Pollevie

Hofvijver 2B 5223 MA Den Bosch Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Pollevie

Restaurant Pollevie is gevestigd in een oud fabriekspand in het hart van de nieuwe wijk het Paleiskwartier. Het terras ligt aan de Hofvijver vlak bij de Paleisbrug die het oude en het nieuwe centrum met elkaar verbindt.

Het keukenteam staat onder leiding van Martin Berkelmans en Dmitri Walraven. Vanuit gedegen vakkennis volgen zij “food trends” op de voet en geven er hun eigen creatieve draai aan. Groenten spelen de hoofdrol. De seizoenen zijn leidend. Van lokale producten maken zij multiculturele gerechten.

Sommelier Janneke Broekmeulen beheert het wijnassortiment van meer dan 100 wijnen. Bij ieder gerecht zoekt zij een passend glas. De High Wine arrangementen bieden uitstekende mogelijkheden om meerdere wijnen te proeven in combinatie met bijpassende kleine gerechten. Op de borrelkaart vind je verder verfrissende cocktails en speciaalbieren.

Boven het restaurant ligt de private dining room. Door het hoge, gebogen dak en de grote raampartijen, kenmerkend voor de architectuur van de sheddaken, heeft deze verdieping een lichte en ruimtelijke sfeer. Je kunt hier met een select gezelschap genieten van een feestelijk diner, een ontspannen high wine, een gezellige bedrijfsborrel of een boeiende proeverij van bijvoorbeeld wijn, koffie, bier of cocktails. Ook voor serieuze aangelegenheden zoals vergaderlunches of bedrijfspresentaties is de ruimte geschikt. De mogelijkheden zijn legio.

Pollevie is ongedwongen, ongecompliceerd, eigenwijs, creatief en bewust. Geniet van sfeer en gastvrijheid en PROEF!

Bij groepen vanaf zes personen serveren we uitsluitend onze Parade Pollevie. Bij dit menu is uiteraard rekening te houden met eventuele dieetwensen en/of allergieën.

Meer informatie over restaurant Pollevie

Pollevie ligt op loopafstand (950 meter) van het Centraal station.
  • : Parkeren kunt u onder het restaurant of in de parkeergarage ‘Paleiskwartier’.

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Pollevie

Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eten was lekker, klantfocus kan een stuk beter! Tafeltjes voor 2 erg klein.
Floortje H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een fijne, rustige eetgelegenheid met een goede sfeer. Het eten was heerlijk en wordt prachtig gepresenteerd. Ik had aangegeven dat ik graag veganistisch wilde eten en daar werd zeer goed rekening mee gehouden. Alle gerechten waren heerlijk en ook mijn partner die graag vlees eet vond het zeer geslaagd. Prijzig, maar absoluut het geld waard. Een dikke aanrader dus.
Johanneke H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten, 4 gangen vegetarisch en elke gang was lekker. Compliment voor de bijpassende wijnen. Voor herhaling vatbaar.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het was genieten en zeker een aanrader! De verschillende gerecht en bijpassende wijnen zijn top en vormen een goede combinatie.
Eduard E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk zesgangendiner met goed advies over de (dessert-)wijn en warme ontvangst. Ideaal gelegen vlakbij station dus ook voor niet-Bossenaren een aanrader.
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Als ik 120 tekens kwijt moet kan ik deze recensie niet geven in ‘maar 20 seconden’. Ik krijg dan het gevoel dat is verleid ben, nee sterker misleid. Dat past niet als u van mij informatie vraagt.
Hn H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
was maar een lunch, maar erg lekker en een keer iets anders dan je gewone twaalfuurtje. Op een woensdag middag was het erg rustig, dus gezellig voor een praatje. Verder heb ik geen voorstellen om iets te verbeteren, het is al een goed restaurant.
Machiel B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Altijd een feest om hier te eten!
Weethet .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
het is lange tijd geleden dat ik zo enthousiast was over een restaurant. fantastisch gegeten, fijne bediening en kunnen tafelen zonder je buren op schoot. dank voor een heerlijke avond !
sharon T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het was weer een mooi verassingsdiner. Mooie combinaties, mooie en bijzonder lekkere groenten en ook het dessert en kaasplankje waren weer super. Daarnaast goede wijn erbij geschonken en een zeer goede service! Bedankt voor de mooie avond.
petra W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten. We hadden gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. We hadden wel bij 2 gerechten gans. Ik had liever iets anders gezien. (We hadden wel gevraagd zonder vis, misschien kwam het daardoor) desalniettemin was het erg lekker! Bediening ook prima, lekker vlot. Als we wat dichterbij hadden gewoond zouden we zeker vaker langskomen.
Alissa M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het eten (petit parade pollevie 3-gangen, lunch) was weer heerlijk. Leuke mooi opgemaakte gerechten met een verhaal! Heerlijke riesling gedronken en door een super vriendelijke jonge dame bediend. Zeker een aanrader.
Colien W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wat een feest, een diner bij Pollevie! Zo'n mooie producten en smaken, met een wijnarrangement dat het menu prachtig aanvult, eten bij Pollevie is een belevenis van een bijzonder hoog kwaliteitsgehalte in een warme maar tegelijk hippe en frisse entourage.
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Bediening gastvrij en vriendelijk
5 gangen menu mooie en verrassende combinaties alleen waren de coquilles en de eend te ver door gegaard. Dat was jammer daarom is mijn beoordeling geen uitstekend
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten! Fantastische gere uren met zeer smakelijke verassende groeten. Bijzonder dat deze belangrijker worden ervaren door ons dan het vlees of vis dat erbij zit. Top.
berrydewijer .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We hebben prima gegeten bij dit restaurant. We waren er voor de 3de keer en het was weer heel gezellig.
Het wijnarrangement bij de maaltijd was goed gekozen. De bediening was oplettend en attent.
Als we weer eens in Den Bosch zijn gaan we er zeker weer eten. Ber & San
Marijke V.
Het eten en de bediening waren goed, wel te lange pauze tussen gerecht 1 en 2
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk oudejaars menu genoten met daarbij passende wijnen . Het was geweldig, wij komen zeker terug en zullen vrienden en bekenden opmerkzaam maken op dit geweldige restaurant
Laura L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Voor ons de eerste kennismaking met Pollevie nieuwe stijl. Ambiance was goed. Wel enige verwarring bij het personeel omtrent het menu waar uit gekozen kon worden. En de wachttijd tussen gang 1 en 2 was extreem lang: bijna 1 uur. Het eten daarentegen was erg lekker en onderscheidend. Bij thuiskomst nog wel een fout in de rekening opgemerkt maar dat wordt hopelijk nog rechtgezet. Kortom: een restaurant met potentie maar zeker ook enige verbeterpunten.
Nicoline M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Pollevie is op dit moment 'by far' ons favoriete restaurant in Den Bosch - en we gaan vaak uit eten! We kiezen standaard voor het verrassingsmenu met bijbehorende wijnen - ze hebben ons echt nog nooit teleurgesteld. Prachtige gerechten, een lust voor het oog en voor de smaakpapillen. Je zit er fijn, goede stoelen, niet te druk - vlakbij parkeren. Echt een allround aanrader.