Poco Mucho

Korte Haaksbergerstraat 9 7511 Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Poco Mucho

Echte culinaire verwennerij vind je in dit Argentijnse restaurant midden in het bedrijvige Enschede. Een plek waar je ontspannen eet in een gezellige en warme ambiance. Gegrild vlees en mooie bijpassende gerechten. Maar ook een visje van de grill smaakt goed. Heb je minder tijd? Bestel dan de daghap waarbij je een goed verzorgd gerecht wordt aangeboden voor een interessante prijs. Zeker weten dat je volledig verzadigd weer verder kunt!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Poco Mucho

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
9,2
RobinvP .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Heel gezellig klein restaurant.
De bediening is geweldig, heel vriendelijk personeel. Welke attent zijn, oplettend en snel!
De spareribs hier zijn de beste in town!
marike G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Voor de beste spareribs die van het bot afvallen ben je hier goed! Vele gerechten vd kaart geprobeerd allen erg smakelijk. Prijs kwaliteit super!!
tommytob .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Heerlijk gegeten met zijn 2-en hadden een mix grill voor 2, echte aanrader. Service was erg netjes. We gaan zeker nog een keer
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
De beste spareribs ooit, vrienden van ver komen speciaal naar Enschede om hier te eten. De ribbetjes vallen echt van het bot en zijn heerlijk gekruid. Neem gerust de daghap, daar zitten altijd ribbetjes, een verse salade met heerlijke dressing en aardappeltjes bij. De bediening is enorm vriendelijk en er gaat geen bezoek voorbij zonder een babbeltje met de enthousiaste eigenaar. Reserveren is aanbevolen, maar bij een spontaan bezoek zal de eigenaar er alles aan doen om je (wellicht iets later) alsnog van een plekje te voorzien.
RemcoMarleen .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Lekker gegeten hier op zaterdagavond met z'n tweeën.
Waren wat laat met reserveren maar hebben toch nog een plek te pakken gekregen.
Rechttoe recht aan argentijns restaurant, je krijgt wat je mag verwachten.
sylviatigcheler .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
We hebben een grillschotel Poco Mucho (voor twee personen) gegeten. Het was heerlijk!
De bediening was erg vriendelijk en vlot. er heerste een erg prettige sfeer .
Aan het eind van de avond kregen we ook nog een lekker (zelfgekozen) drankje van het huis.
ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Donderdag koopavond. Laatste sinterklaasinkopen doen. Wij wilden snel een dagmenuutje doen. Vroeg gebeld voor reservering.
Telefoon stond doorgeschakeld en er nam al een aardige mevrouw op die me alles wou uitleggen over het verschil dat ik vond op hun website en op daghap.nl.
Met zn drieën gegeten. Vegetarische empenadas/spareribs en een mixed grill. Daarbij kwam rijst/frites (op nl verzoek mayonaise) / gebakken aardappelen en 2 bakken salade. We hebben geproefd van elkaar en waren het erover eens. Niet vaak zo lekker gegeten. De empenadas heerlijk van smaak, ook de saus erbij. De spareribs perfect van smaak en zo mals. Het vlees van de mixed grill idem. Grote porties. Kleiner omdat het een dagmenu was zij de mevrouw die het bracht maar voor ons echt groot genoeg. Zoals wij altijd doen een stokbroodje vooraf met een heerlijke kruidenboter en knoflooksaus. Wijn heerlijk en wat vind ik het fijn dat het glas niet afgepast gevuld is met een klein beetje wijn. Daar wordt ik altijd zo zenuwachtig van en ga hele kleine slokjes nemen. Zo op immers. Hier krijg je je glas fatsoenlijk gevuld. Kortom: voor herhaling vatbaar , ik kan haast niet wachten op de volgende keer.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Helemaal geweldig. Komen er al sinds de opening en eigenaar kent ons al helemaal. Hoeven niet eens te zeggen wat we willen drinken. Eten wordt met zorg bereid en ook krijgen we altijd iets van het huis na.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Poco Mucho is echt een aanrader, met vriendelijke service en geweldige vleesgerechten voor een goede prijs.

Wij waren met zijn tweeën op een woensdag avond, het restaurant zat helemaal vol dus maar goed dat we gereserveerd hadden.

