Pomo D'oro

Javastraat 138A 2585 AX Den Haag Nederland Kaart
In amper een jaar tijd is dit Italiaanse restaurant voor velen al de huiskamer van de Javastraat geworden. De eigenaresse is er alles aan gelegen om haar gasten te vertroetelen. Haar eigen Italiaanse roots, en die van haar chef staan garant voor de authentieke Italiaanse keuken op je bord. En je eet dan ook volgens de Italiaanse traditie van antipasti, primi, secundi en dolci.
Keuze genoeg, ook in de vegetarische opties. Pure gerechten, zonder te veel poespas waarbij fantastische Italiaanse wijnen worden geserveerd.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip: de ossenhaas met gorgonzola is de absolute favoriet van de eigenaresse. En na er de ossenhaas te hebben geproefd, snap ik waarom!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pomo D'oro

Op 5 minuten afstand van Den Haag Centraal met Tram 9.
  • : In de nabije omgeving is veel parkeergelegenheid.

Zondag en maandag gesloten

9,3

Jouw recensie over het restaurant Pomo D'oro

Marielle P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Gisteravond waande we ons even in Italië. Genoten van de heerlijke wijnen, de buratta, de zijdezachte ravioli gevuld met pompoen en de runderwang met polenta en tomatensaus.
Wederom genoten!
Rolf W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Was geweldig, ontzettend goed geholpen. Het eten was uitzonderlijk goed, daarnaast hangt er een authentieke Italiaanse sfeer wat zorgt voor een ongekende avond.
Willy M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Voor ons de eerste keer dat wij hier waren. Heel aangenaam verrast.
Hoge kwaliteit met uitstekende producten, goede porties.
Hopen zeker nog eens terug te gaan.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Lekker, gegeten in een fijn restaurant met mijn kinderen. Vegetarisch, vis en vlees voor iedereen een smaakvol menu.
PJJ V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wachttijd wordt afgestemd op behoefte van de klant. De sfeer is aangenaam en privacy wordt goed bewaakt.
De kwaliteit van het eten is goed,, maar niet opvallend verrassend: de kwaliteit/ exclusiviteit van de amuse wordt in de gerechten niet meer bereikt
Anna Ten Berge S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Voor ons was het 3 gangen verrassingsmenu met vlees te veel en de verrassing was niet zo verrassend. Meer bijzondere gerechtjes hadden we leuker gevonden.
Het tempo waarin de gerechten werden geserveerd vonden we erg hoog.
Helen A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het voorgerecht was heerlijke gevulde pasta, het hoofdgerecht was lekker maar niet echt bijzonder. Het toetje was lekker.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wederom terug in dit geweldige restaurant, nu op voorspraak van de eigenaresse beide het drie gangen verrassingsmenu genomen.
Mochten kiezen vlees of vis dus mijn vrouw koos voor de vis en ik voor het vlees.
Voorgerechten waren voor beide gevulde pasta en smaakte geweldig.
Hoofd gerechten vis zeebaars filet met garnaal en diverse groenten, vlees een heerlijke ossobuco met risotto beide absoluut top
Nagerecht tiramisu voor de vis en creme brulee voor het vlees, heel lekker
Sonja bedankt weer komen gauw weer terug
Mathijs B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Zeer vriendelijke en goede gastvrouw. Voortreffelijke amuse en antipasti. Mooi bijpassende wijnen.
Philippe D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Fantastische kwaliteit en perfecte Italiaanse gastvrouw. Meer dan de moeite waard!!
koen H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten! Komen hier vaak, vandaag heerlijk een gevulde pasta met pompoen en truffel! Echt een aanrader! Daarna samen de gesneden ossenhaas met parmezaanse kaas en rucola gegeten! Ook wederom zoon puur gericht! Echt de authentieke smaak van Italië! Wij zijn echte fans van dir restaurant! Sonia de eigenaresse een groot compliment! Een echte aanrader dus!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We hebben hier vanavond heerlijk gegeten. Vers Italiaans eten en mooie wijn. Eerlijke keuken. Goede gastheer en gastvrouw..
Dit restaurant is geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn. Forse niveauverschillen. Leuke, besloten tuin.
Verhouding tussen prijs en kwaliteit is prima..
Ceyhan U.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Verborgen Italiaans pareltje in Den Haag. Pomo D'oro is het wel gelukt om Sardinië naar de Hostad te halen.

