Poco Loco

Meer informatie over restaurant Poco Loco

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Leuk gezellige tent. Heb hier een lunch gerecht genomen. Een vegetarische broodje. Een aanrader. Was erg lekker en verrassend.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Dinsdag geborreld bij Poco Loco en daarna de Tapas de Luxe besteld. Gezien de prijs van 26 euro voor 2 personen is de prijs/ kwaliteitverhouding uitstekend. De tapas waren goed, maar niet echt bijzonder. Worstjes, drumsticks, 2 gamba's, spiesjes, lekkere ratatouille en nog een paar dingen. De meeste gerechtjes smaakten een beetje hetzelfde. Wel heerlijk knapperig Turks brood erbij met een lekker sausje. Ze kunnen hier wel wat in de keuken, maar de volgende keer proberen we weer iets anders. Het personeel doet alles om het je naar de zin te maken en de entourage is natuurlijk prima, de marktkraampjes en legio passanten die langs de terrasjes lopen.
Victor H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Amsterdam weer eens bezocht en in Poco Loco terecht gekomen.
Onbeperkt Tapas gegeten. De gerechten vielen zeker niet tegen en waren prima verzorgd en smakelijk. De bediening was ook voor Amsterdamse begrippen prima.
Het waaide die avond erg hard en uit het zijraam, waar we zaten, kwam een koude tocht vandaar het decor wat minder.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Vanavond een lekker hapje gegeten bij Poco Loco op het terras met de heaters aan. Voor mij het leukste plekje van Amsterdam , gezellig tegenover de marktkraampjes en er komen talloze verschillende types mensen langs. Ik koos voor de ossenhaaspuntjes, medium gebakken met champions en uitjes. Daarbij werden heerlijke frietjes geserveerd en een portie lekker aangemaakte ruccola met o.a augurkjes, komkommer en tomaat. Tevens krijg je er een groot stuk brood bij en de potjes mayonaise en ketchup ontbraken ook niet. Alles smaakte prima en de ossenhaas was mals. En dat allemaal voor 9,50 euro. De serveerster was een zeer attente en vriendelijke jongedame die geen moeite teveel was. Ik dronk er een paar biertjes bij en die waren er elke keer binnen een minuut.
Fien5 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
Ai, de Poco Loco is niet meer wat het geweest is. Ik kan me herinneren dat ik 3 jaar geleden voor het laatst een super gezellige avond heb gehad en eten en drinken naar tevredenheid. Gisteren kwamen we uit bij Poco Loco, omdat de bar waar we eigenlijk heen wilde was gesloten. We hebben de Tapas besteld en een aantal drankjes. De tapas waren ranzig. Het was echt niet te eten (garnalen waren veel te lang gegaard, patatas bravas was kruimig, kip leek net rubber), geen smaak en bovendien niet warm. Verder is de tent ook niet erg gezellig meer te noemen. De bediening is wel erg attent, maar al met al zou ik hier niet meer terugkomen. In de buurt zijn namelijk veel fijnere plekken waar je terecht kan voor bubbles & bites.
Yoon .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Mijn vriend en ik komen hier geregeld, vooral omdat we altijd zeer tevreden zijn over de bediening (altijd vriendelijk en gastvrij) en het eten (betaalbare en degelijke eetcafe-gerechten). Donderdag 30 mei hebben we hier weer gegeten. Dit keer was de bediening niet zoals verwacht. De serveerster was wel vriendelijk, maar de heren liepen uiterst arrogant en verveeld door de zaak. Een van de heren rende steeds op zijn piepende gympen de trap op en af van de bar naar de keuken. Zeer hinderlijk als je rustig zit te eten. Bovendien zag hij er niet fris en niet representatief uit. Al met al een beetje studentikoos. Nou is dit ook niet een restaurant, maar eetcafe, toch mag de bediening wat attenter en netter zijn.
Ivo S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
dit restaurant heeft het niet helemaal begrepen. Tapas zijn bedoeld om te delen maar je krijgt van alles 1 stukje (die overigens niet te eten waren). De Patatas bravas waren geen patatas bravas maar gebakken aardappelen, de tartatin was een appeltaart met veel te oud ijs, en de bediening had eigenlijk geen idee wat er op de kaart stond..
Boukje F.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Gisteravond gegeten bij Poco Loco, het eten was niet lekker, de patata's brava erg vet en slappe saus die niet smaakte. Rest was niet veel beter. Wat een slechte tent met zeer matige bediening!! Ga hier nooit heen, je kunt veel lekkerder en gezelliger eten in de buurt.
Hans2439 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Na een bioscoopbezoek nog even gezocht naar iets (kleins) te eten. Rondom Nieuwmarkt leek geen fatsoenlijke broodjestent te vinden dus maar even hier naar binnen. We bestelden (2 personen) nog net voor de grote meute binnenkwam bruschetta biefstuk, 2 soorten bruschetta geitenkaas en patatas bravas. De bestelling werd al snel geleverd maar in plaats van bruschetta geitenkaas kregen we bruschetta ham. Niet correct doorgegeven maar verder geen ramp. Smaakte allemaal goed en voor een redelijke prijs (Amsterdam Centrum). Geen topper maar prima prijs/prestatie voor even tussendoor!
Janjanjanjanjan .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Op dinsdag avond tussen 2 afspraken in zou ik met mijn minnares even een hapje gaan eten, zonder vooraf wat te hebben uitgezocht bij Poco Loco uitgekomen. Op eerste gezicht een leuke tent met een (iets te) diverse kaart.

