Poco Mucho

Korte Haaksbergerstraat 9 7511 Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Poco Mucho

Echte culinaire verwennerij vind je in dit Argentijnse restaurant midden in het bedrijvige Enschede. Een plek waar je ontspannen eet in een gezellige en warme ambiance. Gegrild vlees en mooie bijpassende gerechten. Maar ook een visje van de grill smaakt goed. Heb je minder tijd? Bestel dan de daghap waarbij je een goed verzorgd gerecht wordt aangeboden voor een interessante prijs. Zeker weten dat je volledig verzadigd weer verder kunt!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Poco Mucho

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi
9,1
RiaCousijnsen .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Poco Mucho is al jaren ons stam-restaurant. En dat is niet voor niks! Bijna wekelijks zijn we wel te vinden in dit Argentijnse toprestaurant. Of je nou met z'n tweeën bent, met collega's of vrienden, de combinatie van persoonlijke aandacht en gastvrijheid, het vriendelijke personeel dat oprecht oog heeft voor alles en iedereen (zonder in de stress te raken), en natuurlijk het uitstekende eten dat altijd van een constante hoge kwaliteit is en toch zeer betaalbaar, schatten wij hoog in en waarderen wij zeer. We hopen hier nog jaren te (komen) eten!
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Naar aanleiding van de Iens-scores hebben we een keuze gemaakt voor dit restaurant. Dit gezien het hoge cijfer i.c.m. de meer dan zeer betaalbare menukaart. Zoals al eerder in een recensie geschreven werd: hoe kan deze hoge waardering op Iens passen bij de prijzen? Wij hebben ervaren dat de waardering terecht is! We hebben heerlijk gegeten voor een zéér aantrekkelijke prijs! We waren met z'n 2-en en hebben een voor- en hoofdgerecht gegeten: calamaris-ringen en vleessoep, vervolgens ribeye en spareribs. Alles was zeer smaakvol en de borden waren netjes opgemaakt. De chimmichurri was ook erg lekker! Na het voor- en hoofdgerecht zaten wij vol, waardoor het toetje achterwege is gebleven. Mochten wij weer in de buurt zijn en toe aan avondeten, zullen we hier zeker weer komen!
schattigefamilie .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Wil je eens echt goed eten met een heerlijk stukje vlees? Dan ben je hier aan het juiste adres. Telkens weer heerlijke gerechten, vriendelijke bediening en volle bak. Wil je zeer weten dat je een tafeltje hebt, reserveer dan vooraf. Hier ben je zeker van een volle buik en goed gevoel.
Toen ik een team etentje moest organiseren was de keus snel gemaakt. Alle collega's waren zeer tevreden. Missie geslaagd dankzij Poco Mucho!
MCM8 M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Naar aanleiding van de hoge recensies stond Poco Muncho aan een tijdje hoog op mijn verlanglijstje. Met een groep collega's heb ik er ook prima gegeten. Bediening was erg vriendelijk en snel en ondanks dat wij met 25 personen waren en de rest van de zaak ook vol zat hebben wij niet erg lang op onze gerechten hoeven wachten en werd ook alles tegelijk opgediend. Ik heb de gehaktspiesen en Ribeye gehad . Ribeye was naar mijn voorkeur wat aan de dunne kant maar wel prima klaar gemaakt.
Al met al lekker gegeten en zeker qua prijs een aanrader.
