Pompstation

Zeeburgerdijk 52 1094 AE Amsterdam Nederland Kaart
31-206922888

Over het restaurant Pompstation

Genieten in Oost

In het bruisende Amsterdam Oost vind je deze industriële zaak. Veel hout, ruwe materialen en warm licht: hier hangt een echte New Yorkse vibe. Je geniet hier van botermalse steaks, goede live muziek en een wijnkaart waar elke liefhebber direct verliefd op wordt. Steaks, kreeft en oesters staan altijd op het menu en dit wordt aangevuld met het mooiste van het seizoen.

Meer informatie over restaurant Pompstation

Tram 14

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 02:00

kc_proever C.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
De entrecote is goed; seizoensgerecht vis (soort kabeljauw) was matig met name de saus; kleine dingetjes bij serveren werden vergeten.
Odette V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
In een prachtig gebouw ietwat uit de richting maar goed bereikbaar met tram en bushaltes om de hoek, vind je een zeer sfeervol restaurant met een of gebruikelijk ambiance. Gezellige inruchti.g en sfeer is heel relaxed. Live muziek echt top! Mooie kaart met vooral vlees en kwaliteit van eten absoluut fantastisch. De steak tartare van bavette, hoewel niet helemaal in dé classic uitvoering zoals vermeld op de kaart was zeer lekker. Prijs kwaliteit verhouding is redelijk tot goed voor Amsterdamse begrippen. Wijn wel aan de prijzige kant. Ik vond de tafels beneden wel erg dicht op elkaar staan maar daar hadden wij boven minder last van. Hetgeen de beleving niet helemaal compleet maakte was de bediening. Niet echt gastvrij met een tamelijk arrogante houding tot zelfs een tikkeltje bot zo nu en dan. Over het geheel genomen wel een prettige ervaring en leuke avond de gehad.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heel erg genoten van het heerlijke eten, de mooie live muziek en de persoonlijke service!
Dirk-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Goede live muziek, gezellig inrichting en top eten! Zeker een aanrader voor een avondje met vrienden of familie. Trouwens nog een echt werkend pompstation die je af en toe voelt aan slaan!
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Goed eten, prachtige accomodatie maar zeer slechte bediening. De mannelijke bedrijfsleider liep gestresst en als een kip zonder kop in de rondte om alles te regelen, geen rust, geen service. Hij opende bij onze tafel van 9 personen met 'Hoi, wat willen jullie drinken' en gaf geen enkele uitleg over wijnarrangement en/of locatie. Daarna wél een keurige sympathieke dame die uitleg gaf over het menu waarna er twee Cote de Boeuff van 800 gram werden besteld. Helaas was er nog maar ééntje...(en dat om 19.00 uur).
Lege glazen werden niet opgehaald laat staan bijgevult. Hebben in ruim drie uur tijd drie drankjes genuttig waarvan we twee keer zelf hebben moeten vragen of we aub wat te drinken mochten. De hoofdgerechten werden geserveerd door een dame die geen Nederlands- en bovendien ook nog eens beroerd Engels sprak (of heel zacht) waardoor het niemand duidelijk was voor wie- en wat voor gerechten het waren. Na het nuttigen van de hoofdgerechten werd de tafel niet afgehaald en gingen we uiteindelijk maar zelf de borden en glazen stapelen tot grote torens. Een lange getinte dame was voornamelijk bezig met het socialisen bij andere klanten/vrienden en had totaal geen oog voor onze onopgeruimde tafel. En als het restauarant nu vol zat...nee dat zeker niet. Het nagerecht dus maar overgeslagen en gekozen voor de vriendelijke bediening en ijsjes van de grootste fastfoodketen van Nederland.
Bedankt voor de reactie, maar als u een iets wil weten over een wijnarrangement dan kunt u dat altijd vragen natuurlijk maar we hebben dat niet standaard en leggen dat ook niet uit aan tafel angezien we dat ook alleen op speciale menu's toepassen. Op de bon van uw tafel vind ik ook alleen frisdrank? De bedrijfsleider zoals u die beschrijft was niet de bedrijfsleider aangezien deze die zondag vrij was. Dus u benoemt iemand die er niet was. Verder Heeft de gastvrouw die u als "getint" omschrijft ook bij u aan tafel nog een babbelje gemaakt dus ook bij u persoonlijk gesprekje gevoerd. Verder was bijna 80 personen zoals te zien is op rexerveringslijst zonder de walkin behoorlijk druk voor op de zondag. Verder spreekt de buitenlands collega die u beschrijft perfect engels aangezien dat de de taal is waarmee ik met haar erg makkelijk communiceer.
De ersoonlijke onterechte omschrijvingen zijn daar dan ook niet op zijn plaats.
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker gegeten met heerlijk veel knapperige groenten maar steeds om drankjes moeten vragen en dan nog lang op moeten wachten en geen brood gekregen.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Opvallend dat zo'n grote ruimte zo intiem, warm en gezellig kan aanvoelen zonder dat er geluidsoverlast is. Zelfs de livemuziek was een aanvulling in plaats van storend (wat vaak het geval is) Al met al heel tevreden.
Hubertus F.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten was prima, ambiance en live-jazzmuziek ook, wat dat betreft een aanrader. De ontvangst echter was abominabel. Het duurde lang voordat iemand naar ons toekwam. Vriend H. ging toen maar in een opengeslagen map turen, dat bleek de reserveringsmap te zijn. 'Meneer, U zit brutaalweg in onze documentatie te lezen,' zei een personeelslid, die ineens tijd voor ons had, daarna vertrok hij weer. Het duurde 5 minuten voordat we überhaupt welkom werden geheten. Ook de bediening was meestal zo-zo, afstandelijk en gehaast, één ober was wel heel vriendelijk.
Lionel M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Het was voor ons de tweede keer bij Pompstation, maar de eerste keer met baby en kinderwagen. De bediening was vriendelijk, bood ons een tafel aan waar we de kinderwagen makkelijk kwijt konden en was de hele avond bijzonder attent. De voorgerechten waren goed en de hoofdgerechten (tournedos en ribeye) waren om je vingers bij af te likken. Het leukste van de avond was dat bij vertrek onze baby een
Lullaby serenade kreeg van het jazz kwartet van dienst. Al met al een zeer geslaagde avond!
Boudewijn G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Goede ambiance in een bijzondere omgeving. Pompstation, waarbij de gemalen nog actief zijn. Mooi ingericht. Goede keuken met mooie kaart. Seizoenagerechten, maar ook een goede selectie aan steaks! Uitgebreide wijnkaart met mooie wijnen uit traditionele streken, maar ook bijzondere selectie wijnen. Vraag het de bediening. Aanrader voor zakelijk etentje, maar ook zeer zeker lang tafelen voor 2 personen en/of groep(en).
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Onaardige bediening. Verder eten neutraal niet speciaal. Wel hele mooie ambiance en live music!
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prachtige plek, mooie, stijlvolle inrichting, tafels wel wat dicht op elkaar, maar het was niet druk, dus dat was geen probleem. Eten was voortreffelijk, mooie beknopte kaart met prachtige gevarieerde gerechten. Mooi opgemaakt. De bediening was zeer attent en correct. Prijs-kwaliteit OK, Kom zeker terug.
Kirsten T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Pompstation. Het vlees (entrecote en oma's biefstuk) was van hele goede kwaliteit. De ambiance is prachtig, de bediening uiterst servicegericht en de heerlijke livemuziek is een echt pluspunt. Kortom: wij komen terug!
jeffrey_55 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Wij hebben hier gegeten met oud en nieuw. Gekozen voor het 4 gangendiner. Het was ook mogelijk om later nog te beslissen om de 5e gang te nemen.

