Meer informatie over restaurant Plezant Lekker Eten

- Diner vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Plezant Lekker Eten

Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ik ben hier vorige week geweest met een vriendin. Aardige informele bediening en het eten was prima. Ik bestelde de portobello's, waarbij je los de bijgerechten moet bestellen. €15 voor alleen twee gevulde portobello's met een sausje vond ik helaas wel aan de dure kant. Ze smaakte verder prima, maar niet heel bijzonder. Mijn vriendin koos ervoor om zelf haar burger samen te stellen, en ik had spijt dat ik dit niet gedaan had. De vega burger is zelfgemaakt en de burger is erg groot! Ook een stuk goedkoper dan mijn portobello's. Als toetje deelde we de citroen taart. Deze was lekker, maar de merenique laag was een ingezakt. We hebben er toch lekker gezeten en ik vond het een fijne sfeer hebben.

Tip voor de vegetariërs: ga voor de burger. Ook plus punten voor de zoete aardappel friet!
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten en aardige bediening, over 3 weken zeker weer. Jammer dat we dit niet eerder ontdekt hebben. Heerlijke wijn.
Wel reserveren.
rob_w .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening en gewoon lekker eten.
Wel een beetje afwijkend dat je bijgerechten apart moet bestellen, maar goed. Op de tap verschillende bieren, waaronder ook een aantal speciaal bieren. Heerlijk!
De sfeer is heel amicaal en zeker plezant.
De borrel/tapas plank die we via het Loodshotel aangeboden kregen was een flinke hap Heel mooi.
Frédéric D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We logeerden in het Loodshotel en kregen ter ontvangst een boorelplankje voor twee aangeboden. Slimme commerciële zet! We werden hartelijk ontvangen door een zeer leuke, vriendelijke dame en namen een lekker plaatselijk biertje "rampzalig" en een glas rode tempranillo wijn.
's Avonds keerden we terug voor het diner en namen een steak van weiderund, wederom lekker, enkel een bemerking op de bijgerechtjes. Raar dat je niets bijkrijgt en alles moet bijbetalen, misschien 1 of 2 bijgerechtjes sowieso kosteloos bijgeven ( basisprijs mag dan gerust iets hoger) en indien je nog iets bijwenst tegen meerprijs laten bijbestellen.
Bediening top, wijn lekker, het Loodshotel heeft met het aangename restaurant een extra troef!
leny S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het was druk maar we vonden nog een plekje. Vriendelijke bediening. ik wilde een hamburger met friet maar zonder broodje. Dat heet skinny en daar betaal je 50 cent voor. Als je wel een broodje bij je hamburger neemt is dat gratis: raar.
De tafeltjes staan vervelend dicht op elkaar: je kunt er nauwelijks langs en hoort alle gesprekken.
Pjotr S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Extreem lang op het eten moeten wachten. Diverse gerechten niet goed doorbakken of veel te doorbakken. Door de drukte in het restaurant zal het niet gelegen hebben, er earen maar vier andere tafels bezet.
Pjotr S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Op woensdagavond om 18.15 uur met 11 personen bij Plezant gegeten, vooraf gereserveerd. Om 19.15 u werden de voorgerechtjes gereserveerd., best lang voor kaas en vleesplankjes. Vervolgens werden er na nog ruim een uur de hoofdgerechten geserveerd waarvan twee kipsateetjes niet goed waren, te zwart en half gaar. De zoete aardappelpaptatjes waren ook zwart. De witte wijn echt niet lekker, maar dat kan de smaak van de drie dames zijn geweest. Wel werd bij het teruggeven van de sateetjes een alternatief aangeboden maar toen was het 20.30 u. Bij het serveren van de koffie werden twee personen vergeten. Op de rekening werden de sateetjes niet in rekening gebracht en twee toetjes tegen gereduceerde prijs aangeboden. Al met al drie en half uur gezeten ongepland. Wat ons betreft geen aanrader, zullen daar op korte termijn niet nog eens eten.
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het eten is redelijk. Personeel is vriendelijk, maar zeer traag en niet alert. Wij hebben hier een aantal avonden gegeten, maar iedere avond een lange wachttijd.
Yolanda C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij plezant, niet gereserveerd en helemaal vol maar toch n plekje voor ons gecreëerd. We hebben een burger gegeten en die hebben we nog nooit zo lekker gehad, we komen hier zeker terug. ????????????
