Meer informatie over restaurant Pllek

- Ontbijt 09:30 - 1

7,1
Sahar43 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Bediening is rommelig, drankjes werden regelmatig vergeten. Sommigen waren vriendelijk, maar een aantal gewoon onbeschoft. De blonde dame die de seating regelde sprak ons als een klein kind toe. Eten gingvwel, vlak van smaak. Er staat erg harde muziek aan, te hard voor bij het eten (hard rock ;-)
Analisa S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gisteren met een vriendin hier gaan eten. Jaren geleden kwam ik hier. Ik heb het nog nooit zo druk gezien! Waarschijnlijk door de jaren heen een hippe tent geworden. De tafels staan erg dicht op elkaar, het is heel druk en daardoor rumoerig, waardoor je hard moet praten om elkaar te verstaan. Dit kwam overigens ook door de muziek die te luid stond. Voor mij was het iets te druk, maar dat is een kwestie van smaak. We hadden gereserveerd, maar we stonden niet op de lijst. Dit werd geen probleem, we kregen alsnog een tafel. De bediening was vriendelijk en netjes. Frisse dames en heren in de bediening. Het eten was gewoon prima. Ik vond het een pluspunt dat er standaard een karaf water op tafel staat en dat je een broodje van het huis krijgt. Een heel groot minpunt; aan het eind van de avond rook mijn kleding en mijn haar, net zoals die van mijn gezelschap, naar sigaretten rook. Ik heb niet gezien waar de rokers hun behoefte konden doen. Maar het is wel duidelijk dat het niet helemaal goed gaat. Heel jammer, want het was een prima avond, maar dit heeft het voor mij wel een negatief randje gegeven.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ik kwam hier enigszins sceptisch binnen: druk-hip, best wat kritische iens recensies. Afgesproken met zakelijke vrienden, super handig als je dan met de auto kunt parkeren, als je uit verschillende windstreken komt. Ik ben echter blij verrast. Ik vond het eten heerlijk. Heerlijke alioli bij het brood en als hoofdgerecht de vis met groenten. Helemaal niets mis mee, ik bedoel: lekker! Service prima, prijs-kwaliteit prima. Kortom: ik kom gerust terug!
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Zowel binnen als buiten lekker zitten. Het eten is lekker! We aten curry en groene asperges met gepocheerd ei. De bediening kan soms iets alerter, we moesten een aantal keer 2x ergens om vragen, maar verder prima plek dit!
Marye V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten is lekker maar het is absoluut geen fijne eetplek voor kleine kinderen. Wij bestelden 3 broodjes en een hamburger met friet. We wilden graag een extra portie frietjes voor onze 2 kleine kids van 15 en 18 maanden oud. Dit mocht echter niet. Friet was niet los te bestellen want men is geen "snackbar" aldus de manager. Het enige voor kids was een zuurdesum boterham met chocoladepasta en aardbeien. Mijn zoontje eet moeilijk brood en ook aardbeien lust hij niet. Als vegetarier was het voor mij ook niet mogelijk een vega burger met fietjes te bestellen zodat mijn zoontje de frietjes kon krijgen. Al met al vond ik het erg inflexibel dat er niet 1 extra frietje bij zon bestelling mocht worden geplaatsts. Wij zullen volgende keer naar een kindvriendelijkere eetgelegenheid gaan.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Hier op de zaterdagmiddag van de grote brand in het westelijk havengebied met z'n drieën doelbewust beland. Twee maal groene asperges met little gem, gepocheerd ei, bunkerkaas, anjovis, broodcroutons en een dressing met gedroogde tomaat, kappertjes en zwarte olijven (verrukkelijk, iets meer dan 3 dunne asperges mag best!) en een maal de MRY-burger met spek, rode ui, cheddar kaas, augurk, little gem en tomaat op een broodje met frieten en mayo (ook prima!). Qua smaak allemaal dik in orde, verwacht echter geen culinaire hoogstandjes. Bediening een beetje rommelig, mogelijk onder invloed van de grote drukte, maar alles kwam op z'n pootjes terecht. Fenomenaal uitzicht over het IJ, goede parkeervoorzieningen en de pont naar CS om de hoek. Ideale pllek voor een middagje uit!