lianneRalph .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Nieuwsgierig geworden door de wel érg positieve recensies op Iens: toch maar 'es gaan eten hier.. Bij de ingang buiten op de deur de menukaart vast bekeken: prijzen dusdanig aan de lage kant dat we ons niet konden voorstellen dat de recensies gerechtvaardigd zouden zijn, maar ach, wie niet waagt.. Toch maar naar binnen, we hadden tenslotte gereserveerd. Het restaurant is een 'pijpenla' waarbij de uitbundige inrichting en decoratieve muurschilderingen een voormalig Grieks restaurant doet vermoeden. Het zat vol en was ook behoorlijk rumoerig. Wij hebben ons daar niet aan gestoord, maar mocht je op een 'eerste' date willen is het wellicht niet de meest romantische gelegenheid. Bediening is gewoon vriendelijk, niet meer en niet minder, hoewel ietwat meer kennis van het Argentijnse vlees, tenslotte toch dé specialiteit van dit restaurant, wel zou mogen. Wat hebben we gegeten? Mijn voorgerecht: mosselen in preisaus. En hoewel beetje aan de zoute kant (maar ik houd daar wel van) echt heel lekker: heerlijk saus, goede kwaliteit mosselen! Manlief had vooraf gehaktspiesjes. Ook erg 'hoog op smaak) met smaakvolle saus (prei/peterselie?). Hoofdgerecht voor beiden: een enorm stuk vlees wat zij 'wishbonesteak' noemen.. Naar ons weten heeft alleen een kip een wishbone en de bediening kon ons ook niet vertellen waar het 'stukkie' vlees dan nou precies vandaan kwam (koe-technisch gezien), maar we zijn er toch maar voor gegaan. Eenmaal op het bord zagen we dat het bleek te gaan om ribeye aan het bot (500gr) en het vlees was mals en goed gegrild. De versgemalen peper ontbrak enigzins maar een pepermolen werd op verzoek 'nageleverd', geen enkel punt. Bijgerechten (aardappeltjes met rozemarijn en knoflook, friet met lekker veel mayo, frisse sla, maiskolf) ook erg lekker: wij waren eigenlijk gewoon tevreden! Soms kom je zo'n tentje tegen waarvan je denkt: dat kan niet wat zijn.. Poco Mucho heeft ons gisteren in ieder geval aangenaam verrast en dan met name de prijs/kwaliteitverhouding van het eten. Zin in een lekker stuk vlees , zonder ingewikkeld culinair gedoe? Vooral gaan, warm aanbevolen!
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Restaurant was volledig vol maar onze gereserveerde tafel was vrij ondanks het feit dat wij 30 minuten te vroeg arriveerden. Zeer vriendelijk welkom geheten en naar onze tafel gebracht. Over het eten niets dan lof. Voorgerecht Champignons in roomsaus was zeer smakelijk en perfect bereid. Wij kozen voor het malste stuk vlees ( ossenhaas) op de kaart en dat hebben we geweten. In een woord: VOORTREFFELIJK. Dat gold ook voor de apart geserveerde pepersaus. Bediening nam alle tijd voor ons en tot twee maal toe werd gevraagd of alles naar wens was. Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad en zoals reeds gezegd PERFECT gegeten. Mijn complimenten voor de bediening en keukenbrigade. Dit restaurant is een aanrader!!
Norbert S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Als voorgerecht Mosselen. Goed bereid en erg lekker . Als hoofdgerecht de mixed Grill Poco Mucho voor 2 personen. je krijgt direct na het serveren keurig uitleg welke vleessoorten er allemaal op de schaal liggen en dat je het beste als eerste met de ossehaas kunt starten. Anders zou deze mogelijk droog kunnen worden. Goede Tip.

