Polly Maggoo

Heuvel 10 5038 CN Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant Polly Maggoo

Dit voelt als thuis

Thuiskomen in Tilburg, dat doe je bij eetcafé Polly Maggoo. Al sinds 1980 een begrip in de regio. Hier moet je zijn voor een hartelijk ontvangst, een uitermate gastvrije behandeling en waanzinnig lekkere gerechten met een goed glas wijn. Naast heerlijk dineren kun je hier natuurlijk ook gezellig borrelen en op sommige dagen zelfs met de voetjes van de vloer als je het geluk hebt dat er live muziek is!

Meer informatie over restaurant Polly Maggoo

Maandag t/m Zondag

• Airconditioning , Terras
7,2
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Snel een heerlijke burger met friet gegeten, voorafgaand aan 013. Snelle bediening en vlotte bediening. Verwacht het niveau en bedrag van een gemiddeld eetcafe.
JannRoe .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hadden een film-menu met vier personen. Alles was netjes op tijd klaar en het eten was, prijs/kwaliteit, goed. Naderhand zijn we teruggegaan voor een drankje, en het eerste rondje was van het huis. Erg netjes!
Jvkooten .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ik had een kipburger besteld. Deze was niet lekker naar mijn mening. Was niet dat er iets mis mee was maar was gewoon mijn smaak niet. Ik kreeg toen alsnog een andere burger. Had toen de Mexicaanse hamburger besteld. Deze was verrukkelijk en de kipburger werd ook niet op de rekening gezet! Was niks te veel of vervelend, top service! Ga zeker vaker terug voor een hamburger!!
Tanja M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vriendelijk, attent en ervaren personeel (alles leek onder controle te zijn en snelle bediening). Heerlijke burgers, met name Endless Summer en burger van de maand Double Dutch. Bij burgers krijg je friet en voldoende mayo. De stoelen en tafels zijn van hout, dus qua comfort is het wat minder. Jij kunt dan ervoor kiezen om op het terrasje te gaan zitten. Wij komen iig nog een keer terug.
Natasja.platschorre .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Wij vonden de Shuffle Truffle burger het lekkerst!
Snelle bediening, maar wel wat foutjes hier en daar. Ik kreeg een vies glas met lippenstift en het duurde lang voordat ik een nieuw glas kreeg. Ook moesten we lang wachten op de laatste hamburger waardoor onze frietjes alweer bijna koud waren. De kwaliteit van het eten was heel goed!
Constantijn V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Polly is een gezellig eetcafeetje waar ik altijd kom als ik naar een concert in 013 ga. Hebben dan altijd een thema burger voor het evenement dat daar plaatsvindt. Ik ben niet zo burgerachtig maar ze hebben ook een perfecte runderrumpsteak
NeeltjevdVen .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Bediening was prima, het wel s in een bruin café. Ik had kipschotel besteld en de kip was droog. Ook de witte wijn was niet lekker, smaakte naar azijn. Na het eten werden lege tafels en stoelen verruild voor staan tafels. Wij zaten aan de laatste eettafel. Muziek ging rond 21.00u erg hard. Niet voor herhaling vatbaar....
Mar L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Perfecte voor plek voor een goede hamburger. Als je iets meer wil alleen maar een snelle hap. Wij hebben hier een prima maaltijd op.
Zjorzke .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Alles was naar wens. Bediening was niet altijd even snel, maar ook niet zo dat het vervelend was. reservering via IENS was niet bekend bij het restaurant ondanks dat we van iens een bevestiging hadden ontvangen. Geen idee waar het mis is gegaan
David S.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Twee weken geleden was er een concert in 013 en nu ook. Voor het gemak maar weer naar PM gegaan. Er stond al een naambordje op de tafel voor me klaar en de mevrouw van de bediening was supersympathiek. Bij het volgende concert ben ik geneigd wat anders te proberen, omdat ik graag ook wat nieuws wil proberen. Aan het eten en de bediening van PM zal het niet liggen! Prima aanrader.
Shirkroeze .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Ik ben bij Polly Maggoo geweest voor een filmdiner. Het menu dat ons werd aangeboden in het restaurant verschilde van het menu dat op de website stond. De gerechten waren lekker, niet te groot en met aandacht voor details. Verwacht bij dit restaurant geen culinaire hoogstandjes, maar wel een goede hap.
Mnorie .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Ideale plek voor een smakelijke start van avondje film. Snelle bediening (hadden beperkte tijd aangegeven) liet tijd voor koffie over. Er blijkt zelfs een filmmenu te zijn, inc kaartjes pathé. Die hadden we nu al, maar leek goede deal dus misschien volgende keer.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
leuke bediening werd meteen bij mijn naam genoemd. Goed gegeten voor een goede prijs. Hoofdmenu bestaat wel uit hoofdzakelijk diverse hamburgers.
Theo.talboom .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Lekkere trappistburger, lekker bier van de tap en gezellige en goede bediening. Jaren geleden voor het laatst geweest in mijn studententijd, maar nog steeds top!
A-wielen .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Vriendelijke bediening. We hadden zeer lekker gegeten. De burgers waren erg lekker! Qua toetjes wel iets minder keus, maar niet minder lekker.
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Wij komen al enkele jaren bij Polly, meestal voor of na een optreden in 013 of ergens anders, en vandaag voor de roulette gegaan. Dwz. Espagnolo, dubbel truffel en endlessummer, daarna 1tje doorgedraaid (tweede ronde!). Altijd super burgers @ Polly Maggoo!!
Robgesink .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Prima kipburger gegeten, genaamd Funky Chicken. Met gemende sla, tomaat, ui, spek, kaas etc.. Voor €13,50 een gezonde en lekkere maaltijd.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
De burgers van Polly zijn de beste burgers van heel Tilburg! Kennisgemaakt met Polly's burgers op Hap Stap festival en daarna nog vele malen op herhaling geweest.
Marcel013 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Goede burgers, lekkere smaken, heerlijke quacemole. Prima prijs voor een goede burger. Ideaal voor een snelle hap als je nog door moet.
Lau-Juul .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Lekkere burger gegeten op het terras bij polly maggoo. De bediening was vlot en met de verwarming aan konden we prima buiten zitten in februari. We kregen snel ons biertje en het wachten op de burger duurde ook niet lang. Geen speciale burger maar zeker lekker, en geserveerd met een goede portie friet!