Meer informatie over restaurant Polderrestaurant De Haven van Eemnes

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Polderrestaurant De Haven van Eemnes

frank E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
erg gastvrij, uitstekende prijs kwaliteitsverhouding, goed overleg mogelijk. Prima passende gerechten, met ons meegedacht.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vandaag voor lunch polderplankje besteld. Kon alleen voor 2 personen. Was 13,50 per persoon ..
Voor 26,50 euro bolletje huzarensalade, 2 hele kleine plakjes brie, bolletje zwijnpate, plakjes Spaanse ham.. 1 half eitje.. het was zo weinig .. dit aangegeven bij ober.. en bij het afrekenen. Voor anderen niet aan te raden dit te nemen.. staat niet in verhouding voor het geen je krijgt.. Ging weg met een gevoel dat we nog niets hadden gegeten..
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Hoewel misschien ietsje prijzig: je krijgt wel goede waar voor je geld. Lokale producten, smakelijk bereid en mooi gepresenteerd. Voeg daarbij een weids uitzicht over de polder en een lekker glas wijn, dan grenst dit toch wel aan perfectie.
fredenthea .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben hier met 2 personen gegeten.

De bediening is supervriendelijk en attent. Het eten was ook lekker.

De portiegrootte van het hoofgerecht was echt klein te noemen.

Ik had gekozen voor "spakenburg" a 29 euro. Een halve palingfilet, een half ijsbolletje huzarensalade, een klein bolletje rivierkreeftjessalade en 2 plakjes gemarineerde zalm. Hierbij werd een klein bakje niet doorgebakken friet geserveerd. Het was hartstikke lekker maar het had het formaat van een groot uitgevallen voorgerecht.

Voor 3 gangen + 3 consumpties PP mochten we maar liefst 118 euro afrekenen. Een buitensporig bedrag voor het gebodene mijns inziens.

We zaten buiten op het terras op harde houten stoelen. Wellicht een idee om hier wat kussens op te leggen, het zat vrij oncomfortabel.

De locatie is zeer mooi, de bediening kundig maar voor dit geld zoek ik liever een vele malen beter restaurant op waar ze wat minder zuinig zijn met de porties.
Wico V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op 18 januari hebben mijn vrouw en ik de lunch gebruikt in de Haven van Eemnes. We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. We konden kiezen uit een originele lunchkaart waar we ook van konden afwijken. We hebben gekozen voor een Hamburger en het Klompenbord (met wat extra's). We hebben heel lekker gegeten. Met iedere keer aandacht van de gastvrouw. Voor ons voor herhaling vatbaar.
DonaldB .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heb op 26 november in De Haven van Eemnes een wildarrangement gegeten dat van grote kwaliteit was. De bediening was zeer professioneel en de geadviseerde wijnen bij de verschillende gangen verrassend goed.
simone1976 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op een mooie zondag gereserveerd bij dit restaurant in de haven. De ontvangst was Slecht en zeker door de Gastvrouw van dit Restauarant . We hebben ruim tien min op onze drankjes moeten wachten. Er was iemand aan t Moppen in de ruimte naast ons ) ben Zelf naar de bar moeten toelopen om na 15 min zelf om de menukaart te moeten vragen. De man in bediening kwam duidelijk Niet uit de horeca en maakte fout op fout en was Absoluut niet Gastvrij. Ook de jongedame stond meerdere X achter de bar met haar Rug na de gasten toe en het opnoemen van de gerechten buiten de kaart om ging niet met gastvrijheid maar de jongedame was blijkbaar liever vrij deze avond. Er kon de hele avond geen lachje vanaf. . De gastvrouw had maar oog voor 1 tafel. En liet ook de nodige steken valen ( bestelde drankjes werden vergeten. En het menu aanpassen is wel zo Gastvrij naar je Gasten toe. Het menu en de gekozen gerechten waren goed maar niet uitzonderlijk. Het Dessert was een aanfluiting om tien euro te vragen voor een stukje droge cake lachwekkend . Als je op dit Nivo wil werken moet je wel weten wat Gastvijheid en service is na je gasten toe. De keuken zet alle zeilen bij nu de bediening nog !!!
Communiceer met elkaar en geef je gasten een welkom en aangename avond . Gemiste kansen !!!!!!!
Julia Dayan .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Afgelopen zondag speciaal naar dit restaurant gegaan vanwege de recencies. Misschien waren daardoor onze verwachtingen hoog maar helaas zijn we zwaar teleurgesteld in dit restaurant.
We waren er voor de lunch en mijn man had de salade met gerookte kip en anjovis besteld en ik de hamburger. Beide waren ondermaats. De salade was een zeer simpele , minimale salade met bijna geen dressing. De hamburger zelf was wel lekker maar alles erbij/ernaast was zeer slecht. De tomaten waren kwalitatief slechte tomaten, de sla was verlept, het broodje zwaar aangebrand en slappe niet goed uitgebakken spek en aangebrand ei. Kortom, heel triest en zeker niet die 8.1 waardig die ze hebben.
yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Op een maandag buiten lunchen op het terras bij de haven van Eemnes. De heenreis was een klein beetje zoeken. Eenmaal op het heerlijke terras boven in de zon. Helaas was de zondag ervoor het mooi weer erg druk geweest dus was al het een en ander op. De gastvrouw heeft ons twee glazen wijn en een fles bruisend water gebracht. Daarna aan de kreeft met zalm en de hamburger. Lekker op een brioche bol. Keurig verzorgde indruk.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Genoten bij Polderrestaurant De Haven van Eemnes! Wat een bijzondere keuken op een bijzondere locatie: midden in Eempolder en aan de haven. Stiltegebied.

