Over het restaurant Polderrestaurant De Haven van Eemnes

Polderrestaurant De Haven van Eemnes werkt met lokale leveranciers. Op die manier kunt u de (h)eerlijke producten en natuurlijke ingrediënten uit de polder zelf ervaren. Dit alles is terug te zien op de nieuwe menukaart. U geniet van seizoensgerechten uit het water, de polder, het weiland en uit de boomgaard. Peter en Stefanie hechten veel waarde aan de wensen van hun gasten
Zo bewaart Polderrestaurant De Haven van Eemnes haar eigen culinaire identiteit.

Meer informatie over restaurant Polderrestaurant De Haven van Eemnes

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Polderrestaurant De Haven van Eemnes

Peter E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Ik had contact opgenomen met het restaurant of ze al asperges op het menu hadden. "Nee nog niet, maar we kunnen ze wel voor je inkopen". Super service, duidelijk dat zij de klant voorop zetten. Dus afgelopen zondag heerlijk in het zonnetje asperges gegeten. Heerlijk.
Nogmaals dank voor de flexibiliteit, kunnen veel horeca gelegenheden een voorbeeld aan nemen!
A.E. O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
de ontvangst was heel vriendelijk en goed. de lunch prima verzorgd. fijn om met de familie in een aparte ruimte te kunnen zitten.
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
wachttijd? geen sprake van wachttijd. Je gaat toch uit eten? Beetje vreemde vraag...als je haast hebt
, eet dan broodje bij benzinepomp maar in een restaurant geniet je van het geboden!!!!! Meer dan prima restaurant dit!!!! Omrijden meer dan waard!!!!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima gegeten voor een prima prijs. ????????
wim R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Fijne ontvangst. Zeer attente en vriendelijke gastvrouw, heerlijke gerechtjes.
Wiechger K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Op een donkere avond na kerst waren ik en mijn kinderen de enige gasten. We werden verwend, gastvrij ontvangen en het eten was heerlijk. Het was bijzonder, zullen we niet snel vergeten. Bedankt.
Dion B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Leuke locatie en lekker eten, aanrader om ook zakelijk te eten. In de zomer uiteraard met terras en zon helemaal een toplocatie
frank E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
erg gastvrij, uitstekende prijs kwaliteitsverhouding, goed overleg mogelijk. Prima passende gerechten, met ons meegedacht.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vandaag voor lunch polderplankje besteld. Kon alleen voor 2 personen. Was 13,50 per persoon ..
Voor 26,50 euro bolletje huzarensalade, 2 hele kleine plakjes brie, bolletje zwijnpate, plakjes Spaanse ham.. 1 half eitje.. het was zo weinig .. dit aangegeven bij ober.. en bij het afrekenen. Voor anderen niet aan te raden dit te nemen.. staat niet in verhouding voor het geen je krijgt.. Ging weg met een gevoel dat we nog niets hadden gegeten..
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Hoewel misschien ietsje prijzig: je krijgt wel goede waar voor je geld. Lokale producten, smakelijk bereid en mooi gepresenteerd. Voeg daarbij een weids uitzicht over de polder en een lekker glas wijn, dan grenst dit toch wel aan perfectie.
fredenthea .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben hier met 2 personen gegeten.

De bediening is supervriendelijk en attent. Het eten was ook lekker.

De portiegrootte van het hoofgerecht was echt klein te noemen.

Ik had gekozen voor "spakenburg" a 29 euro. Een halve palingfilet, een half ijsbolletje huzarensalade, een klein bolletje rivierkreeftjessalade en 2 plakjes gemarineerde zalm. Hierbij werd een klein bakje niet doorgebakken friet geserveerd. Het was hartstikke lekker maar het had het formaat van een groot uitgevallen voorgerecht.

Voor 3 gangen + 3 consumpties PP mochten we maar liefst 118 euro afrekenen. Een buitensporig bedrag voor het gebodene mijns inziens.

We zaten buiten op het terras op harde houten stoelen. Wellicht een idee om hier wat kussens op te leggen, het zat vrij oncomfortabel.

