Pompstation

Zeeburgerdijk 52 1094 AE Amsterdam Nederland Kaart
31-206922888

Over het restaurant Pompstation

Bar Restaurant Pompstation is gevestigd in een oud watergemaal in het bruisende Amsterdam Oost achter de Javastraat. Het heeft een intieme, warme sfeer met een industriële vibe. Op donderdag tot en met zondag is er live muziek, variërend van jazz tot pop, maar altijd relaxed en op de achtergrond. Je kunt bij ons terecht op de vide, beneden of aan de bar, voor een diner of een hapje en drankje.

De menukaart is internationaal, en de vaste menu kaart staat vol met onze top klassiekers als de bekroonde carpaccio, steak tartare en kreeft. Op ons seizoensmenu komen ook de chefs specials aanbod, met lokale groenten bereid en vergeet ook de Wilde wad oesters niet!

Pompstation staat voor beleving: lekker eten, mooie wijnen en iedere week wisselende live muziek van internationale artiesten. Laat je verrassen in Amsterdam Oost!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pompstation

Tram 14
  • : Parkeren in de buurt mogelijk

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Pompstation

Dion D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding niet in balans. We vonden het eten kwalitatief matig (taai vlees, saus weinig smaakvol). Zeker voor de prijs hadden we er meer van verwacht (9.50 voor een 8-tal sneetjes stokbrood met Aoili en wat tapenade vind ik vrij fors geprijsd).

Verder wel attente en goede bediening en sfeer in het restaurant is gezellig en informeel.
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Hier moet je zijn voor een goed stuk vlees. Alle soorten steak die we hadden waren heel lekker. De wijn ook erg goed, en de witte chocolademousse was een kers op de taart. De live jazz muziek was leuk, we waren wel blij dat we achterin bovenin zaten (prachtige plekken, mooi overzicht over het restaurant), want we denken dat vooraan net te luid was. Bediening was heel aardig, maar had veel attenter moeten met het afruimen van vieze glazen. (feedback werd vrolijk ontvangen) Maar dat was echt het enige kleine smetje op een heerlijke avond.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Voor 3 coquilles vond ik de prijs aan de hoge kant en de 2 stukken dorade fillet ook. Verder wel lekker maar niet echt bijzonder wow gevoel. Als dat wel was dan had ik geen moeite met de prijs.
Henny C.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Ik heb met een drietal (ex)collegas uitstekend gegeten op het terras. Het had net geregend maar het personeel maakte vlot een tafel in orde. Steak tartaar voorgerecht en biefstuk als hoofdgerecht waren prima in orde. Hetzelfde gold voor het voorgerecht van gebakken inktvistentakels en lamsvlees op drie manieren. Beiden erg originele en smakelijke gerechten. Hoewel oorspronkelijk niet de bedoeling konden we hierna een dessert niet weerstaan, maar als compromis namen we twee desserts om met zijn vieren te delen. Al met al een fijne avond, ondanks de dreigende regen die gelukkig wegbleef.
Pim J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten, spontane enthousiaste bediening op een mooie locatie. Goede kaart,we miste alleen achtergrondmuziek welke de afzuiging zou kunnen overstemmen (we zaten buiten). Nog bedankt voor de huisgemaakte limoncello!! We komen zeker terug
Frieda G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten in een prachtige tuin. Mooi opgemaakte gerechten!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Duurde wel lang voor het hoofdgerecht kwam
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Pompstation. De bediening is altijd vriendelijk en attent en het restaurant altijd sfeervol en gezellig.
Thimo B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ge-wel-dig! Eten was van ontzettend goede kwaliteit, bediening vriendelijk. Mooie, chique uitstraling. Ik kom zeker weer langs!
Veronique H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wat een leuke muziek en heel erg aardig personeel! Leuke inrichting, je kan merken dat hier met liefde wordt gewerkt. Aan alles is aandacht besteed. Toiletten zijn alleen iets minder verzorgd (wc papier was ook op)
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wat een ontzettende leuke zaak, vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Hier schenken ze tenminste glazen wijn! En niet 3 druppels voor € 7,-!
Toptent, kom hier zeker terug!
tvdpoel .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Al bij binnenkomst ervaar je de sfeer in dit oude gemaal. Uitstekende bediening, zeer gezellige sfeer mede door live-muziek en heerlijk gegeten! Zeker een aanrader!
Annet .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
De bediening was super persoonlijk, echt nog nooit zoiets meegemaakt. Misschien dat dat niet iedereen zijn ding is maar wij vonden het geweldig leuk. Dank je wel.
Rutger T.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Dit is een geweldig restaurant. Het eten is top, kies een van de vele steaks. Het interieur is gezellig en met name de live muziek verhoogt het warme gevoel van de locatie. Maar waar je echt voor komt is het enorm vriendelijke en toegewijde personeel.
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Zalig gegeten in fijne atmosfeer..bediening super attent. Waren met 5 kids...zij konden volwassen porties delen en kregen keurig eigen bord met halve portie.
Tournedos was prima...aardbeien tiramisu origineel, fris en erg lekker. Kortom weer geslaagde avond bij Pompstation
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuk restaurant met een mooie warme sfeer. Even weer wat anders dan anders. Lekker eten en een leuk bandje wat zorgde voor achtergrond muziek. Al met al een geslaagde avond.
Fiona C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Altijd top kwaliteit! Mooi omgeving en live musiek! Is zou het aan iedereen aanraden. De biertuin is nu ook open met dit mooi weer!
Jane D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Prachtige ambiance, gastvrije en belangstellende bediening. Heerlijk in de zonnige tuin gegeten.
Kwaliteit - prijsverhouding precies goed. Lekkere wijn!