Poco Mucho

Korte Haaksbergerstraat 9 7511 Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Poco Mucho

Echte culinaire verwennerij vind je in dit Argentijnse restaurant midden in het bedrijvige Enschede. Een plek waar je ontspannen eet in een gezellige en warme ambiance. Gegrild vlees en mooie bijpassende gerechten. Maar ook een visje van de grill smaakt goed. Heb je minder tijd? Bestel dan de daghap waarbij je een goed verzorgd gerecht wordt aangeboden voor een interessante prijs. Zeker weten dat je volledig verzadigd weer verder kunt!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Poco Mucho

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi
9,1
A177 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Niet gereserveerd, maar er was gelukkig nog een plek vrij in het (drukke) restaurant. Het interieur is vreselijk (en wel typerend voor dit soort zaken), maar gelukkig maakten de fijne bediening en de heerlijke spareribs dat helemaal goed! Het vlees is zo mals dat het van het bord valt, precies zoals het hoort. Spareribs werden geserveerd met friet en een salade. We maakten gebruik van een deal via Smartcoupons: twee biertjes, mandje brood+kruidenboter en twee maal spareribs voor 19.90, hoe is het nog mogelijk?! Dikke aanrader!
eatfun .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
-Poco mucho is mijn meest favoriete restaurant in Enschede, in totaal al zo'n 5-6 keer geweest.
-Menu is goed.
-Prijs/kwaliteit is uitstekend.

Ga hier graag naartoe met vrienden voor een heerlijke daghap (spareribs aanrader!) of met de hele familie. Daghap wisselen per seizoen! Er zijn vaak 3 verschillende daghappen.
Naast dat de daghappen heerlijk en goed betaalbaar kun je ook prima heerlijke de grotere, wat duurdere gerechten nemen, zoals de mixed grill, of een lekkere T-bone steak!

Laatst nog voor het eerst met de ouders geweest en die vonden het heerlijk en betaalbaar. Super avondje gehad. Al het personeel is super vriendelijk. De eigenaar heeft hart voor de zaak en we krijgen vaak een drankje van het huis!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Gisteren gegeten bij Poco Mucho en het was zeker voor herhaling vatbaar!
Alles was super lekker en precies genoeg. Bediening was super en de sfeer ook. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Moniek P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Hier al meerdere keren een daghap gegeten, de spareribs zijn echt een aanrader! Naar mijn mening de beste spareribs die ik ooit geproefd heb. Heerlijk mals en goed gemarineerd. De daghap wordt geserveerd met gebakken aardappeltjes, sla en een bolletje rijst. De opmaak van de borden ziet er leuk uit en alles smaakt verrukkelijk! En dit kost je slechts 9,50. Je krijgt ontzettend veel goed eten voor je geld. Ik ben blij dat ik hier volgende week weer mag eten!
Floormidabel .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
De spareribs (elke dag als daghap te verkrijgen) zijn goddelijk. Nog nooit betere gehad dan hier, zo mals dat het van het bot af valt. Ook aantal keren mixed grill gehad, het vlees is geweldig, maar ook de rijst, frites en (superverse) salade zijn lekker. De eigenaar(?) is een ontzettend aardige man, ontzettend klantvriendelijk en hart voor zijn eten. Decor is weer wat minder, maar dat maakt niets uit zodra je geproefd hebt. Echt mijn vaste adresje om uit eten te gaan.
Martin E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Het was vorige week de 6e of 7e keer dat we hier aten sinds 2012. Elke keer is het vlees gewoon top! Maar deze keer was de ribeye echt de meest smaakvolle tot dusver en dat heb ik de altijd vriendelijke eigenaar ook gezegd. Nergens iets op aan te merken en de prijs is ook ok. De wijnkaart is niet heel uitgebreid maar de kwaliteit van de argentijnse wijnen die hij heeft is goed genoeg. Absolute aanrader voor de vleesliefhebber met persoonlijke service.
Rayke D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Hier nu voor de tweede keer gegeten en het was weer fantastisch. Heerlijke mixed grill gegeten, lekker huiswijntje, zeer vriendelijk personeel en een heerlijk argentijns likeurtje van het huis. En dat alles voor een zacht prijsje. Echt een topper in Enschede
Harm10 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Zeer smakelijk gegeten met ontzettend mals vlees. Zeer vriendelijke bediening. Decor is inderdaad gemaakt maar niet storend. Wel wat warm binnen. Buitengewoon lekker dessert. Top avond!
Mieszko C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
*Algemeen* Voor (grill) vlees liefhebbers die voor een paar tientjes eenvoudig maar lekker willen eten, de beste optie in binnenstad Enschede.

