Over restaurant Pluk Tea

Pluk, proef en ervaar!

Ervaar Pluk Tea in Boskoop. Hier maakt de keuken per persoon heerlijke hartige en zoete hapjes. Er wordt zoveel mogelijk mens-, milieu- en diervriendelijk gebakt en uiteraard ook seizoensgebonden. Ook kan je hier zelf aan de slag en thee maken met verse kruiden, fruit en bloemen! Pluk Tea organiseert namelijk zelf een high tea, waarbij je zelf je thee kan samenstellen. Dit met planten uit hun eigen kruidentuin.

Meer informatie over restaurant Pluk Tea

Maandag en Dinsdag vanaf 07:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 07:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Leuk concept om je eigen thee te maken. Mooie en inspirerende locatie.
Personeel was zeer vriendelijk.
De hartige hapjes hadden te weinig variatie en de hoeveelheid van de zoetigheden viel tegen.

De locatie was wat lastig om te vinden.De routebeschrijving wordt iets duidelijker door mensen naar de kruising Zuidwijk/Omloop te sturen.
Hopelijk kunnen jullie iets met onze tips en veel succes met jullie leuke concept.
Bedankt voor je review! Ik ben zeer benieuwd naar je ' te weinig variatie': geef ons tips; graag! Had je vandaag ook mogen doen hoor, staan we zeker voor open!
Lastig te vinden. Ja dat klopt, wij zitten aan een nieuwe weg die nog niet in de navigatie systemen zit, dat vertellen we ook gelijk en daarom krijg je , na reservering, per mail een route beschrijving, daardoor vonden al vele gasten ons moeiteloos!

Reactie van proever:

Leuk dat jullie zo snel terugkoppeling geven.
We hebben een hele leuke middag gehad en genoten van jullie gastvrijheid.
Wij vonden het jammer dat er alleen brood met smeersels waren bij de hartige hapjes en bijvoorbeeld geen sandwiches met bijvoorbeeld kaas en komkommer. De huisgemaakte smeersels waren heerlijk.
De soorten zoete hapjes vonden we wat weinig. Iets met chocola zou een goede aanvulling kunnen zijn.

anf 2e reactie van restaurant:

Bedankt voor je feedback!
Iedere dag maken we weer wat anders, soms met chocolade, soms niet. We bakken koekjes, taart, scones en cake: alles per persoon.
Hartig: wij zijn van mening dat sandwiches snel oud en minder lekker worden, zeker wanneer er een flink zonnetje schijnt, zoals afgelopen zondag! We hadden trouwens ook nog een quiche bij de hartige afdeling;)
Maar zal zeker rekening met je opmerkingen houden! Nogmaals bedankt.
Jetje75 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Voor 7 volwassenen een pluk aan tafel en een kinder tea besteld.
De high tea is ruim voldoende en heeft lekkere hapjes. Bij de high tea wordt brood geserveerd met smeersels die zonder kosten kunnen worden bijbesteld.
het zelf plukken van de thee aan de hand van recepten is leuk en lekker om uit te proberen.
Op de site stond dat er op verzoek suikervrije high tea genoten kon worden. Dit was helemaal geweldig! Voor het eerst een high tea zonder me beroerd te voelen na afloop.
de kinder high tea werd door de kids erg gewaardeerd. Zeer goed op kinder smaken gericht.
De tuin ligt beschut in natuurlijk gebied. Het is even zoeken naar de lokatie maar dan heb je iets aparts.
Bedankt!! ??
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Ik was bij pluk tea in augustus 2012, ik mag geen tarwe en lactose(melk etc) en de eigenaresse had voor mij speciaal alles zo gemaakt dat ik het mocht eten! Dat is best lastig maar het was ook nog heel erg lekker Aardige mensen daar! en de plek is echt heel erg mooi. Het thee plukken vond ik een leuke afwisseling op het kletsen met mijn vrienden die mee waren gegaan. Al met al zeer tevreden.