Achterin de zaak een plekje op de bank uitgezocht, tegenover de ingang van de keuken. iets te drinken besteld en de kaart gevraagd. Buiten de kaart om staan er op het bord nog een aantal gerechten. Wij kozen alle twee iets van het bord, een maal 'dagpasta' een pasta met alm en zeevruchten en eenmaal 'vegetarische daghap' salde met geitenkaas. Er stond ook nog een 'daghap' met vlees op het bord.
Uiteindelijk kwamen onze drankjes en vlak daarna ontstond de discussie tussen de kok en de serveerster. Er stonden gerechten op het bord waar de keuken blijkbaar niets vanaf wist, de kasse kende ook amar een soort daghap. Na een flinke discussie die op een niet zo leuke mannier voor de serveerster eindigde leek het er op of zij toch duidelijk had gemaakt wat onze bestelling moest zijn.
Op een gegeven moment ging de bel van de keuken en stonden er twee borden klaar...een maal daghap vlees en een maar daghap vis...die bleken dus voor ons te zijn...maar dat hadden we niet besteld. Eten kon terug en wederom discussie.
Uiteindelijk kregen we het juiste eten, gratis drankje en vele malen excuses, netjes opgelost. Gelukkig zijn wij niet de moeilijkste en kunnen we er hartelijk om lachen...dinsdag gaan we maar weer, even kijken of die leuke serveerster er nog steeds werkt.

Kort samengevat, eten is ok, bediening is niet snel, wel correct en vlot.
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Mooie locatie zo aan de Nieuwmarkt. Maar dat is het dan ook eigenlijk wel. Verwacht verder niet te veel. Maar als je met dat lage verwachtingspatroon binnenstapt, is het verder okay. Daghap, wijntje of biertje. Meer moet je er niet willen halen. Als het kan op het terras. Binnen moet je niet willen zijn. Mijn advies? Gewoon een leuke kroeg van maken, vergeet dat eten als je er niet meer van wilt maken dan het nu is.
Bauke F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Dit is niet een plek waar je heen gaat om lekker te eten. Je gaat hierheen omdat het zo leuk aan de Nieuwmarkt zit. Het eten is matig, de bediening is slecht, maar de ligging is leuk. Voor mij speelt dat ook mee in de keuze voor een restaurant. Maar in deze buurt kun je elders veel beter eten.