Poco Mucho

9,4

Jouw recensie over het restaurant Poco Mucho

wim N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker gegeten vlotte bediening redelijke prijzen
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Stoelen vrij laag t.o.v. tafel en koude windvlaag als buitendeur open gaat. Eten was super en bediening vriendelijk.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten vanavond.
Werden goed ontvangen, en alles verliep erg goed.
Komen zeker terug.
Mirjam Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gisteravond hebben we heerlijk gegeten,de bediening was uitstekend.
Erg vriendelijk personeel.
Voor herhaling vatbaar!
Willie M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Beetje over de top qua inrichting
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg lekker gegeten ! Heerlijke carpaccio en mosselen als voorgerechtje en malse steaks daarna.
Achteraf kwamen we op de terug reis er helaas achter dat we waarschijnlijk een steak te veel betaald hadden, dat was wel jammer. Maar voor het eten, sfeer en bediening verder echt een aanrader!
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Super gegeten, erg persoonlijke & vriendelijke service. Enkel de stoelen zijn wellicht iets te laag (of de tafels te hoog), maar we komen hier zeker nog een keer terug!
Gregor V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ossenhaas en ribeye buitengewoon goed. Zeer vriendelijke bediening.
marion K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Erg goed eten en vriendelijk personeel
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een heel sfeervol restaurant waar de klant koning is.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijk personeel. Eten was zeer goed. De staek was erg mals en heerlijk gekruid. Het was er erg warm en vond dat het eten snel werd gebracht. Mag wel iets langer duren. Na het eten werd direkt de glazen weg ,dit was een beetje raar. Denk niet dat het bedoeling is maar het lijkt erop dat ze de tafel weer voor een volgende klant klaar willen hebben
Fleur B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ontzettend lekker eten voor een hele goed prijs. Top bediening, heel erg vriendelijk. Enige nadeel was dat het heel erg warm is binnen! Ik ga zeker terugkomen maar dan met een t-shirt
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben vanavond zeer goed en gezellig gegeten bij Poco Mucho.
Het eten is goed warm en het vlees is zeer mals. De inktvisringen zijn een aanrader. De carpaccio was ook erg lekker. De eigenaar is in voor een grapje en als afsluiter kregen we nog een Argentijns likeurtje.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Een erg gezellig restaurant met zeer ruime keuze. Eten is erg goed maar de bediening is nog beter. Vooral de schotel voor twee personen is heerlijk. Ruime keuze en goede prijs kwaliteit verhouding. Komen hier vaker terug. Je moet wel reserveren. Is er altijd druk.
Ashley H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het eten is altijd erg goed bij Poco Mucho:) Altijd vriendelijke bediening en als je een vraag hebt over een gerecht dan weten ze ook waar ze het over hebben. Fijne sfeer en omgeving om lekker te eten.
rob_w .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Na veel aandringen van onze dochter eindelijk bij Poco Mucho wezen eten. De voorkeur ging uit naar de daghap Spareribs. Wat een feest voor een bescheiden prijs ! Uitstekend gemarineerd en zo gaar dat de botten er spontaan uitvallen. Ook de portie was prima. De garnituur meer dan voldoende. De sfeer in het restaurant is uitstekend en de bediening is vriendelijk. Enige minpuntje is het bier. Fluitje met veel schuim, dus echt (te) weinig inhoud.
Ook de overige gerechten zagen er heel goed uit. Ik denk dat wij wel vaker richting Poco Mucho gaan.
BasKb .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Voor mijn werk verbleef ik gedurende een half jaar elke week één avond in Enschede. Ik heb alle goede restuarants in de omgeving geprobeerd, en Poco Mucho is simpelweg het beste restaurant voor een goed stuk vlees!! De steaks en ribeye zijn perfect bereid, lekkere garnering, aardappeltjes en salade, etc. Ook de spareribs zijn super goed, categorie: vallen van het bot. Niet te pittig. Voorgerecht kan ik gebakken mosseltjes of inktvisringen aanbevelen. Als je alleen bent is er altijd wel een tafeltje beschikbaar, maar raad toch aan te reserveren want het is altijd gezellig druk! Toch behoudt dit familie restaurant een hele relaxte sfeer en ook het personeel is zeer vriendelijk. Daarom alleen maar tienen voor Poco Mucho.
Nannini .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Via deze website bij Poco Mucho uitgekomen. Alles wat ik hier gelezen heb klopt. Eten voortreffelijk! Het vlees is om je vingers bij af te likken. Service is prima, aandacht precies genoeg, niet overdreven. Eigenaar is in voor een praatje met een humoristisch randje!
Uiteindelijk nog een drankje van de zaak gekregen!
De zaak is niet groot, maar dat maakt het ook weer gezellig. De aankleding is echt een geval van smaak. Voor ons was het in ieder geval geen punt van discussie!
Dit was de eerste keer voor ons, maar zeker niet de laatste!
Absolute aanrader!!!
RiaCousijnsen .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Poco Mucho is al jaren ons stam-restaurant. En dat is niet voor niks! Bijna wekelijks zijn we wel te vinden in dit Argentijnse toprestaurant. Of je nou met z'n tweeën bent, met collega's of vrienden, de combinatie van persoonlijke aandacht en gastvrijheid, het vriendelijke personeel dat oprecht oog heeft voor alles en iedereen (zonder in de stress te raken), en natuurlijk het uitstekende eten dat altijd van een constante hoge kwaliteit is en toch zeer betaalbaar, schatten wij hoog in en waarderen wij zeer. We hopen hier nog jaren te (komen) eten!
Kelly2504 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Naar aanleiding van de Iens-scores hebben we een keuze gemaakt voor dit restaurant. Dit gezien het hoge cijfer i.c.m. de meer dan zeer betaalbare menukaart. Zoals al eerder in een recensie geschreven werd: hoe kan deze hoge waardering op Iens passen bij de prijzen? Wij hebben ervaren dat de waardering terecht is! We hebben heerlijk gegeten voor een zéér aantrekkelijke prijs! We waren met z'n 2-en en hebben een voor- en hoofdgerecht gegeten: calamaris-ringen en vleessoep, vervolgens ribeye en spareribs. Alles was zeer smaakvol en de borden waren netjes opgemaakt. De chimmichurri was ook erg lekker! Na het voor- en hoofdgerecht zaten wij vol, waardoor het toetje achterwege is gebleven. Mochten wij weer in de buurt zijn en toe aan avondeten, zullen we hier zeker weer komen!