Poco Poco

Meer informatie over restaurant Poco Poco

- Ontbijt 12:00 - 15:00

Sabrina123456 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
In het begin is het even zoeken, omdat het tentje meer iets weg heeft van een ijssalon. Vriendelijke bediening. Eten erg lekker en vooral lekker ijs. Voor een romantisch diner voor 2 is het geen aanrader, maar gezellig met een paar vrienden heel erg goed te doen. 2 uur onbeperkt tapas, meer dan genoeg! Wij zouden hier zo weer naar toe gaan!
Ma R.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
In vol enthousiasme een groupon bon aangeschaft en daarna pas onderstaande recensies gelezen.
Daar schrokken we toch wel erg van.. Waar zouden we in godsnaam terecht gaan komen?
Mede daarom heb ik besloten deze recensie te schrijven..

Eenmaal aangekomen op het mercatorplein konden we niets vinden wat de naam 'poco poco' droeg.. Wat blijkt is dat ze zijn gefuseerd. (tip voor volgende bezoekers!)

'poco poco' voldoet inderdaad niet aan het stereotype van een restaurant. Het is een combi van meerdere onderdelen, een ijsbar, een stukje restaurant met tafeltjes en aan het einde de keuken met een afhaal hoek voor pizza's en pasta's

En wij hebben ons geen enkele seconde daar aan geërgerd.
De sfeer was huiselijk en de bediening was betrokken en zeer vriendelijk.

Ja, je moet geen haast hebben hier... Om de dood simpele reden dat álles vers voor je wordt gemarineerd, gekookt en gebakken. De dingen kwamen gloeiend heet zo uit de pan i.p.v. opgewarmd te zijn in een magnetron of oven.
Maar als je gezellig een avondje uit bent, wat maakt het uit dat er dan 30 minuten zit tussen de volgende ronde? En behalve dat, is dat gehaast ook niet verschrikkelijk Nederlands?

De smaak van de gerechten was prima. We hebben bijna alle onderdelen kunnen proeven, zonder tegenvallers.

De groupon bon was wel degelijk onbeperkt (hier boven wordt om mysterieuze reden het tegendeel beweerd) Wij mochten gewoon na de derde ronde door bestellen.

Wij zouden hier zo nog een keer gaan eten :-)
Chinwi .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Vriendelijke bediening, het is inderdaad niet echt een restaurant...meer een ijssalon/ snackbar. Tapas waren flauw of te zoutig, jammer.
Al met al had ik wel een gezellige avond gehad maar kom helaas niet meer terug. Tip: zoek een goeie kok.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
We waren even in de war, toen we naar binnenliepen.. Het leek net een take away! Rustige/verlegen eigenaren, niet heel gastvrij, maar bedoelen het wel goed.
Tapas was onder de verwachting! Paella leek net opgewarmd en de kippetjes waren flauw. Wel lekker was het brood met zelfgemaakte alioli en het bladerdeeg met feta. Het was dat we een groupon hadden, anders waren we hier straal voorbij gelopen..
LaLiek .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
We verheugden ons op onbeperkt tapas, 2 uur lang, via Groupon. Helaas, onbeperkt hield in: 3 rondes van 2 tapas per persoon...Kippenpootjes waren smaakloos, garnalen te zuur, calemares hard gefrituurd en gehaktballetjes weinig smaakvol. Aanrader is de paella.
Het was teleurstellend en voor ons niet voor herhaling vatbaar. Erg jammer.
Sophiedoets .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Ware het niet dat wij onze -onbeperkt tapas voor 2-grouponbon al hadden betaald, zou ik halverwege de avond al zijn vertrokken.

Bediening geeft ons na 10 minuten wachten een (zeer) beperkte kaart. Drankjes, bestek en vriendelijkheid blijven achterwege. Wat volgt is een vettige patatas bravas, geserveerd met mayonaise en omelet die ik thuis beter had kunnen maken. Elke gang laat tenminste 40 minuten op zich wachten. Dit, terwijl er in het hele restaurant slechts 3 tafels bezet zijn. Onderwijl het wachten verbazen wij ons over de armoedige inrichting (is het stiekem een snackbar?) en de serveerster die onafgebroken met een dame aan de bar in gesprek blijft.

Gelukkig zijn er heel veel, leuke tentjes rondom het Mercatorplein. Dit nooit meer!
MauR .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Leuk buurtrestaurant met fijne tapas gerechten. Veel keuze en alles stond snel op onze tafel. Iets minder zout mag wat mij betreft, maar mijn 3 disgenoten vonden alles heerlijk!