Pomo D'oro

Javastraat 138A 2585 AX Den Haag Nederland Kaart
In amper een jaar tijd is dit Italiaanse restaurant voor velen al de huiskamer van de Javastraat geworden. De eigenaresse is er alles aan gelegen om haar gasten te vertroetelen. Haar eigen Italiaanse roots, en die van haar chef staan garant voor de authentieke Italiaanse keuken op je bord. En je eet dan ook volgens de Italiaanse traditie van antipasti, primi, secundi en dolci.
Keuze genoeg, ook in de vegetarische opties. Pure gerechten, zonder te veel poespas waarbij fantastische Italiaanse wijnen worden geserveerd.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip: de ossenhaas met gorgonzola is de absolute favoriet van de eigenaresse. En na er de ossenhaas te hebben geproefd, snap ik waarom!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pomo D'oro

Op 5 minuten afstand van Den Haag Centraal met Tram 9.
  • : In de nabije omgeving is veel parkeergelegenheid.

Zondag en maandag gesloten

9,3

Jouw recensie over het restaurant Pomo D'oro

Mathijs B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Zeer vriendelijke en goede gastvrouw. Voortreffelijke amuse en antipasti. Mooi bijpassende wijnen.
Philippe D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Fantastische kwaliteit en perfecte Italiaanse gastvrouw. Meer dan de moeite waard!!
koen H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten! Komen hier vaak, vandaag heerlijk een gevulde pasta met pompoen en truffel! Echt een aanrader! Daarna samen de gesneden ossenhaas met parmezaanse kaas en rucola gegeten! Ook wederom zoon puur gericht! Echt de authentieke smaak van Italië! Wij zijn echte fans van dir restaurant! Sonia de eigenaresse een groot compliment! Een echte aanrader dus!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We hebben hier vanavond heerlijk gegeten. Vers Italiaans eten en mooie wijn. Eerlijke keuken. Goede gastheer en gastvrouw..
Dit restaurant is geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn. Forse niveauverschillen. Leuke, besloten tuin.
Verhouding tussen prijs en kwaliteit is prima..
Ceyhan U.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Verborgen Italiaans pareltje in Den Haag. Pomo D'oro is het wel gelukt om Sardinië naar de Hostad te halen.

Het was een warme zomeravond en we hadden trek in echt Italiaans eten dus besloten we een tafeltje in de pittoreske tuin van het restaurant te boeken na het lezen van de lovende recensies op iens.

Wat een fantastische keuze! Alle gerechten waren van sublieme kwaliteit en smaak.

De Gastvrouw van Pomo D'oro is Sonja, ondanks dat ze een Hollands klinkende naam heeft, vertelde ze ons dat ze oorspronkelijk uit Sardinië komt en dat hebben we geweten, ze wist ons telkens weer te verbazen met haar creativiteit. Van de verschillende voorgerechten tot het goddelijke nagerecht is het net een reis van al het moois wat Sardinië te bieden heeft voor je smaakpapillen.

Echt een aanrader is de verrukkelijke crème brûlée. Heb bij een hoop plekken op de wereld de crème brûlée geproefd, zoals Sonja ze serveert is verreweg het lekkerste. Dit in combinatie met de setting waande ik mij soms eventjes Sardinië.

Een van de weinige restaurants die het is gelukt om alles wat het mooie land Italie te bieden heeft naar Nederland te halen, bedankt voor de geweldige gerechten en je gastvrijheid Sonja!
Benjamin D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Vanaf het moment van binnenkomst krijg je een warm welkom en wordt je naar een plek begeleid. Wanneer je vroegtijdig reserveert kan je genieten kleine tuin achter het restaurant, waar het verrassend rustig en goed doorgelicht is. Bij een ristorante italiano denk je snel aan Pizza met bruschetta vooraf. Alhoewel deze hier vast ongelooflijk zijn, hebben wij een doorlopend buffet gekozen.

Het voorgerecht
- Coquille, Carpaccio, Garnalen in Spek, Zalm en Caprese.

