Podium Mozaïek

Bos en Lommerweg 191 1055 DT Amsterdam Nederland Kaart
31-205800383

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Podium Mozaïek

Het café-restaurant van Podium Mozaïek in Amsterdam West is de perfecte plek om af te spreken. Je kunt hier terecht voor een (Turks) ontbijt, lunch en diner, maar ook een lekker vers kopje koffie op het gezellige terras. Probeer de wereldgerechten die allemaal van een verrassende kwaliteit zijn.

Zin om wat cultuur op te snuiven? Woon een voorstelling bij en geniet van de ambiance in het café-restaurant!

Meer informatie over restaurant Podium Mozaïek

bus 21, bus 80, tram 12.
  • : Betaald parkeren in de buurt en Q park op het Bos en Lommerplein en ParkBee parkeerterrein

Maandag t/m donderdag: 11.00 tot 24.00.
Vrijdag van 11.00 tot 01.00
Zaterdag van 10.00 tot 01.00
Zondag van 10.00 tot 24.00.

De keuken is op do, vrij en za open tot 22.00 u. Op overige dagen is de keuken open tot 21.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Podium Mozaïek

Martin R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
de voorgerechten bevielen goed, alleen was de Portabello met spinazie onbegrijpelijk zout. ook het kuiken in tajine had een nadeel: zo doorstoofd dat hij uit elkaar viel en dat is lastig eten, zonder enige stevigheid, rechtstreeks uit het kookvocht.. kleine mankementen slechts, er wordt echt wel vakwerk verricht. het was er voor een dinsdag flink druk maar de wachttijden tussen de gerechten was niet hoog. alleen de rekening duurde 15 minuten voordat we die kregen. met de AH korting was de prijs niet hoog. goeie deal dus!
Gerdy B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Heel lekker eten in een gezellige, informele sfeer.
Coby B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in een verbeterde ambiance. Alleen de wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht zeer lang vanwege de uitverkochte voorstelling in het theater. We waren bijna te laat. Tip: kom om 6 uur, half zeven is echt te laat om relaxed te kunnen dineren en tijdig een goede plaats te zoeken voor de voorstelling.
E.N. B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke gezellige sfeer.Vriendelijke bediening.
N K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Leuke inrichting, aardige bediening, lekker gegeten. Met AH restaurantactie keuze uit de gehele kaart voor een 3 gangenmenu (2e gerecht gratis) Minpunt: geen salade, frietjes o.i.d. bij het hoofdgerecht. Dat moet je apart bestellen en betalen. Voor de normale prijs van het hoofdgerecht zou je er wel iets bij verwachten.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goed verzorgd en verrassend eten met een goede bediening in een rustige en cultuur ademende ambiance. Heerlijk informeel en een gezellige sfeer.
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Verrassend! Heerlijk gegeten, zeker een aanrader voor als je graag gezond en toch lekker wilt eten. Bediening was uitstekend, zelden zo vriendelijk en attent meegemaakt in Amsterdam. Informele sfeer. Prima.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Leuke kaart, vriendelijk ontvangst en bediening. Kom met veel plezier naar Podium Mozaiek, al vele jaren. Gezellige sfeer in het restaurant. En dan daarna een voorstelling in de "grote zaal', kijk alweer uit naar het volgende bezoek.
Jeanine D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
lekker eten in een prettige sfeer
Naoual O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Ik kende podium mozaïek al een paar jaar en heb er wel eens drankje en een hapje gedaan of een lunch. Dit keer diner en ik had me er op verheugd. Ik had de gamba’s in rode curry met rijst en mijn man de koteletjes. Vooraf had mijn niet aangegeven dat hij ze liever doorbakken heeft, maar hef is hem ook niet gevraagd, dus ze waren iets te rauw naar zijn smaak. Mijn gerecht was matig, miste wat smaak. Alsof alles, groenten en gamba’s apart zijn gekookt / gebakken en de saus er later overheen is gegoten. Los van het eten, vond ik de service gewoon matig. Het duurde lang voor iemand naar je toe kwam, ook tussen de gangen door. Je besteld twee drankjes, krijgt er 1, duurt heel voor je iemand ziet om te vragen waar dat tweede drankje is? Dan komt dat er zo aan zeggen ze en komt je drankje vervolgens niet. Ik heb drie keer mijn drankje moeten bestellen. Jammer, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Beste Naoual,

