Pomp 41

7,2

Jouw recensie over het restaurant Pomp 41

Heleen N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Supergezellig restaurant en lekker eten.
ellenj R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Bouillabaisse was heel erg zout
Nauwelijks saus bij vitello tonato
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Top locatie met heerlijke gerechten , fantastische bediening en gezellige ontspannen sfeer.Hebben daadwerkelijk passie voor het vak.Goede aanwinst voor De Bilt.
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Bij binnenkomst moesten we al even wachten voordat we wat te drinken konden bestellen. Het was al behoorlijk druk in het restaurant, wat er trouwens prachtig uit ziet. Althans het voorste gedeelte wel. Wij mochten in het sobere gedeelte waar al 2 grote groepen zaten. De tafel was niet schoon en niet ingedekt. Hierdoor voel je je niet welkom. We konden het eerste gerechtje bestellen. Dit was erg klein (lees karig). Na 2 uur kregen we nog een gerechtje en wederom was deze te klein voor de behoorlijke prijs. Smaken waren okay, niet bijzonder lekker. Ik had als dessert gekozen voor citroen taart. De ober kwakte de borden op tafel en we moesten ze zelf maar verdelen. Dat is geen stijl! Ik kon de liefde voor het taartje helaas niet proeven in het m.i. niet zelfgemaakte bladerdeeg, citroenpudding en schuimpjes. Dit alles werd omlijst door een geweldige ober/gastheer die echt zijn best deed in alle drukte. Ik kom nog wel een keertje proeven, maar dan aan het eind van het jaar..
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Uitstekende smaken in porties die uitnodigen nog eentje te proberen. Heerlijk gegeten. Bediening moet nog wat oefenen maar doen hun best. Kom zeker terug!
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Een geweldige verrassing, dit eettentje! Echt heerlijk gegeten. De ontvangst was ontspannen maar gastvrij, de sfeer warm en gezellig, de witte huiswijn heerlijk. Uitgebreid gekozen uit de voor-, hoofd- en nagerechten die in kleine porties op tafel komen. Vrijwel alles was even lekker, vooral in vlees en vis bereiden zijn ze hier meester. Elk gerecht heeft echt z'n eigen signatuur. Kip, sliptong, diamanthaas, verrukkelijk klaargemaakt. Dat de friet niet huisgemaakt was was maar 'n kleine tegenvaller. Opvallend veel en jong personeel, deels nog wat onervaren maar de inzet is enthousiast. De rekening viel door onze uitgebreide keuze vrij hoog uit maar we hebben geen moment spijt gehad, dat zegt genoeg. Wij komen terug!
Marte K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
De ontvangst bij binnenkomst vond ik niet heel gastvrij, een beetje gelaten. Hier valt een hoop winst te halen, want als je je gelijk welkom voelt zit je lekkerder. Het meisje dat ons ontving en tafelde heeft de hele avond onze kinderen van 2 en 4 totaal genegeerd, dat vond ik jammer. De jongen die aan tafel kwam deed het een stuk beter.
We hadden kleine gerechtjes van +/- 7 euro per stuk. Deze waren heerlijk. De sfeer van het restaurant was warm en gezellig en er was een speelhoekje voor de kinderen, waar zij het reuze naar hun zin hadden.
Al met al een goede ervaring.
Read shop de bilt H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten met kinderen en kleinkinderen voor onze trouwdag.Ongedwongen sfeer. Goede kaart en fijne bediening.