Poco Mucho

Korte Haaksbergerstraat 9 7511 Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Poco Mucho

Echte culinaire verwennerij vind je in dit Argentijnse restaurant midden in het bedrijvige Enschede. Een plek waar je ontspannen eet in een gezellige en warme ambiance. Gegrild vlees en mooie bijpassende gerechten. Maar ook een visje van de grill smaakt goed. Heb je minder tijd? Bestel dan de daghap waarbij je een goed verzorgd gerecht wordt aangeboden voor een interessante prijs. Zeker weten dat je volledig verzadigd weer verder kunt!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Poco Mucho

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi
9,2
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Bij binnenkomst werden we door een zeer enthousiaste medewerker begroet. De entourage was erg mooi.
De handgemaakte muren met inbouwde opdrukken en nissen daarbij het plafond met de “glas in lood”
was erg mooi en je voelde je hier gelijk bij op je gemak en in een andere sfeer
We hebben vooraf stokbrood en calamaris genomen en kregen hier meteen 2 bordjes bij.
De calamaris was heerlijk en goed klaargemaakt. Het werd opgediend met een aardig portie sla erbij.

Als hoofdgerecht hadden wij biefstuk en mixed gril. Het vlees was perfect klaargemaakt, mals en heerlijk van smaak.
Grote portie groente en patat die we niet eens op kregen. Ook de huiswijn was heerlijk en we kregen goed gevulde glazen.

Bij de rekening werd ons meteen een heerlijk Argentijns likeurtje aangeboden. Waar de ober een heel verhaal bij had over de smaak. Hij had echt heel veel plezier in zijn werk. Zonder lang te hoeven wachten, in een aardig gevuld restaurant, had hij de tijd om met iedereen een praatje te maken.

Geweldig restaurant absoluut een aanrader. En bovendien heb ik zelden zo aardige en attente bediening meegemaakt. Toppertje. Erg spijtig dat we niet in de buurt wonen.
Rayke D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Super restaurant, heerlijk vlees, zeer vriendelijke eigenaar. Drankje van het huis na afloop en dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Een aanwinst voor Enschede.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Geen poespas. Een goed stuk vlees, eenvoudige gefrituurde aardappelschijfjes en rauwkost. Voor € 18,50. Is dat erg? Nee! De porties zijn goed, de bediening is erg vlot en de eigenaar een ontzettende leuke gast! Wil je een goede dikke entrecot, rib-eye of mega T-bone, ga er dan gerust naartoe. Je ult niet teleurgesteld zijn. Uiteindelijk is na de sushi-hype, de Italo-hype een dikke steak altijd weer prettig om op terug te vallen. En dan kan je hier slagen. Schoon, efficiënt, snel, vriendelijk en lekker.
Een aanrader.
Remco T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2013
Al twee keer heerlijk gegeten bij Poco Mucho, van buiten ziet het er klein uit, maar restaurant is diep, en biedt ruimte aan ongeveer 70 man. Eten is fantastisch (Spareribs zo mals dat ze van bot afvallen, ander vlees ook heerlijk). Erg vriendelijke gastheer met hart voor de zaak. ("Het is niet belangrijk dat hier veel mensen zijn, het is belangrijk dat ik dezelfde gezichten vaak terugzie!"). Ziet me zeker vaker terug hier!
Vanity S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Vorige week hier voor het eerst gegeten. Bijzonder verrast. Goede service, hartelijke gastheer. We aten er een daghap en het was een goede portie. De prijskwaliteit verhouding is echt heel goed. Al met al erg verzorgd. ik zou er weer eten!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Met collega's hier gegeten. het eten was prima diverse voorgerechten oa. lekkere mosseltjes, inktvisringetjes, gehaktspiesjes en 3 sausjes met stokbrood.Het hoofdgerecht bestond uit diverse soorten vlees oa kip, biefspiesjes gehakt, allemaal goed gekruid geserveerd met gebakken aardappels, rijst en salade. de bediening was zeer prettig , komen hier zeker nog een keer terug.