Pompstation

Zeeburgerdijk 52 1094 AE Amsterdam Nederland Kaart
31-206922888

Over het restaurant Pompstation

Bar Restaurant Pompstation is gevestigd in een oud watergemaal in het bruisende Amsterdam Oost achter de Javastraat. Het heeft een intieme, warme sfeer met een industriële vibe. Op donderdag tot en met zondag is er live muziek, variërend van jazz tot pop, maar altijd relaxed en op de achtergrond. Je kunt bij ons terecht op de vide, beneden of aan de bar, voor een diner of een hapje en drankje.

De menukaart is internationaal, en de vaste menu kaart staat vol met onze top klassiekers als de bekroonde carpaccio, steak tartare en kreeft. Op ons seizoensmenu komen ook de chefs specials aanbod, met lokale groenten bereid en vergeet ook de Wilde wad oesters niet!

Pompstation staat voor beleving: lekker eten, mooie wijnen en iedere week wisselende live muziek van internationale artiesten. Laat je verrassen in Amsterdam Oost!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pompstation

Tram 14
  • : Parkeren in de buurt mogelijk

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Pompstation

M.W.F. H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wederom een restaurant waar de gerechten niet alleen goed bereid, maar ook van behoorlijke omvang waren.
De bediening was informeel zeer gedienstig. Het blijft lastig om alles per gerecht te beschrijven, omdat smaken nu eenmaal verschillen.
Wat ons betreft nogmaals: prima.
Benji S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Erg prettige ervaring. Ik zou Pompstation aanraden aan vrienden en ook zelf nogmaals bezoeken. Mooi gebouw en vriendelijke service
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lekker gegeten, vroeg in de avond, dus nog niet té vol. Prettige bediening en zeer attent! Gezellige muziek. dus een gezellig etentje!
L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heel lief en attent bediening. Lekker eten , was te proeven dat het vers en net gemaakt was. Herlijk avond gehad.
echt een aanrader en de geschiedenis achter het gebouw< fantastisch
R. K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het eten was érg smakelijk en goed verzorgd. De bediening snel en efficiënt. De keuze uit het menu was uitgebreid. Met name de kreeft was érg lekker.
Wessel H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Goed eten, leuke ambiance. Personeel is leuk/aardig maar het duurde nét iets te lang voordat ze uit zichzelf langskwamen
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Lekker eten, goede bediening, leuke sfeer. Helaas geen muziek. Met mooi weer moet de deur open en dat geeft geluidsoverlast. Een echte aanrader.
Norbert S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het eten kon beter, want vorige keer was dat ook het geval. Misschien had de kok zijn dag niet, dus laat maar. Ontvangst was geweldig. Live muziek zijn wij niet zo van, maar dit was zeer beschaafd. Om de inrichting kom je terug, echt...
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Weer lekker gegeten en konden in de tuin.
Marinus N.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Vlees was goed en eerlijk geprijsd. Luie wijven friet smaakte ook wel een beetje zo, zou wat knapperiger kunnen. Voorgerecht (pulpo)/Edammer) heel speciaal.

Wat ontzettend raar dat ik hier een minimaal aantal tekens in moet zetten om deze beoordeling af te kunnen maken. Komt op mij zeer ondankbaar over.
F. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Slechte prijs kwaliteit verhouding van het eten. De bediening is erg slecht. Met name voor een restaurant in deze prijs categorie (ipv de buurtkroeg op de hoek) is dit onacceptabel.
Celeste B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Super lekker gegeten we konden ook buiten zitten was echt heerlijk we komen zeker nog een keer terug
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening, goede wijn! Vrijdagavond livemuziek, gisteravond een heerlijk jazzbandje. Voor herhaling vatbaar!
Melise D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Erg leuke zaak.
Dion D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Na op vele plekken cote de boeuf te hebben gegeten (Panache en Rijsel) is dit wel echt de plek waar je naar toe moet voor die wonderbaarlijke stuk vlees. In combinatie met de carpaccio vooraf en een goed glas rode wijn (tempranillo), de service en de live muziek maakt dat dit een top plek is voor een topavond!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de gangen kwamen ook met een mooie tussenpauze.Niets dan lof.De Chateaubriand was echt perfect!!
D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding niet in balans. We vonden het eten kwalitatief matig (taai vlees, saus weinig smaakvol). Zeker voor de prijs hadden we er meer van verwacht (9.50 voor een 8-tal sneetjes stokbrood met Aoili en wat tapenade vind ik vrij fors geprijsd).

Verder wel attente en goede bediening en sfeer in het restaurant is gezellig en informeel.
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Hier moet je zijn voor een goed stuk vlees. Alle soorten steak die we hadden waren heel lekker. De wijn ook erg goed, en de witte chocolademousse was een kers op de taart. De live jazz muziek was leuk, we waren wel blij dat we achterin bovenin zaten (prachtige plekken, mooi overzicht over het restaurant), want we denken dat vooraan net te luid was. Bediening was heel aardig, maar had veel attenter moeten met het afruimen van vieze glazen. (feedback werd vrolijk ontvangen) Maar dat was echt het enige kleine smetje op een heerlijke avond.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Voor 3 coquilles vond ik de prijs aan de hoge kant en de 2 stukken dorade fillet ook. Verder wel lekker maar niet echt bijzonder wow gevoel. Als dat wel was dan had ik geen moeite met de prijs.
Henny C.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Ik heb met een drietal (ex)collegas uitstekend gegeten op het terras. Het had net geregend maar het personeel maakte vlot een tafel in orde. Steak tartaar voorgerecht en biefstuk als hoofdgerecht waren prima in orde. Hetzelfde gold voor het voorgerecht van gebakken inktvistentakels en lamsvlees op drie manieren. Beiden erg originele en smakelijke gerechten. Hoewel oorspronkelijk niet de bedoeling konden we hierna een dessert niet weerstaan, maar als compromis namen we twee desserts om met zijn vieren te delen. Al met al een fijne avond, ondanks de dreigende regen die gelukkig wegbleef.