Pompstation

Zeeburgerdijk 52 1094 AE Amsterdam Nederland Kaart
31-206922888

Over het restaurant Pompstation

Genieten in Oost

In het bruisende Amsterdam Oost vind je deze industriële zaak. Veel hout, ruwe materialen en warm licht: hier hangt een echte New Yorkse vibe. Je geniet hier van botermalse steaks, goede live muziek en een wijnkaart waar elke liefhebber direct verliefd op wordt. Steaks, kreeft en oesters staan altijd op het menu en dit wordt aangevuld met het mooiste van het seizoen.

Meer informatie over restaurant Pompstation

Tram 14

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 02:00

• Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Uitstekend gegeten voor een juiste prijs. Leuke sfeer en sfeervol ingericht. Gastvrij ontvangen en de bediening was prima.
Er speelde een goede band en zorgde voor gezelligheid met leuke achtergrond muziek.
Kwaliteit was prima en hebben lekker genoten van het voor- en hoofdgerecht.
Orgeljan S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Goed eten in een erg mooie industrieel pand. Ruim opgezet. Zeer goede aqoustic ondanks grootte en hoogte van het pand. Heel mooi ingericht passend bij de oorspronkelijke bouw. Bijzonder vond ik de live muziek van twee muzikanten die hele avond op juiste toon sfeer brachten. Specialiteit zijn steaks en burgers....daarin ruim voldoende keuze. Maar er is ook keuze voor vis of vega of andere specialiteiten. Bijgerechten moeten apart worden bijgekocht hetgeen uiteindelijk geen goedkope rekening geeft. Maar de patat is dan ook wel lekker en uiteindelijk vonden wij dit bezoek zeer de moeite waard
Louis B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten heel gezellig
ChrisMarie .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Hele fijne avond in Restaurant Pompstation. Lekkere en heel leuk gepresenteerde huis aperitief.
Lekkere tempura oesters ! En de Surf&Turf: perfect gegaard vlees met lekkere halve kreeft. Live muziek voor de ambiance en sfeer ....als je rustig wilt praten iets verder achterin gaan zitten.
Zeker aan te bevelen !!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Bijzondere locatie, sfeervol ingericht, heerlijk eten en vriendelijke bediening!! Leuk dat er ook (live) muziek is. Wij hebben genoten!
Zora T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Super leuke avond. De bediening was vlot. Eten was goed. Rode wijn te warm ( buiten is het ook haast tropisch) maar dat is na een opmerking voor een frisser glaasje snel verholpen. Muziek en zangeres toppers. We hebben genoten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het ontvangst was wat koeltjes, maar werd alweer snel goed gemaakt door de geweldige gastheer Willem die interesse toonde in ons gezelschap en service bood op de juiste manier. Mede door het mooie weer en het geweldige eten in de binnentuin met ons mooie gezelschap, was het super daar!
Joran K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Kaart is erg gefocused op vlees, vergeet het groente, vega/vegan aandacht. Wijnkaart wat rommelig, wij kozen een nieuw-zeelandse pinot noir, niet de beste keuze. Kwaliteit van gerechten viel wat tegen, weinig verassend gepresenteerd. Bediening vriendelijk maar niet professioneel.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wederom genoten van de heerlijke Wagyu burger tijdens een fijn optreden van Fabiana Dammers. Voor deze combinatie komen we speciaal naar Amsterdam en het was wederom een prettige ervaring. De bediening is vlot en vriendelijk en het eten verukkelijk.
Gianni Z.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
zeer mooie faciliteit. Jammer dat de tafel was te dicht bij de muziek en hielp niet de dialoog. probleem alleen het volume, omdat de melodie was zeer aangenaam. echt heerlijk eten. alle gerechten zeer goed gepresenteerd, vriendelijk personeel.
obers waren zeer vriendelijk en disponibile.soprattutto Italiaanse meisje, die ons enorm geholpen. een zeer positieve ervaring. Met dank aan al het personeel dat mijn vrouw enthousiast welkome verrassing voor zijn verjaardag. Nogmaals bedankt voor uw dienst
Lodewijk S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Vermakelijke bediening, top jazzcombo en heerlijke limoncello!
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wat een imposant restaurant qua inrichting, charme, sfeer en spijs! Een aanrader! De sfeervolle livemuziek op de achtergrond en prettige rooktuimte maken dit tot een nieuwe favoriet!
Roland O.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Bediening erg leuk, heerlijk gegeten en nog met heerlijke live muziek op de achtergrond. Kortom; een hele fijne avond.