Wat een prachtige ambiance, heerlijke gerechten, lekkere wijn en vriendelijk personeel. Bij elke gang kregen wij uitleg van de gerechten en daarnaast welke wijn er bij dit gerecht geselecteerd was en waarom. Wij zaten boven en konden genieten van de leuke muziek en de sfeer van het restaurant.

Complimenten voor de professionaliteit en de betrokkenheid van de medewerkers en eigenaar. Er was bij ons helaas tijdens de jaarwisseling brand geweest. We hebben er desondanks toch nog een fijne avond van kunnen maken. Bedankt!
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hadden het restaurant al heel lang op ons lijstje staan, vanavond er gegeten. Het eten was heerlijk, maar de service/bediening was heel ver te zoeken. De bediening was ongeïnteresseerd en gewoon onaardig. Je kunt dan sterren van de hemel koken, maar als het personeel zo'n houding heeft kom je echt niet meer terug.
José B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Leuk restaurant heel gezellig en erg goed eten. De live muziek was af en toe wat te hard waardoor tafelgesprekken moeilijk werden. Maar verder uitstekend.
esther M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk kerstdiner gehad, met zowel goede gerechten als goede wijnen. De gastvrije bediening en live muziek maakte het plaatje compleet. Zeker een aanrader!
Olaf a'dam .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We kwamen hier met toe al terecht. De gerechten en de wijnen zijn goed. Het personeel is enkel wat uit de hoogte. En het duurde lang voordat de wijnen en de gerechten werden geserveerd. De muziek was erg aanwezig(live muziek).
Dit is een populair restaurant in Amsterdam Oost.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke (muzikale) sfeer en heerlijk eten. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Enige minpunt waren de felle spotlichten, let hier op bij het uitzoeken van de tafel. Verder goede wijnen en vlezig vlees van de duurzame koeien. Echt een aanrader!
Regis V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een restaurant wat hip wil doen voorkomen, maar geen aandacht besteed aan het welzijn van de gasten. Je bent verplicht om je jas op te hangen, deze mag niet over de stoel hangen? De garderobe is gewoon een kapstok aan de zijkant van het restaurant waar iedereen bij kan, heel veilig is dit verplicht afstaan van je jas dus niet. Het ophangen van je jas is mijns inziens geen beslissing van een restaurant.
Daarnaast vond de ober het nodig om in discussie te gaan over welke witte wijn we nou hadden besteld. Gouden regel in de horeca is volgens mij, (uiteraard tot op zekere hoogte), de klant is koning en je gaat niet in discussie.
De wagyu hamburger was lauw van binnen en had een tijdje onder een heater gestaan.
De ober was er tevens niet van op de hoogte dat je nooit voor een klant langs iets wegpakt of neerlegt, dit doe je altijd vanaf de rechterkant. Hem was blijkbaar aangeleerd om het tegenovergestelde te doen.
Al met al, betaal je veel teveel voor slechte service en medium eten. De pinot grigio was overigens lekker. Geen aanrader dit.