Pol

Meent 46 3011 JM Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pol

Lekkereten2222 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Voor een borrel aangeschoven op het terras. Drankje besteld en de garnalenkroketten. Bij het oppakken van de kroket viel deze gelijk uit elkaar. Na drie hapjes proefden we eindelijk iets dat met garnaal te maken kon hebben. In de kroket geen garnaal te bekennen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Na een glaasje op de late middag, besloten voor een "Polburger" te blijven zitten.
Ondertussen prima bediend met onze drankjes. De burger heeft een perfect gegrild stuk vlees en een lekker broodje. Kaas zou wat subtieler gedoseerd mogen worden. Buiten op het verwarmde terras is het goed toeven met een continue bruisend decor.
Sssssandra .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Gezellige tent. Gelegen aan de drukke meent. Leuke locatie, leuke meiden in de bediening en zeer gastvrij. Met mujn dochter op het gezellige terras gezeten onder de heater. Simpele kaart met wel heerlijk brood. Dochter koos voor een dikke bruine sandwich met smakelijke burger en frites en ik nam de couscoussalade, met wat sla, uitgebakken weinig spekjes en geitenkaas, wat weinig in vergelijking met de couscous. Maar verder goed van smaak!! Jammer genoeg geen desserts op de kaart. Gaan hier zeker nog eens heen, hangt een leuke sfeer en veel gezelligheid!