Pompidou

Bisonspoor 2055 3605 LG Maarssen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pompidou

Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant Pompidou

Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vandaag voor de tweede keer bij Pompidou erg lang moeten wachten op ons eten. Deze keer waren ze onze bestelling vergeten, net als de vorige keer een aantal weken geleden. Dit kan toeval zijn. Maar het was fijn geweest als hier een oplossing voor geboden werd. Echter volgens medewerkers/eigenaar is het niet ongewoon lang te wachten op broodjes. Na 40 minuten stonden we op het punt van weggaan en kregen we het broodje mee in een zakje. Niet voor herhaling vatbaar. Dit is overigens de eerste keer dat ik een slechte recensie plaats over een restaurant. Erg zonde.
CJMMouton .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Hier graag vaste gast geworden , omdat het altijd gezellig en goed is in allerlei opzichten.
Je verjaardag hier vieren is ook een aanrader en vooral ook, als je zelf eigen ideeen hebt
Je voelt je hier al gauw thuis en waarschijnlijk komt dat, omdat al het bedienend personeel bijzonder lang hier werkt en ieder voor zich uniek en bijzonder is. Aanrader: De warme appelgebak met slagroom en de kipsaté ! Tot (weer)ziens aldaar, Charlotte
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
In Bisonspoor geluncht bij Pompidou. Altijd heerlijk met goede service. Vandaag de erwtensoep en een uitsmijter gegeten. Goed prijs/ kwaliteit. We komen hier graag en het is ook altijd druk
klaarenbeek .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
uiterst vriendelijke bediening, lekker eten, goed verzorgd, koffie ook prima met stempelkaart voor gratis koffie, ga zo door
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Restaurantje middenin winkelcentrum Bisonspoor. Vanaf je tafeltje aan de balustrada hebbje een levendig uitzicht. Ze serveren no-nonsense gerechten, met een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Lekkere verse vruchtensappen, heerlijk kaasplankje, prima salades. De bediening is erg aardig en attent. Prima keuze voor een snelle portemonneevriendelijke hap tijdens het winkelen!