Pompei Harlingen

Meer informatie over restaurant Pompei Harlingen

Jouw recensie over het restaurant Pompei Harlingen

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Gisteren op terras begonnen en toen het frisser werd binnen verder. Verrast door de sfeervolle inrichting. Sfeervol Italiaans in een modern jasje. Vreemd alleen dat de huisstijl (op menu en placemats), met veel schreeuwerige Amerikaanse kreten en vormen daar geheel niet bij passen. "Vedi che sei veramente italiano moderno sono", zou ik zeggen: laat zien dat je echt modern Italiaans ben".

Te meer daar de kaart ook meer biedt dan allen maar de bekende pizzeria-lijst. Wij kozen 2 pizza's uit de lijst met Napolitaanse pizza's. Hoewel dat op het menu zelf niet wordt toegelicht zijn dat pizza's met verse ingrediënten en een aparte bereiding waardoor ze veel smaakvoller zouden zijn dan de reguliere pizza's. En dat waren ze: heel lekker. Koffie ook prima.

De zeer vriendelijke snelle en soepele bediening leek niets te veel en had ook echt goede tips.

Als ik, naast de huisstijl ergens kritiek op zou willen geven is het de enorme hoeveelheid olijven die wij, twee personen, kregen toe we bij de wijn "Gemengde olijven met knoflook' bestelden. In principe stat het op de lijst als voorgerecht voor 1 persoon. Natuurlijk eet men dat vaak per tafel, vaak is men dan in groepen van een meervoud van 2, en dan zou een soort oplopende staffel hoeveelheid en prijs (hoewel die laatste niet eens onredelijk was) logischer zijn.

Al met al: een aanrader.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijke avond gehad in sfeervol restaurant ingericht in Italiaanse stijl. Als voorgerecht vers pizzabrood met 3 soorten tappenades en olijven - alles smaakte prima. Als hoofdgerechten een prima pasta en goed gevulde pizza calzone. De bediening was vlot een vriendelijk. Een aanrader voor authentiek Italiaans eten.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijke pizza lekker stevige bodem en zeer smaakvolle pasta. Tel daarbij op keurige bediening. Aanrader voor iedereen.
AlexR .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Bij ons bezoek aan Harlingen kwamen we – na de zeehondenrondvaart – bij Pizzeria Pompei net aan het begin van de zeer leuke winkelstraat. Het restaurant had een luxere uitstraling dan de gemiddelde andere Italiaan en dat was ook aan het menu te merken. De voorgerechtjes, soep en bruscetta, waren prima in orde, maar de krankzinnig lekkere Napolitaanse pizza Colombina – crispy bodem met louter verse mozzarella, artisjok, paprika, oregano, olijfolie en knoflook – was een waar smulfeest. Een pizza++ en de klap van verse smaken zal hier nog lang nadreunen :-)
Chapeau Pompeï, gewoon een 10, ik had niets aan te merken.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Met een gezelschap van 8 mensen zonder afspraak hebben we hier goed gegeten, uitstekende pasta- en vleesgerechten, grote porties (gelukkig geen voorgerecht genomen, dan was het te veel geweest), bediening vrij onervaren maar vlotheid, flexibiliteit en vriendelijkheid compenseren dat ruimschoots.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Vorige week zijn wij met zijn allen hier uit eten geweest. Wat een heerlijk omgeving. Zelden een locatie gezien die er zo goed uit zag. De bediening was erg vlot en het eten smaakte heerlijk. Na afloop nog een heerlijk italiaans ijsje gegeten. ons zie je heir snel weer eens terug.
Romano B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
In Juni hebben wij hier prima gegeten, vriendelijke bediening, correcte prijzen.
Dus zeker voor herhaling vatbaar.
Als ik weer in Harlingen ben dan kom ik zeker nog een keer langs!