Poffertjeskraam Bussum D. van der Steen

Nieuwe Raadhuisstraat 3 Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Poffertjeskraam Bussum D. van der Steen

Paul T.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Poffertjes eten, tja je doet t omdat t je van te voren leuk lijkt, maar daar zit je dan op n houten bankje aan n houten tafel met plastic kleed wat deeg naar binnen te werken.
Oubolligheid ten top.
Na eens in de 4 jaar ben ik r wel weer klaar mee.
Niks ten nadelen van de vriendelijke bediening.
Ilona N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
We zijn nu al een aantal keer wezen eten bij de poffertjeskraam !
Ze staan altijd klaar voor een gezellig praatje en we voelen ons daar echt welkom.

Poffertjes met gerber are the best!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Gezellig voor moederdag met schoonouders etc poffertjes eten!
Kom daar aan met mijn zwager geen welkoms groet staan je aan te kijken of je van een andere planeet komt,en duidelijk niet echt gemotiveerd om klanten te binden dat was heel lang geleden bij hun ouders wel even anders!Poffertjes waren er vochtig en voor verbetering vatbaar,bij weggaan geen boe of bah tegen de gasten op een roos voor de dames na een klein goedmakertje.
Jammer we waren met 10 personen maar dat wordt volgende keer verderop!!
Annemarie1952 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Poffertjes eten, ja gezellig maar hier dus niet. Geen goede avond kon eraf. Ok het was er wat druk op Moederdag maar toch..... Poffertjes smaakte best maar de rest was knudde. We plakte aan de tafel vast. De dames een roos maar geen tot ziens of prettige avond. Nooit meer dus
FritsW .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Hij staat er even niet , maar van de zomer zijn we bij De Poffertjes en Wafelkraam van D. van de Steen , poffertjes gaan eten . Ze waren heerlijk met Roomboter en poedersuiker . Bij goed weer kan je op het terras zitten . Is het wat minder weer , dan kan je binnen terecht . De Ambiance van de Poffertjes die al meer dan 80 jaar bestaat , overtreft je verwachting .
Je kan er ook een drankje of iets anders gaan drinken
Jack D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Een seizoensgebonden klassieke poffertjeskraam aan de weg.
De heb daar poffertjes afgehaald. De poffertjes waren in principe wel lekker ware het niet dat er heel veel boter op zat en Nog meer poedersuiker.
Daardoor waren de poffertjes bij aankomst thuis erg nat en klef en ook erg zoet.
Ik denk dat de boter en poedersuiker beter apart bijgeleverd moet worden.