Lydia L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Zeer teleurstellende brunch op 2e kerstdag. Ik kom hier nooit meer.
Te veel geld voor te weinig kwaliteit. Betreft gerechten, volgorde van bediening van de gerechten en bediening zelf.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Originele gerechten. geen haute cuisine maar gewoon lekker klaargemaakt. Goede vegetarische kaart. Leuke rauwe sfeer en fijn strand!
nijn-esra .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wat een aparte locatie, zo op de NDSM-werf! We waren erg laat, en ondanks dat ik dit telefonisch had doorgegeven was ons tafeltje weggegeven. Gelukkig hoefden we niet lang te wachten, ondanks dat we met z'n zessen waren, en kregen we een drankje van het huis om het goed te maken. De vriendelijkheid van het personeel werd erg gewaardeerd, hoewel de bediening wel behoorlijk chaotisch was. Prima menukaart voor een gemengd gezelschap van vegetariërs en carnivoren. Ook het eten zelf was erg goed en werd snel gebracht. De porties verschilden wat in grootte, maar het was geen probleem om wat extra frietjes te bestellen en uiteindelijk heeft iedereen heerlijk gegeten. De sfeer was hartstikke leuk en ondanks dat het inderdaad wat rumoerig was, hadden we daar geen problemen mee. Wij komen hier zeker terug!
A G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wat een geweldige sfeer! Heerlijk eten, prima sfeer. We waren met een groep van 7 maar hoefden niet extreem lang te wachten op onze gerechten. De locatie aan het water is uniek. De bediening is erg vriendelijk en informeel.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Hier op een zonnige maandagavond met z'n vijven gegeten. We hadden gereserveerd en dat was maar goed ook. Met de pont van CS naar de NDSM werf is al een belevenis op zich. Dan het hippe wijkje, waar Pllek zich bevindt: de creativiteit spat er van af. Het etablissement is simpel van opbouw, edoch heeft een gezellige uitstraling. Bediening komt wat chaotisch over, maar heeft het wel onder controle. De diverse gerechten die bij ons op tafel kwamen waren stuk voor stuk smaakvol: vooraf een linzensoepje, een salade groene asperges en de kalfsnek met makreel. Als hoofd drie maal de bavette en twee maal de harder. In het bijzonder de bavette blijft toch een heerlijk stukje vlees, jammer dat het zo onbekend en onderbelicht is... Erbij een flesje biologische Syra, prima! Als afsluiter koffie met iets lekkers. Inclusief enkele drankjes vooraf waren we voor minder dan 50 euro de man 'klaar'. We stapten met een voldaan gevoel weer op de boot...
kit30 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Kwaliteit prijs verhouding klopt niet, het eten is erg duur. Wij hebben enorm lang gewacht op het eten en een gesprek aanknopen was bijna onmogelijk doordat de muziek veel te hard aan stond.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Veel keuze voor vegatariers, echt goed. Ook bediening, kundig en snel, dat is (was?) hier (overdag) vaak anders, heerlijke wijn, goede sfeer, lekker muziek, echt goed. Creative keuken, goed uitgevoerd ook.
Jurien G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Positief verrast bij Pllek. Waar de service andere jaren nog weleens onder de maat was, werden we nu snel geholpen. Eten / Drinken stond in no time voor ons neus. Het uitzicht blijft fantastisch en ze hebben het de laatste jaren mooi uitgebouwd met de ligbanken, podia etc.. Het eten is gewoon prima, de nachos heb ik weleens beter gehad, maar je komt vooral voor een lekker koud biertje.
RiDi B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Leuke hippe plek. Eten smaakvol, origineel. Goede sfeer zowel voor jong en oud. Goede wijn. Wel wordt er al voordat je glas op is al gevraagd of je nog iets wilt drinken, zou iets minder opdringerig kunnen. Maar mochten we weer in Amsterdam zijn gaan we er zeker nog een keer heen.
