Over het restaurant Pompstation

Bar Restaurant Pompstation is gevestigd in een oud watergemaal in het bruisende Amsterdam Oost achter de Javastraat. Het heeft een intieme, warme sfeer met een industriële vibe. Op donderdag tot en met zondag is er live muziek, variërend van jazz tot pop, maar altijd relaxed en op de achtergrond. Je kunt bij ons terecht op de vide, beneden of aan de bar, voor een diner of een hapje en drankje.

De menukaart is internationaal, en de vaste menu kaart staat vol met onze top klassiekers als de bekroonde carpaccio, steak tartare en kreeft. Op ons seizoensmenu komen ook de chefs specials aanbod, met lokale groenten bereid en vergeet ook de Wilde wad oesters niet!

Pompstation staat voor beleving: lekker eten, mooie wijnen en iedere week wisselende live muziek van internationale artiesten. Laat je verrassen in Amsterdam Oost!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pompstation

Tram 14
  • : Parkeren in de buurt mogelijk

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Pompstation

Lotte D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Personeel was vriendelijk en geïnteresseerd, eten was top en ook de muziek was gezellig. Wij komen hier zeker een tweede keer.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Leuke vibe. Onnozele bediening. Prima gerechten.
Nanette V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Was hier nu voor de 3e keer! Eten is erg lekker en goed. Daarnaast is de sfeer gezellig door de live music in de weekenden.
Marcos R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ik kom regelmatig bij Pompstation. Dit keer heb ik een paar vrienden meegegeten. Hun reacties waren unaniem. Wat een goed restaurant. We hebben er lekker gegeten, personeel waren vriendelijk en behulpzaam personeel. De muziek in de achtergrond was precies goed en super gezellig. Het toetje duurde wat langer maar ze waren erg lekker!
Thijs H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Vrijdag avond gegeten bij Pompstation met vriendin. Entrecote & ribeye besteld. Rib-eye echt aanrader. Een van de lekkerste ooit gegeten. Vond de entrecote iets minder, maar is wellicht persoonlijke voorkeur, was wel goed bereid. Bearnaisesaus was echt top bij de ribeye. Mooie wijnkaart met een paar speciale wijnen. Relaxte jazz-muziek maakte avond compleet. Bedankt!
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten, aardige bediening, super locatie.
F. H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Goede gerechten, ruime porties. Vriendelijke bediening.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Pareltje in Oost
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Een favoriet in Amsterdam: fantastische ruimte, perfecte akoustiek, goed eten en heel goede prijs-kwaliteit verhouding - en voor mij om de hoek.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Een bijzondere tent met live music. We zaten op de 1e verdieping en konden goed met elkaar praten. Prettige bediening. Twee gangen genomen: vooral bloemkoolsoep en carpaccio van inktvis, daarna hertenrug met spruitjes en pastinaken chips. Prima bereid. Mooie wijnlijst.
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Ontzettend vriendelijke bediening. In mijn reservering aangegeven bij de muziek te willen zitten, we zaten vooraan. Super sfeervol gebouw. Lekker eten.
P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Attente bediening, heerlijke abmiance en eten om van te watertanden. perfect gegaard vlees en ook de groente zijn heel goed op smaak gemaak!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke Bavette
Hendrik F.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Echt heerlijk avondje gehad met lekker eten (steak tartare, tournedos, hamburger met eendenlever, witte chocolade mousse) en fijne live jazz achtergrond muziek. Absolute aanrader!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
De carpaccio was erg goed.
Hoofdgerecht tournedos ook erg lekker maar had iets warmer gemogen.
Prima avond gehad bij het pompstation!
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
De bediening was vriendelijk maar enigszins onervaren. Er was live-muziek, wat wij altijd erg leuk vinden. Het eten was goed, behalve dat de vis van de dag halflauw werd geserveerd, wat natuurlijk ten koste gaat van de smaak. Na het tweede blok live-muziek werd er harde muziek aangezet. Ons verzoek om de muziek wat zachter te zetten werd halfslachtig ingewilligd: de muziek werd slechts een heel klein beetje zachter gezet: nog te hard om een normaal gesprek te kunnen voeren. Wij vinden het niet prettig om in een restaurant constant onze stem te moeten verheffen. En we gaan met vrienden naar een restaurant om gezellig bij te praten, dat is een heel belangrijk onderdeel van de avond. Als dat door gehoorgestoord personeel onmogelijk wordt gemaakt, gaat dat helaas ten koste van de avond. Wij zijn dus eerder vertrokken dan we van plan waren en zullen hier ook niet meer terugkeren...
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De bediening was echt super aardig! De muziek was ietwat te luid maar wel gezellig. Wel ben je verplicht je jas af te geven..
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De ontvangst en bediening was gastvrij en gezellig. Het eten was heerlijk en de live muziek van Marcel Liu en band
was ook buitengewoon smaakvol! Aanrader!
Huib K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Voor vleesliefhebbers waar Eldorado. Aten entrecote en steak tartaar. Prima kwaliteit vlees. Goed bijpassende wijnen. Gebouw (oud pompstation) is op zich al bezoek waard. Twee tips: rode wijn mag iets koeler en de overigens heerlijke frieten iets heter ( wellicht niet tijdig genoeg uitgeserveerd )
Marco A.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Wederom een topavond gehad! De cote de boeuf was een feest! Wat een prachtig stuk vlees. Supervriendelijke bediening. De sfeer is echt heerlijk. Lekkere live jazzmuziek. Kortom: een aanrader!