De locatie is zeer mooi, de bediening kundig maar voor dit geld zoek ik liever een vele malen beter restaurant op waar ze wat minder zuinig zijn met de porties.
Wico V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op 18 januari hebben mijn vrouw en ik de lunch gebruikt in de Haven van Eemnes. We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. We konden kiezen uit een originele lunchkaart waar we ook van konden afwijken. We hebben gekozen voor een Hamburger en het Klompenbord (met wat extra's). We hebben heel lekker gegeten. Met iedere keer aandacht van de gastvrouw. Voor ons voor herhaling vatbaar.
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heb op 26 november in De Haven van Eemnes een wildarrangement gegeten dat van grote kwaliteit was. De bediening was zeer professioneel en de geadviseerde wijnen bij de verschillende gangen verrassend goed.
simone1976 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op een mooie zondag gereserveerd bij dit restaurant in de haven. De ontvangst was Slecht en zeker door de Gastvrouw van dit Restauarant . We hebben ruim tien min op onze drankjes moeten wachten. Er was iemand aan t Moppen in de ruimte naast ons ) ben Zelf naar de bar moeten toelopen om na 15 min zelf om de menukaart te moeten vragen. De man in bediening kwam duidelijk Niet uit de horeca en maakte fout op fout en was Absoluut niet Gastvrij. Ook de jongedame stond meerdere X achter de bar met haar Rug na de gasten toe en het opnoemen van de gerechten buiten de kaart om ging niet met gastvrijheid maar de jongedame was blijkbaar liever vrij deze avond. Er kon de hele avond geen lachje vanaf. . De gastvrouw had maar oog voor 1 tafel. En liet ook de nodige steken valen ( bestelde drankjes werden vergeten. En het menu aanpassen is wel zo Gastvrij naar je Gasten toe. Het menu en de gekozen gerechten waren goed maar niet uitzonderlijk. Het Dessert was een aanfluiting om tien euro te vragen voor een stukje droge cake lachwekkend . Als je op dit Nivo wil werken moet je wel weten wat Gastvijheid en service is na je gasten toe. De keuken zet alle zeilen bij nu de bediening nog !!!
Communiceer met elkaar en geef je gasten een welkom en aangename avond . Gemiste kansen !!!!!!!
Julia Dayan .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Afgelopen zondag speciaal naar dit restaurant gegaan vanwege de recencies. Misschien waren daardoor onze verwachtingen hoog maar helaas zijn we zwaar teleurgesteld in dit restaurant.
We waren er voor de lunch en mijn man had de salade met gerookte kip en anjovis besteld en ik de hamburger. Beide waren ondermaats. De salade was een zeer simpele , minimale salade met bijna geen dressing. De hamburger zelf was wel lekker maar alles erbij/ernaast was zeer slecht. De tomaten waren kwalitatief slechte tomaten, de sla was verlept, het broodje zwaar aangebrand en slappe niet goed uitgebakken spek en aangebrand ei. Kortom, heel triest en zeker niet die 8.1 waardig die ze hebben.
yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Op een maandag buiten lunchen op het terras bij de haven van Eemnes. De heenreis was een klein beetje zoeken. Eenmaal op het heerlijke terras boven in de zon. Helaas was de zondag ervoor het mooi weer erg druk geweest dus was al het een en ander op. De gastvrouw heeft ons twee glazen wijn en een fles bruisend water gebracht. Daarna aan de kreeft met zalm en de hamburger. Lekker op een brioche bol. Keurig verzorgde indruk.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Genoten bij Polderrestaurant De Haven van Eemnes! Wat een bijzondere keuken op een bijzondere locatie: midden in Eempolder en aan de haven. Stiltegebied.

Vooraf een combinatie van een gekonfijt eendenboutje, gerookte eendenborst en rillette van wilde eend. Rijk van smaak en verrassende bites door de diverse bereidingen.

Daarna een tarbotine met antiboise van tomaat, peterselie en kappertjes. Vis mooi van structuur en een heerlijke frisse zuurbalans.

Als dessert het stoofperentaartje. Ook zo'n mooie smaakbalans.

Wat opviel was dat nagenoeg alles vers in huis wordt bereidt. Het brood wordt iedere dag vers gebakken. De chef kwam graag even de keuken uit om zijn passie voor zijn keuken met ons te delen. Nagenoeg alle ingrediënten komen uit de directe omgeving.

De wijnkaart biedt een reeks heel bijzondere, met name biologische wijnen uit de 'oude wereld' van kleine wijnmakers.

Het interieur is verzorgd en mag meer in balans met wat er op tafel komt. Het oogt nu wat bescheiden. Voor mij mag er meer 'uitgepakt' worden.

De bediening is uitermate vriendelijk, alert en vakkundig.

Vermeldenswaardig is dat de weg naar het restaurant door het prachtige poldergebied een extra cadeau is.

vandijk3 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Op een druilerige vrijdagavond voor het eerst gegeten bij De Haven van Eemnes. De kennismaking is ons bijzonder goed bevallen. Uitstekend gegeten buiten de kaart om, prima biologisch wijntje en als dessert een kaasplankje met een mooi assortiment binnenlandse kazen. Wij komen terug !
AnnekeF .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We hebben héérlijk gegeten. Mooie producten, fijne gerechten en veel aandacht.
Bijzonder aardige mensen en leuk dat de kok even aan tafel komt!
De kerstverlichting mag inmiddels wel weg (we waren er medio februari) en de plek van het restaurant is wat verstopt.
Dit moet in de zomer een supermooie plek zijn om buiten te eten. Wij komen terug!

Joost S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Prachtig plekje aan t eind van de wereld. Vriendelijke service. De lunch was prima. Heerlijke erwtensoep en bietensoep.