MClayton .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Gegeten bij Pllek. Super relaxte sfeer om even te borrelen en vervolgens aan tafel te gaan. Zomer en winter. Reserveer wel vtv want het is al snel vol op gangbare tijden. Na wat biertjes met ze 2 een borrelhap nacho’s gedeeld. Die was echt slecht. Snoeihard afgebakken met wat groentjes erop. Zonde. Zie je wel vaker. Weinig kaas en andere dingen erop. Maar goed het hoofdgerecht (Bavette) was super goed. Net als de friet en groente. Goed gegrild, op temperatuur en friet knapperig. Ook goede mayo, want som krijg je een klodder fritessaus. Bediening is snel, vrolijk en en vriendelijk.
Lucien V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Op een mooie zomerse woensdagavond hier gegeten. Reserveren is helaas niet mogelijk op het terras. Maar gelukkig een heerlijk plekje buiten op de tribune kunnen vinden. Heerlijke plek met prachtig uitzicht op 't IJ om lekker te borrelen. Het eten was redelijk goed, maar vrij bescheiden porties. Service liet soms de wensen over ivm de drukte op deze zonnige dag, ondanks de drukte bleef de serveerster gezellig en vriendelijk. Dikke PLUS!
RHHR .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Prettige sfeer en prachtige locatie. Maar zelden zo slecht bediend. Niemand van de bediening heeft z'n best gedaan om ons een aangename avond te bezorgen, terwijl we niet het idee kregen dat ze onderbemand waren.
Sowieso is het bijzonder lastig de aandacht te trekken van de bediening (er wordt klaarblijkelijk niet in wijken gewerkt) en als je dan eindelijk iemand bij je tafel hebt (vaak door op te staan en iemand te gaan zoeken / vragen aan de bar) worden bestellingen niet afgewacht. De bediening is alweer van tafel verdwenen voor iedereen z'n bestelling heeft kunnen doorgeven.
Iedere bestelling of gang werden er dingen vergeten, en de bediening roept ongeduldig 'tonic?tonic?iemand tonic?', 'bier, wie had er bier?bier?' Terwijl we zeker geen groep zijn die geen aandacht heeft voor de bediening. De enige in de groep die allergieën had, die vooraf duidelijk kenbaar waren gemaakt per mail en 'genoteerd' bleken niet genoteerd.
Daar bovenop liep de bediening ook nog luidkeels op elkaar af te geven, wat erg onprofessioneel overkomt. Toen we na afloop nog een dessert wilden bestellen, vroeg de serveester geïrriteerd: 'willen jullie allemaal een dessert? Want dat kan niet'.
Kennelijk hoeft Pllek niets meer te verdienen, en voor gasten hebben ze al helemaal geen tijd. Ik zou hier hoogstens nog eens terug komen voor een biertje in de zon, maar nooit meer gaan eten.
Kalofagas .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Dit is de vierde keer dat ik hier at. Weinig mis met het eten. Weinig mis met de bediening, op het aanstellerige Amerikaanse ' Hi ik ben Kimmie en ik ben vanavond jullie bediening' na.

Wat wel ernstig mis is, is het geluidsniveau. Wij arriveerden op 'bejaardentijd' ( 18.00 uur) en toen stond de muziek al te hard voor zowel bediening als gasten om elkaar te kunnen verstaan. Zowel wij als andere tafels hebben gevraagd of er wat aan het volume gedaan kon worden. Eénmaal heeft iemand wat aan een knopje gewurmd, maar binnen 10 minuten werd het volume al weer hoger gedraaid. Was echt een martelgang en we zijn vóór het toetje, dat daar overigens altijd lekker is, weggevlucht. We komen er nooit meer en dat is jammer! Het is nu 24 uur later en we hebben nog fluitende oren. Het cijfer voor de service is dus bepaald door de onwil om iets aan het lawaai te doen, niet door falende bediening.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Geweldige lokatie aan het water, sfeervol restaurant. Bijzonder vriendelijke en attente bediening, niets op aan te merken. Op alle tafels een grote karaf water, heel fijn. Sardientjes als voorgerecht waren prima, evenals de dagschotel met roodbaarsfilet. Goede witte huiswijn (Verdejo) erbij. Na 22.00 werd de muziek harder gezet, wij zijn toen buiten bij het vuur gaan zitten om nog door te kunnen praten. Prachtig uitzicht.