Pompstation

Zeeburgerdijk 52 1094 AE Amsterdam Nederland Kaart
31-206922888

Over het restaurant Pompstation

Bar Restaurant Pompstation is gevestigd in een oud watergemaal in het bruisende Amsterdam Oost achter de Javastraat. Het heeft een intieme, warme sfeer met een industriële vibe. Op donderdag tot en met zondag is er live muziek, variërend van jazz tot pop, maar altijd relaxed en op de achtergrond. Je kunt bij ons terecht op de vide, beneden of aan de bar, voor een diner of een hapje en drankje.

De menukaart is internationaal, en de vaste menu kaart staat vol met onze top klassiekers als de bekroonde carpaccio, steak tartare en kreeft. Op ons seizoensmenu komen ook de chefs specials aanbod, met lokale groenten bereid en vergeet ook de Wilde wad oesters niet!

Pompstation staat voor beleving: lekker eten, mooie wijnen en iedere week wisselende live muziek van internationale artiesten. Laat je verrassen in Amsterdam Oost!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pompstation

Tram 14
  • : Parkeren in de buurt mogelijk

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Pompstation

Donny V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Erg lekker gegeten en vriendelijke service.
Mijn waterglas plakte aan mijn tafel en de flesjes olijfolie en azijn waren al een tijdje niet schoongemaakt, leek het. Dat had iets beter gekunt
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Alles was prima
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Goed gezelschap, entourage, service en eten. Kortom een aanrader
Fietje S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Leuke serveerster Britt, wij hebben een top oudjaarsavond gehad bij jullie en komen zeker terug.
Groeten 6 vrienden uit Schermerhorn.
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Personeel heeft veel wijn kennis. Ik zou niet te vroeg reserveren. In het weekend komt er een bandje vanaf 1930
Hannah C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Lekker eten, ook vegetarisch erg goed! 16 jarige zoon vond de rode bietensalade heerlijk. Terwijl hij bij voorbaat dacht het niet te lusten ????????.
Bediening super vriendelijk en goed. Als er een probleem is dan wordt het meteen opgelost. Het restaurant was helemaal vol, dus eerst net iets langer moeten wachten, maar daarna kwam alles achter elkaar meteen door. Zelfs toen we van het kerstmenu afwijkten ging het goed. Helemaal top! Ik kom snel terug!!
Benjamin N.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
We hebben bijna 2,5 uur moeten wachten op het hoofdgerecht en dat terwijl het boven, waar wij zaten, erg warm was.
Het eten, de sfeer en bediening van personeel was erg goed !
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Leuke tent en lekker eten, levende muziek met leuke band was ook wel weer eens iets anders. Ga vaker komen.
Wijn was ook prima.
Elvira B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Mijn vriendinnen en ik hadden verwacht bij een eetcafé uit te komen, dat was helemaal niet het geval, haha! We hebben ondanks dat ‘shock’ momentje heerlijk gegeten.
We hadden alledrie de Carpaccio voor, een vrij grote portie. Als hoofd namen we alledrie de Lady Tournedos met frietjes en boerensla. Friet was een beetje slap, maar oké. Als toetje namen wij de Oreo Cheesecake, witte chocolademousse en een punt chocoladetaart. Ik vond ze alle drie aan de dure kant voor de portie, maar het smaakte heerlijk.
H.A. S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Te weinig bediening, onopgeleid en niet professioneel. Eten matig, bestellingen slecht genoteerd. Geen omrit waard.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Zaterdag heb ik met mijn gasten mijn verjaardag gevierd in restaurant Het Pompstation . Voorheen een aantal malen ook met vrienden gegeten. Het was iedere keer prima. Dus dit keer wilde ik dit ook mijn verjaardagsgasten delen.
We werden vriendelijk ontvangen en de tafel die we aangewezen kregen was prima. De ober legde de kaart duidelijk uit en wij gingen over tot bestellen. Het voorgerecht en hoofdgerecht hadden wel lange wachttijden nodig voordat deze werden geserveerd.
We hebben lekker gegeten. Helaas kwam het hoofdgerecht zeker niet op de juiste temperatuur op tafel, het was echt niet warm genoeg. Verder was het eten voortreffelijk en ook onze klacht werd serieus genomen. Ervan uitgaande dat het een eenmalig incident was gaan we zeker nog eens eten in restaurant Het Pompstation.
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk eten, de bediening was bij dit bezoek onattent, de wijnkaart is erg matig en de wijnen zijn ook nogal overpriced
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk eten, zeer vriendelijke en attente bediening en geweldige entourage
Juan C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen ook de bediening was top!! Vriendelijk en deskundig. Kwaliteit van het eten goed...sfeer leuk, toiletten schoon ( ook belangrijk ) , mint puntje ....het was mbt ruimte een kleine tafel voor 3x personen. Ik kom terug
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en prima kaart. En vooral de carpaccio is een aanrader. Wij komen zeker terug als er live muziek is.
Marc T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Weer eens gaan eten in dit mooie restaurant. Super genoten van de live muziek en heeeerlijk gegeten. Nergens eet ik zo'n goede chateau briand in Amsterdam. Ook een heerlijke fles amarone gedronken voor een erg scherpe prijs. Zeker zien ze me hier weer terug
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Entourage bediening eten allemaal top
en de live-muziek maakt het extra sfeervol!
Giorgio N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het eten was erg lekker. Grote porties kan wat minder. Grote keuze uit goede wijnen. Maniertjes ober gingen op een gegeven moment irriteren.

De live muziek was wat minder dan vorige keren dat we hier gegeten hadden.

Maar onder aan de streep een gezellige avond.
Adam G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben van het eten en de sfeer, de muziek, genoten.
Als we iets zouden mogen veranderen, dan betreft het de bijgerechten, en de hoeveelheid ervan: graag had ik iets meer keuze gehad; b.v. gegratineerde aardappelen uit de oven (vind ik heerlijk bij het verrukkelijk vlees). Dan maar gekozen voor 'Ouwe wijven' frites, en terwijl die portie genoeg is voor twee, waren de mixed groenten echt een kleine portie. Ook de hoeveelheid saus bij het vlees was nogal klein - al was er ongetwijfeld meer gebracht, als we erom gevraagd hadden..
In ieder geval; we komen graag terug!
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Geweldige avond gehad, heerlijk gegeten! Erg lekker vlees, precies goed bereid. Goede porties en erg vriendelijk personeel. Een aanrader!