Pluimage

Spekstraat 6 2011 HM Haarlem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Pluimage

Bij Restaurant Pluimage moet je zijn voor de lekkerste kippetjes van de houtskoolgrill. De Tante Door kippen hebben een prachtig leven gehad op de boerderij en dat proef je terug in het malse vlees!

Meer informatie over restaurant Pluimage

Maandag gesloten
Dinsdag, woensdag & donderdag 16.30 -21.30 uur
Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag 11:00 - 23:00

Iris D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten! We komen vaker en stelt nooit teleur
Danielle F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede service, prima eten!
Kasper R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten. Bediening was ook prima. De rekening was in eerste instantie alleen niet correct. Ik had een boeking gedaan met korting via IENS. Na het eten kon ik alleen niet betalen met een VVVbon. Dan zou de korting niet meer geldig kunnen. Deze rare regel staat echter nergens op de site.
Renske K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Restaurant met gezellige, informele sfeer. Vriendelijk personeel. Lekkere én eerlijke gebraden kippetjes en verrassende gerechtjes.
Priscilla L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij hebben Super lekker gegeten! Alles was perfect. Voorgerecht was super lekker de casadilla. Als hoofdgerecht de halve kip en als nagerecht de cheesecake Waar ik mijn vingers bij af heb gelikt
Eetclub smart E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk! Wat een verrassing, heel lang geleden geweest en ga nu zeker vaker langs. Het menu was zeer uitgebreid en verrukkelijk vooral de Soto Ajam vooraf. Lekkere witte huiswijn, leuk ingericht, super attente bediening. Kortom tot snel!
essie210 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat een leuk en relaxed restaurant. Hebben heerlijk gegeten en de service was ook hartstikke goed. Gaan hier zeker vaker naar toe
wuil .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Helemaal niks op aan te merken. Heerlijk gegeten. Prima bediening . Fijn te weten dat het vlees niet afkomstig is uit de vee-industrie. Wij zouden hier zeker nog eens gaan eten.
Geert N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Vriendelijk personeel, snelle bediening, heerlijk home made frietjes en appelmoes, vriendelijke prijs, informele sfeer, veel keus! We komen zeker terug!
Geert N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Vriendelijk personeel, snelle bediening, heerlijk home made frietjes en appelmoes, sappige kip, grote salade, vriendelijke prijs, informele sfeer, veel keus zowel voor grote als kleine eters. We komen zeker terug!
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Top restaurant, heerlijk gegeten en niks te klagen. Het dessert was echt subliem en een halve kip is meer dan genoeg. Dit restaurant kan ik iedereen aanraden. Lang wachten op je gerecht hoeft ook niet en de bediening is erg vriendelijk.
mast S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Lekker eten voor een goede prijs, geserveerd door aardige bediening en je hoeft niet te lang op je eten te wachten. Het enige jammere was dat we voor ons toetje een beschimmeld stuk cheesecake kregen waarvan de bediening vervolgens zei dat het "bosbessen" waren, vandaar dat de service toch een teleurstellend krijgt.
Beste Mast S.,
Hartelijk dank voor de genomen moeite om een recensie te schrijven. We hopen altijd op mooie cijfers, maar een negatieve recensie kan ook leerzaam zijn. Nu schrikken we echter. Niet omdat we u een 'beschimmeld' stuk cheesecake hebben geserveerd maar omdat we u een prima stuk cheesecake hebben geserveerd waarvan de bediening alle moeite heeft genomen om uit te leggen dat de randverkleuring die u aanzag voor bederf veroorzaakt was door het contact van het fruit(zuur) met de blikken bakvorm waarin de taart gemaakt was. Wij maken namelijk onze cheesecakes zelf, vers. En inmiddels in een met bakpapier bekleedde bakvorm, dat dan weer wel. ;-) De bediening heeft erg hun best gedaan e.e.a. toe te lichten en we vinden het dan ook erg onprettig dat u nu op internet beweert dat u bedorven waar geserveerd zou hebben gekregen. Verder heeft u op het randje na de cheesecake heerlijk gegeten vergezeld van een gratis kopje thee en nog een extra drankje van de rekening. Fijn dat de taart u gesmaakt heeft!
nathaliedesiree .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
met de AH actie gegeten. Super lekker voorgerecht! (quesadillas).
Hoofdgerecht (halve kip) was jammergenoeg echt droog.
Dessert erg lekker (chococakeje)
lisakroon .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Met vriendlief hier een hoofgerecht gegeten omdat we zin hadden in gegrilde kip. En dan hebben ze in dit restaurant. We bestelde een halve en een hele kip met een aantal side dishes. Helaas kwamen er 2 hale kippen en kreeg vriendlief later nog een halve kip erbij. Ook was de bediening de sausjes vergeten te serveren. Helaas vonden wij de kip allebei niet lekker. Geen knapperig huidje waar we zo op hadden gehoopt en de binnenkant was droog. Daarom uiteindelijk maar zelf naar de sausjes gevraagd. Ook vonden wij de prijs hoog, een gegrilde kip van €21 met appelmoes en patat van €4 per stuk, is een behoorlijke prijs voor een hoofdgerecht. Wij geven ons geld de volgende keer uit in een beter restaurant in Haarlem, die zijn er genoeg!
Clementine K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Gezellig en lekker gegeten. Heel vriendelijke bediening!!!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Tweede keer binnen een week dat we hier aten. De kip is meer dan prima, en dat is best belangrijk in een restaurant met een kip-thema. Gezellige en attente bediening. Kortom, goed adres voor een leuke avond.
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijke kip, voor een mooi bedrag. Verse frietjes, en vooral de fles water die je direct geserveerd krijgt is survice! De viskoekjes waren zeer smaakvol, en de wraps lekker. Minpuntje was de sla. Beetje grote bladeren waardoor het veel lijkt. Personeel erg vriendelijk. Wij komen zeker terug
chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Toeval breng je soms naar leuk plekken, aardig ontvangst en mooie entourage , de kip was percies goed gemaakt en mooie opgemaakt ,zeker voor herhaling vatbaar
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijke kip gegeten! Prettige bedoening en een toffe huiskamer ambiance. Een aanrader dus :)
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijke malse kip, lekkere wijn en bijzondere biertjes. Door de 30% actie erg goed betaalbaar. Voor herhaling vatbaar