Genoten van een waanzinnig lekkere steak, perfect klaargemaakt. Mijn vriend had de spareribs, die ook erg goed smaakten.
De eigenaar was erg vriendelijk en wist veel te vertellen zonder vervelend te worden. Zijn enthousiasme werkte aanstekelijk.

De aankleding van de zaak is niet mijn smaak en lijkt een beetje op een ouderwetse Griek. De stoelen zaten wel goed maar het was wel rumoerig met een volle zaak, soms kon je elkaar lastig verstaan. Dat gaf ons wel een gezellig gevoel en privacy.
Garnituur, stokbroodje en het toetje voor twee (ijs) was oké maar het gaat duidelijk om het vlees.

Al met al heerlijk lang getafeld zonder stress of druk van het personeel. Het drankje van het huis dat ons aan het eind van de avond werd aangeboden maakte het helemaal af!
Huub E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Heerlijk gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Interieur is niet helemaal mijn smaak maar misstaat zeker niet. Aanrader.
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Onlangs hier bij toeval gegeten, aangetrokken door een erg goedkope mixed grillaanbieding en een krap uurtje de tijd om te eten. Wat een verrassing! Het vlees was fantastisch bereid, met de spare ribs als hoogtepunt. Deze waren zo lekker dat ik toen ik een paar dagen later weer in de buurt was, deze als hoofdgerecht heb besteld. De beste spare ribs die ik in jaren heb gegeten! De bediening was ontzettend vriendelijk en gastvrij. Het restaurant was de eerste keer bijna vol en de tweede keer helemaal vol en toch werden we telkens snel geholpen, was het eten voortreffelijk en de bediening zeer adequaat. Na de presentatie van de wel erg lage rekening werd ook nog gratis een digestief naar keuze aangeboden! Het decor is met veel aandacht gekozen en uitgevoerd, maar helaas iets te heftig naar mijn smaak. Wel gezellig overigens! Ik ben gewend aan dineren in een iets hoger segment, maar de prijs/kwaliteitverhouding van Poco Mucho is onnavolgbaar.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Voor het eerst dit restaurant bezocht, we kenden het niet en vonden het op internet. Er was nog net plek voor ons in het drukke restaurant. Ondanks de drukte, werd alles vlot uitgeserveerd door de attente bediening.
We bestelden vooraf inktvisringen en gehaktspiesjes. Prima van smaak en portie. Dat beloofde veel goeds voor de rest van de avond.
Omdat ik niet kon kiezen tussen de gamba's en de forel met 1 gamba, beloofde de gastheer mij bij de forel 2 gamba's. Toen het eten werd geserveerd, lag er helaas maar 1 op mijn bord. Overigens niets van gezegd, het zou alleen maar 'extra' zijn. Gastheer merkte het even later zelf op en beloofde mij alsnog mijn 2e gamba (het werden er zelfs 3!). Wat een service, charmante man, met humor. Veel oog voor zijn eten èn zijn gasten!
Vriend meldde mij dat hij verliefd was geworden op zijn steak, zo lekker.
Als nagerecht namen we een dessert voor 2, waarbij ik wel vermoedde dat de cakerol uit de vriezer kwam. Dat was naast dat ik geen speciaal mes kreeg om mijn forel mee te fileren het enige negatieve dat ik kan bedenken.
Bomvol en met een fijne avond achter de rug gingen we naar huis. Wij komen terug!
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Een iet wat donkere, maar gezellige locatie. Het eten is uitstekend en de porties royaal! Wij hadden na het voorgerecht al een vol gevoel, maar het was zo lekker dat we zeker nog in waren voor het hoofdgerecht. Helaas hebben we hier niet lang van kunnen genieten, omdat mijn tafelgenoot zich plots niet goed voelde. Heeft nog al eens last van opspelend maagzuur.
Met alle begrip en zich vergissend dat het niet aan hen lag werd onze prachtig gebakken steak keurig ingepakt. Eenmaal thuis heb ik deze nog heerlijk opgepeuzeld, want ook iets afgekoeld was deze nog erg lekker! We komen snel terug om het voer te doen!
A177 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Niet gereserveerd, maar er was gelukkig nog een plek vrij in het (drukke) restaurant. Het interieur is vreselijk (en wel typerend voor dit soort zaken), maar gelukkig maakten de fijne bediening en de heerlijke spareribs dat helemaal goed! Het vlees is zo mals dat het van het bord valt, precies zoals het hoort. Spareribs werden geserveerd met friet en een salade. We maakten gebruik van een deal via Smartcoupons: twee biertjes, mandje brood+kruidenboter en twee maal spareribs voor 19.90, hoe is het nog mogelijk?! Dikke aanrader!
yreuvekamp .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Het eten is simpelweg heerlijk. Vlees is mals (spareribs vallen bijvoorbeeld van het bot af) en heeft een heerlijke grillsmaak. Garnituur is simpel, maar laat het vlees daardoor juist de ster van de show zijn. Het personeel is zeer vriendelijk. Vooral de eigenaar/gastheer is zeer vriendelijk en je merkt dat hij het met veel passie doet. Vaak krijg je nog een drankje van de zaak op het eind. Hij heeft ook liever dat je lang zit en het naar je zin hebt, dan dat hij nog een extra klant heeft. En dat betaalt hem terug, want we hebben hier nu al een keer of zes gegeten met veel plezier en laten ook met liefde een fooi achter, want die hebben ze verdiend.
eatfun .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
-Poco mucho is mijn meest favoriete restaurant in Enschede, in totaal al zo'n 5-6 keer geweest.
-Menu is goed.
-Prijs/kwaliteit is uitstekend.

