Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Pluimage

Bij Restaurant Pluimage moet je zijn voor de lekkerste kippetjes van de houtskoolgrill. De Tante Door kippen hebben een prachtig leven gehad op de boerderij en dat proef je terug in het malse vlees!

Meer informatie over restaurant Pluimage

Maandag gesloten
Dinsdag, woensdag & donderdag 16.30 -21.30 uur
Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Pluimage

Ludo K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker eten. Leuk concept. De veel te harde bonkmuziek verpest het wel. Je kunt elkaar nauwelijks verstaan. Jammer.
Robin J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Bij Pluimage hebben we heerlijk gegeten op een zaterdagavond. De muziek is precies goed en past bij de stijl en inrichting. De menukaart is simpel maar met erg lekkere gerechten. Wij hadden de halve kip genomen met de heerlijke frites erbij. Echt een aanrader.
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima vertoeven; leuke bediening en lekker eten, wij namen streetfood to share!
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk malse kip, goed betaalbaar en helemaal door de 20% Iens korting. Lekkere drankjes, bier en wijn, vlotte bediening. Net als de vorige keer prima voor elkaar.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De kip is smaakvol en zeer mals.
De bediening is klantvriendelijk en het restaurant is gezellig en sfeervol ingericht.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Via de AH restaurant actie zijn we bij Pluimage terechtgekomen. Heerlijk gegeten; wij gaan nog een keertje terug om het vervolg van de kaart te proeven.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Met de AH restaurant aktie hier gegeten. keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 toetjes. omdat wij met z'n tweeen waren alles besteld. De voorgerechten waren heerlijk, vooral de Soto ayam. De kip was mals en goed van smaak. De huisgemaakte patat was heerlijk knapperig. De toetjes waren fantastisch. De cheesecake een aanrader. bediening is snel en heel
vriendelijk.
sjakobs .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
lekker gegeten precies zoals een dinner in die prijsklassen moet zijn
vers voldoende en lekker bereid
prima gewoon doen het is de moeite waard
Puck L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk menu van de albert heijn actie gehad, lekkere kip en toetje was ook heerlijk. Borden ook mooi opgemaakt. Bediening een stuk minder fraai. Wist niets van wijn of van de kaart, ze vond het zelfs raar dat we bij keuze voor -en hoofdgerecht nog niet wisten welk dessert we wilden nemen.. Later wel geholpen door vriendelijker en meer ervaren personeel. Leuke inrichting. Al met al een leuk restaurant om een makkelijke hap te eten. Verwacht niet teveel poespas.
Rabaut W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Met het hele gezin heerlijk gegeten. Voor ieder wat wils op de kleine, maar daardoor zeer overzichtelijke kaart.
Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Aanrader!
L W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Leuke ambiance. Matige bediening. Vergeten drankjes. Slecht getapt. Lang wachten op gerechten. Kip was droog. Voor ons eenmalig.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten! We komen vaker en stelt nooit teleur
Danielle F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede service, prima eten!
Kasper R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten. Bediening was ook prima. De rekening was in eerste instantie alleen niet correct. Ik had een boeking gedaan met korting via IENS. Na het eten kon ik alleen niet betalen met een VVVbon. Dan zou de korting niet meer geldig kunnen. Deze rare regel staat echter nergens op de site.
Renske K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Restaurant met gezellige, informele sfeer. Vriendelijk personeel. Lekkere én eerlijke gebraden kippetjes en verrassende gerechtjes.
Priscilla L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij hebben Super lekker gegeten! Alles was perfect. Voorgerecht was super lekker de casadilla. Als hoofdgerecht de halve kip en als nagerecht de cheesecake Waar ik mijn vingers bij af heb gelikt
Eetclub smart E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk! Wat een verrassing, heel lang geleden geweest en ga nu zeker vaker langs. Het menu was zeer uitgebreid en verrukkelijk vooral de Soto Ajam vooraf. Lekkere witte huiswijn, leuk ingericht, super attente bediening. Kortom tot snel!
essie210 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat een leuk en relaxed restaurant. Hebben heerlijk gegeten en de service was ook hartstikke goed. Gaan hier zeker vaker naar toe
wuil .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Helemaal niks op aan te merken. Heerlijk gegeten. Prima bediening . Fijn te weten dat het vlees niet afkomstig is uit de vee-industrie. Wij zouden hier zeker nog eens gaan eten.
Geert N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Vriendelijk personeel, snelle bediening, heerlijk home made frietjes en appelmoes, vriendelijke prijs, informele sfeer, veel keus! We komen zeker terug!