Podium Mozaïek

Bos en Lommerweg 191 1055 DT Amsterdam Nederland Kaart
31-205800383

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Podium Mozaïek

Het café-restaurant van Podium Mozaïek in Amsterdam West is de perfecte plek om af te spreken. Je kunt hier terecht voor een (Turks) ontbijt, lunch en diner, maar ook een lekker vers kopje koffie op het gezellige terras. Probeer de wereldgerechten die allemaal van een verrassende kwaliteit zijn.

Zin om wat cultuur op te snuiven? Woon een voorstelling bij en geniet van de ambiance in het café-restaurant!

Meer informatie over restaurant Podium Mozaïek

bus 21, bus 80, tram 12.
  • : Betaald parkeren in de buurt en Q park op het Bos en Lommerplein en ParkBee parkeerterrein

Maandag t/m donderdag: 11.00 tot 24.00.
Vrijdag van 11.00 tot 01.00
Zaterdag van 10.00 tot 01.00
Zondag van 10.00 tot 24.00.

De keuken is op do, vrij en za open tot 22.00 u. Op overige dagen is de keuken open tot 21.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Podium Mozaïek

Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
De bediening was heel hartelijk. We waren met korting met AH restaurantzegels, maar je kan er dan toch a la cart eten en dat is heel fijn. Soms even wachten op een volgende gang of drankjes, maar eigenlijk nooit echt te lang. Wij hebben allen lekker gegeten en gedronken en waren heel tevreden. We komen zeker nog eens terug.
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Overheerlijke gerechten, mooi opgediend.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Lekker op terras gegeten. Eten was goed. Bediening aardig (paar kleine details maar over het algemeen ok????)
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Lekker eten, vriendelijke bediening en fijn terras
D. K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Lekker gegeten genoeg keuze voor de AH actief. Ruime porties. Chocolade taartje en hangop heerlijke desserts. Terras ruim opgezet. Goede prijs kwaliteit verhouding
David Y.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Lekker eten, fijn terras, goede bediening.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Ondanks onze reservering hebben we lang op het eten moeten wachten. Buiten eten met een groep was helaas lastig, dus binnen. Eten was wel lekker.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekker eten. Te weining personeel
leon V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
leuke ambiance
goed eten voor een redelijke prijs. het terras is een absolute meerwaarde
leuk publiek.
gevarieerd en gezellig
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Drinken bestellen liet lang op zich wachten. Vooraf was niet duidelijk gemaakt dat we alleen uit het theatermenu mochten kiezen, wat maakte dat we opnieuw moesten kiezen toen de ober kwam opnemen. Een iemand heeft glutenallergie en kon niets uit het menu nemen. Uiteindelijk een burger zonder broodje gekozen en een voorafje erbij om het een voorwaardig diner te laten zijn. Niemand verder had een voorafje besteld. Zij kreeg alles als voorafje en wij pas later ons hoofdgerecht. We hadden vooraf gereserveerd en toen wij aankwamen werd er plek voor ons gemaakt (twee mensen moesten hiervoor verzitten). Dit was niet goed doorgekomen waardoor een deel van onze rekening niet klopte. Er stonden een aantal zaken van deze mensen op onze bon. Het heeft ons veel moeite gekost om het personeel dit uit te leggen en alleen hetgeen te betalen wat wij gegeten hebben. De kwaliteit van het eten is wel prima, lekker gegeten.
marina B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ik woon in het centrum en was aangenaam verrast door de vriendelijke drukte en idem bediening. Het eten was goed - voelde me helemaal thuis. Dank!
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
personeel is uiterst voorkomend, vriendelijk en attent, zelfs bij grote drukte. Prima.
Voedselverstrekking gevarieerd en smakelijk tot zeer smakelijk.
Kom er graag
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Vriendelijk en behulpzaam personeel (uitermate belangrijk!). Ik had geen al te hoge verwachtingen van het eten, maar dat viel eigenlijk erg mee. Gewoon goed!
De inrichting is erg basic, maar begrijpelijk als er grote aantallen verwerkt moeten worden.
Voor herhaling vatbaar (en dat is morgen(!))
Coby B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Vriendelijke bediening maar men werkt enigszins langs elkaar heen, waarschijnlijk door de drukte vlak voor de voorstelling. Ambiance heel erg opgeknapt. Jammer dat de kaart tijdens de theateravonden nogal beperkt is. Ik had mij verheugd op de lamskarbonaadjes die nu niet op de kaart stonden, Maar de kwaliteit van het eten is goed.
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eten is altijd lekker, vriendelijk personeel. Ze vergaten wel de koffie door de drukte. Interieur vind ik heerlijk licht.
iadef .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten was goed bevallen. Afgelopen vrijdag waren we derde keer wesen eten. Goed combinatie voor de voorstelling daar hapje te eten.
Service is ook prima en de decor past het ook erbij.
Bij volgende voorstelling gaan we zeker weer daar eten.
Noelle H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het Turks ontbijt is ook als lunch uitermate geschikt en het viel bij ons allemaal goed in de smaak. De bediening was wat traag en rommelig.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Ondanks dat de vrouw die onze bestellingen opnam, haar best leek te doen.. Moesten we zeker een uur op ons eten wachten, was er weinig mogelijk en kwam er ook het eea verkeerd. Mozaïek zit vlakbij voor ons, dus we blijven er toch regelmatig komen, maar dit soort ervaringen hebben we wel erg vaak gehad helaas.
De prijs-kwaliteit van het eten en de sfeer maken het vaak dan wel weer de moeite waard.
Trang P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Leuke plek in Bos en Lommer!! Bediening was vriendelijk en het eten kwam snel. Ook goede plek om overdag te studeren lijkt mij. Ik kom zeker terug!
MonikaFr .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
40 euro per persoon afrekenen voor voorgerecht en hoofdgerecht , 2 tonic en een glas wijn en wat thee koffie voor en na vind ik wat aan de hoge kant.