Pompstation

Zeeburgerdijk 52 1094 AE Amsterdam Nederland Kaart
31-206922888

Over het restaurant Pompstation

Bar Restaurant Pompstation is gevestigd in een oud watergemaal in het bruisende Amsterdam Oost achter de Javastraat. Het heeft een intieme, warme sfeer met een industriële vibe. Op donderdag tot en met zondag is er live muziek, variërend van jazz tot pop, maar altijd relaxed en op de achtergrond. Je kunt bij ons terecht op de vide, beneden of aan de bar, voor een diner of een hapje en drankje.

De menukaart is internationaal, en de vaste menu kaart staat vol met onze top klassiekers als de bekroonde carpaccio, steak tartare en kreeft. Op ons seizoensmenu komen ook de chefs specials aanbod, met lokale groenten bereid en vergeet ook de Wilde wad oesters niet!

Pompstation staat voor beleving: lekker eten, mooie wijnen en iedere week wisselende live muziek van internationale artiesten. Laat je verrassen in Amsterdam Oost!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pompstation

Tram 14
  • : Parkeren in de buurt mogelijk

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Pompstation

Aj R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goed eten, leuke sfeer, kortom goed restaurant. Het steikje is erg leuk. Moet wel even rekening mee houden met reserveren
Sandr V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Er ging veel mis. Gerechten kwamen te laat en er was een gerecht vergeten, verkeerde fles wijn (wel in ons voordeel), duurde lang voordat we drankjes kregen, het vlees was niet correct gebakken (werd gelukkig wel snel een juiste stuk gebracht) en op de rekening stond ongeveer 10 dingen die wij niet hebben gehad. Gelukkig kregen we aan het einde nog een sorry. Al met al was het niet best.
PimKo .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Mooie entourage en lekker eten. Qua prijs wel wat aan de hoge kant voor wat je krijgt, ook omdat je de bijgerechten los moet bestellen. Met name de desserts vond ik wat prijzig. Dat gezegd hebbende, wil ik vooral aangeven dat het een erg mooie gelegenheid is met lekker eten. De live Jazz-muziek was erg fijn.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Zeer vriendelijk en professioneel personeel, met goed advies en nemen de tijd voor een goede uitleg van het menu. Prettige sfeer met op deze avond levende muziek. Wij hadden een tafel vlak bij de band wat het wat lastiger maakte om met elkaar te praten. Maar het gaf wel sfeer. Zeer leuke avond gehad.
William C.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Een gerecht was niet goed en teruggestuurd naar keuken, kregen wel direct aanbod om iets nieuws uit te zoeken en dit werd vrij snel daarna gebracht. Overige gerechten waren overigens wel goed. Verder grote open ruimte waar het deze avond relatief rustig was. Bij volle bezetting zal geluid aanmerkelijk toenemen.
Wendy Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke opbouw van de menu kaart. erg mooi oud pand met live muziek . En voor de rokers onder ons een mooie apparte ruimte waar je binnen in alle gezelligheid toch een sigaretje kan roken. Kortom een aanrader als je in Amsterdam wilt eten.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De prijzen zijn naar verhouding best hoog. Heke visfilet seizoen hoofdgerecht voor bijna € 25. Voor een stukje van 10x8 cm lijkt mij wat prijzig.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zeer plezierige ontvangst, lekker gegeten, prachtig origineel gebouw en inrichting, fijn dat er muziek was, alleen naarmate de avond vorderde een beetje warm boven.
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Hele leuke setting, lekker eten en vriendelijke bediening. Wel even moeten wachten voordat wij geholpen werden. Echt een tip om op een avond te gaan met live muziek.
Elmieke B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Tot nu toe zeer tevreden over het Pompstation, dit keer wat minder.
Mijn hoofdgerecht was behoorlijk afgekoeld (maar verder wel lekker) dus dat kon beter. Daarnaast was er niet zo'n goede sfeer onder het personeel; kan een keer gebeuren maar daar moet je als klant eigenlijk geen last van hebben natuurlijk.. Ook klopte de rekening niet (weliswaar in ons voordeel, maar een hele fles wijn vergeten is wel een behoorlijke misser..)
Zoals gezegd, was het de vorige (~6) keren allemaal prima, dus we hopen dat deze keer gewoon kwam omdat enkele Pompstationners ff hun dag niet hadden, en dat 'prima' een volgende keer weer de standaard blijkt.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Hele leuke setting, lekker eten en vriendelijke bediening. Wel een redelijk lange wachttijd voor het eten. Vooral een aanrader om op een avond te gaan met live muziek.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Kwaliteit van het eten was zeker goed echter wel prijzig. Groente en friet moeten appart bijbesteld worden. Leuke en sfeervolle plek.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Carpaccio is erg groot als voorgerecht. Verder lekker gegeten. Gezellig en leuke bediening! Kregen nog een drankje achteraf leuk gedaan
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima restaurant waar we graag komen. Heerlijk eten, vriendelijke, adequate bediening en mooie locatie met life muziek!!
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Setting was heel erg leuk en ontzettend lekkere gerechten, maar de wachtijd op het voorgerecht was 60 minuten, zelfde geldt voor het hoofdgerecht (waarbij 1 van de gerechten zelfs later kwam dan de rest). Zonde!
Marion C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een zeer aangename ambiance.
Adam G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Leuke bediening, heerlijk eten en wijn, geweldige jazz.
Door drukte was het soms moeilijk, met het personeel in contact te komen, maar ze deden steeds hun best, en altijd op een vriendelijke manier.
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Chateau briand: 10
Live muziek: 10

En hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de bediening!
Als aanrader voor een lekker wijntje, wij vonden de Catena malbec heerlijk in combinatie met een lekker stukje vlees.
M.W.F. H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wederom een restaurant waar de gerechten niet alleen goed bereid, maar ook van behoorlijke omvang waren.
De bediening was informeel zeer gedienstig. Het blijft lastig om alles per gerecht te beschrijven, omdat smaken nu eenmaal verschillen.
Wat ons betreft nogmaals: prima.
Benji S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Erg prettige ervaring. Ik zou Pompstation aanraden aan vrienden en ook zelf nogmaals bezoeken. Mooi gebouw en vriendelijke service