Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Pluimage

Bij Restaurant Pluimage moet je zijn voor de lekkerste kippetjes van de houtskoolgrill. De Tante Door kippen hebben een prachtig leven gehad op de boerderij en dat proef je terug in het malse vlees!

Meer informatie over restaurant Pluimage

Maandag & Dinsdag gesloten
woensdag & donderdag 16.30 -21.30 uur
Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag 11:00 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pluimage

Marlies R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Super leuk restaurant! Erg lekker gegeten, wij hadden allebei de halve kip en die was lekker mals. We moesten er wel wat lang op wachten. Vriendelijk personeel!
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
prima restaurant.
Wesley K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We hebben via de Albert Heijn actie gegeten. Voorgerecht hadden we de proeverij voor twee, wat erg lekker was. Als hoofdgerecht hadden we beiden de halve kip, wat ook heerlijk was. Mega goedkoop en dat terwijl je blije kippen krijgt. Aanrader!
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker buiten zitten eten vlotte bediening, aanrader.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
De voorgerechten waren creatief en boven verwachting voor een restaurant dat gegrilde kip als belangrijkste gerecht aanbiedt. In combinatie met de vriendelijke bediening zeker een bezoek waard.
Janny O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
heerlijk gegeten met een goede prijs kwaliteit verhouding
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Aangename sfeer, (h)eerlijk eten en vriendelijke bediening.
Rody R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Prima eten voor een goede prijs! Bediening erg vriendelijk en vlot.
Barry R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Buitengewoon verrast door het heerlijke eten. Leuke bediening die snapt dat je met vrienden ook tijd wilt hebben om te praten. Wij zijn met de AH actie geweest en dit was een succes. Lekkere wijn, bier en gevarieerd eten. Top!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Hier gisteren gegeten met Ah restaurant actie. Uit eten is soms lastig voor mij na maagverkleining, maar heerlijk gegeten en wat over was mocht mee naar huis in de doggybag. Wij komen zeker nog eens terug! Goede en vriendelijke bediening ook!
Anton B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk buiten gezeten. Aanbeveling: putdeksel afsluiten (i.v.m. vlagen rioollucht)
voor en nagerechten waren uitstekend. Hoofdgerechten kunnen beter.
Maayke T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We kwamen hier met de AH actie. We mochten van de hele kaart kiezen. Super lekker gegeten, leuke meiden in de bediening die goed de kaart kennen.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
het is zeker voor herhaling vaatbaar
De tafel van Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Voor het eerst -met AH Restaurantactie- bij deze opvolger van De Karmeliet wezen eten.
Voorgerechten waren smakelijk (o.a. de duck dumplings), hoofdgerechten, waaronder de paella, ook.
Paella was zeer goed bereid; als de saffraan ook nog eens goed wordt fijngestampt in de vijzelpot, is het helemaal perfect.
Bediening zeer attent, hartelijk en kundig.

Eindafrekening was klantvriendelijkheid ten top: er werd gewoon 50% korting toegepast op alle voor- en hoofdgerechten, zonder het gezeur van de goedkoopste (voor/hoofd-)gerechten gratis en de andere betalen.
Ook werd -zonder vragen- proactief de IENS-korting op de koffie, die we beiden namen als nagerecht, berekend.
Dit is nog eens promotie, zoals het moet zijn.
We zullen hier zeker vaker langskomen, als we in een chicken-mood zijn; en...de prijsstelling is zeer schappelijk !
Kayla T.
Super aardige serveersters! Eten is goed! Prijs is in verhouding, goed! Inrichting leuk!
Caroline T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk eten, fijne hospitality -> we hebben een hele leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar, ook met onze kinderen.
Lars B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Vriendelijke bediening, lekker eten, duidelijk uitleg. Sfeer is goed! Wij begonnen buiten, mochten naar binnen, toch weer andere plekje, wel paar x gewisseld; maakt allemaal niet uit. Eten is goed en lekker! aanrader!
Lvandrongelen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Eten was oké, kip was redelijk, niets bijzonders. Beetje droog, geen topkwaliteit maar daar is de prijs dan ook naar. Rest van het eten ook redelijk. Indiaase curry niet lekker. Expresso koffie wat slap, bediening vriendelijk maar onervaren. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Wat jammer dat toch niet alles naar wens bleek te zijn.
Als jullie dit hadden aangegeven hadden wij dit zeker voor jullie gecompenseerd.
Wij hopen jullie toch nog een keertje terug te zien!
Bart A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Vriendelijke bediening met snelle service. Gerechten simpel, maar heerlijk en goed van smaak.
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Prima plek voor studenten en voor makkelijke hap.
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wat een leuk restaurant. Ik viel voor de naam in combinatie met de gerechten. Binnen is het gezellig ingericht. Leuk die ruiten theedoeken als servet. School stoeltjes. Emaillen bordjes met een kip er op....alles klopt. We hadden een streetfood plankje. Het leek wat weinig, maar het bleek precies genoeg.