Pompstation

Zeeburgerdijk 52 1094 AE Amsterdam Nederland Kaart
31-206922888

Over het restaurant Pompstation

Bar Restaurant Pompstation is gevestigd in een oud watergemaal in het bruisende Amsterdam Oost achter de Javastraat. Het heeft een intieme, warme sfeer met een industriële vibe. Op donderdag tot en met zondag is er live muziek, variërend van jazz tot pop, maar altijd relaxed en op de achtergrond. Je kunt bij ons terecht op de vide, beneden of aan de bar, voor een diner of een hapje en drankje.

De menukaart is internationaal, en de vaste menu kaart staat vol met onze top klassiekers als de bekroonde carpaccio, steak tartare en kreeft. Op ons seizoensmenu komen ook de chefs specials aanbod, met lokale groenten bereid en vergeet ook de Wilde wad oesters niet!

Pompstation staat voor beleving: lekker eten, mooie wijnen en iedere week wisselende live muziek van internationale artiesten. Laat je verrassen in Amsterdam Oost!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pompstation

Tram 14
  • : Parkeren in de buurt mogelijk

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Shows - Optredens , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pompstation

paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Super aardig personeel, erg relax en heerlijk gegeten. Porties iets aan de kleine kant, voor de dames goed maar voor de heren iets te weinig. Ook jammer dat er groenten bij zat, misten een lekkere salade.
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg sfeervol, vriendelijke bediening en mooie gerechten. Een aanrader en live muziek!
Jana H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De service was top, de muziek was gezellig, het eten was heel erg lekker. Zeker een aanrader om met de familie of met partner of collega's of vrienden te gaan!
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben een fantastische avond gehad waarbij wij ons echt verwend voelden. Schitterende ambiance, lief personeel en supergoede band.
JoopenSusan .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Onverwacht goed, van buiten net een fabriek, van binnen sfeervol en gezellig. Het eten was van heel goed en de bediening was gezellig en niet opdringerig. Een onverwachte parel in het Amsterdamse restaurantwereldje.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg leuk restaurant. Goede sfeer, mooi ingericht, gezellig en behulpzaam personeel. Wat extra sfeer brengt is dat er een live bandje speelt, zeker niet storend, wel erg gezellig.
Het eten is erg lekker en meer dan genoeg keus.
Thom V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was fantastisch! Erg goed personeel, snel geholpen maar niet te snel. Goed eten en niet te duur (ook niet goedkoop). En topsfeer met goede live jazz-muziek.
Monsieurtje .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker eten, mooie locatie en een verrassend goede live band! Service was overall prima, maar verschilde erg per persoon: van opgewekt en klantgericht tot onverschillig en onverzorgd.
leonie W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
wederom heerlijk gegeten. goed verzorgd en verrassende voorgerechten op de seizoenskaart. Zwezerik wordt niet vaak aangeboden!. Wijn zeer redelijk geprijsd en mooie keus. we komen zeker terug.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Simpelweg geweldig! Heerlijk vlees, vriendelijke service, goeie wijn, fijne sfeer en aparte one of a kind locatie. Wij komen zeker terug!
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het pompstation heeft een sfeervolle ambiance. De lady steak was echt super mals, smelt op je tong. Onze gezellige ober was servicegericht en bood ons aan het eind vd avond nog een lekker glaasje huisgemaakte Limoncello aan. Iedere donderdag, vrijdag en zaterdag is er live muziek, waar vind je dat nog? Vanavond traden ‘The strong and Silent types op’ met heerlijke soulvolle gypsy en bossa muziek. Kortom, echt een aanrader en we komen snel weer terug!
Rowan D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bijzondere en sfeervolle locatie, goed eten, ruime keuze in wijnen en vriendelijk personeel!
Caspar T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goed eten, prima bediening, lekkere wijn, alhoewel de aanwezige kennis daarover beter had gekund. Prijs/kwaliteit is ok.
channo O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ik vond helaas de bediening niet leuk en wat arrogant.
We werden heel streng gewezen op het feit dat we 5 minuten later waren.
En kregen vervolgens ondanks dat we bij de reservering hadden gevraagd om een tafeltje bij het podium een tafel die letterlijk niet verder van het podium vandaan kon.
Er werden dingen vergeten en er kon geen lachje vanaf.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
de sfeer en bediening was goed, de prijs was evenwel te hoog voor de gemiddelde maaltijd die je krijgt. De wijn was daarentegen weer wel goed.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij werden zeer gastvrij ontvangen. Er was vanavond een jazz
-trio,waarvan ik zei,dat ze best mogen optreden bij de DWDD. Het eten was voortreffelijk. Heerlijk een avond uit.
Komen snel terug !!!!
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
prima gegeten. Wat strakke inrichting maar op zich prima. vriendelijke service. Wat ik jammer vond was dat ik dacht dat er live muziek zou zijn echter dit is niet het geval op woensdag. We werden geinformeerd dat dit alleen op donderdag t/m zondag is. Op de site was dit voor mij niet duidelijk geweest. we moeten dus nog maar een keer terug .
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Oude fabrieksruimte, leuk ingericht. Tafeltje vooraan; dan is live muziek iets te sterk. De carpaccio is hier subliem. Helaas waren ze ons hoofdgerecht 'vergeten' dus moesten we erg lang wachten. Dit werd wel netjes opgelost met een dessert van het huis. Al met al, goed en gezellig gegeten.
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Eenvoudige gerechten, maar precies goed en smakelijk voor klein en groot. Prettige persoonlijke service. Zelfs de live-band was aangenaam (want dat kan behoorlijk vervelend zijn).