proever 1957 D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heel aardige bediening en heerlijk gegeten.
Mooie ambiance , wel gek dat het af en toe trilt en bromt daaronder, daar schijnt nog steeds gepompt te worden.
Maar we hadden er geen last van.
Silvia K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We hebben hier gegeten op vrijdagavond. We kwamen later dan onze reservering maar dat was geen probleem. De sfeer is leuk vanwege de live jazz muziek. Wel een nadeel is dat je de band niet vanaf elk tafeltje even goed kan zien. Het eten was ontzettend lekker, de prijs ietwat aan de hoge kant maar dat was dan ook goed te merken aan de kwaliteit van de gerechten en de bediening. Beiden uitstekend! Voor een romantische vrijdagavond waarin je bereid bent iets meer te besteden is deze plek een aanrader!
kc_proever C.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
De entrecote is goed; seizoensgerecht vis (soort kabeljauw) was matig met name de saus; kleine dingetjes bij serveren werden vergeten.
Odette V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
In een prachtig gebouw ietwat uit de richting maar goed bereikbaar met tram en bushaltes om de hoek, vind je een zeer sfeervol restaurant met een of gebruikelijk ambiance. Gezellige inruchti.g en sfeer is heel relaxed. Live muziek echt top! Mooie kaart met vooral vlees en kwaliteit van eten absoluut fantastisch. De steak tartare van bavette, hoewel niet helemaal in dé classic uitvoering zoals vermeld op de kaart was zeer lekker. Prijs kwaliteit verhouding is redelijk tot goed voor Amsterdamse begrippen. Wijn wel aan de prijzige kant. Ik vond de tafels beneden wel erg dicht op elkaar staan maar daar hadden wij boven minder last van. Hetgeen de beleving niet helemaal compleet maakte was de bediening. Niet echt gastvrij met een tamelijk arrogante houding tot zelfs een tikkeltje bot zo nu en dan. Over het geheel genomen wel een prettige ervaring en leuke avond de gehad.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heel erg genoten van het heerlijke eten, de mooie live muziek en de persoonlijke service!
Dirk-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Goede live muziek, gezellig inrichting en top eten! Zeker een aanrader voor een avondje met vrienden of familie. Trouwens nog een echt werkend pompstation die je af en toe voelt aan slaan!
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Goed eten, prachtige accomodatie maar zeer slechte bediening. De mannelijke bedrijfsleider liep gestresst en als een kip zonder kop in de rondte om alles te regelen, geen rust, geen service. Hij opende bij onze tafel van 9 personen met 'Hoi, wat willen jullie drinken' en gaf geen enkele uitleg over wijnarrangement en/of locatie. Daarna wél een keurige sympathieke dame die uitleg gaf over het menu waarna er twee Cote de Boeuff van 800 gram werden besteld. Helaas was er nog maar ééntje...(en dat om 19.00 uur).
Lege glazen werden niet opgehaald laat staan bijgevult. Hebben in ruim drie uur tijd drie drankjes genuttig waarvan we twee keer zelf hebben moeten vragen of we aub wat te drinken mochten. De hoofdgerechten werden geserveerd door een dame die geen Nederlands- en bovendien ook nog eens beroerd Engels sprak (of heel zacht) waardoor het niemand duidelijk was voor wie- en wat voor gerechten het waren. Na het nuttigen van de hoofdgerechten werd de tafel niet afgehaald en gingen we uiteindelijk maar zelf de borden en glazen stapelen tot grote torens. Een lange getinte dame was voornamelijk bezig met het socialisen bij andere klanten/vrienden en had totaal geen oog voor onze onopgeruimde tafel. En als het restauarant nu vol zat...nee dat zeker niet. Het nagerecht dus maar overgeslagen en gekozen voor de vriendelijke bediening en ijsjes van de grootste fastfoodketen van Nederland.
Bedankt voor de reactie, maar als u een iets wil weten over een wijnarrangement dan kunt u dat altijd vragen natuurlijk maar we hebben dat niet standaard en leggen dat ook niet uit aan tafel angezien we dat ook alleen op speciale menu's toepassen. Op de bon van uw tafel vind ik ook alleen frisdrank? De bedrijfsleider zoals u die beschrijft was niet de bedrijfsleider aangezien deze die zondag vrij was. Dus u benoemt iemand die er niet was. Verder Heeft de gastvrouw die u als "getint" omschrijft ook bij u aan tafel nog een babbelje gemaakt dus ook bij u persoonlijk gesprekje gevoerd. Verder was bijna 80 personen zoals te zien is op rexerveringslijst zonder de walkin behoorlijk druk voor op de zondag. Verder spreekt de buitenlands collega die u beschrijft perfect engels aangezien dat de de taal is waarmee ik met haar erg makkelijk communiceer.
De ersoonlijke onterechte omschrijvingen zijn daar dan ook niet op zijn plaats.