Polly Maggoo

Heuvel 10 5038 CN Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Polly Maggoo

Dit voelt als thuis

Thuiskomen in Tilburg, dat doe je bij eetcafé Polly Maggoo. Al sinds 1980 een begrip in de regio. Hier moet je zijn voor een hartelijk ontvangst, een uitermate gastvrije behandeling en waanzinnig lekkere gerechten met een goed glas wijn. Naast heerlijk dineren kun je hier natuurlijk ook gezellig borrelen en op sommige dagen zelfs met de voetjes van de vloer als je het geluk hebt dat er live muziek is!

Meer informatie over restaurant Polly Maggoo

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Polly Maggoo

Joost D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ga voorafgaand aan concert in 013, wel eens daar eten, maar de afgelopen twee jaar loopt de kwaliteit van de hamburgers erg terug, met gister als triest dieptepunt. Als ie rond was geweest had ik er mee kunnen tennissen. Komen denk ik zo uit de vriezer, ontdooid in magnetron en dan heel snel heel hard bakken en/of of garen in magnetron. Was bij ons allen zo. O.k. Het is 'maar' een hamburger, maar als dat ook het enige is wat je seveerd, zog dan dat t goed is! Dit was erg slecht!
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima eten voor prima prijs, door drukte duurde de bediening wat langer maar super vriendelijk personeel, goeie tent!
Carl-Ann V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wauw! Een bordje met je naam erop, 20 min nadat je gereserveerd hebt. Heel welkom en ongelofelijk servicegericht! Vriendelijk personeel. Fijn!
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
We hebben een ander tafel gevraagd ipv een hoge tafel, dit was geen enkel probleem. Alleen de zaal achter was erg koud De bediening was prima ikzelf vergeten door te geven een allergie. Toen het eten gebracht werd en er paprika op zat werd het bord mee terug genomen en kreeg zonder probleem mijn gerecht zonder paprika.
Mare B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De hamburger was erg lekker. Maar de koolsalade was echt niet te eten. Hiervoor kun je beter iets anders in de plaats doen. Bediening erg vriendelijk en snel.
Corné D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Gezellig
Hettie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Aangenaam verrast dat er, n.a.v. mijn reservering, een leuk krijtbordje op tafel stond met "Welkom Hettie". Erg gastvrij personeel, die een leuk praatje maakten maar ook fijne adviezen gaven over de biertjes en de burgers. Lekker gegeten, voldoende keuze en goed verzorgd! Top!!
Anne F.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
De burgers waren heerlijk, net als het toetje!
We zaten bij het tafeltje bij de deur waardoor 1 persoon in de tocht zat. Dit was vervelend. We hebben dit gelijk aan het begin aangegeven, maar hier werd jammer genoeg niets mee gedaan. Later zagen we dat er achterin nog genoeg tafeltjes vrij waren.
Sfeer was verder prima!!
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben bij Polly toch weleens wat beter een hamburger / salade gegeten. Het lijkt erop dat het allemaal net wat minder is geworden met de bordjes. Ook de bediening duurde net wat langer en leek het dat ze 1 hulp te kort kwamen.
Verder bleek mijn IENS bon niet geldig te zijn bij Polly, wat schijnbaar door oplettendheid van mijn kant kwam, maar de site mag daar ook wel wat duidelijker in zijn.
Ondanks het aangeboden kopje koffie, wat we weigerden door de lange afhandeling van het IENS probleem, waren we toch wat teleurgesteld in het avondje.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Net opnieuw functioneel en toch erg gezellig ingericht. Lekkere hamburger (mexican), een enchilada en een frisse zalmsalade op voor nog geen €20,- op. Incl voorgerecht en een lekker biertje
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Snel een heerlijke burger met friet gegeten, voorafgaand aan 013. Snelle bediening en vlotte bediening. Verwacht het niveau en bedrag van een gemiddeld eetcafe.
JannRoe .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hadden een film-menu met vier personen. Alles was netjes op tijd klaar en het eten was, prijs/kwaliteit, goed. Naderhand zijn we teruggegaan voor een drankje, en het eerste rondje was van het huis. Erg netjes!
Jvkooten .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ik had een kipburger besteld. Deze was niet lekker naar mijn mening. Was niet dat er iets mis mee was maar was gewoon mijn smaak niet. Ik kreeg toen alsnog een andere burger. Had toen de Mexicaanse hamburger besteld. Deze was verrukkelijk en de kipburger werd ook niet op de rekening gezet! Was niks te veel of vervelend, top service! Ga zeker vaker terug voor een hamburger!!
Tanja M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vriendelijk, attent en ervaren personeel (alles leek onder controle te zijn en snelle bediening). Heerlijke burgers, met name Endless Summer en burger van de maand Double Dutch. Bij burgers krijg je friet en voldoende mayo. De stoelen en tafels zijn van hout, dus qua comfort is het wat minder. Jij kunt dan ervoor kiezen om op het terrasje te gaan zitten. Wij komen iig nog een keer terug.
natasja.platschorre .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Wij vonden de Shuffle Truffle burger het lekkerst!
Snelle bediening, maar wel wat foutjes hier en daar. Ik kreeg een vies glas met lippenstift en het duurde lang voordat ik een nieuw glas kreeg. Ook moesten we lang wachten op de laatste hamburger waardoor onze frietjes alweer bijna koud waren. De kwaliteit van het eten was heel goed!
Constantijn V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Polly is een gezellig eetcafeetje waar ik altijd kom als ik naar een concert in 013 ga. Hebben dan altijd een thema burger voor het evenement dat daar plaatsvindt. Ik ben niet zo burgerachtig maar ze hebben ook een perfecte runderrumpsteak
NeeltjevdVen .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Bediening was prima, het wel s in een bruin café. Ik had kipschotel besteld en de kip was droog. Ook de witte wijn was niet lekker, smaakte naar azijn. Na het eten werden lege tafels en stoelen verruild voor staan tafels. Wij zaten aan de laatste eettafel. Muziek ging rond 21.00u erg hard. Niet voor herhaling vatbaar....
Mar L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Perfecte voor plek voor een goede hamburger. Als je iets meer wil alleen maar een snelle hap. Wij hebben hier een prima maaltijd op.
Zjorzke .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Alles was naar wens. Bediening was niet altijd even snel, maar ook niet zo dat het vervelend was. reservering via IENS was niet bekend bij het restaurant ondanks dat we van iens een bevestiging hadden ontvangen. Geen idee waar het mis is gegaan
David S.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Twee weken geleden was er een concert in 013 en nu ook. Voor het gemak maar weer naar PM gegaan. Er stond al een naambordje op de tafel voor me klaar en de mevrouw van de bediening was supersympathiek. Bij het volgende concert ben ik geneigd wat anders te proberen, omdat ik graag ook wat nieuws wil proberen. Aan het eten en de bediening van PM zal het niet liggen! Prima aanrader.