Enige nadeel deze eer was dat de tijd bij binnenkomst en het ontvangen van het voorgerecht erg lang was. Ook de tijde tussen voorgerecht en Hoofdgerecht was veel te lang. Had men zelf ook al wel in de gaten want we kregen hun verontschuldigingen.

de kwaliteit van het eten en de ambiance maakte echter veel goed.
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij houden er niet van om een tafel te reserveren, dat beperkt ons in onze vrijheid om te gaan en te staan waar wij willen. Af en toe komen wij spontaan, vaak vroeg in de avond bij Poco Mucho. Nog een tafeltje vrij ober? Op bijna alle tafeltjes ligt een briefje met de naam wie heeft gereserveerd. We hebben een voorgerecht en een hoofdgerecht uitgekozen. Over het hoofdgerecht waren we eenduidig: Argentijnse ossenhaas.Subliem......
RobinvP .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Heel gezellig klein restaurant.
De bediening is geweldig, heel vriendelijk personeel. Welke attent zijn, oplettend en snel!
De spareribs hier zijn de beste in town!
Marike G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Voor de beste spareribs die van het bot afvallen ben je hier goed! Vele gerechten vd kaart geprobeerd allen erg smakelijk. Prijs kwaliteit super!!
tommytob .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Heerlijk gegeten met zijn 2-en hadden een mix grill voor 2, echte aanrader. Service was erg netjes. We gaan zeker nog een keer
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
De beste spareribs ooit, vrienden van ver komen speciaal naar Enschede om hier te eten. De ribbetjes vallen echt van het bot en zijn heerlijk gekruid. Neem gerust de daghap, daar zitten altijd ribbetjes, een verse salade met heerlijke dressing en aardappeltjes bij. De bediening is enorm vriendelijk en er gaat geen bezoek voorbij zonder een babbeltje met de enthousiaste eigenaar. Reserveren is aanbevolen, maar bij een spontaan bezoek zal de eigenaar er alles aan doen om je (wellicht iets later) alsnog van een plekje te voorzien.
RemcoMarleen .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Lekker gegeten hier op zaterdagavond met z'n tweeën.
Waren wat laat met reserveren maar hebben toch nog een plek te pakken gekregen.
Rechttoe recht aan argentijns restaurant, je krijgt wat je mag verwachten.
sylviatigcheler .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
We hebben een grillschotel Poco Mucho (voor twee personen) gegeten. Het was heerlijk!
De bediening was erg vriendelijk en vlot. er heerste een erg prettige sfeer .
Aan het eind van de avond kregen we ook nog een lekker (zelfgekozen) drankje van het huis.
ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Donderdag koopavond. Laatste sinterklaasinkopen doen. Wij wilden snel een dagmenuutje doen. Vroeg gebeld voor reservering.
Telefoon stond doorgeschakeld en er nam al een aardige mevrouw op die me alles wou uitleggen over het verschil dat ik vond op hun website en op daghap.nl.
Met zn drieën gegeten. Vegetarische empenadas/spareribs en een mixed grill. Daarbij kwam rijst/frites (op nl verzoek mayonaise) / gebakken aardappelen en 2 bakken salade. We hebben geproefd van elkaar en waren het erover eens. Niet vaak zo lekker gegeten. De empenadas heerlijk van smaak, ook de saus erbij. De spareribs perfect van smaak en zo mals. Het vlees van de mixed grill idem. Grote porties. Kleiner omdat het een dagmenu was zij de mevrouw die het bracht maar voor ons echt groot genoeg. Zoals wij altijd doen een stokbroodje vooraf met een heerlijke kruidenboter en knoflooksaus. Wijn heerlijk en wat vind ik het fijn dat het glas niet afgepast gevuld is met een klein beetje wijn. Daar wordt ik altijd zo zenuwachtig van en ga hele kleine slokjes nemen. Zo op immers. Hier krijg je je glas fatsoenlijk gevuld. Kortom: voor herhaling vatbaar , ik kan haast niet wachten op de volgende keer.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Helemaal geweldig. Komen er al sinds de opening en eigenaar kent ons al helemaal. Hoeven niet eens te zeggen wat we willen drinken. Eten wordt met zorg bereid en ook krijgen we altijd iets van het huis na.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Poco Mucho is echt een aanrader, met vriendelijke service en geweldige vleesgerechten voor een goede prijs.

Wij waren met zijn tweeën op een woensdag avond, het restaurant zat helemaal vol dus maar goed dat we gereserveerd hadden.

