Poco Mucho

Korte Haaksbergerstraat 9 7511 Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Poco Mucho

Petra H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben vanavond zeer goed en gezellig gegeten bij Poco Mucho.
Het eten is goed warm en het vlees is zeer mals. De inktvisringen zijn een aanrader. De carpaccio was ook erg lekker. De eigenaar is in voor een grapje en als afsluiter kregen we nog een Argentijns likeurtje.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Een erg gezellig restaurant met zeer ruime keuze. Eten is erg goed maar de bediening is nog beter. Vooral de schotel voor twee personen is heerlijk. Ruime keuze en goede prijs kwaliteit verhouding. Komen hier vaker terug. Je moet wel reserveren. Is er altijd druk.
Ashley H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het eten is altijd erg goed bij Poco Mucho:) Altijd vriendelijke bediening en als je een vraag hebt over een gerecht dan weten ze ook waar ze het over hebben. Fijne sfeer en omgeving om lekker te eten.
rob_w .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Na veel aandringen van onze dochter eindelijk bij Poco Mucho wezen eten. De voorkeur ging uit naar de daghap Spareribs. Wat een feest voor een bescheiden prijs ! Uitstekend gemarineerd en zo gaar dat de botten er spontaan uitvallen. Ook de portie was prima. De garnituur meer dan voldoende. De sfeer in het restaurant is uitstekend en de bediening is vriendelijk. Enige minpuntje is het bier. Fluitje met veel schuim, dus echt (te) weinig inhoud.
Ook de overige gerechten zagen er heel goed uit. Ik denk dat wij wel vaker richting Poco Mucho gaan.
BasKb .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Voor mijn werk verbleef ik gedurende een half jaar elke week één avond in Enschede. Ik heb alle goede restuarants in de omgeving geprobeerd, en Poco Mucho is simpelweg het beste restaurant voor een goed stuk vlees!! De steaks en ribeye zijn perfect bereid, lekkere garnering, aardappeltjes en salade, etc. Ook de spareribs zijn super goed, categorie: vallen van het bot. Niet te pittig. Voorgerecht kan ik gebakken mosseltjes of inktvisringen aanbevelen. Als je alleen bent is er altijd wel een tafeltje beschikbaar, maar raad toch aan te reserveren want het is altijd gezellig druk! Toch behoudt dit familie restaurant een hele relaxte sfeer en ook het personeel is zeer vriendelijk. Daarom alleen maar tienen voor Poco Mucho.
Nannini .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Via deze website bij Poco Mucho uitgekomen. Alles wat ik hier gelezen heb klopt. Eten voortreffelijk! Het vlees is om je vingers bij af te likken. Service is prima, aandacht precies genoeg, niet overdreven. Eigenaar is in voor een praatje met een humoristisch randje!
Uiteindelijk nog een drankje van de zaak gekregen!
De zaak is niet groot, maar dat maakt het ook weer gezellig. De aankleding is echt een geval van smaak. Voor ons was het in ieder geval geen punt van discussie!
Dit was de eerste keer voor ons, maar zeker niet de laatste!
Absolute aanrader!!!
RiaCousijnsen .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Poco Mucho is al jaren ons stam-restaurant. En dat is niet voor niks! Bijna wekelijks zijn we wel te vinden in dit Argentijnse toprestaurant. Of je nou met z'n tweeën bent, met collega's of vrienden, de combinatie van persoonlijke aandacht en gastvrijheid, het vriendelijke personeel dat oprecht oog heeft voor alles en iedereen (zonder in de stress te raken), en natuurlijk het uitstekende eten dat altijd van een constante hoge kwaliteit is en toch zeer betaalbaar, schatten wij hoog in en waarderen wij zeer. We hopen hier nog jaren te (komen) eten!
