Pluimage

Spekstraat 6 2011 HM Haarlem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Pluimage

Bij Restaurant Pluimage moet je zijn voor de lekkerste kippetjes van de houtskoolgrill. De Tante Door kippen hebben een prachtig leven gehad op de boerderij en dat proef je terug in het malse vlees!

Meer informatie over restaurant Pluimage

Maandag gesloten
Dinsdag, woensdag & donderdag 16.30 -21.30 uur
Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag 11:00 - 23:00

7,2
Geert N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Vriendelijk personeel, snelle bediening, heerlijk home made frietjes en appelmoes, vriendelijke prijs, informele sfeer, veel keus! We komen zeker terug!
Geert N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Vriendelijk personeel, snelle bediening, heerlijk home made frietjes en appelmoes, sappige kip, grote salade, vriendelijke prijs, informele sfeer, veel keus zowel voor grote als kleine eters. We komen zeker terug!
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Top restaurant, heerlijk gegeten en niks te klagen. Het dessert was echt subliem en een halve kip is meer dan genoeg. Dit restaurant kan ik iedereen aanraden. Lang wachten op je gerecht hoeft ook niet en de bediening is erg vriendelijk.
mast S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Lekker eten voor een goede prijs, geserveerd door aardige bediening en je hoeft niet te lang op je eten te wachten. Het enige jammere was dat we voor ons toetje een beschimmeld stuk cheesecake kregen waarvan de bediening vervolgens zei dat het "bosbessen" waren, vandaar dat de service toch een teleurstellend krijgt.
nathaliedesiree .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
met de AH actie gegeten. Super lekker voorgerecht! (quesadillas).
Hoofdgerecht (halve kip) was jammergenoeg echt droog.
Dessert erg lekker (chococakeje)
lisakroon .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Met vriendlief hier een hoofgerecht gegeten omdat we zin hadden in gegrilde kip. En dan hebben ze in dit restaurant. We bestelde een halve en een hele kip met een aantal side dishes. Helaas kwamen er 2 hale kippen en kreeg vriendlief later nog een halve kip erbij. Ook was de bediening de sausjes vergeten te serveren. Helaas vonden wij de kip allebei niet lekker. Geen knapperig huidje waar we zo op hadden gehoopt en de binnenkant was droog. Daarom uiteindelijk maar zelf naar de sausjes gevraagd. Ook vonden wij de prijs hoog, een gegrilde kip van €21 met appelmoes en patat van €4 per stuk, is een behoorlijke prijs voor een hoofdgerecht. Wij geven ons geld de volgende keer uit in een beter restaurant in Haarlem, die zijn er genoeg!
Clementine K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Gezellig en lekker gegeten. Heel vriendelijke bediening!!!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Tweede keer binnen een week dat we hier aten. De kip is meer dan prima, en dat is best belangrijk in een restaurant met een kip-thema. Gezellige en attente bediening. Kortom, goed adres voor een leuke avond.
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijke kip, voor een mooi bedrag. Verse frietjes, en vooral de fles water die je direct geserveerd krijgt is survice! De viskoekjes waren zeer smaakvol, en de wraps lekker. Minpuntje was de sla. Beetje grote bladeren waardoor het veel lijkt. Personeel erg vriendelijk. Wij komen zeker terug
chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Toeval breng je soms naar leuk plekken, aardig ontvangst en mooie entourage , de kip was percies goed gemaakt en mooie opgemaakt ,zeker voor herhaling vatbaar
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijke kip gegeten! Prettige bedoening en een toffe huiskamer ambiance. Een aanrader dus :)
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijke malse kip, lekkere wijn en bijzondere biertjes. Door de 30% actie erg goed betaalbaar. Voor herhaling vatbaar
Lucie E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Mooi restaurant, goeie service en vriendelijk mensen. Het eten was erg lekker.
Lineke K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijke malse kip. Vriendelijke bediening en de krijtverfmuur die volledig gevuld was met gave handlettering quotes maakte het helemaal af!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Gezellig. Lekker gegeten. Prima service.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Ondanks de prima smaak van ons hoofdgerecht was de totale belevenis een aanfluiting. Na lang wachten vroeg ik of ons voorgerecht er bijna aan kwam, waarna ze ineens ons hoofdgerecht brachten. Excuses of uitleg kon er niet vanaf, ook geen gratis drankje. Eigenlijk leek t niemand iets uit te maken en ik kon ook geen persoon ontdekken om deze ervaring mee te delen, allemaal oproepkrachten leken er te staan. Espresso in een te groot glas, chaotische bediening. Veel te winnen hier qua service.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Verwacht bij dit restaurant geen hoogwaardig eten of bediening, dat krijg je niet maar daar is het budget ook niet naar. Toen mijn vriendin en ik er waren eten (op een regenachtige dinsdag in december) was het vrij leeg rond 19:00. Daardoor was de sfeer een beetje kil. Na niet al te lang wachten werd ons een drankje aangeboden en de menukaart overhandigd met een uitgebreide uitleg van wat er die dag mogelijk was. Op het eten hoefde wij niet lang te wachten, wij hadden de streetfood platter besteld, prima plaat met hapjes die per dag variëren. De kipspiesjes waren wat aan de droge kant maar verder was de hele plaat prima! Vooral de quesedillas waren heerlijk! Als je opzoek bent naar iets simpels voor niet al te veel geld is dit zeker een aanrader. Ik kom hier zeker nog eens terug!
Melvin2016 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
De Caesar Salade was ok, maar enkele ingrediënten, die wel op de menukaart vermeld stonden, ontbraken op het bord of waren simpelweg vervangen. Zo leek de romaine sla verdacht veel op gewone sla of ijsbergsla. Toen ik aan de bediening bekend maakte dat we niets aan ansjovis(dressing) proefden, werd het simpel afgedaan met 'Dat kan'.
Jammer. De tent ziet er leuk uit, het concept is fraai en het potentieel groot, maar dit was echt de eerste en de laatste keer dat wij er ons geld uitgegeven hebben.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Op zaterdagavond op de gok binnengevallen met 5 man. Er werden wat tafels aan elkaar geschoven en toen konden we toch zitten in het volle restaurant. Eerst 2 streetfood platters besteld met heerlijke fingerfood hapjes en een verrassende wonton soep. Leuk gepresenteerd allemaal! Toen iedereen een halve kip, wat echt meer dan genoeg is, maar ook echt heel lekker. Je kan de side dishes apart bestellen en ook dat zijn flinke porties. lekkere handgemaakte? frietjes, groentefrietjes (yammie) en coleslaw. Superlieve hardwerkende bediening die echt oog voor ons hadden. Leuk nieuw restaurant weer voor Haarlem!
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Helaas, eens maar nooit weer. Aan de service ligt het absoluut niet, maar als kiprestaurant staat de kip vanzelfsprekend centraal maar die was echt niet te eten. Toen ik een hap in mijn mond deed was het droog en zodra je kauwt verandert de kip in een melige, droge en smerige substantie. Het was zelfs zo erg dat we het terug hebben gestuurd. Jammer!