Ga hier graag naartoe met vrienden voor een heerlijke daghap (spareribs aanrader!) of met de hele familie. Daghap wisselen per seizoen! Er zijn vaak 3 verschillende daghappen.
Naast dat de daghappen heerlijk en goed betaalbaar kun je ook prima heerlijke de grotere, wat duurdere gerechten nemen, zoals de mixed grill, of een lekkere T-bone steak!

Laatst nog voor het eerst met de ouders geweest en die vonden het heerlijk en betaalbaar. Super avondje gehad. Al het personeel is super vriendelijk. De eigenaar heeft hart voor de zaak en we krijgen vaak een drankje van het huis!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Gisteren gegeten bij Poco Mucho en het was zeker voor herhaling vatbaar!
Alles was super lekker en precies genoeg. Bediening was super en de sfeer ook. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Moniek P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Hier al meerdere keren een daghap gegeten, de spareribs zijn echt een aanrader! Naar mijn mening de beste spareribs die ik ooit geproefd heb. Heerlijk mals en goed gemarineerd. De daghap wordt geserveerd met gebakken aardappeltjes, sla en een bolletje rijst. De opmaak van de borden ziet er leuk uit en alles smaakt verrukkelijk! En dit kost je slechts 9,50. Je krijgt ontzettend veel goed eten voor je geld. Ik ben blij dat ik hier volgende week weer mag eten!
superfred .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
ik kreeg zin in een lekkere steak, dus ik bel om 15:30 uur Poco Mucho. Helaas helemaal vol gereserveerd en dus geen plaats. De eigenaar durft niets te beloven maar geeft aan dat er misschien later op de avond wel plek is. Met in gedachten de heerlijke steak van het vorige bezoek proberen wij om 20:30 uur een plaatsje te bemachtigen. Inderdaad helemaal vol.... maar er komt een oplossing. De patron krijgt wel een tafeltje vrij binnen afzienbare tijd. Of wij genoegen nemen met een gratis drankje( wijn) en brood bij de buren tot dat de tafel vrij is. Geen probleem.
Het was het wachten waard. Ik kies voor de T-Bone en de tafelgenote voor een tournedos. Ondanks dat er verschillende grotere groepen (10+) zitten krijgen we het bestelde snel en vakkundig bereid op tafel inclusief meer dan goed garnituur. Wat lekker allemaal de huiswijn is meer dan prima en komt in ruime glazen op tafel. Een prima voorbeeld dat kwantiteit niet hoeft te lijden onder kwaliteit! Kortom een aanrader!!! (wel op tijd reserveren..)
Floormidabel .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
De spareribs (elke dag als daghap te verkrijgen) zijn goddelijk. Nog nooit betere gehad dan hier, zo mals dat het van het bot af valt. Ook aantal keren mixed grill gehad, het vlees is geweldig, maar ook de rijst, frites en (superverse) salade zijn lekker. De eigenaar(?) is een ontzettend aardige man, ontzettend klantvriendelijk en hart voor zijn eten. Decor is weer wat minder, maar dat maakt niets uit zodra je geproefd hebt. Echt mijn vaste adresje om uit eten te gaan.