Kelly2504 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Naar aanleiding van de Iens-scores hebben we een keuze gemaakt voor dit restaurant. Dit gezien het hoge cijfer i.c.m. de meer dan zeer betaalbare menukaart. Zoals al eerder in een recensie geschreven werd: hoe kan deze hoge waardering op Iens passen bij de prijzen? Wij hebben ervaren dat de waardering terecht is! We hebben heerlijk gegeten voor een zéér aantrekkelijke prijs! We waren met z'n 2-en en hebben een voor- en hoofdgerecht gegeten: calamaris-ringen en vleessoep, vervolgens ribeye en spareribs. Alles was zeer smaakvol en de borden waren netjes opgemaakt. De chimmichurri was ook erg lekker! Na het voor- en hoofdgerecht zaten wij vol, waardoor het toetje achterwege is gebleven. Mochten wij weer in de buurt zijn en toe aan avondeten, zullen we hier zeker weer komen!
schattigefamilie .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Wil je eens echt goed eten met een heerlijk stukje vlees? Dan ben je hier aan het juiste adres. Telkens weer heerlijke gerechten, vriendelijke bediening en volle bak. Wil je zeer weten dat je een tafeltje hebt, reserveer dan vooraf. Hier ben je zeker van een volle buik en goed gevoel.
Toen ik een team etentje moest organiseren was de keus snel gemaakt. Alle collega's waren zeer tevreden. Missie geslaagd dankzij Poco Mucho!
MCM8 M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Naar aanleiding van de hoge recensies stond Poco Muncho aan een tijdje hoog op mijn verlanglijstje. Met een groep collega's heb ik er ook prima gegeten. Bediening was erg vriendelijk en snel en ondanks dat wij met 25 personen waren en de rest van de zaak ook vol zat hebben wij niet erg lang op onze gerechten hoeven wachten en werd ook alles tegelijk opgediend. Ik heb de gehaktspiesen en Ribeye gehad . Ribeye was naar mijn voorkeur wat aan de dunne kant maar wel prima klaar gemaakt.
Al met al lekker gegeten en zeker qua prijs een aanrader.
lianneRalph .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Nieuwsgierig geworden door de wel érg positieve recensies op Iens: toch maar 'es gaan eten hier.. Bij de ingang buiten op de deur de menukaart vast bekeken: prijzen dusdanig aan de lage kant dat we ons niet konden voorstellen dat de recensies gerechtvaardigd zouden zijn, maar ach, wie niet waagt.. Toch maar naar binnen, we hadden tenslotte gereserveerd. Het restaurant is een 'pijpenla' waarbij de uitbundige inrichting en decoratieve muurschilderingen een voormalig Grieks restaurant doet vermoeden. Het zat vol en was ook behoorlijk rumoerig. Wij hebben ons daar niet aan gestoord, maar mocht je op een 'eerste' date willen is het wellicht niet de meest romantische gelegenheid. Bediening is gewoon vriendelijk, niet meer en niet minder, hoewel ietwat meer kennis van het Argentijnse vlees, tenslotte toch dé specialiteit van dit restaurant, wel zou mogen. Wat hebben we gegeten? Mijn voorgerecht: mosselen in preisaus. En hoewel beetje aan de zoute kant (maar ik houd daar wel van) echt heel lekker: heerlijk saus, goede kwaliteit mosselen! Manlief had vooraf gehaktspiesjes. Ook erg 'hoog op smaak) met smaakvolle saus (prei/peterselie?). Hoofdgerecht voor beiden: een enorm stuk vlees wat zij 'wishbonesteak' noemen.. Naar ons weten heeft alleen een kip een wishbone en de bediening kon ons ook niet vertellen waar het 'stukkie' vlees dan nou precies vandaan kwam (koe-technisch gezien), maar we zijn er toch maar voor gegaan. Eenmaal op het bord zagen we dat het bleek te gaan om ribeye aan het bot (500gr) en het vlees was mals en goed gegrild. De versgemalen peper ontbrak enigzins maar een pepermolen werd op verzoek 'nageleverd', geen enkel punt. Bijgerechten (aardappeltjes met rozemarijn en knoflook, friet met lekker veel mayo, frisse sla, maiskolf) ook erg lekker: wij waren eigenlijk gewoon tevreden! Soms kom je zo'n tentje tegen waarvan je denkt: dat kan niet wat zijn.. Poco Mucho heeft ons gisteren in ieder geval aangenaam verrast en dan met name de prijs/kwaliteitverhouding van het eten. Zin in een lekker stuk vlees , zonder ingewikkeld culinair gedoe? Vooral gaan, warm aanbevolen!
