Podium Mozaïek

Bos en Lommerweg 191 1055 DT Amsterdam Nederland Kaart
31-205800383

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

20% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Podium Mozaïek

Het café-restaurant van Podium Mozaïek in Amsterdam West is de perfecte plek om af te spreken. Je kunt hier terecht voor een (Turks) ontbijt, lunch en diner, maar ook een lekker vers kopje koffie op het gezellige terras. Probeer de wereldgerechten die allemaal van een verrassende kwaliteit zijn.

Zin om wat cultuur op te snuiven? Woon een voorstelling bij en geniet van de ambiance in het café-restaurant!

Meer informatie over restaurant Podium Mozaïek

bus 21, bus 80, tram 19.
  • : Betaald parkeren in de buurt en Q park op het Bos en Lommerplein en ParkBee parkeerterrein

Maandag t/m donderdag: 11.00 tot 23.00.
Vrijdag van 11.00 tot 01.00
Zaterdag van 10.00 tot 01.00
Zondag van 10.00 tot 24.00.

De keuken is op do, vrij en za open tot 22.00 u. Op overige dagen is de keuken open tot 21.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Podium Mozaïek

Anny S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Super heerlijk gegeten, lekker relex zo voor een voorstelling. Echt een avondje uit.
M S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijk gegeten op een sfeervolle plek in het stadsdeel Bos en Lommer.
Vriendelijke en vlotte bediening met een heerlijk drie gangendiner
Lu See L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Het is een mooi ambiance, fijn om zonder weer naar buiten te gaan, de voorstelling bij te wonen. Het personeel is heel vriendelijk en correct handelend.
Aylin T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk Turks ontbijt gegeten. Zeker een aanrader. Vriendelijke personeel en een leuke ambiance. We waren er om 10u zondag was nog heel rustig. Naar de middag toe werd het al veel drukker.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heerlijk en overvloedig gegeten. De mezze voor twee is een fijn voorgerecht voor als je niet kunt kiezen uit al het lekkers. Aubergine was prima en de chocolade torte machtig, maar zooo lekker. Leuke sfeer omdat het ook een theater is. Sommige dames in de bediening zijn nog niet zo ervaren, maar wel erg vriendelijk en de rest van de ervaren en attente bediening loopt de benen uit het lijf om het iedereen naar de zin te maken. Zeker voor herhaling vatbaar.
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Leuk spontaan personeel. Prima kaart. Eten was goed van smaak. Ruime opzet, tafels niet te dichtbij elkaar. De moeite waard om gezellig voor de film een hapje te gaan eten.
Coby B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Als je maar bijtijds komt is het mogelijk op je gemak te genieten van het heerlijke driegangen keuzemenu. Bediening vriendelijk en relaxed terwijl alles was volgeboekt, restaurant en voorstelling. Chapeau!
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Een gezellige avond gehad. Het was druk en het personeel had moeite om het bij te houden. Wel vriendelijk en geduldige bediening. Eten prima
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Ik kom er graag, voor het eerst gegeten. Een tamelijk gewone Hamburger met een handvol frites voor € 15,50 vond ik wat aan de prijzige kant. Verder erg vriendelijke bediening die haar best deed om het ons naar de zijn te maken.
Hendrikus P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Passend gegeten voor de voorstelling. Leuke locatie. Bediening was vriendelijk en vlot. Ruim opgezet. Modern ingericht. Tevreden.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
de voorgerechten bevielen goed, alleen was de Portabello met spinazie onbegrijpelijk zout. ook het kuiken in tajine had een nadeel: zo doorstoofd dat hij uit elkaar viel en dat is lastig eten, zonder enige stevigheid, rechtstreeks uit het kookvocht.. kleine mankementen slechts, er wordt echt wel vakwerk verricht. het was er voor een dinsdag flink druk maar de wachttijden tussen de gerechten was niet hoog. alleen de rekening duurde 15 minuten voordat we die kregen. met de AH korting was de prijs niet hoog. goeie deal dus!
Gerdy B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Heel lekker eten in een gezellige, informele sfeer.
Coby B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in een verbeterde ambiance. Alleen de wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht zeer lang vanwege de uitverkochte voorstelling in het theater. We waren bijna te laat. Tip: kom om 6 uur, half zeven is echt te laat om relaxed te kunnen dineren en tijdig een goede plaats te zoeken voor de voorstelling.
E.N. B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke gezellige sfeer.Vriendelijke bediening.
N K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Leuke inrichting, aardige bediening, lekker gegeten. Met AH restaurantactie keuze uit de gehele kaart voor een 3 gangenmenu (2e gerecht gratis) Minpunt: geen salade, frietjes o.i.d. bij het hoofdgerecht. Dat moet je apart bestellen en betalen. Voor de normale prijs van het hoofdgerecht zou je er wel iets bij verwachten.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goed verzorgd en verrassend eten met een goede bediening in een rustige en cultuur ademende ambiance. Heerlijk informeel en een gezellige sfeer.
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Verrassend! Heerlijk gegeten, zeker een aanrader voor als je graag gezond en toch lekker wilt eten. Bediening was uitstekend, zelden zo vriendelijk en attent meegemaakt in Amsterdam. Informele sfeer. Prima.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Leuke kaart, vriendelijk ontvangst en bediening. Kom met veel plezier naar Podium Mozaiek, al vele jaren. Gezellige sfeer in het restaurant. En dan daarna een voorstelling in de "grote zaal', kijk alweer uit naar het volgende bezoek.
Jeanine D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
lekker eten in een prettige sfeer
Naoual O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Ik kende podium mozaïek al een paar jaar en heb er wel eens drankje en een hapje gedaan of een lunch. Dit keer diner en ik had me er op verheugd. Ik had de gamba’s in rode curry met rijst en mijn man de koteletjes. Vooraf had mijn niet aangegeven dat hij ze liever doorbakken heeft, maar hef is hem ook niet gevraagd, dus ze waren iets te rauw naar zijn smaak. Mijn gerecht was matig, miste wat smaak. Alsof alles, groenten en gamba’s apart zijn gekookt / gebakken en de saus er later overheen is gegoten. Los van het eten, vond ik de service gewoon matig. Het duurde lang voor iemand naar je toe kwam, ook tussen de gangen door. Je besteld twee drankjes, krijgt er 1, duurt heel voor je iemand ziet om te vragen waar dat tweede drankje is? Dan komt dat er zo aan zeggen ze en komt je drankje vervolgens niet. Ik heb drie keer mijn drankje moeten bestellen. Jammer, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Beste Naoual,

Als eerste natuurlijk ons welgemeende excuses.
Echt heel erg jammer dat het zo is tegengevallen, zoals ik het lees, was het blijkbaar dus "De Wet van Murphy" die avond.
Naoual, kun je je nog herinneren of het die avond erg druk was? Liep er te weinig bediening rond?
Het valt natuurlijk niet goed te praten, maar dit zou enigszins de reden geweest kunnen zijn voor de slordigheden die je ervaren hebt.
Rest mij nog te zeggen dat het erg jammer is dat Podium Mozaïek niet voor herhaling vatbaar is.
Hopelijk, ergens in de toekomst, wil je ons misschien toch nog een kans geven, want heus; het kán superleuk en lekker bij ons zijn :-)

Hartelijke groet,
Britt