Over het restaurant Polderrestaurant De Haven van Eemnes

Polderrestaurant De Haven van Eemnes werkt met lokale leveranciers. Op die manier kunt u de (h)eerlijke producten en natuurlijke ingrediënten uit de polder zelf ervaren. Dit alles is terug te zien op de nieuwe menukaart. U geniet van seizoensgerechten uit het water, de polder, het weiland en uit de boomgaard. Peter en Stefanie hechten veel waarde aan de wensen van hun gasten
Zo bewaart Polderrestaurant De Haven van Eemnes haar eigen culinaire identiteit.

Meer informatie over restaurant Polderrestaurant De Haven van Eemnes

Hans W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Voor ons een 'hidden gem'!
V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
De bediening was vriendelijk en het eten van goede kwaliteit en zelfs overdadig. Minpunt was dat de rode wijn niet goed op temperatuur was (te warm). Wat teleurstellend was dat ik niet kon afrekenen met creditkaart (zowel visa als mastercard.
Semjon M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Gelegen op een heel bijzondere plek, gastvrij, mooie sfeer, lekker eten en heel vriendelijke bediening. Voor ons bedrijfsfeest liep alles op rolletjes, een reden om terug te komen
C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie midden in de Eemland vallei.
Neem wel een jas mee want als er wat wind staat kan het best fris worden.
ECM H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Zeebaars was verukkelijk
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekker gegeten. Hoofdgerecht had iets groter gemogen.
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Lekker gegeten, in het zonnetje op het terras met fraai uitzicht over poldergebied en bedrijvigheid van een jachthaven. Goed eten, snel op tafel, goede bediening.
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Goed restaurant met een fantastisch terras. Hier wil je graag eten op een mooie zomerse avond, met een geweldig uitzicht op de polder en een ooievaarsnest pal voor je neus.
Bediening is gastvrij; de een iets meer dan de ander.
Wat ik gek vind, is dat je bij een 3-gangenmenu een voor-, tussen- en hoofdgerecht krijgt. Het staat op de kaart vermeld en is dus geen verrassing, maar ik vind het jammer dat er binnen het 3-gangenmenu geen keuze voor een dessert is.
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Op een bevolkte donderdagavond, nadat we er speciaal voor 10 km gereden hebben, kam de half lege zaal zowat telleurstellend voor.
De lamb was mals. De zeebaars stukje matig tot hooguit redelijk. Verder vonden we dat er veel de veel olie/room gebruikt werd.
De apergesoep kwam “innovatief” in een hoge wijnglas geserveerd, niet handig om met een lepel de stukjes asperge uit proberen te vissen.
Wat mij enorm verbaasde was dat Een dag menu a 35€ In hield: voor, tussen en hoofdgerecht, geen dessert. Als je wel dessert bij wilt dan moet je verplicht de 4 gangen : voor, tussen, hoofd en na-.(?!) nemen. Geen compromis hierbij mogelijk. Ook deze 4 gangen konden niet in een “kind formaat” besteld worden, wat blijft het over dan voor een kind van 9? A la carte bestellen, en dan kom je op een behoorlijk bedrag uit. De wijn werd karig ingeschonken. Er zijn minder remote locaties met betere prijs/kwaliteit verhouding.
Alice M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prettige sfeer en heerlijke ambiance
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten. Alles is vers en kwalitatief heerlijk!
N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Niets op aan te merken. Bovendien een fantastische locatie met uitzicht op de Eempolder. Ooievaars en jachten. Dit is 120 tekens.
Tam K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Mooie plek, landelijk gelegen met ooievaarsnest op minder dan 50 meter. Fraai terras met prachtig uitzicht over de polder. Eten goed en smakelijk, plezierige bediening voor herhaling vatbaar.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Ik had contact opgenomen met het restaurant of ze al asperges op het menu hadden. "Nee nog niet, maar we kunnen ze wel voor je inkopen". Super service, duidelijk dat zij de klant voorop zetten. Dus afgelopen zondag heerlijk in het zonnetje asperges gegeten. Heerlijk.
Nogmaals dank voor de flexibiliteit, kunnen veel horeca gelegenheden een voorbeeld aan nemen!
A.E. O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
de ontvangst was heel vriendelijk en goed. de lunch prima verzorgd. fijn om met de familie in een aparte ruimte te kunnen zitten.
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
wachttijd? geen sprake van wachttijd. Je gaat toch uit eten? Beetje vreemde vraag...als je haast hebt
, eet dan broodje bij benzinepomp maar in een restaurant geniet je van het geboden!!!!! Meer dan prima restaurant dit!!!! Omrijden meer dan waard!!!!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima gegeten voor een prima prijs. ????????
wim R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Fijne ontvangst. Zeer attente en vriendelijke gastvrouw, heerlijke gerechtjes.
Wiechger K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Op een donkere avond na kerst waren ik en mijn kinderen de enige gasten. We werden verwend, gastvrij ontvangen en het eten was heerlijk. Het was bijzonder, zullen we niet snel vergeten. Bedankt.