Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Pluimage

Bij Restaurant Pluimage moet je zijn voor de lekkerste kippetjes van de houtskoolgrill. De Tante Door kippen hebben een prachtig leven gehad op de boerderij en dat proef je terug in het malse vlees!

Meer informatie over restaurant Pluimage

Maandag gesloten
Dinsdag, woensdag & donderdag 16.30 -21.30 uur
Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag 11:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pluimage

Toine V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Prima gegeten, niet druk voor een donderdag avond. Service was snel en vriendelijk
De tafel van Mark G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We hebben hier op donderdag heerlijk gegeten.
De bediening was vriendelijk en was behulpzaam in onze menukeuze.
Hier gaan we vaker eten!
Janneke B.
Lekker eten, gezellige entourage, vriendelijke en attente bediening, prima prijs/ kwaliteitverhouding.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Vriendelijke bediening, lekkere gerechten. Enchilada en Fried Duckling was erg lekker.
Fijn dat het allemaal zo naar wens was en hopelijk tot snel!
joke L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk warm toen we binnenkwamen. Gezellige sfeer aan een leuke ronde tafel. Lekker gegeten.
Wat fijn dat het een leuk verjaardagsetentje was. We hopen u spoedig weer terug te zien!
Kevin W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Lekker gegeten! Vriendelijke en nette bediening. Ik kom zeker terug en zou het restaurant aanraden als je gezellig met wat vrienden wilt eten!
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Bij dit restaurant moet je natuurlijk iets van gevogelte eten. Een halve kip was ons teveel, dus kozen we voor de kipburgers (Spicy en Ceasar) en (apart bestelde) frietjes. De Spicy kipburger is inderdaad wat pittig, maar net als de Ceasar heel smakelijk. Met geruite theedoeken als servetten, is de kans een stuk kleiner om vlekken op je kleding te krijgen :-) Erbij dronken we o.a. bier van Jopen, echt Haarlems dus! Huisgemaakte cheesecake en Ben & Jerry's ijs maakten ons diner compleet. Op zondagavond was het hier best rustig! Voor ons een voordeel, omdat we nog met de trein terug moesten reizen...
Kitty M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heel vriendelijk personeel, leuk gedekte tafels en het eten was zeer smaakvol en heerlijk. We komen zeker nog een keer terug!
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Zeker aan te raden!
Hetwig V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Uitstekend, eten gezellig. Tafeltjes iets te dicht op elkaar.
Pip S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Goed voor weinig
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Prettige vriendelijke bediening en leuke uiteenlopende kipgerechten. Het is gezellig dineren!
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Een redelijk goed restaurant voor een redelijke prijs .
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten. De pluimage is een kiprestaurant. Dus de kip is prima, niets op aan te merken. De kaart bestaat uit fingerfood gerechten, kleinere gerechten voor tussen de € 5 en € 7. Behalve op kip gebaseerde gerechten zit hier ook iets vegetarisch bij of lekkere gamba's. Bijgerechten moet je apart bestellen maar die zijn ook prima. Eigen gemaakte friet en eigengemaakte appelmoes. Maar je kunt ook een maiskolf of sla bestellen. Een bakje friet met z'n tweeën vonden wij genoeg.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
wij hebben hier voor de eerste keer gegeten en waren positief verrast. Lekker eten, aardige bediening en heerlijke kip. Ook was de inrichting sfeervol.
en tenslotte was de IENS deal met 50% korting op de hele rekening wel heel erg leuk! echt een avond gezeten met heerlijk eten en drinken voor nog geen 18 euro per persoon. Dat maakte het natuurlijk helemaal leuk!
Lotte T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Bediening was extreem slecht, ze kijken niet op of om, niet gastvrij, moesten alles zelf vragen en bestellen. Eten kwam daarnaast ook nog gescheiden op tafel met 10min ertussen, echt zonde. Zit zoveel meer in. Eten daarentegen was heel erg lekker, vooral de voorgerechtjes. Halve kip wel wat droog.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben prima gegeten. Prima in de zin van een goede prijs/kwaliteit. Het eten mist soms "de puntjes op de i". Bediening us vriendelijk maar jong en soms wat onervaren.
jose D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Bediening vriendelijk maar liet veel steken vallen
Soep was niet op smaak Chickenwings en friet erg lekker
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Kort gezegd: zeker een aanrader!!
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijke quesadillas, aubergine hapje en zalige koolsla bij de prima kip. Halve was zelfs teveel.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017