Pompstation

Zeeburgerdijk 52 1094 AE Amsterdam Nederland Kaart
31-206922888

Over het restaurant Pompstation

Genieten in Oost

In het bruisende Amsterdam Oost vind je deze industriële zaak. Veel hout, ruwe materialen en warm licht: hier hangt een echte New Yorkse vibe. Je geniet hier van botermalse steaks, goede live muziek en een wijnkaart waar elke liefhebber direct verliefd op wordt. Steaks, kreeft en oesters staan altijd op het menu en dit wordt aangevuld met het mooiste van het seizoen.

Meer informatie over restaurant Pompstation

Tram 14

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 02:00

Gert H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Nathan S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima eettent, mooie locatie en vriendelijk personeel. De kalfszwezerik was heerlijk, de bavette was beetje taai en aangebrand, maar wel goed medium/rare. We moesten te lang wachten op het voor- en hoofdgerecht, maar i.v.m. onze klachten kregen we een scroppino, een huisgemaakte limoncello en de koffie gratis aangeboden wat wel weer heel vriendelijk was. Ik kom er daarom graag weer eens terug.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten in prima ambiance.Komen zeker een keer terug met vrienden en zeker ook met onze volwassen kinderen.
Superfijn
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Spontaan in Amsterdam wat eten en had deze tip van een collega.
Leuke locatie, netjes verzorgd. Ik had trek in vlees en daar deze zaak voor uitgekozen. En dan is het smullen als je de kaart ziet. Kalfszweverik vooraf (en niet zo'n klein friemeltje). Het koolpapje eronder was mwah, maar de saus paste goed bij de zwezerik, die overigens heerlijk bereid was. Mijn tafelgenoot had de pulpo met chorizo. Zag er ook goed uit.
Hoofdgerecht had ik voor de Ribeye gekozen. In Nederland word ik vaak teleurgesteld in de malsheid en smaak van een ribeye (ik zit voor werk vaak in de US - Drunken Ribeye van Sweetwater Tavern kan voorlopig nog niemand verslaan). Tafelgenoot had een Tournedos en die sneed hem als eerste aan; cooked to perfection. En na mijn eerste hap wist ik het ook. Dit is by far de beste nederlandse ribeye die ik tot nu toe gegeten heb.
Achteraf nog een lekker toetje (witte choco mousse) met een lekker bijpassende dessertwijn. Heerlijk! Bedieningdame was ook top. Dit is een aanrader in deze klasse!
Les M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Erg lekker gegeten met zakenpartners voor de tweede keer, e wederom voor herhaling vatbaar. De steaks zijn van goed kwaliteit.
Huub H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eten en bediening gewoon goed. We zaten binnen omdat het niet echt mooi weer was en daardoor de tuin niet toegankelijk. Het was vol en daardoor erg rumoerig, mede door het langdurig spelen van een band. Verder was het echt veel te warm omdat er nauwelijks ramen open konden/mochten.
Diddy V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het pompstation is een prima restaurant voor vleeseters. Jammer is alleen dat alle bijgerechten apart moeten worden besteld en afgerekend.
m.dehaas1 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Erg lekker gegeten met vriendelijke en vlotte bediening in een mooie ruimte. We vonden de kaart wat onoverzichtelijk en daardoor komt misschien de diversiteit wat minder tot zijn recht, maar dat is bijzaak. Het pompstation verdient een volle bezetting!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Helder en duidelijk gecommuniceerd een fles wijn te willen bij het eten waaraan we buiten op het terras zouden beginnen. Uiteindelijk pas nadat het eten besteld was is het ons gelukt een fles wijn te bestellen, een goeie 40 minuten na binnenkomst. De ober reageerde arrogant toen ik 'm daar met een grapje op wees. Als Amsterdammer heb ik keus uit zo'n 2000 restaurants, deze dus maar niet meer.
Diederick V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wat een leuke plek! Vrij vaak langsgekomen, want woon in de buurt. Maar als ik dit had geweten was ik er met alle liefde 2 keer de stad voor doorgefietst. Lekker eten en wijn, live muziek, inrichting heel tof en vooral de bediening heel leuk. Onze ober kwam een aantal keer gezellig ouwehoeren. Geen seconde vervelend, want hij voelde precies aan waar we wel en niet op zaten te wachten. Kom hier hoe dan ook nog vaak terug!
Marlies A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zeer goede uitstraling. Hele hartelijke en vriendelijke ontvangst. Zeer persoonlijke aandacht. Oplettend en enthousiast personeel. Zeer goede live muziek. Lekker sfeertje. Goede kwaliteit eten en heerlijke wijnen. Goede bereikbaarheid.
Een echt avondje uit in een heerlijke ambiance. Kortom een echte aanrader. Wat ik ook zeker zal gaan waarmaken!!!
Dank jullie wel.....we hebben genoten!!!! Pieter en Marlies
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Komen zeker nog een keer eten . Leuke locatie en gastvrij .
Jolijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gezellig, lekker eten, lieve bediening. Muziek vrij luid, maar wel erg leuk.
Wietze L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Leuk restaurant alleen was het personeel vooral met andere tafels bezig dan die van ons.

Het eten was verder erg lekker!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wat een heerlijke culinaire ontdekking. Alles klopt hier; de inrichting, kaart, muziek, sfeer. Echt heel fijn.
Noam G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, lekker kreeft en burrata als voorgerecht, als hoofdgetecht geweldig Cote de beuf, wijn was ook heerlijk. Muziek was top.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Uitstekend gegeten voor een juiste prijs. Leuke sfeer en sfeervol ingericht. Gastvrij ontvangen en de bediening was prima.
Er speelde een goede band en zorgde voor gezelligheid met leuke achtergrond muziek.
Kwaliteit was prima en hebben lekker genoten van het voor- en hoofdgerecht.
Orgeljan S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Goed eten in een erg mooie industrieel pand. Ruim opgezet. Zeer goede aqoustic ondanks grootte en hoogte van het pand. Heel mooi ingericht passend bij de oorspronkelijke bouw. Bijzonder vond ik de live muziek van twee muzikanten die hele avond op juiste toon sfeer brachten. Specialiteit zijn steaks en burgers....daarin ruim voldoende keuze. Maar er is ook keuze voor vis of vega of andere specialiteiten. Bijgerechten moeten apart worden bijgekocht hetgeen uiteindelijk geen goedkope rekening geeft. Maar de patat is dan ook wel lekker en uiteindelijk vonden wij dit bezoek zeer de moeite waard
Louis B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten heel gezellig
ChrisMarie .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Hele fijne avond in Restaurant Pompstation. Lekkere en heel leuk gepresenteerde huis aperitief.
Lekkere tempura oesters ! En de Surf&Turf: perfect gegaard vlees met lekkere halve kreeft. Live muziek voor de ambiance en sfeer ....als je rustig wilt praten iets verder achterin gaan zitten.
Zeker aan te bevelen !!