Het was een warme zomeravond en we hadden trek in echt Italiaans eten dus besloten we een tafeltje in de pittoreske tuin van het restaurant te boeken na het lezen van de lovende recensies op iens.

Wat een fantastische keuze! Alle gerechten waren van sublieme kwaliteit en smaak.

De Gastvrouw van Pomo D'oro is Sonja, ondanks dat ze een Hollands klinkende naam heeft, vertelde ze ons dat ze oorspronkelijk uit Sardinië komt en dat hebben we geweten, ze wist ons telkens weer te verbazen met haar creativiteit. Van de verschillende voorgerechten tot het goddelijke nagerecht is het net een reis van al het moois wat Sardinië te bieden heeft voor je smaakpapillen.

Echt een aanrader is de verrukkelijke crème brûlée. Heb bij een hoop plekken op de wereld de crème brûlée geproefd, zoals Sonja ze serveert is verreweg het lekkerste. Dit in combinatie met de setting waande ik mij soms eventjes Sardinië.

Een van de weinige restaurants die het is gelukt om alles wat het mooie land Italie te bieden heeft naar Nederland te halen, bedankt voor de geweldige gerechten en je gastvrijheid Sonja!
Benjamin D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Vanaf het moment van binnenkomst krijg je een warm welkom en wordt je naar een plek begeleid. Wanneer je vroegtijdig reserveert kan je genieten kleine tuin achter het restaurant, waar het verrassend rustig en goed doorgelicht is. Bij een ristorante italiano denk je snel aan Pizza met bruschetta vooraf. Alhoewel deze hier vast ongelooflijk zijn, hebben wij een doorlopend buffet gekozen.

Het voorgerecht
- Coquille, Carpaccio, Garnalen in Spek, Zalm en Caprese.

Tussengerecht
- Huisgemaakte spaghetti met Kreeft, gebrande paprika, en gegrilde aubergine

Hoofdgerecht
- Zeebaars in Zoutkorst, vers gefileerd en schoongemaakt aan tafel, geserveerd met peper, zout en olie.

Desert
- Huisgemaakte Tiramisu, Panna Cotta met Aardbij en een overheerlijke Creme Brulee

Als afsluiter genoten wij van een heerlijke Italiaanse champagne. Het was een geweldige smaakbeleving, de bereikbaarheid is goed, je kan op 1 minuut lopen parkeren.

Je kan voor een leuke prijs, zonder land en zee te doorkruisen, genieten van een stukje authentiek Italië.
Pawel T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prachtig restaurant met een gezellige sfeer.
De bediening was uitstekend en heel vriendelijk.
Het eten was heerlijk lekker! als de kok Italianse is en alle producten komen uit Italie
Een aanrader voor iedereen!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Ik eet hier nu voor de 4e of 5e keer (dit keer in de intieme tuin) en het is altijd uitstekend. Van de gastvrije ontvangst tot het hartelijke vertrek toe. Het is een verzorgd ingericht restaurant dat klasse uitstraalt. Waar zijn nog servetringen te zien in restaurants? Maar allereerst gaat het om het natuurlijk om het eten! Na een heerlijke amuse (een kleine zalmquiche) en heel lekker brood, hadden we vooraf een heerlijk fris gerecht met onder meer garnalen en rode ui. Daarna had de dame zeebaarsfilet met een tartaar van aubergine en ik Pasta Ripiena (gevulde ravioli met onder meer tomaatjes. Echt heerlijk gegeten met natuurlijk een aperitief en stevige Nero d'Avola. We deelden prima Tiramisu en eindigden met Italian Coffee. Een uitstekend restaurant voor wie de echte Italiaanse (Sardijnse) keuken weet te waarderen. Grazie Soni e Roberto!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Na enige tijd weer terug gegaan naar dit restaurant, en ik kan niet anders zeggen de ontvangst was wederom uiterst hartelijk en het eten was werkelijk zalig.
Wij hebben heerlijk Italiaans gegeten, dus komen graag terug!
M. R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Top tent
Pajam Y.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Fijn atmosfeer, heerlijk authentiek!

Verse producten , op en top Italiaans!

En heerlijke koffie : )
Danique E.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het is pas net een jaar open, maar zo dra ik er naar toe kan ga ik er een hapje eten. Service en eten is super! Echt een aanrader!!