Podium Mozaïek

Bos en Lommerweg 191 1055 DT Amsterdam Nederland Kaart
31-205800383

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Podium Mozaïek

Het café-restaurant van Podium Mozaïek in Amsterdam West is de perfecte plek om af te spreken. Je kunt hier terecht voor een (Turks) ontbijt, lunch en diner, maar ook een lekker vers kopje koffie op het gezellige terras. Probeer de wereldgerechten die allemaal van een verrassende kwaliteit zijn.

Zin om wat cultuur op te snuiven? Woon een voorstelling bij en geniet van de ambiance in het café-restaurant!

Meer informatie over restaurant Podium Mozaïek

bus 21, bus 80, tram 12 en 14.
  • : Betaald parkeren in de buurt en Q park op het Bos en Lommerplein en ParkBee parkeerterrein

Maandag t/m donderdag: 11.00 tot 24.00.
Vrijdag van 11.00 tot 01.00
Zaterdag van 10.00 tot 01.00
Zondag van 10.00 tot 24.00.

De keuken is op do, vrij en za open tot 22.00 u. Op overige dagen is de keuken open tot 21.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Podium Mozaïek

Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Drinken bestellen liet lang op zich wachten. Vooraf was niet duidelijk gemaakt dat we alleen uit het theatermenu mochten kiezen, wat maakte dat we opnieuw moesten kiezen toen de ober kwam opnemen. Een iemand heeft glutenallergie en kon niets uit het menu nemen. Uiteindelijk een burger zonder broodje gekozen en een voorafje erbij om het een voorwaardig diner te laten zijn. Niemand verder had een voorafje besteld. Zij kreeg alles als voorafje en wij pas later ons hoofdgerecht. We hadden vooraf gereserveerd en toen wij aankwamen werd er plek voor ons gemaakt (twee mensen moesten hiervoor verzitten). Dit was niet goed doorgekomen waardoor een deel van onze rekening niet klopte. Er stonden een aantal zaken van deze mensen op onze bon. Het heeft ons veel moeite gekost om het personeel dit uit te leggen en alleen hetgeen te betalen wat wij gegeten hebben. De kwaliteit van het eten is wel prima, lekker gegeten.
marina B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ik woon in het centrum en was aangenaam verrast door de vriendelijke drukte en idem bediening. Het eten was goed - voelde me helemaal thuis. Dank!
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
personeel is uiterst voorkomend, vriendelijk en attent, zelfs bij grote drukte. Prima.
Voedselverstrekking gevarieerd en smakelijk tot zeer smakelijk.
Kom er graag
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Vriendelijk en behulpzaam personeel (uitermate belangrijk!). Ik had geen al te hoge verwachtingen van het eten, maar dat viel eigenlijk erg mee. Gewoon goed!
De inrichting is erg basic, maar begrijpelijk als er grote aantallen verwerkt moeten worden.
Voor herhaling vatbaar (en dat is morgen(!))
coby.bouman .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Vriendelijke bediening maar men werkt enigszins langs elkaar heen, waarschijnlijk door de drukte vlak voor de voorstelling. Ambiance heel erg opgeknapt. Jammer dat de kaart tijdens de theateravonden nogal beperkt is. Ik had mij verheugd op de lamskarbonaadjes die nu niet op de kaart stonden, Maar de kwaliteit van het eten is goed.
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eten is altijd lekker, vriendelijk personeel. Ze vergaten wel de koffie door de drukte. Interieur vind ik heerlijk licht.
iadef .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten was goed bevallen. Afgelopen vrijdag waren we derde keer wesen eten. Goed combinatie voor de voorstelling daar hapje te eten.
Service is ook prima en de decor past het ook erbij.
Bij volgende voorstelling gaan we zeker weer daar eten.
Noelle H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het Turks ontbijt is ook als lunch uitermate geschikt en het viel bij ons allemaal goed in de smaak. De bediening was wat traag en rommelig.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Ondanks dat de vrouw die onze bestellingen opnam, haar best leek te doen.. Moesten we zeker een uur op ons eten wachten, was er weinig mogelijk en kwam er ook het eea verkeerd. Mozaïek zit vlakbij voor ons, dus we blijven er toch regelmatig komen, maar dit soort ervaringen hebben we wel erg vaak gehad helaas.
De prijs-kwaliteit van het eten en de sfeer maken het vaak dan wel weer de moeite waard.
Trang P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Leuke plek in Bos en Lommer!! Bediening was vriendelijk en het eten kwam snel. Ook goede plek om overdag te studeren lijkt mij. Ik kom zeker terug!
MonikaFr .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
40 euro per persoon afrekenen voor voorgerecht en hoofdgerecht , 2 tonic en een glas wijn en wat thee koffie voor en na vind ik wat aan de hoge kant.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk eten in een prettige ambiance met een uitstekende bediening. Ook als je niet naar het theater gaat, is het hier aangenaam toeven,
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Zondagavond, weinig gasten, lekker rustig. Vriendelijke bediening. Gezelschap: een volwassene, drie kinderen.
Geen brood, geen water aan tafel. Wel lege waterglazen. Pas aan het einde kwam water, na erom gevraagd te hebben.
Vooraf. Soep lekker, maar te zout. Zalmsalade eenvoudig (moot verse zalm met opmaak). Tartaar erg lekker.
Hoofd. Nette hamburgers, niets bijzonders. Echt te vette zoute patat (in te lage temperatuur gebakken). Auberginerolletjes lekker.
Geen toetje. Samen 122 euro inclusief drankjes, best een fors bedrag voor het gebodene.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
ontvangst uiterst vriendelijk. Voorafjes heerlijk. Wijn smakelijk. Parelhoen gewoon lekker. Quiche niet goed, korst hard, inhoud niet lekker, niet "gestold", geen aanrader.
Blijf het toch proberen, is een heel gezellige, sfeervolle omgeving. Prijs kwaliteit.... daar valt wel iets op af te dingen.
Hanna G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ook als veganist kan je hier lekker eten. Ik had de vega burger die ze zonder probleem helemaal vegan voor mij hebben gemaakt!
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten vóór aanvang van de theatervoorstelling. Mooie bijzondere gerechtjes. Kwaliteit boven kwantiteit. Vriendelijk bediend.
Tike D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker gegeten, helaas was de bediening vergeten dat we naar de voorstelling in Mozaïek gingen waardoor we onze hoofdgerechten wat erg snel moesten opeten. Ter compensatie werd de drank van de rekening gehaald, erg sympathiek.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Om 7 uur gereserveerd en pas om 8 uur kwam het eten, waardoor we de introductie op de voorstelling misten. We moesten heel vaak zeuren wanneer het eten eindelijk zou komen. Nadat ons verzekerd werd: het komt nu echt, duurde het nog zeker 10 minuten. Dus, als je relaxed wil eten voor de voorstelling: nog veel eerder komen! of ergens anders heen gaan. Er ging wel 10 % van de rekening af en de bediening was aardig en vol excuses maar toch....
cathy B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
lekker eten en een gezellige plek voor een feest of iets anders met je familie zitten of met iemand anders top restaurant m
Margriet O.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
leuke menukaart, ruime keuze, heerlijke wijn en supervriendelijke bediening! ruim voor de theatervoorstelling heerlijk gegeten en gedronken.