Poffertjeshuis Kijkduin

6,9
7,1
Magda C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Onbeschoft personeel! Was erg druk dus moesten we lang wachten maar dat was begrijpelijk ! Wat niet begrijpelijk was is het feit dat de serveerster ging minstens vijf keer langs ons tafel met lege handen zonder de vuile borden van de vorige gasten op te ruimen! Toen onze drank kwam vroeg ik beleeft of ze kon opruimen. Ze zei dat ze later zou doen als ze de tijd zou hebben! Ik heb zelf opgeruimd en toen ik erover klaagde en zei dat ik kon niet m'n drank drinken met vieze borden voor m'n neus kreeg ik een grote mond ! Belachelijk !!!!
Elisabeth E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Gisteren poffertjes besteld
De poffertjes waren vies en niet gaar en smaakten naar knoflook.
Na het gezegd te hebben kregen wij excuus hiervoor en dat was het geen alternatief nog geen kopje koffie.
De dames naast ons dito ook bijna alles laten staan ook betalen en dat was het dan
.Jammer na lange ziekte periode een keertje weer uit is ons slecht bekomen
Jennykruis .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Poffertjes waren niet geheel gaar. Jammer. Op onze klacht werd gezegd dat er al meerdere mensen geklaagd hadden. Maar als we de volgende keer zouden komen, dan zouden ze beter zijn! De kok was al gewaarschuwd. Wij zullen niet gauw meer bij het poffertjes huis in kijkduin meer komen.
Tom N.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Geweest voor lunch. Het restaurant heeft een mooie ligging met uitzicht op zee.Het gebouw ziet er vervallen uit en kan een opknapbeurt gebruiken, zeker via de zij ingang. Het in tenslotte de eerste impressie. Pannenkoeken gegeten als lunch, flauw en gierig belegd. Service was prima maar niet uitstekend.

Vanwege het mindere eten zullen we hier niet snel terugkomen
Ezgi A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Maandag ben ik hier met mijn geliefde geweest. De poffertjes waren heerlijk! De bediening was vriendelijk maar kwam maar een keer vragen of we iets wouden drinken de tweede keer ben ik maar zelf gaan vragen. Een min punt..
BOBERTSIDERIUS .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Mooi gelegen pannekoekenhuis. Uitzicht op zee. Veel ruimte binnen het pand voor de kinderen om rond te darren. Poffertjes waren prima. Gewoon, zoals poffertjes horen te zijn. Volgende keer komen we vast weer als we in Kijkduin zijn.
Wendy5586 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Bah!
Heerlijk zondag, goede recensies dus hup met onze dochter een pannenkoek / poffertjes eten.. Het is dat zij zich er zo op verheugd had maar anders waren we zeker weggegaan..

3 kwartier wachten op 2 pannenkoeken waarvan 1naturel en een portie poffertjes. Pannenkoeken waren erg droog, de poffertjes smaakten ronduit vies en tel daarbij de slechte bediening op.. Nooit meer!

Toen we eindelijk onze bestelling kregen wilden we nog wat drinken bestellen, meisje vd bediening was nieuw dus nee dat kon zij niet doen. Ze ging het wel doorgeven maar helaas we kregen niks meer..

Voor onze dochter een menu met een ijsje besteld maar ze wilde na haar poffertjes het ijsje niet meer. Dit konden ze niet uit de computer halen, moeilijk, moeilijk, moeilijk... Gelukkig kon de eigenaar dit wel.

Wij komen in ieder geval nooit meer terug!
A_Khair .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Een zeer leuke tent voor poffertjes en pannenkoeken! Alleen als het een beetje druk is dan kan je wel behoorlijk wachten omdat de bediening het dan zeer druk heeft, zoals je meestal wel kan verwachten.

De poffertjes zijn wel van zeer goede kwalitiet.

Ik kom hier weer terug na een dagje strand als ik wat tijd over heb en niet snel ergens anders hoef te zijn!
Hendrikje88 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2013
De bediening is vriendelijk maar ronduit traag. Het was niet druk maar voordat er iemand kwam duurde het even. De bestelde drankjes lieten nog een kwartier op zich wachten en waren er vlak voor de pannenkoeken en poffertjes. Daarmee hadden we meer geluk als de buren. De pannenkoeken en poffertjes waren lekker al was de kinderportie wel erg riant. Het ijsje dat bij het kindermenu hoorde was groot en van een goedkope kwaliteit ijs. Liever hebben we een kleiner lekker ijsje. Nadat we eindelijk een serveerster hadden gevonden moesten we op ijsje en rekening ook weer meer als een kwartier wachten.
Al met al best lekker gegeten. De bediening was ook niet onwillig maar miste elke sturing. Daardoor liepen de jonge dames als een kip zonder kop door de zaak.
Jipper P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Met familie en vrienden een tafel gereserveerd, met een mooi uitzicht naar buiten toe. Kinderen konden film kijken waardoor de kinderen zich niet konden vervelen. Er was veel variatie in pannenkoeken,maar waren bij ons goed gevallen. Naast pannenkoeken was er ook vlees aanwezig en sate. Was een geslaagde avond. In verhouding met de prijs klasse vinden we het een leuk restaurant.
Arie Z.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Super lekker en waar voor je geld, heerlijke poffertjes en prima pannenkoeken. Koffie is goed en de Irish coffee nog beter! Boter en stroop komen ruim mee, niets te kort. Wel even realiseren dat je niet in een sterren tent zit, zeker de stoelen... Voor deze prijs komen we zeker weer terug.
Ericwinter .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Vandaag neergestreken voor een pannenkoek in het poffertjeshuis van Kijkduin! Net nu de regen voorbij was en de zon doorbrak konden we toch nog gebruik maken van het terras! Helaas meer als 15 minuten moeten wachten voordat iemand ons zag en wij een melk en karnemelk konden bestellen! Het personeel is extreem jong, duidelijk vakantiekrachten en niet erg gemotiveerd! Nadat het wederom een tijd duurde voordat we onze pannenkoek konden bestellen kregen we helaas een goede en een verkeerde pannenkoek! Ik had toch echt appel rozijnen besteld! Misschien vergist u zich antwoordde de serveerster! Uiteindelijk toch mijn pannenkoek gekregen! Wel 2 uur gezeten voor een pannenkoek en een consumptie! Poe!! Hier moet nog veel werk gebeuren, de organisatie is alles van vlekkeloos! Jammer voor zo een mooie locatie! Waar kunnen wij nog meer pannenkoeken eten?
Cynthia T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
De pannenkoeken zijn hier echt ontzettend goed, als het om kwaliteit gaat is dit gewoon het beste pannekoekenrestaurant dat ik tot nu toe tegen ben gekomen.

Helaas laat de service vaak te wensen over. Het hele jaar door werken er vaste krachten die gewoon ronduit ongeïnteresseerd zijn en niet opletten. In de zomer werken er vakantiekrachten die totaal niet worden ingewerkt, dit is onacceptabel voor een superdrukke tent aan de boulevard.

In de wintermaanden heb ik wel eens 3 kwartier geprobeerd de rekening te krijgen.

Het decor is gewoon, niet speciaal, maar niet lelijk of slecht.