Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pomo D'oro

Op 5 minuten afstand van Den Haag Centraal met Tram 9.
  • : In de nabije omgeving is veel parkeergelegenheid.

Zondag en maandag gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Pomo D'oro

jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gisteren met 6 vriendinnen bij Pomo D'oro gegeten. Goede wijn, goede sfeer. En antipasti en alle hoofdgerechten zoals gnocchi, ravioli, linguini met mosselen smaakten heerlijk. Eigenaresse en personeel waren heel aardig en je waande je even in Italie. Aanrader en wij komen zeker terug!
Janine van A.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fantastisch avond gehad voor de derde keer in dit restaurant. Kwaliteit onveranderd goed. Zeer mooie uitgebreide menukaart. Mooie wijnkaart. Gastvrouw Sonia zeer prettig professioneel. Ook het overige personeel zeer prettig en attent. We komen hier graag weer terug.
Janine van Aalst
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Gekozen voor ossenhaas met groenten van de gril, deze was erg lekker en de service was top, zeker weten een aanrader!!!!
Rolf W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Top eten! Service is uitstekend! Zeker een aanrader. Authentiek Italiaans restaurant met grote variatie op het menu, helemaal genieten met de top wijnen die ze hier schenken!
Grazie mille fijn dat uw naar u zin had bij ons . Vr gr Sonia aresu
wijnman L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Eten kwam laat. coquilles te lang in de oven.sommige waren draderig! Komt niet overeen met alle pos feedback op de website.
Beste heer wijnman. Jammer dat uw niet naar uw zien heeft gehad bij ons ,we spreken met onze gasten altijd een tijd zo dat jullie goed van dienst kunnen zijn! Helaas voraal in de weakand komt iedereen tegelijk en dan kan alles wat langer duren !wij werken allaminute niets is voorgebakken , ik kwam personelijke bij uw en uw vrouw vragen als alles naar wens was en inderdaad u had een klacht over de coquilles ( de bord nota bene kwam wel leeg in de keuken terug!!) ik ben personelijke naar de kok geweest en melding van gemaakt ,vervolgens ben ik bij u terug gekomen met excuses van de kok en met de mededeling dat de coquilles niet in rekening zouden gebracht worden , uw reageerde zo goed en bedankte voor de attentie!!! U zij tegen mij Beter hier en nu dan achteraf en slechte recensie!!!! Maar ja !!!ik bedankt U en wie weet arrivederci Sonia aresu
Gre V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Persoonlijke benadering, er wordt Italiaans gesproken, is sfeerverhogend, mogelijk wat weinig personeel? Daardoor iets wat lange wachttijden? Eten redelijk, was wat lauw toen het op tafel kwam, smaak goed, entourage wat kaal, maar lastige ruimte om goed in te richten.
Dank voor uw reactie ,we werk hard om jullie beter van dinst te zijn ,
Vr gr Sonia aresu
Hanneke C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Hele italiaanse inrichting, teveel licht voor mij!
Hele vriendelijke basin, maar beetje rommelig met nieuwe krachten!
Lekker eten!
Dank voor uw reactie , we werken hard om jullie steeds beter van dinst te zijn . Vr gr Sonia Aresu
Consuelo R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Voor de eerste keer in deze restaurant, ik ben er op advies van vrienden geweest, ik ben zeer tevreden. Leuke locatie, niet strak bij mekaar, de eigenaresse heeft ons goed geadviseerd voor de bijpassende wijn keuzen, lekkere Brunello, niet te snel de gerechten achter elkaar maar genoten van en prachtige avond met familie. Echte Italiaanse sfeer!! Ik kom vaak hier in Nederland voor zaken. Zeker een aanrader deze restaurant!
Grazie mille Sonia aresu
Selma H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Wederom waanzinnig lekker gegeten hier. Het beste en lekkerste Italiaans eten ooit. Service is top. De eigenaresse wist meteen te herinneren aan welke tafel ik de vorige keer had gezeten. Ze begroette bij binnenkomst met mijn naam en wat een warm welkom.

In haar ééntje weet ze iedereen persoonlijke aandacht te geven zonder de andere gasten te verwaarlozen. Het eten is ook snel op tafel. Kortom, alleen maar lof. Kijk er naar uit om gauw weer terug te gaan.
Grazie mille Sonia aresu
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Wat een heerlijke avond hebben mijn vrouw en ik gehad. Zalig gegeten in een goede sfeer. Gastvrouw Sonia doet alles om het de klant naar de zin te maken. Super! Bedankt voor alles!!
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten, echt voortreffelijk! Verse en goede producten. Zeer goede prijs en kwaliteit verhouding en wat een goede service! Zeker ons favoriete restaurant.
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
fantastische gastvrouw en heerlijk vers eten
Beau R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op 1e kerstdag als een koning ontvangen. Van te voren duidelijk te horen gekregen wel menu ik kon kiezen en of ik dat ook door kon geven. Het eten is exclusief, goed en speciaal.
Het personeel staat snel bij je en er wordt geluisterd naar je wensen. Er was een kind in het restaurant en die heeft een aparte menu gekregen. Ook daar wordt rekening mee gehouden. Je kan zelf aangeven of je tussendoor de gangen even wil wachten op je volgende gerecht. Daarnaast krijg je deskundig advies over het gerecht en welke bijbehorende wijn je het beste kunt kiezen. Gr Beau
Enrico H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Prima eten, aardige bediening, maar 8 plakjes vlees en 4 plakjes kaas voor 17 EUR (de antipasti misto) is eigenlijk belachelijk. Voor ons niet meer.
Sandor D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Niet teveel tafels. Heerlijke wijn. We wilden graag een soort verassingsmenu maar dat werd een menu van de kaart opgesteld in overleg. Ook goed. Kwaliteit was prima.
grazie e buon natale pomo d oro
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Me vrouw haar 50ste verjaardag gevierd met 40 gasten was top geregeld. Met zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. Steven
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Laat ik beginnen met de eigenaresse te complementeren met de warme ontvangst en bediening.
Wij hebben heerlijk gegeten, gerechten zijn vers klaar gemaakt en dat proef je! Het was een geslaagde avond en wij komen zeker snel weer terug.
Bedankt
grazie gentilissimo.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Op mijn verjaardag aten wij hier met 40 personen. We hebben genoten van het heerlijke eten! De avond was ontzettend goed georganiseerd door de eigenaresse. Er is niets dat haar ontgaat, alleen haar aanwezigheid maakte de avond al tot een feestje, waar iedereen zich ontzettend welkom voelde. Bij iedere gang waren we blij verrast met de gerechten die geserveerd werden. Alles was even heerlijk! Een echte aanrader! Wij gaan zeker ook snel eens lunchen bij Pomo D'oro!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten
Een smaakbeleving!!! Vriendelijke mensen die je een fijn gevoel willen geven in een huiselijke sfeer.
Een aanrader????
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We waren verrast over de hoeveelheid gerechten waar we uit konden kiezen.
We kozen als antipasti voor de buratta met proscuttio en de zalm met avocado. Als hoofd de ravioli gevuld met ricotta en spinazie, boter salie saus en baffet met wijnsaus. En we dronken er een heerlijke Barolo bij.

Je proeft dat alles vers gemaakt wordt. De eigenaresse legde uit dat je daarom iets langer moet wachten op het eten.
Geen probleem dus voor ons.

We komen zeker terug!
grazie molto gentile , alla prossima volta .SONIA.