Tussengerecht
- Huisgemaakte spaghetti met Kreeft, gebrande paprika, en gegrilde aubergine

Hoofdgerecht
- Zeebaars in Zoutkorst, vers gefileerd en schoongemaakt aan tafel, geserveerd met peper, zout en olie.

Desert
- Huisgemaakte Tiramisu, Panna Cotta met Aardbij en een overheerlijke Creme Brulee

Als afsluiter genoten wij van een heerlijke Italiaanse champagne. Het was een geweldige smaakbeleving, de bereikbaarheid is goed, je kan op 1 minuut lopen parkeren.

Je kan voor een leuke prijs, zonder land en zee te doorkruisen, genieten van een stukje authentiek Italië.
Pawel T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prachtig restaurant met een gezellige sfeer.
De bediening was uitstekend en heel vriendelijk.
Het eten was heerlijk lekker! als de kok Italianse is en alle producten komen uit Italie
Een aanrader voor iedereen!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Ik eet hier nu voor de 4e of 5e keer (dit keer in de intieme tuin) en het is altijd uitstekend. Van de gastvrije ontvangst tot het hartelijke vertrek toe. Het is een verzorgd ingericht restaurant dat klasse uitstraalt. Waar zijn nog servetringen te zien in restaurants? Maar allereerst gaat het om het natuurlijk om het eten! Na een heerlijke amuse (een kleine zalmquiche) en heel lekker brood, hadden we vooraf een heerlijk fris gerecht met onder meer garnalen en rode ui. Daarna had de dame zeebaarsfilet met een tartaar van aubergine en ik Pasta Ripiena (gevulde ravioli met onder meer tomaatjes. Echt heerlijk gegeten met natuurlijk een aperitief en stevige Nero d'Avola. We deelden prima Tiramisu en eindigden met Italian Coffee. Een uitstekend restaurant voor wie de echte Italiaanse (Sardijnse) keuken weet te waarderen. Grazie Soni e Roberto!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Na enige tijd weer terug gegaan naar dit restaurant, en ik kan niet anders zeggen de ontvangst was wederom uiterst hartelijk en het eten was werkelijk zalig.
Wij hebben heerlijk Italiaans gegeten, dus komen graag terug!
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Top tent
Pajam Y.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Fijn atmosfeer, heerlijk authentiek!

Verse producten , op en top Italiaans!

En heerlijke koffie : )
Danique E.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het is pas net een jaar open, maar zo dra ik er naar toe kan ga ik er een hapje eten. Service en eten is super! Echt een aanrader!!
Harriët D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk Italiaans gegeten! Gezellige sfeer en prima gastvrouw. We komen hier graag nog eens terug want genoeg gerechten op de kaart die we ook willen proeven!
Rafaela V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Erg lekker eten, goede gastvrouw en gezellige sfeer
koen H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Vandaag weer gegeten bij ons favoriete restaurant in den haag! Hadden heerlijk een risotto en een gnocchi met curry gegeten! Delen was geen probleem! Daarna allebei de ossenhaas ik met gorgonzola en mijn partner met kaas en rucola! Een echte aanrader! En wat een lieve gast vrouw staat hier! Heeft verstand van wat ze doet en adviseerde ons met de wijn! Een echte aanrader !
Aad H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten bij restaurant Pomo'doro! Zeer hoge kwaliteit gerechten. Komen er zeker weer terug! Bediening perfect! Je komt heerlijk in Italiaanse sferen!
Elisa Beth S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. Hartelijk ontvangen door de gastvrouw/eigenaresse Sonia. We komen zeker terug????
wilma S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
erg leuke , vriendelijke gastvrouw.
had aangegeven dat mn man jarig was (65 jaar); hij kreeg n toetje met n kaarsje na de maaltijd: erg attent!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Genoten van heerlijke, authentiek Italiaanse gerechten, met mooie bijpassende wijnen. Het restaurant is smaakvol ingericht, en de ontvangst is zeer gastvrij. Een aanrader!
Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Hele fijne avond gehad; prettige bediening, heerlijk gegeten!