Pomo D'oro

Javastraat 138A 2585 AX Den Haag Nederland Kaart
In amper een jaar tijd is dit Italiaanse restaurant voor velen al de huiskamer van de Javastraat geworden. De eigenaresse is er alles aan gelegen om haar gasten te vertroetelen. Haar eigen Italiaanse roots, en die van haar chef staan garant voor de authentieke Italiaanse keuken op je bord. En je eet dan ook volgens de Italiaanse traditie van antipasti, primi, secundi en dolci.
Keuze genoeg, ook in de vegetarische opties. Pure gerechten, zonder te veel poespas waarbij fantastische Italiaanse wijnen worden geserveerd.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip: de ossenhaas met gorgonzola is de absolute favoriet van de eigenaresse. En na er de ossenhaas te hebben geproefd, snap ik waarom!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pomo D'oro

Op 5 minuten afstand van Den Haag Centraal met Tram 9.
  • : In de nabije omgeving is veel parkeergelegenheid.

Zondag en maandag gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Pomo D'oro

Pawel T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prachtig restaurant met een gezellige sfeer.
De bediening was uitstekend en heel vriendelijk.
Het eten was heerlijk lekker! als de kok Italianse is en alle producten komen uit Italie
Een aanrader voor iedereen!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Ik eet hier nu voor de 4e of 5e keer (dit keer in de intieme tuin) en het is altijd uitstekend. Van de gastvrije ontvangst tot het hartelijke vertrek toe. Het is een verzorgd ingericht restaurant dat klasse uitstraalt. Waar zijn nog servetringen te zien in restaurants? Maar allereerst gaat het om het natuurlijk om het eten! Na een heerlijke amuse (een kleine zalmquiche) en heel lekker brood, hadden we vooraf een heerlijk fris gerecht met onder meer garnalen en rode ui. Daarna had de dame zeebaarsfilet met een tartaar van aubergine en ik Pasta Ripiena (gevulde ravioli met onder meer tomaatjes. Echt heerlijk gegeten met natuurlijk een aperitief en stevige Nero d'Avola. We deelden prima Tiramisu en eindigden met Italian Coffee. Een uitstekend restaurant voor wie de echte Italiaanse (Sardijnse) keuken weet te waarderen. Grazie Soni e Roberto!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Na enige tijd weer terug gegaan naar dit restaurant, en ik kan niet anders zeggen de ontvangst was wederom uiterst hartelijk en het eten was werkelijk zalig.
Wij hebben heerlijk Italiaans gegeten, dus komen graag terug!
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Top tent
Pajam Y.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Fijn atmosfeer, heerlijk authentiek!

Verse producten , op en top Italiaans!

En heerlijke koffie : )
Danique E.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het is pas net een jaar open, maar zo dra ik er naar toe kan ga ik er een hapje eten. Service en eten is super! Echt een aanrader!!
Harriët D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk Italiaans gegeten! Gezellige sfeer en prima gastvrouw. We komen hier graag nog eens terug want genoeg gerechten op de kaart die we ook willen proeven!
Rafaela V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Erg lekker eten, goede gastvrouw en gezellige sfeer
koen H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Vandaag weer gegeten bij ons favoriete restaurant in den haag! Hadden heerlijk een risotto en een gnocchi met curry gegeten! Delen was geen probleem! Daarna allebei de ossenhaas ik met gorgonzola en mijn partner met kaas en rucola! Een echte aanrader! En wat een lieve gast vrouw staat hier! Heeft verstand van wat ze doet en adviseerde ons met de wijn! Een echte aanrader !
Aad H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten bij restaurant Pomo'doro! Zeer hoge kwaliteit gerechten. Komen er zeker weer terug! Bediening perfect! Je komt heerlijk in Italiaanse sferen!
Elisa Beth S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. Hartelijk ontvangen door de gastvrouw/eigenaresse Sonia. We komen zeker terug????
wilma S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
erg leuke , vriendelijke gastvrouw.
had aangegeven dat mn man jarig was (65 jaar); hij kreeg n toetje met n kaarsje na de maaltijd: erg attent!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Genoten van heerlijke, authentiek Italiaanse gerechten, met mooie bijpassende wijnen. Het restaurant is smaakvol ingericht, en de ontvangst is zeer gastvrij. Een aanrader!
Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Hele fijne avond gehad; prettige bediening, heerlijk gegeten!
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Voor het eerst in gegeten in Pomo d'ore, maar zeker niet voor het laatst. We werden allerhartelijkst ontvangen en de eigenaresse was echt betrokken bij het wel en wee van haar gasten. De Gamberi in pancetta was heerlijk net als de zalmtartaar met avocado en citroen. De pasta met pittige mosselen was niet bijzonder, maar wel gewoon lekker. Het hoofdgerecht van zeebaars en een entrecote met truffelsaus , geflankeerd door gegrilde groenten eveneens helemaal goed. Wij komen nog een keer terug.
Aad H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk even een hapje gegeten! Voortreffelijke bediening, in een mooie rustige sfeer! Echt een aanrader als je het mij vraagt!
koen H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Zaterdagavond weer heerlijk gegeten in dit restaurant, komen hier vaker! Vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Kok had een een heerlijke crêpe van spinazie en geitenkaas gemaakt! Een echte aanrader!! Wij komen hier weer zeker terug!
Nicjm V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Leuke Italiaans restaurant, wat hoger gepositioneerd dan de traditionele Italiaan. Alles prima maar toch weer niet uitzonderlijk. Zou wel een beetje spannender kunnen met een iets gevarieerder aanbod op de kaart.
Grazie gentilissimo ,Sonia aresu
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Voor de tweede maal heerlijk gegeten. Fijne sfeer, goed ontvangen en ik kom zeker terug.
De risotto met zeevruchten wil ik zeker herhalen.
Grazie molto gentile Sonia aresu Pomo d'oro
jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gisteren met 6 vriendinnen bij Pomo D'oro gegeten. Goede wijn, goede sfeer. En antipasti en alle hoofdgerechten zoals gnocchi, ravioli, linguini met mosselen smaakten heerlijk. Eigenaresse en personeel waren heel aardig en je waande je even in Italie. Aanrader en wij komen zeker terug!
Grazie gentilissima ,Sonia aresu Pomo D'oro