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Restaurant was volledig vol maar onze gereserveerde tafel was vrij ondanks het feit dat wij 30 minuten te vroeg arriveerden. Zeer vriendelijk welkom geheten en naar onze tafel gebracht. Over het eten niets dan lof. Voorgerecht Champignons in roomsaus was zeer smakelijk en perfect bereid. Wij kozen voor het malste stuk vlees ( ossenhaas) op de kaart en dat hebben we geweten. In een woord: VOORTREFFELIJK. Dat gold ook voor de apart geserveerde pepersaus. Bediening nam alle tijd voor ons en tot twee maal toe werd gevraagd of alles naar wens was. Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad en zoals reeds gezegd PERFECT gegeten. Mijn complimenten voor de bediening en keukenbrigade. Dit restaurant is een aanrader!!
Norbert S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Als voorgerecht Mosselen. Goed bereid en erg lekker . Als hoofdgerecht de mixed Grill Poco Mucho voor 2 personen. je krijgt direct na het serveren keurig uitleg welke vleessoorten er allemaal op de schaal liggen en dat je het beste als eerste met de ossehaas kunt starten. Anders zou deze mogelijk droog kunnen worden. Goede Tip.

Enige nadeel deze eer was dat de tijd bij binnenkomst en het ontvangen van het voorgerecht erg lang was. Ook de tijde tussen voorgerecht en Hoofdgerecht was veel te lang. Had men zelf ook al wel in de gaten want we kregen hun verontschuldigingen.

de kwaliteit van het eten en de ambiance maakte echter veel goed.
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij houden er niet van om een tafel te reserveren, dat beperkt ons in onze vrijheid om te gaan en te staan waar wij willen. Af en toe komen wij spontaan, vaak vroeg in de avond bij Poco Mucho. Nog een tafeltje vrij ober? Op bijna alle tafeltjes ligt een briefje met de naam wie heeft gereserveerd. We hebben een voorgerecht en een hoofdgerecht uitgekozen. Over het hoofdgerecht waren we eenduidig: Argentijnse ossenhaas.Subliem......
RobinvP .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Heel gezellig klein restaurant.
De bediening is geweldig, heel vriendelijk personeel. Welke attent zijn, oplettend en snel!
De spareribs hier zijn de beste in town!
marike G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Voor de beste spareribs die van het bot afvallen ben je hier goed! Vele gerechten vd kaart geprobeerd allen erg smakelijk. Prijs kwaliteit super!!
tommytob .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Heerlijk gegeten met zijn 2-en hadden een mix grill voor 2, echte aanrader. Service was erg netjes. We gaan zeker nog een keer
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
De beste spareribs ooit, vrienden van ver komen speciaal naar Enschede om hier te eten. De ribbetjes vallen echt van het bot en zijn heerlijk gekruid. Neem gerust de daghap, daar zitten altijd ribbetjes, een verse salade met heerlijke dressing en aardappeltjes bij. De bediening is enorm vriendelijk en er gaat geen bezoek voorbij zonder een babbeltje met de enthousiaste eigenaar. Reserveren is aanbevolen, maar bij een spontaan bezoek zal de eigenaar er alles aan doen om je (wellicht iets later) alsnog van een plekje te voorzien.
RemcoMarleen .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Lekker gegeten hier op zaterdagavond met z'n tweeën.
Waren wat laat met reserveren maar hebben toch nog een plek te pakken gekregen.
Rechttoe recht aan argentijns restaurant, je krijgt wat je mag verwachten.
sylviatigcheler .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
We hebben een grillschotel Poco Mucho (voor twee personen) gegeten. Het was heerlijk!
De bediening was erg vriendelijk en vlot. er heerste een erg prettige sfeer .
Aan het eind van de avond kregen we ook nog een lekker (zelfgekozen) drankje van het huis.