Pompeï

Service7,2/10
Decor7,6/10
Mp230710 . Gastronoom (14 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op zondag 7 augustus met een groep van 8 personen bij jullie gegeten. Reservering ging moeizaam, telefoon werd niet beantwoord. Langsgelopen uur voor gewenste tijd en dit bleek prima. Vlotte bediending, heerlijke warme pizza. Tegen het eind van de maaltijd was het druk in de zaak. Hierdoor kwam de bestelde koffie nooit aan. Wel heerlijk gegeten.
Rombom . Gastronoom (49 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Deze zaak is nu veel groter dan ik hem kende, maar heeft nog steeds gezellige hoekjes. Ook staat de pizza Spoekepôle nog steeds op de kaart. Die namen we niet, maar wel een pizza frutti di mare (categorie gewone pizza's) en een pizza Dolomiti (categorie Napolitaanse pizza's). Beide smaakten uitstekend, net als de Peroni en de Grimbergen dubbel die we er bij dronken (we waren deze keer meer van het bier). We bestelden voor erbij een insalata di pomodori; wel met wat twijfel omdat hierin ijsbergsla zou zitten en daar houden we niet zo van: gelukkig bleek dat lollo rosso en rucola te zijn en dat is veel lekkerder. Na afloop nog een cappuccino.
De muurschilderingen in het achterste, nieuwe gedeelte vonden we ook erg mooi. De manier van afrekenen (een rij voor de enige kassa) wat minder.
Rinze K. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Gewoon goed zijn daar nu al vaak geweest geen aan merkringen veel keuze gaan vanavond weer lekker genieten Groetjes Rinze Kooistra
Sjoukje V. Fijnproever (5 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Hier eten wij regelmatig een pizza, bijna altijd goed en ook deze keer. De rode huiswijn is wat aan de dunne kant bediening goed genoeg. Fijne ambiance.
Rianne2310 . Fijnproever (6 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
De zaak is verbouwd en ziet er leuker uit! De bediening is top en hun pasta carbonara helemaal! De lekkerste in Leeuwarden als ik het mag zeggen!
Dennis D. Bourgondiër (3 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Heerlijk gegeten gisteren bij Pizzeria Pompei. Sinds de verbouwing ziet het er erg leuk uit. heerlijke sfeer en het eten en de bediening was weer zoals het altijd is geweest erg goed. heerlijk genoten en je ziet ons zeker snel weer een keertje terug.
Irene L. 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Ik bezoek Pizzeria Pompei meerdere malen per jaar. Elke keer ben ik onder de indruk van de kwaliteit van de pizza's en pasta's die het biedt; ze gebruiken alle verse ingrediënten en kruiden, en de pizza's en pasta's zijn evenwichtig en geweldig in smaak. Een eigen draai aan het gerecht willen maken doen ze ook helemaal niet moeilijk over. Het restaurant is kortgeleden erg mooi gerestyled, de service is goed en er wordt altijd met aandacht voor detail en passie gekookt. Zeker de moeite waard een bezoek! Je bent echt een avondje uit en je voelt je ook echt 'gast'. Aanrader! Genieten met een grote G!
Jentien B. 1e beoordeling (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
We hebben pizza Margharita en Cipolle gegeten. Pizza Cipolle was redelijk okay, maar pizza margharita was niet te eten. Het leek wel een Amerikaanse pizza met de hele dikke laag kaas erop. De laag was erg krokant en het leek wel bedekt met paneermeel. Niet voor herhaling vatbaar. Personeel en bediening was verder prima. We hadden een extra bord besteld en daar moesten we na 10 minuten nog een keer om vragen.
Maaike F. 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Allerlekkerste pizzeria in leeuwarden, als ik in andere stadjes ben om pizza te eten, mis ik pizzeria Pompei zelfs, zo lekker zijn de pizza daar, verder rest veel keus, leuk personeel en goeie prijs-kwaliteit.
