden bij binnenkomst direct herkent. Goed eten, relaxte sfeer, tijd voor een grapje en een praatje! In Kijkduin?? Ponderosa is de moeite waard!!????????
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben een leuke avond gehad, lekker gegeten en goede service gehad.
Lenie O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Otvansgst zeer hartelijk,je komt er binnen als of je hun vrienden bent.eten zeer goed,nette tafels,stoelen zitten goed en uitzicht op zee.en de prijs is naar wens.allemaal beleefde en geïnteresseerde bediening.petje af voor Poderosa....
Ming B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Uiterst vriendelijke bediening en gevarieerde menukaart