Poco Mucho

Korte Haaksbergerstraat 9 7511 Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Poco Mucho

Echte culinaire verwennerij vind je in dit Argentijnse restaurant midden in het bedrijvige Enschede. Een plek waar je ontspannen eet in een gezellige en warme ambiance. Gegrild vlees en mooie bijpassende gerechten. Maar ook een visje van de grill smaakt goed. Heb je minder tijd? Bestel dan de daghap waarbij je een goed verzorgd gerecht wordt aangeboden voor een interessante prijs. Zeker weten dat je volledig verzadigd weer verder kunt!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Poco Mucho

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi
9,2
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
De beste spareribs ooit, vrienden van ver komen speciaal naar Enschede om hier te eten. De ribbetjes vallen echt van het bot en zijn heerlijk gekruid. Neem gerust de daghap, daar zitten altijd ribbetjes, een verse salade met heerlijke dressing en aardappeltjes bij. De bediening is enorm vriendelijk en er gaat geen bezoek voorbij zonder een babbeltje met de enthousiaste eigenaar. Reserveren is aanbevolen, maar bij een spontaan bezoek zal de eigenaar er alles aan doen om je (wellicht iets later) alsnog van een plekje te voorzien.
RemcoMarleen .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Lekker gegeten hier op zaterdagavond met z'n tweeën.
Waren wat laat met reserveren maar hebben toch nog een plek te pakken gekregen.
Rechttoe recht aan argentijns restaurant, je krijgt wat je mag verwachten.
ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Donderdag koopavond. Laatste sinterklaasinkopen doen. Wij wilden snel een dagmenuutje doen. Vroeg gebeld voor reservering.
Telefoon stond doorgeschakeld en er nam al een aardige mevrouw op die me alles wou uitleggen over het verschil dat ik vond op hun website en op daghap.nl.
Met zn drieën gegeten. Vegetarische empenadas/spareribs en een mixed grill. Daarbij kwam rijst/frites (op nl verzoek mayonaise) / gebakken aardappelen en 2 bakken salade. We hebben geproefd van elkaar en waren het erover eens. Niet vaak zo lekker gegeten. De empenadas heerlijk van smaak, ook de saus erbij. De spareribs perfect van smaak en zo mals. Het vlees van de mixed grill idem. Grote porties. Kleiner omdat het een dagmenu was zij de mevrouw die het bracht maar voor ons echt groot genoeg. Zoals wij altijd doen een stokbroodje vooraf met een heerlijke kruidenboter en knoflooksaus. Wijn heerlijk en wat vind ik het fijn dat het glas niet afgepast gevuld is met een klein beetje wijn. Daar wordt ik altijd zo zenuwachtig van en ga hele kleine slokjes nemen. Zo op immers. Hier krijg je je glas fatsoenlijk gevuld. Kortom: voor herhaling vatbaar , ik kan haast niet wachten op de volgende keer.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Helemaal geweldig. Komen er al sinds de opening en eigenaar kent ons al helemaal. Hoeven niet eens te zeggen wat we willen drinken. Eten wordt met zorg bereid en ook krijgen we altijd iets van het huis na.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Poco Mucho is echt een aanrader, met vriendelijke service en geweldige vleesgerechten voor een goede prijs.

Wij waren met zijn tweeën op een woensdag avond, het restaurant zat helemaal vol dus maar goed dat we gereserveerd hadden.

Genoten van een waanzinnig lekkere steak, perfect klaargemaakt. Mijn vriend had de spareribs, die ook erg goed smaakten.
De eigenaar was erg vriendelijk en wist veel te vertellen zonder vervelend te worden. Zijn enthousiasme werkte aanstekelijk.

De aankleding van de zaak is niet mijn smaak en lijkt een beetje op een ouderwetse Griek. De stoelen zaten wel goed maar het was wel rumoerig met een volle zaak, soms kon je elkaar lastig verstaan. Dat gaf ons wel een gezellig gevoel en privacy.
Garnituur, stokbroodje en het toetje voor twee (ijs) was oké maar het gaat duidelijk om het vlees.

