Pompidou

Bisonspoor 2055 3605 LG Maarssen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pompidou

CJMMouton .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Hier graag vaste gast geworden , omdat het altijd gezellig en goed is in allerlei opzichten.
Je verjaardag hier vieren is ook een aanrader en vooral ook, als je zelf eigen ideeen hebt
Je voelt je hier al gauw thuis en waarschijnlijk komt dat, omdat al het bedienend personeel bijzonder lang hier werkt en ieder voor zich uniek en bijzonder is. Aanrader: De warme appelgebak met slagroom en de kipsaté ! Tot (weer)ziens aldaar, Charlotte
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
In Bisonspoor geluncht bij Pompidou. Altijd heerlijk met goede service. Vandaag de erwtensoep en een uitsmijter gegeten. Goed prijs/ kwaliteit. We komen hier graag en het is ook altijd druk
Klaarenbeek .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
uiterst vriendelijke bediening, lekker eten, goed verzorgd, koffie ook prima met stempelkaart voor gratis koffie, ga zo door
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Restaurantje middenin winkelcentrum Bisonspoor. Vanaf je tafeltje aan de balustrada hebbje een levendig uitzicht. Ze serveren no-nonsense gerechten, met een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Lekkere verse vruchtensappen, heerlijk kaasplankje, prima salades. De bediening is erg aardig en attent. Prima keuze voor een snelle portemonneevriendelijke hap tijdens het winkelen!