Kelly F. 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Ik vind de pizza's van pompei heel lekker! Niet alleen in Leeuwarden maar ook in Harlingen! Service is goed en het decor is ook mooi! Een aanrader voor velen
Evelien S. Fijnproever (5 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
met collega's hier geweest. Wel heel veel keus aan pizza's en ook pasta, bijna te lastig om uit te kiezen. Smaak was wel oké, maar niet bijzonder, te dikke rand, waardoor je heel stuk laat staan. Ook een drankje besteld, wat wel was afgetekend op lijst, maar werd niet gebracht, het was erg druk (donderdagavond), moest nog een keer zeggen toen natuurlijk alsnog gebracht.
Wel gezellige ambiance. Prijs prima, niet te duur. Was erg druk.
Marc D. Fijnproever (7 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Sfeervolle inrichting. Mooi dat er een open keuken is. Spaghetti Boscaiola en Penne Siciliana besteld met een gemengde salade erbij. Helemaal goede authentieke smaken! En een redelijke prijs. Bediening was een beetje timide, maar verder goed. Hier komen we zeker weer terug.
Dennis D. Bourgondiër (3 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Heerlijk gegeten. Erg lekkere pizza gegeten. Bediening was god. Eten was er snel en smaaktegoed. Ons zie je snel weer eens terug.
Guido-wijnders . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Heerlijk gegeten in Pompei Leeuwarden! Leuk personeel! Erg gemoedelijk allemaal.
Die verse pasta's op het seizoen menu is echt een grote aanrader!

Tot snel
Cooper2014 . Bourgondiër (3 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Helaas hebben ze tegenwoordig ook een restaurant in Harlingen, wat een aanfluiting daar zeg!. De kok staat meer voor de deur te roken dan dat hij op de pizza's let, en als je dan laat zien dat het niet goed is haalt hij zijn schouders op. Ik vraag voorgebakken champignons maar wat krijg ik, slappe champignons die uit een potje leken te komen, bAH. De bediening lijkt hier hoofdzakelijk te bestaan uit, goedkope, vakantiekrachten die van toeten nog blazen weten. Pompei Harlingen, noooit weer!!.
Daan V. Gastronoom (17 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
De pizza's van Pompeï zijn de lekkerste die ik ooit gegeten heb. En dat is ook de enige reden waarom je hier een keer geweest moet zijn. De bediening en het restaurant zelf zijn verder niet bijzonder. Als ik een keer weer in Leeuwarden ben en zin heb in lekkere pizza, ga ik absoluut naar Pompeï!
Anjamaria . Gastronoom (29 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Hier met de familie(moederdag) wezen eten. Wat een donker hol, als je net als wij helemaal naar achter wordt gestuurd,struikel je van het afstapje wat je niet ziet omdat het zo donker is. Pizza's waren niet te eten ,en te lang in de oven. Brood bij besteld, wat nog kwam, toen we bijna naar huis gingen. Bediening mag wel wat vriendelijker. Een zaak waar ik nooit meer kom.
Stiens2014 . Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Wat was het druk toen we hier waren. Uiteindelijk werden we in een zaaltje achteraf gezet met zijn tweeen. We hebben in ieder geval heerlijk pizza, ondanks onze simpele keuze voor salame en de prosciutto, gegeten met een lekkere limoncello drankje na. We hebben genoten!
Erik . Gastronoom (21 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Ik ben niet erg enthousiast over deze pizzeria. De pizza's zijn gewoon niet erg lekker. Daarnaast is de bediening niet erg professioneel (maar wel vriendelijk overigens). En het zit er niet leuk: koud aftands en ongezellig (vooral beneden). Deze zaak is duidelijk aan een opknapbeurt toe. Daarnaast moet de kwaliteit van het eten echt beter. Ik zal er niet gauw weer naartoe gaan.
Hobma . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
We komen al jaren bij pizzaria pompei in Leeuwarden. Hoog tijd voor een positief geluid! De pizza's die wij daar krijgen voorgeschoteld zijn keer op keer van erg goede kwaliteit. De pizza's zijn royaal belegd. Alle ingrediënten zijn vers. (Dus geen paprika uit het zuur bijvoorbeeld. ) De kaas, een belangrijk ingrediënt, die gebruikt wordt is vol van smaak en zeker niet flauw. Als laatste wil ik vermelden dat de bodem dun is en de rand bijzonder krokant. Een aanrader dus!