Al met al heerlijk lang getafeld zonder stress of druk van het personeel. Het drankje van het huis dat ons aan het eind van de avond werd aangeboden maakte het helemaal af!
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Onlangs hier bij toeval gegeten, aangetrokken door een erg goedkope mixed grillaanbieding en een krap uurtje de tijd om te eten. Wat een verrassing! Het vlees was fantastisch bereid, met de spare ribs als hoogtepunt. Deze waren zo lekker dat ik toen ik een paar dagen later weer in de buurt was, deze als hoofdgerecht heb besteld. De beste spare ribs die ik in jaren heb gegeten! De bediening was ontzettend vriendelijk en gastvrij. Het restaurant was de eerste keer bijna vol en de tweede keer helemaal vol en toch werden we telkens snel geholpen, was het eten voortreffelijk en de bediening zeer adequaat. Na de presentatie van de wel erg lage rekening werd ook nog gratis een digestief naar keuze aangeboden! Het decor is met veel aandacht gekozen en uitgevoerd, maar helaas iets te heftig naar mijn smaak. Wel gezellig overigens! Ik ben gewend aan dineren in een iets hoger segment, maar de prijs/kwaliteitverhouding van Poco Mucho is onnavolgbaar.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Voor het eerst dit restaurant bezocht, we kenden het niet en vonden het op internet. Er was nog net plek voor ons in het drukke restaurant. Ondanks de drukte, werd alles vlot uitgeserveerd door de attente bediening.
We bestelden vooraf inktvisringen en gehaktspiesjes. Prima van smaak en portie. Dat beloofde veel goeds voor de rest van de avond.
Omdat ik niet kon kiezen tussen de gamba's en de forel met 1 gamba, beloofde de gastheer mij bij de forel 2 gamba's. Toen het eten werd geserveerd, lag er helaas maar 1 op mijn bord. Overigens niets van gezegd, het zou alleen maar 'extra' zijn. Gastheer merkte het even later zelf op en beloofde mij alsnog mijn 2e gamba (het werden er zelfs 3!). Wat een service, charmante man, met humor. Veel oog voor zijn eten èn zijn gasten!
Vriend meldde mij dat hij verliefd was geworden op zijn steak, zo lekker.
Als nagerecht namen we een dessert voor 2, waarbij ik wel vermoedde dat de cakerol uit de vriezer kwam. Dat was naast dat ik geen speciaal mes kreeg om mijn forel mee te fileren het enige negatieve dat ik kan bedenken.
Bomvol en met een fijne avond achter de rug gingen we naar huis. Wij komen terug!
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Een iet wat donkere, maar gezellige locatie. Het eten is uitstekend en de porties royaal! Wij hadden na het voorgerecht al een vol gevoel, maar het was zo lekker dat we zeker nog in waren voor het hoofdgerecht. Helaas hebben we hier niet lang van kunnen genieten, omdat mijn tafelgenoot zich plots niet goed voelde. Heeft nog al eens last van opspelend maagzuur.
Met alle begrip en zich vergissend dat het niet aan hen lag werd onze prachtig gebakken steak keurig ingepakt. Eenmaal thuis heb ik deze nog heerlijk opgepeuzeld, want ook iets afgekoeld was deze nog erg lekker! We komen snel terug om het voer te doen!
A177 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Niet gereserveerd, maar er was gelukkig nog een plek vrij in het (drukke) restaurant. Het interieur is vreselijk (en wel typerend voor dit soort zaken), maar gelukkig maakten de fijne bediening en de heerlijke spareribs dat helemaal goed! Het vlees is zo mals dat het van het bord valt, precies zoals het hoort. Spareribs werden geserveerd met friet en een salade. We maakten gebruik van een deal via Smartcoupons: twee biertjes, mandje brood+kruidenboter en twee maal spareribs voor 19.90, hoe is het nog mogelijk?! Dikke aanrader!
eatfun .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
-Poco mucho is mijn meest favoriete restaurant in Enschede, in totaal al zo'n 5-6 keer geweest.
-Menu is goed.
-Prijs/kwaliteit is uitstekend.

Ga hier graag naartoe met vrienden voor een heerlijke daghap (spareribs aanrader!) of met de hele familie. Daghap wisselen per seizoen! Er zijn vaak 3 verschillende daghappen.
Naast dat de daghappen heerlijk en goed betaalbaar kun je ook prima heerlijke de grotere, wat duurdere gerechten nemen, zoals de mixed grill, of een lekkere T-bone steak!