Als eerste natuurlijk ons welgemeende excuses.
Echt heel erg jammer dat het zo is tegengevallen, zoals ik het lees, was het blijkbaar dus "De Wet van Murphy" die avond.
Naoual, kun je je nog herinneren of het die avond erg druk was? Liep er te weinig bediening rond?
Het valt natuurlijk niet goed te praten, maar dit zou enigszins de reden geweest kunnen zijn voor de slordigheden die je ervaren hebt.
Rest mij nog te zeggen dat het erg jammer is dat Podium Mozaïek niet voor herhaling vatbaar is.
Hopelijk, ergens in de toekomst, wil je ons misschien toch nog een kans geven, want heus; het kán superleuk en lekker bij ons zijn :-)

Hartelijke groet,
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Weer heerlijk Turks ontbijt gedaan, met prima hapjes met veel variatie en goede service, aanrader voor de zaterdag- of zondagochtend!
Hoi Pim,

Lekker he, ons Turks Ontbijt!
Blij dat je genoten hebt bij ons...
Een klein geheimpje tussen ons; ik heb in de wandelgangen vernomen dat het Turks Ontbijt nóg lekkerder gaat worden...:-)
Dus, hopelijk tot snel weer!

Leyla T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Iedereen vond zijn/haar gerechten heel lekker en de porties waren goed.
Het eten was vers en er was genoeg keuze.
De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Alleen de frietjes waren iets te donker gebakken.
We komen graag nogmaals.
Hoi Leyla,
Mooi! Zo hoort het ook! :-)
Hartstikke fijn om te lezen dat jullie genoten hebben.
En die frietjes; dat ga ik doorgeven hoor; dank voor je feedback.
Tot hopelijk een volgende keer.

Anya B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Met de AH diner aanbieding konden we a la carte kiezen. Het smaakte allemaal prima.
Hi Anya,

Waar zouden we zijn zonder de Albert Heijn ;-)
Nee hoor, super dat jullie tevreden zijn met ons; dank jullie wel.
Weet je trouwens dat wij in het weekend ook Turks Ontbijt serveren?
Om je vingers bij af te likken zo lekker!
Wie weet zien we je dan een keer.

Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
De bediening was heel hartelijk. We waren met korting met AH restaurantzegels, maar je kan er dan toch a la cart eten en dat is heel fijn. Soms even wachten op een volgende gang of drankjes, maar eigenlijk nooit echt te lang. Wij hebben allen lekker gegeten en gedronken en waren heel tevreden. We komen zeker nog eens terug.
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Overheerlijke gerechten, mooi opgediend.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Lekker op terras gegeten. Eten was goed. Bediening aardig (paar kleine details maar over het algemeen ok????)
Hoi Yvonne,
Beetje late reactie hé, sorry!
Zo fijn dat je tevreden was over ons en het eten.
Je geeft in je recensie aan dat bediening aardig was ( zijn ook lieverds hoor ) maar een paar kleine details?
Zeg gerust wat er niet goed ging hoor, feedback is altijd goed, daar kunnen wij van leren!
Maar hopelijk zien we je snel nog een keer!

Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Lekker eten, vriendelijke bediening en fijn terras
D. K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Lekker gegeten genoeg keuze voor de AH actief. Ruime porties. Chocolade taartje en hangop heerlijke desserts. Terras ruim opgezet. Goede prijs kwaliteit verhouding
David Y.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Lekker eten, fijn terras, goede bediening.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Ondanks onze reservering hebben we lang op het eten moeten wachten. Buiten eten met een groep was helaas lastig, dus binnen. Eten was wel lekker.