Pompoen met Speck

31-206630780

Meer informatie over restaurant Pompoen met Speck

Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Het wordt al traditie: na een weekend weg, of gewoon een lange zondagse wandeling, eten bestellen bij Pompoen met Speck. Meestal bestellen we met z'n tweeën een salade, twee porties vlees (stoofpotje en/ of gevuld gehakt) en een stamppot. Gisteren wittekoolsalade, wildzwijn stoofpotje en stamppot met rode kool. En dat was smullen! Zoals altijd, eigenlijk! Het zijn altijd verantwoorde gerechten, biologisch en van het seizoen ( dus vaak wisselend menu) en heel goed van smaak. Prijs-kwaliteitverhouding is in orde. Ze zitten niet zo ver weg bij ons, dus de bezorging is meestal ruim binnen de 45 minuten. En ook altijd heel vriendelijke bezorgers. Wij blijven er zeker regelmatig bestellen!
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2013
Twede keer besteld bij Pompoen met Speck. Eerste keer heb ik stamppotjes en stoof gegeten en dat viel nog mee. Maar de salades dat ik een paar dagen geleden besteld heb waren echt niet lekker. Ik heb vier verschillende salades besteld en ze waren min of meer hetzelfde ingredienten, met dan nog een of twee andere ingredienten erbij. Veel te veel ingredienten in een salade, alsof de restjes waren van iets anders en dan gewoon samen in een bak zorgeloos gegooid.
Smuljaap .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Stampotje andijvie en salade smaakte muffig alsof het de overblijfselen van de vorige dag waren... Het visstoofpotje heb ik niet kunnen proeven omdat deze niet was geleverd. Ook de beloofde nalevering bleek niet te lukken. Wij gaan het niet nog een keer proberen.
Shosha M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Vandaag voor het eerst besteld bij Pompoen met Speck. Andijvie met spek en worst en bietensalade. Erg lekker. Couscous salade is voor morgen. Alleen jammer dat de appelmoes niet is geleverd. Verder werd er met 40 minuten bezorgd (woon in oud-zuid), ga zeker nog een keer hier bestellen. P.S. decor heb ik niet gezien.
MoDo .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Gister voor de derde keer eten besteld bij Pompoen met Speck en alweer was het heerlijk!!
Maar, ook al weer, was het eten er zeer zeker niet binnen drie kwartier zoals op de website beloofd wordt. Gisteren duurde het zelfs een uur en een kwartier en dat vind ik toch wel erg lang.
Verder ben ik vol of!
Over de decoratie kan ik niets zeggen, ben er nog nooit geweest.
Wildzwijn .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Verse stamppotten en stoofpotten met mooie biologische producten. Het beste is om je eten te laten bezorgen; er zijn geen zitplaatsen om te wachten op je bestelling, al is Pompoen met Speck best grappig om eens te bezoeken - en ze maken je bestelling binnen vijf minuten klaar - Pompoen met Speck is namelijk een soort biologische oase van authenticiteit op een anders somber pleintje middenin een industrieterrein, en stel ik me voor dat je er in de zomer (als het niet regent) best lekker kunt zitten op het pleintje voor de deur.

In het ontvangsthalletje staan verschillende potjes zuur van De Leeuw en een aantal mooie flessen wijn. Vanuit daar kijk je de grote keuken in waar vier of vijf koks de gerechten klaarmaken voor vertrek naar de verschillende eettafels in Amsterdam.

De stamppot van brocolli, mozzarella en zongedroogde tomaten was heerlijk. Zeker niet te zwaar voor een regenachtige zomerdag. De runderworst van Idsinga smaakte zeer weldadig, en is ook prima als tafelworst te nuttigen bij een biologisch biertje - die je eveneens bij Pompoen met Speck kunt bestellen. En ze verkopen dus gelukkig ook worst die niet van het varken is gemaakt.

Elke stamppot komt met een bakje hollandse sju en met een beetje geluk krijg je er ook een klein bakje huisgemaakte mosterd erbij - om te proeven.

De ingedrienten en vleesproducten halen ze bij biologische slagers en biologische distributeurs of boerderijen - het zuur bij De Leeuw - maar de stamppotten en stoofpotten maken ze terplekke dagvers voor je klaar.

Margot K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
jaaaa dit is lekker eten! veel diverse gerechten besteld en laten bezorgen, zoals uiensoep en gehaktbrood. fijn dat je de soep in verschillende maten kon bestellen zodat je gemakkelijk rekening kan houden met meer of minder mensen, grotere of kleinere eters. alles was extreem smaakvol en proefde gezond en vers. enige puntje zou zijn dat voor ons de porties wel wat ruimer mochten voor dat geld, maar misschien vonden we het gewoon jammer dat het alweer op was.