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Plezant is prettig leuk en lekker. Behalve dat we daar voor het eerst een erg lekker Vlielands biertje "Rampzalig" gedronken hebben - en ook daarvoor een tweede keer een bezoek brachten om er nu ook maar eens te eten - waren de dames in de bediening beide keren ook echt leuk. Niet afstandelijk dus en op een professionele manier zelfs dichtbij. Wij aten als voorgerecht gemengde vis, op een plankje met daarbij twee goede sauzen en mooi en smaakvol brood. Daarna alletwee spare ribs. Alles wat je daar nog bij wilde eten kon aangevinkt worden op de menukaart, die ook voor een flink deel gevuld is met een zelf samen te stellen broodje hamburger. Goede knapperige patatjes uit prima olie, gebakken uienringen, jalapeño plakjes en een bietensalade hadden we gekozen. Erg lekker allemaal. Ook de chardonnay en de merlot waren lekker. Kortom een bezoekje of wat waard voor zowel bedienende dames als voor het eten en drinken. En ga dan vooral lekker buiten aan de dorpsstraat zitten en niet binnen of in de tuin.
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Bert .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Hier is de entourage van een ongedwongen sfeer. Het bijzondete aan deze gelegenheid is dat je je masltijd, bv hamburger geheel zelf samensteld. Grote van de hamburger, garnituur en bij producten, kortom het samenstellen is al een feestje. In hoog seizoen is reserveren wel aan te raden maar het is goed eten voor een populaire prijs.
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Gezellige inrichting; vriendelijke bediening (dame stond wel alleen waardoor we af en toe vrij lang moesten wachten); goede kwaliteit vlees; maïskolven waren iets te lang gekookt of te lang warm gehouden waardoor de korrels aardig ingezakt (uitgedroogd) waren; portie spareribs was erg klein en er zat nog maar weinig textuur in het vlees wat ook doet vermoeden aan warmhouden voor langere tijd; helaas geen wijnkaart (keuze uit 2 huiswijnen wit/rood/rosé is geen wijnkaart) jammer, want wij hadden nou juist zin in een goed fles wijn op de eerste avond vakantie.
Gewoon een leuke plek voor een lekkere burger en een biertje voor redelijke prijzen.
Hook01 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wat een super plek, wij (4 personen) wilde graag nog even eten voor de boot van 18:50 uur. Gelukkig werden wij geholpen door de leukste en vriendelijkste jongedame van Vlieland die alles perfect regelde. Alleen dit is al een goede reden om snel weer terug naar Vlieland te gaan.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Heel gezellig eetcafe, fijne service bij een prima maaltijd. Tip: drankje bij de haard & het geweldige (vega) borrelplankje, groot feest!!!
Eterr .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Om hier te mogen eten moet je reserveren.
Anders is er geen plek voor je. Dus hebben wij gereserveerd. Na vriendelijk onze tafel gewezen te krijgen en een drankje zou ons het menu gebracht worden. Na ca 15 min ben ik het menu zelf maar gaan halen. Na de bestelling hebben we een uur op onze hamburgers moeten wachten.... ?? voor 4 Hamburgers......???
Bediening is amaturistisch en zeer traag. Ik geloof dat er maar 1 persoon van wanten wist. Eindelijk eten, Burgers waren lekker, prima.
Ik ga hier niet nog een keertje eten. Ben service gewend niet alleen maar een glimlach.
Jess26 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Na afloop van de Vuurtorenloop dachten wij met z'n 4en gezellig een hapje te gaan eten bij Plezant na het lezen van goede recensies over de burgers. We hadden gereserveerd voor half 8 en kregen een uur later pas ons voorgerecht (stokbrood met kruidenboter en tapenade) en zagen om ons heen eten geserveerd worden bij gasten die later binnen waren gekomen. Na navraag gedaan te hebben werd ons verteld dat het een drukke avond was en dat de kok bezig was om onze burgers te bereiden. Na uiteindelijk nog een uur wachten kregen we dan ook eindelijk ons hoofdgerecht.. Na het hoofdgerecht werd ons gevraagd of we nog koffie wilden, met andere woorden een nagerecht was niet meer mogelijk I.v.m. het sluiten van de keuken. Dit terwijl wij vanaf half 8 al aan tafel zaten. Het eten was verder wel redelijk oké, maar voor ons geen terugkeer naar dit restaurant!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Heerlijk om op Vlie te zijn. Dan smaak alles lekkerder. Bij Plezant heerlijk gegeten. NoNonsens en plezierige bediening. Gewoon prima.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Vandaag geluncht bij Plezant. Werden naar binnen gelokt door aankondiging dat zij Hamburgers bereiden op houtskool BBQ. Bleek echter de BBQ net schoongemaakt te worden, hetgeen wel netjes werd gemeld. Ik koos voor de L-uitvoering en mijn tafelgenote voor de M.
Leuke is dat je toppings en sauzen zelf kunt kiezen als extra, zodat je hamburger precies naar eigen smaak kunt samenstellen. Ondanks feit dat BBQ niet werd gebruikt bij bereiding was de smaak PRIMA, evenals die van de friet en salade die we er bij hadden besteld. Decor van zaak is aan allegaartje, maar het eten dus prima!! Ook de witte wijn erbij was heerlijk.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Heerlijk gegeten in een super gezellig restaurant! Voor herhaling vatbaar een echte aanrader.vriendelijk en vrolijk personeel