Laatst nog voor het eerst met de ouders geweest en die vonden het heerlijk en betaalbaar. Super avondje gehad. Al het personeel is super vriendelijk. De eigenaar heeft hart voor de zaak en we krijgen vaak een drankje van het huis!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Gisteren gegeten bij Poco Mucho en het was zeker voor herhaling vatbaar!
Alles was super lekker en precies genoeg. Bediening was super en de sfeer ook. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Moniek P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Hier al meerdere keren een daghap gegeten, de spareribs zijn echt een aanrader! Naar mijn mening de beste spareribs die ik ooit geproefd heb. Heerlijk mals en goed gemarineerd. De daghap wordt geserveerd met gebakken aardappeltjes, sla en een bolletje rijst. De opmaak van de borden ziet er leuk uit en alles smaakt verrukkelijk! En dit kost je slechts 9,50. Je krijgt ontzettend veel goed eten voor je geld. Ik ben blij dat ik hier volgende week weer mag eten!
Floormidabel .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
De spareribs (elke dag als daghap te verkrijgen) zijn goddelijk. Nog nooit betere gehad dan hier, zo mals dat het van het bot af valt. Ook aantal keren mixed grill gehad, het vlees is geweldig, maar ook de rijst, frites en (superverse) salade zijn lekker. De eigenaar(?) is een ontzettend aardige man, ontzettend klantvriendelijk en hart voor zijn eten. Decor is weer wat minder, maar dat maakt niets uit zodra je geproefd hebt. Echt mijn vaste adresje om uit eten te gaan.
Martin E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Het was vorige week de 6e of 7e keer dat we hier aten sinds 2012. Elke keer is het vlees gewoon top! Maar deze keer was de ribeye echt de meest smaakvolle tot dusver en dat heb ik de altijd vriendelijke eigenaar ook gezegd. Nergens iets op aan te merken en de prijs is ook ok. De wijnkaart is niet heel uitgebreid maar de kwaliteit van de argentijnse wijnen die hij heeft is goed genoeg. Absolute aanrader voor de vleesliefhebber met persoonlijke service.
Rayke D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Hier nu voor de tweede keer gegeten en het was weer fantastisch. Heerlijke mixed grill gegeten, lekker huiswijntje, zeer vriendelijk personeel en een heerlijk argentijns likeurtje van het huis. En dat alles voor een zacht prijsje. Echt een topper in Enschede
Harm10 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Zeer smakelijk gegeten met ontzettend mals vlees. Zeer vriendelijke bediening. Decor is inderdaad gemaakt maar niet storend. Wel wat warm binnen. Buitengewoon lekker dessert. Top avond!
Mieszko C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
*Algemeen* Voor (grill) vlees liefhebbers die voor een paar tientjes eenvoudig maar lekker willen eten, de beste optie in binnenstad Enschede.

*Eten/Wijn* Voorgerechtje gedeeld: champignons in een sausje. Simpel maar ok van smaak en vers bereid. Hoofdgerecht: 6(!) lamskoteletjes waren goed gegaard, spareribs erg mals. Garnering van lekkere salsa verde en risotto rijst. Huiswijn prima en zeer royaal ingeschonken.

*Service* Erg vriendelijk, maakt leuke praatjes bij je aan tafel. Aan het eind van de maaltijd borrel van het huis!

*Decor* Moet een soort 'authentiek' Argentijns(?) landhuis voorstellen, maar doet erg nep aan. Totaal niet mijn smaak. Verder smalle zaak, dus voelt wat krap allemaal.
Rudi R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
na de bigbands+borrel hier de dagschotel genoten, royale mixed grill, 3 soorten vlees waarvan 2 aan spies, lekker gekruid+goed gegaard, maar wel mals+sappig, rijkelijke salade, gebakken aardappeltjes+wat smakelijke risotto.. ja, heerlijk, daarbij uitstekend huiswijntje.. bediening oke+attent..
gewoon goedkoop+op mijn verzoek zonder haast wel lekker vlot gegeten.. en weer terug naar de jazz.. als ik nog eens in de buurt mocht zijn, kom ik vast weer+met wat meer trek langer, benieuwd geworden naar andere lekkernijen op de kaart..
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Bij binnenkomst werden we door een zeer enthousiaste medewerker begroet. De entourage was erg mooi.
De handgemaakte muren met inbouwde opdrukken en nissen daarbij het plafond met de “glas in lood”
was erg mooi en je voelde je hier gelijk bij op je gemak en in een andere sfeer
We hebben vooraf stokbrood en calamaris genomen en kregen hier meteen 2 bordjes bij.
De calamaris was heerlijk en goed klaargemaakt. Het werd opgediend met een aardig portie sla erbij.

Als hoofdgerecht hadden wij biefstuk en mixed gril. Het vlees was perfect klaargemaakt, mals en heerlijk van smaak.
Grote portie groente en patat die we niet eens op kregen. Ook de huiswijn was heerlijk en we kregen goed gevulde glazen.

Bij de rekening werd ons meteen een heerlijk Argentijns likeurtje aangeboden. Waar de ober een heel verhaal bij had over de smaak. Hij had echt heel veel plezier in zijn werk. Zonder lang te hoeven wachten, in een aardig gevuld restaurant, had hij de tijd om met iedereen een praatje te maken.

Geweldig restaurant absoluut een aanrader. En bovendien heb ik zelden zo aardige en attente bediening meegemaakt. Toppertje. Erg spijtig dat we niet in de buurt wonen.
Rayke D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Super restaurant, heerlijk vlees, zeer vriendelijke eigenaar. Drankje van het huis na afloop en dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Een aanwinst voor Enschede.