Pomo D'oro

Javastraat 138A 2585 AX Den Haag Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pomo D'oro

Op 5 minuten afstand van Den Haag Centraal met Tram 9.
  • : In de nabije omgeving is veel parkeergelegenheid.

Zondag en maandag gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Pomo D'oro

Rafaela V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Erg lekker eten, goede gastvrouw en gezellige sfeer
koen H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Vandaag weer gegeten bij ons favoriete restaurant in den haag! Hadden heerlijk een risotto en een gnocchi met curry gegeten! Delen was geen probleem! Daarna allebei de ossenhaas ik met gorgonzola en mijn partner met kaas en rucola! Een echte aanrader! En wat een lieve gast vrouw staat hier! Heeft verstand van wat ze doet en adviseerde ons met de wijn! Een echte aanrader !
Aad H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten bij restaurant Pomo'doro! Zeer hoge kwaliteit gerechten. Komen er zeker weer terug! Bediening perfect! Je komt heerlijk in Italiaanse sferen!
Elisa Beth S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. Hartelijk ontvangen door de gastvrouw/eigenaresse Sonia. We komen zeker terug????
wilma S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
erg leuke , vriendelijke gastvrouw.
had aangegeven dat mn man jarig was (65 jaar); hij kreeg n toetje met n kaarsje na de maaltijd: erg attent!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Genoten van heerlijke, authentiek Italiaanse gerechten, met mooie bijpassende wijnen. Het restaurant is smaakvol ingericht, en de ontvangst is zeer gastvrij. Een aanrader!
Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Hele fijne avond gehad; prettige bediening, heerlijk gegeten!
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Voor het eerst in gegeten in Pomo d'ore, maar zeker niet voor het laatst. We werden allerhartelijkst ontvangen en de eigenaresse was echt betrokken bij het wel en wee van haar gasten. De Gamberi in pancetta was heerlijk net als de zalmtartaar met avocado en citroen. De pasta met pittige mosselen was niet bijzonder, maar wel gewoon lekker. Het hoofdgerecht van zeebaars en een entrecote met truffelsaus , geflankeerd door gegrilde groenten eveneens helemaal goed. Wij komen nog een keer terug.
Aad H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk even een hapje gegeten! Voortreffelijke bediening, in een mooie rustige sfeer! Echt een aanrader als je het mij vraagt!
koen H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Zaterdagavond weer heerlijk gegeten in dit restaurant, komen hier vaker! Vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Kok had een een heerlijke crêpe van spinazie en geitenkaas gemaakt! Een echte aanrader!! Wij komen hier weer zeker terug!
Nicjm V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Leuke Italiaans restaurant, wat hoger gepositioneerd dan de traditionele Italiaan. Alles prima maar toch weer niet uitzonderlijk. Zou wel een beetje spannender kunnen met een iets gevarieerder aanbod op de kaart.
Grazie gentilissimo ,Sonia aresu
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Voor de tweede maal heerlijk gegeten. Fijne sfeer, goed ontvangen en ik kom zeker terug.
De risotto met zeevruchten wil ik zeker herhalen.
Grazie molto gentile Sonia aresu Pomo d'oro
jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gisteren met 6 vriendinnen bij Pomo D'oro gegeten. Goede wijn, goede sfeer. En antipasti en alle hoofdgerechten zoals gnocchi, ravioli, linguini met mosselen smaakten heerlijk. Eigenaresse en personeel waren heel aardig en je waande je even in Italie. Aanrader en wij komen zeker terug!
Grazie gentilissima ,Sonia aresu Pomo D'oro
Janine van A.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fantastisch avond gehad voor de derde keer in dit restaurant. Kwaliteit onveranderd goed. Zeer mooie uitgebreide menukaart. Mooie wijnkaart. Gastvrouw Sonia zeer prettig professioneel. Ook het overige personeel zeer prettig en attent. We komen hier graag weer terug.
Janine van Aalst
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Gekozen voor ossenhaas met groenten van de gril, deze was erg lekker en de service was top, zeker weten een aanrader!!!!
Rolf W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Top eten! Service is uitstekend! Zeker een aanrader. Authentiek Italiaans restaurant met grote variatie op het menu, helemaal genieten met de top wijnen die ze hier schenken!
Grazie mille fijn dat uw naar u zin had bij ons . Vr gr Sonia aresu
wijnman L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Eten kwam laat. coquilles te lang in de oven.sommige waren draderig! Komt niet overeen met alle pos feedback op de website.
Beste heer wijnman. Jammer dat uw niet naar uw zien heeft gehad bij ons ,we spreken met onze gasten altijd een tijd zo dat jullie goed van dienst kunnen zijn! Helaas voraal in de weakand komt iedereen tegelijk en dan kan alles wat langer duren !wij werken allaminute niets is voorgebakken , ik kwam personelijke bij uw en uw vrouw vragen als alles naar wens was en inderdaad u had een klacht over de coquilles ( de bord nota bene kwam wel leeg in de keuken terug!!) ik ben personelijke naar de kok geweest en melding van gemaakt ,vervolgens ben ik bij u terug gekomen met excuses van de kok en met de mededeling dat de coquilles niet in rekening zouden gebracht worden , uw reageerde zo goed en bedankte voor de attentie!!! U zij tegen mij Beter hier en nu dan achteraf en slechte recensie!!!! Maar ja !!!ik bedankt U en wie weet arrivederci Sonia aresu
Gre V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Persoonlijke benadering, er wordt Italiaans gesproken, is sfeerverhogend, mogelijk wat weinig personeel? Daardoor iets wat lange wachttijden? Eten redelijk, was wat lauw toen het op tafel kwam, smaak goed, entourage wat kaal, maar lastige ruimte om goed in te richten.
Dank voor uw reactie ,we werk hard om jullie beter van dinst te zijn ,
Vr gr Sonia aresu
Hanneke C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Hele italiaanse inrichting, teveel licht voor mij!
Hele vriendelijke basin, maar beetje rommelig met nieuwe krachten!
Lekker eten!
Dank voor uw reactie , we werken hard om jullie steeds beter van dinst te zijn . Vr gr Sonia Aresu
Consuelo R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Voor de eerste keer in deze restaurant, ik ben er op advies van vrienden geweest, ik ben zeer tevreden. Leuke locatie, niet strak bij mekaar, de eigenaresse heeft ons goed geadviseerd voor de bijpassende wijn keuzen, lekkere Brunello, niet te snel de gerechten achter elkaar maar genoten van en prachtige avond met familie. Echte Italiaanse sfeer!! Ik kom vaak hier in Nederland voor zaken. Zeker een aanrader deze restaurant!
Grazie mille Sonia aresu