Pompstation

Zeeburgerdijk 52 1094 AE Amsterdam Nederland Kaart
31-206922888

Over het restaurant Pompstation

Genieten in Oost

In het bruisende Amsterdam Oost vind je deze industriële zaak. Veel hout, ruwe materialen en warm licht: hier hangt een echte New Yorkse vibe. Je geniet hier van botermalse steaks, goede live muziek en een wijnkaart waar elke liefhebber direct verliefd op wordt. Steaks, kreeft en oesters staan altijd op het menu en dit wordt aangevuld met het mooiste van het seizoen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pompstation

Tram 14
  • : Parkeren in de buurt mogelijk

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Shows - Optredens , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pompstation

channo O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ik vond helaas de bediening niet leuk en wat arrogant.
We werden heel streng gewezen op het feit dat we 5 minuten later waren.
En kregen vervolgens ondanks dat we bij de reservering hadden gevraagd om een tafeltje bij het podium een tafel die letterlijk niet verder van het podium vandaan kon.
Er werden dingen vergeten en er kon geen lachje vanaf.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
de sfeer en bediening was goed, de prijs was evenwel te hoog voor de gemiddelde maaltijd die je krijgt. De wijn was daarentegen weer wel goed.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.
GerdaKoster K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij werden zeer gastvrij ontvangen. Er was vanavond een jazz
-trio,waarvan ik zei,dat ze best mogen optreden bij de DWDD. Het eten was voortreffelijk. Heerlijk een avond uit.
Komen snel terug !!!!
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Oude fabrieksruimte, leuk ingericht. Tafeltje vooraan; dan is live muziek iets te sterk. De carpaccio is hier subliem. Helaas waren ze ons hoofdgerecht 'vergeten' dus moesten we erg lang wachten. Dit werd wel netjes opgelost met een dessert van het huis. Al met al, goed en gezellig gegeten.
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Eenvoudige gerechten, maar precies goed en smakelijk voor klein en groot. Prettige persoonlijke service. Zelfs de live-band was aangenaam (want dat kan behoorlijk vervelend zijn).
Menno T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Perfecte carpacio, en hoofdgerechten erg goed vlees. Beetje luidruchtig met live muziek en nogal donker, maar wel sfeervol
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Meerdere malen om brood en water moeten vragen. Hoeveelheid brood was weinig. Wel smaakvol. Ambiance was goed, sfeervol ingericht en de live achtergrond muziek was perfect.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellig en erg gastvrij
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten met een heerlijke muzikaal tintje. Muziek is zeker niet overheersend en anders kan je een tafeltje wat verderop vragen. De kaart is ruim en zeer toegankelijk. De Steak Tartaar was heerlijk en ook de Ladysteak was prima medium gebakken. Kwaliteit is boven gemiddeld. Voldoende keus uit diverse betaalbare wijnen. Door de bijgerechten loopt de rekening wel een beetje op maar staat wel in lijn met de kwaliteit van het eten. Bediening is persoonlijk, losjes en super vriendelijk. Wij komen zeker terug.
Randy K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Mooie inrichting, lekker eten, goede service.
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Fantastische ambiance
Mooie gedekte tafels
Industriële sfeer
Vriendelijke mensen
Heer-lijk eten
Met als kers op de taart een leuk jazz bandje op de achtergrond
Komen hier zeker weten snel terug!!!
Aanrader Chateau Briant, gewoonweg verrukkelijk!!!
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk vlees, lekkere sauzen, redelijke prijs
Nathan S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima eettent, mooie locatie en vriendelijk personeel. De kalfszwezerik was heerlijk, de bavette was beetje taai en aangebrand, maar wel goed medium/rare. We moesten te lang wachten op het voor- en hoofdgerecht, maar i.v.m. onze klachten kregen we een scroppino, een huisgemaakte limoncello en de koffie gratis aangeboden wat wel weer heel vriendelijk was. Ik kom er daarom graag weer eens terug.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten in prima ambiance.Komen zeker een keer terug met vrienden en zeker ook met onze volwassen kinderen.
Superfijn
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Spontaan in Amsterdam wat eten en had deze tip van een collega.
Leuke locatie, netjes verzorgd. Ik had trek in vlees en daar deze zaak voor uitgekozen. En dan is het smullen als je de kaart ziet. Kalfszweverik vooraf (en niet zo'n klein friemeltje). Het koolpapje eronder was mwah, maar de saus paste goed bij de zwezerik, die overigens heerlijk bereid was. Mijn tafelgenoot had de pulpo met chorizo. Zag er ook goed uit.
Hoofdgerecht had ik voor de Ribeye gekozen. In Nederland word ik vaak teleurgesteld in de malsheid en smaak van een ribeye (ik zit voor werk vaak in de US - Drunken Ribeye van Sweetwater Tavern kan voorlopig nog niemand verslaan). Tafelgenoot had een Tournedos en die sneed hem als eerste aan; cooked to perfection. En na mijn eerste hap wist ik het ook. Dit is by far de beste nederlandse ribeye die ik tot nu toe gegeten heb.
Achteraf nog een lekker toetje (witte choco mousse) met een lekker bijpassende dessertwijn. Heerlijk! Bedieningdame was ook top. Dit is een aanrader in deze klasse!
Les M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Erg lekker gegeten met zakenpartners voor de tweede keer, e wederom voor herhaling vatbaar. De steaks zijn van goed kwaliteit.
Huub H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eten en bediening gewoon goed. We zaten binnen omdat het niet echt mooi weer was en daardoor de tuin niet toegankelijk. Het was vol en daardoor erg rumoerig, mede door het langdurig spelen van een band. Verder was het echt veel te warm omdat er nauwelijks ramen open konden/mochten.
Diddy V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het pompstation is een prima restaurant voor vleeseters. Jammer is alleen dat alle bijgerechten apart moeten worden besteld en afgerekend.