Pompadour Tearoom

31-206239554

Meer informatie over restaurant Pompadour Tearoom

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
BasZoeteman .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
In de Kerkstraat in Amsterdam zit chocolaterie Pompadour. Je kun behalve 1e klas gebakjes ook een broodje eten en wat drinken. Bestelde een broodje pastrami. De snelle en zeer charmante bediening, Elise, bracht mij het broodje. Het was zeer ruim belegd en van zeer goede kwaliteit. Bestelde ook nog wat te drinken en wel een warme chocolade melk. Deze was zeer sterk en een beetje smeuïg. De zaak ziet er zeer modern, schoon en verzorgd uit. Het gebak is zoals ik al zei van hoge kwaliteit en verdient wat mij betreft het cijfer 9+. Het is echt een aanbeveling waard om daar te gaan lunchen. Bediening is zeer attent en beleefd. Kom zeker nog een keer terug.
Ahulzebo .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Een heel eenvoudig commentaar volstaat. Hier vind je het beste van wat er in NL te vinden is aan patisserie. Geweldig!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Vlak voor Pasen was het er zeer druk, vooral met klanten die in de winkel hun aankopen deden. Prachtige chocolade hazen en eieren die vooral de aandacht van de klanten hadden.
Als regelmatig terugkerende klanten waren we verrast dat er op dat moment nog een tafeltje vrij was. Het personeel was zeer druk. Ondanks dat toch zeer attent. Genoten van de heerlijke koffie en de "hazelnotenschuimtaart". De ambiance is geweldig.
Lloydje33 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Waren hier op gekomen na goede recencies op internet. De ligging is leuk in de 9 straatjes. Helaas hang aan de locatie wel een prijskaartje.. Het gebak is lekker maar er hangt een hoog prijskaartje aan €6 voor een chocoladegebakje en €2.25 voor een cappuccino met alleen maar melk en helaas weinig koffie, dus helaas ook weinig smaak. Al met al hier kom ik nooit meer.
Anne_m .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
We stopten voor een heerlijke cappuccino en thee. Thee was heel goed zoals het hoort maar we besefte later dit soort van een chocolade/taart stop is. Dus later ook een taartje besteld.

Het is wel een beetje prijzig maar de moeite waard en was niet teleurgesteld.

Conclusie: Heerlijk unieke taarten die prachtig eruit zien, maar je moet wel bereid zijn om ook geld hiervoor te betalen.
Maerd .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
hier haal ik vaak wat chocolat en bonbons ... het smaakt heel goed, de bediening is druk maar weet wat ze verkopen, helaas dat het een beetje aan de dure kant is, maar zeker de moeite waard om te proberen.
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Nou dat was smullen! Kopje thee besteld en we kregen er een heerlijke madeleine bij. Ook hadden we al een stukje cheesecake besteld om samen te delen. 'stukje' bleek een enorme, nog warme punt vers uit de oven. Wat lekker allemaal! Als je een zoetekauw bent móet je hier eens langs. Ongetwijfeld zijn de andere taartjes e.d. ook erg goed. De tearoom is klein maar zeer fijn. Niet goedkoop maar af en toe willen wij ons zelf wel trakteren op een bezoekje hier!
Christiane T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
De frambozentaart is verrukkelijk lekker, de anderen taarten zien er ook heerlijk uit, het kiezen wordt hier lastig gemaakt. Het cafe gedeelde is vrij klein, dus je moet er beetje geluk hebben om een plek te krijgen.
Schrik niet bij het afrekenen, het is nogal prijzig.
Rinacoehorst .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
de locatie is prima in de 9-straatjes ... maar de prijzen zijn te duur vonden we , zelfs de koffie ! maar ja het zal wel een dure locatie zijn .
Fredcosta59 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
overheerlijk allemaal ... chocola, taart, koekjes alles is heerlijk ... ik word er altijd blij als ik hier binnen kom , idd een beetje duur , maar ja , lokatie en qualiteit betaal je voor.
Jaime-1978 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
het is een geweldig zaakje ... ziet er mooi uit en het smaakt allemaal heerlijk , maar vergeet je gold card niet mee te nemen .. prijs kwaliteit uit balans .