Vooraf een combinatie van een gekonfijt eendenboutje, gerookte eendenborst en rillette van wilde eend. Rijk van smaak en verrassende bites door de diverse bereidingen.

Daarna een tarbotine met antiboise van tomaat, peterselie en kappertjes. Vis mooi van structuur en een heerlijke frisse zuurbalans.

Als dessert het stoofperentaartje. Ook zo'n mooie smaakbalans.

Wat opviel was dat nagenoeg alles vers in huis wordt bereidt. Het brood wordt iedere dag vers gebakken. De chef kwam graag even de keuken uit om zijn passie voor zijn keuken met ons te delen. Nagenoeg alle ingrediënten komen uit de directe omgeving.

De wijnkaart biedt een reeks heel bijzondere, met name biologische wijnen uit de 'oude wereld' van kleine wijnmakers.

Het interieur is verzorgd en mag meer in balans met wat er op tafel komt. Het oogt nu wat bescheiden. Voor mij mag er meer 'uitgepakt' worden.

De bediening is uitermate vriendelijk, alert en vakkundig.

Vermeldenswaardig is dat de weg naar het restaurant door het prachtige poldergebied een extra cadeau is.

vandijk3 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Op een druilerige vrijdagavond voor het eerst gegeten bij De Haven van Eemnes. De kennismaking is ons bijzonder goed bevallen. Uitstekend gegeten buiten de kaart om, prima biologisch wijntje en als dessert een kaasplankje met een mooi assortiment binnenlandse kazen. Wij komen terug !
AnnekeF .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We hebben héérlijk gegeten. Mooie producten, fijne gerechten en veel aandacht.
Bijzonder aardige mensen en leuk dat de kok even aan tafel komt!
De kerstverlichting mag inmiddels wel weg (we waren er medio februari) en de plek van het restaurant is wat verstopt.
Dit moet in de zomer een supermooie plek zijn om buiten te eten. Wij komen terug!

Joost S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Prachtig plekje aan t eind van de wereld. Vriendelijke service. De lunch was prima. Heerlijke erwtensoep en bietensoep.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Terwijl het buiten erg hard waaide, zaten we gezellig binnen in een gastvrije, warme entourage. We hadden ons laten verrassen door een poldermenu.
Vooraf een heerlijke, zachte mosterdsoep met paling in een hoog wijnglas. Als hoofdgerecht eendenborst zonder hagel en alsof er een engeltje op de tong.....
Het toetje was zelfgemaakte bitterkoekjesijs met een eigengemaakt worteltaartje en chocolade. We waren met 9 man/vrouw en allen hadden een topavond gehad. Zomers kan je op het schitterende terras over de polder Arkemheen-Eemland kijken. Probeer ook een de ganzenbitterballen.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Fantastisch om elke keer hier terug te keren!!
Eten is uitstekend, hoge kwaliteit!!
Service is goed en wordt elk jaar beter.
Het uitzicht door de prachtige polder, over het water maakt het tot een genot om daar te zitten.
Augie V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Heerlijk gegeten, zowel voor als hoofdgerecht.
Jammer de mosselen waren net op, maar dat kan gebeuren.
Super gezellig terras aan het water en weilanden met de ondergaande zo'n.
caroline1806 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Wat een schitterende plek is dit!
Wij hadden gekozen voor de mosselen en het lamsvlees.
Zalige mosselen en botermals lamsvlees.
Correcte, enthousiaste bediening.
Wij komen nog een keer!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Echt een bijzondere belevenis gehad met de Fruits de mer-avond bij Polderrestaurant De Haven van Eemnes. Hartelijke ontvangst, mooie ruime plekken op het terras, gastvrije proeverij van de voor deze avond geselecteerde wijnen (en daar zaten een paar heerlijke tussen!), 2 deskundige koks bij de immense uitstalling van de schaal- en schelpdieren en een allervriendelijkste en attente bediening. Vanaf 18 uur was iedereen welkom en was het nog erg behaaglijk buiten. Later op de avond werd het wat frisser maar voor de liefhebbers hingen er al hele comfortabele dekentjes klaar. Echt een aanrader en zeker aanleiding om nog eens a la carte te gaan eten!
Marc1968 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Een prachtige locatie, zeker als de zon schijnt! Het eten was ook fantastisch, vis en lamsburger! Prima. De bediening liet echter te wensen over. Niet inspelen op de behoefte- of aandacht voor de gast. Jammer. Verder werd er tijdens de lunch op het terras verbouwd.
EdPetra .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Een polderplankje bij De Haven van Eemnes. Het bleek één grote teleurstelling. De prijs-kwaliteitverhouding bleek volledig zoek. We betaalden 11,50 voor twee aardbeitjes een kwart Amsterdams uitje (uit een potje), een theelepeltje kruidenboter, een eetlepel rillette, een miniscuul kommetje salade (omvang van een theekopje) bedekt met een flinke laag mayonaise, 6 plakjes worst waar je letterlijk door kon kijken en vier heel kleine plakjes kaas. Bij het afrekenen hebben we hier een klacht over ingediend. Daarop kregen we als reactie dat de ingrediënten heel van onze polderplank heel prijzig waren. De prijs van de worst, bijvoorbeeld, kostte vogens het personeel niet minder dan 40,- per kilo!!!!
Wij voelden ons echt opgelicht. De reactie van het personeel en de weinig adequate bediening hebben ons werkelijk verbaasd. Het is dan ook ten zeerste af te raden een consumptie van de borrelkaart te nuttigen in De Haven van Eemnes.