*Eten/Wijn* Voorgerechtje gedeeld: champignons in een sausje. Simpel maar ok van smaak en vers bereid. Hoofdgerecht: 6(!) lamskoteletjes waren goed gegaard, spareribs erg mals. Garnering van lekkere salsa verde en risotto rijst. Huiswijn prima en zeer royaal ingeschonken.

*Service* Erg vriendelijk, maakt leuke praatjes bij je aan tafel. Aan het eind van de maaltijd borrel van het huis!

*Decor* Moet een soort 'authentiek' Argentijns(?) landhuis voorstellen, maar doet erg nep aan. Totaal niet mijn smaak. Verder smalle zaak, dus voelt wat krap allemaal.
Rudi R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
na de bigbands+borrel hier de dagschotel genoten, royale mixed grill, 3 soorten vlees waarvan 2 aan spies, lekker gekruid+goed gegaard, maar wel mals+sappig, rijkelijke salade, gebakken aardappeltjes+wat smakelijke risotto.. ja, heerlijk, daarbij uitstekend huiswijntje.. bediening oke+attent..
gewoon goedkoop+op mijn verzoek zonder haast wel lekker vlot gegeten.. en weer terug naar de jazz.. als ik nog eens in de buurt mocht zijn, kom ik vast weer+met wat meer trek langer, benieuwd geworden naar andere lekkernijen op de kaart..
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Bij binnenkomst werden we door een zeer enthousiaste medewerker begroet. De entourage was erg mooi.
De handgemaakte muren met inbouwde opdrukken en nissen daarbij het plafond met de “glas in lood”
was erg mooi en je voelde je hier gelijk bij op je gemak en in een andere sfeer
We hebben vooraf stokbrood en calamaris genomen en kregen hier meteen 2 bordjes bij.
De calamaris was heerlijk en goed klaargemaakt. Het werd opgediend met een aardig portie sla erbij.

Als hoofdgerecht hadden wij biefstuk en mixed gril. Het vlees was perfect klaargemaakt, mals en heerlijk van smaak.
Grote portie groente en patat die we niet eens op kregen. Ook de huiswijn was heerlijk en we kregen goed gevulde glazen.

Bij de rekening werd ons meteen een heerlijk Argentijns likeurtje aangeboden. Waar de ober een heel verhaal bij had over de smaak. Hij had echt heel veel plezier in zijn werk. Zonder lang te hoeven wachten, in een aardig gevuld restaurant, had hij de tijd om met iedereen een praatje te maken.

Geweldig restaurant absoluut een aanrader. En bovendien heb ik zelden zo aardige en attente bediening meegemaakt. Toppertje. Erg spijtig dat we niet in de buurt wonen.
Rayke D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Super restaurant, heerlijk vlees, zeer vriendelijke eigenaar. Drankje van het huis na afloop en dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Een aanwinst voor Enschede.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Geen poespas. Een goed stuk vlees, eenvoudige gefrituurde aardappelschijfjes en rauwkost. Voor € 18,50. Is dat erg? Nee! De porties zijn goed, de bediening is erg vlot en de eigenaar een ontzettende leuke gast! Wil je een goede dikke entrecot, rib-eye of mega T-bone, ga er dan gerust naartoe. Je ult niet teleurgesteld zijn. Uiteindelijk is na de sushi-hype, de Italo-hype een dikke steak altijd weer prettig om op terug te vallen. En dan kan je hier slagen. Schoon, efficiënt, snel, vriendelijk en lekker.
Een aanrader.
Remco T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2013
Al twee keer heerlijk gegeten bij Poco Mucho, van buiten ziet het er klein uit, maar restaurant is diep, en biedt ruimte aan ongeveer 70 man. Eten is fantastisch (Spareribs zo mals dat ze van bot afvallen, ander vlees ook heerlijk). Erg vriendelijke gastheer met hart voor de zaak. ("Het is niet belangrijk dat hier veel mensen zijn, het is belangrijk dat ik dezelfde gezichten vaak terugzie!"). Ziet me zeker vaker terug hier!
Vanity S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Vorige week hier voor het eerst gegeten. Bijzonder verrast. Goede service, hartelijke gastheer. We aten er een daghap en het was een goede portie. De prijskwaliteit verhouding is echt heel goed. Al met al erg verzorgd. ik zou er weer eten!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Met collega's hier gegeten. het eten was prima diverse voorgerechten oa. lekkere mosseltjes, inktvisringetjes, gehaktspiesjes en 3 sausjes met stokbrood.Het hoofdgerecht bestond uit diverse soorten vlees oa kip, biefspiesjes gehakt, allemaal goed gekruid geserveerd met gebakken aardappels, rijst en salade. de bediening was zeer prettig , komen hier zeker nog een keer terug.