Genoten van een waanzinnig lekkere steak, perfect klaargemaakt. Mijn vriend had de spareribs, die ook erg goed smaakten.
De eigenaar was erg vriendelijk en wist veel te vertellen zonder vervelend te worden. Zijn enthousiasme werkte aanstekelijk.

De aankleding van de zaak is niet mijn smaak en lijkt een beetje op een ouderwetse Griek. De stoelen zaten wel goed maar het was wel rumoerig met een volle zaak, soms kon je elkaar lastig verstaan. Dat gaf ons wel een gezellig gevoel en privacy.
Garnituur, stokbroodje en het toetje voor twee (ijs) was oké maar het gaat duidelijk om het vlees.

Al met al heerlijk lang getafeld zonder stress of druk van het personeel. Het drankje van het huis dat ons aan het eind van de avond werd aangeboden maakte het helemaal af!
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Onlangs hier bij toeval gegeten, aangetrokken door een erg goedkope mixed grillaanbieding en een krap uurtje de tijd om te eten. Wat een verrassing! Het vlees was fantastisch bereid, met de spare ribs als hoogtepunt. Deze waren zo lekker dat ik toen ik een paar dagen later weer in de buurt was, deze als hoofdgerecht heb besteld. De beste spare ribs die ik in jaren heb gegeten! De bediening was ontzettend vriendelijk en gastvrij. Het restaurant was de eerste keer bijna vol en de tweede keer helemaal vol en toch werden we telkens snel geholpen, was het eten voortreffelijk en de bediening zeer adequaat. Na de presentatie van de wel erg lage rekening werd ook nog gratis een digestief naar keuze aangeboden! Het decor is met veel aandacht gekozen en uitgevoerd, maar helaas iets te heftig naar mijn smaak. Wel gezellig overigens! Ik ben gewend aan dineren in een iets hoger segment, maar de prijs/kwaliteitverhouding van Poco Mucho is onnavolgbaar.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Voor het eerst dit restaurant bezocht, we kenden het niet en vonden het op internet. Er was nog net plek voor ons in het drukke restaurant. Ondanks de drukte, werd alles vlot uitgeserveerd door de attente bediening.
We bestelden vooraf inktvisringen en gehaktspiesjes. Prima van smaak en portie. Dat beloofde veel goeds voor de rest van de avond.
Omdat ik niet kon kiezen tussen de gamba's en de forel met 1 gamba, beloofde de gastheer mij bij de forel 2 gamba's. Toen het eten werd geserveerd, lag er helaas maar 1 op mijn bord. Overigens niets van gezegd, het zou alleen maar 'extra' zijn. Gastheer merkte het even later zelf op en beloofde mij alsnog mijn 2e gamba (het werden er zelfs 3!). Wat een service, charmante man, met humor. Veel oog voor zijn eten èn zijn gasten!
Vriend meldde mij dat hij verliefd was geworden op zijn steak, zo lekker.
Als nagerecht namen we een dessert voor 2, waarbij ik wel vermoedde dat de cakerol uit de vriezer kwam. Dat was naast dat ik geen speciaal mes kreeg om mijn forel mee te fileren het enige negatieve dat ik kan bedenken.
Bomvol en met een fijne avond achter de rug gingen we naar huis. Wij komen terug!
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Een iet wat donkere, maar gezellige locatie. Het eten is uitstekend en de porties royaal! Wij hadden na het voorgerecht al een vol gevoel, maar het was zo lekker dat we zeker nog in waren voor het hoofdgerecht. Helaas hebben we hier niet lang van kunnen genieten, omdat mijn tafelgenoot zich plots niet goed voelde. Heeft nog al eens last van opspelend maagzuur.
Met alle begrip en zich vergissend dat het niet aan hen lag werd onze prachtig gebakken steak keurig ingepakt. Eenmaal thuis heb ik deze nog heerlijk opgepeuzeld, want ook iets afgekoeld was deze nog erg lekker! We komen snel terug om het voer te doen!