Plezant Lekker Eten

Dorpsstraat 12 8899 AH Vlieland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Plezant Lekker Eten

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Erg voordelig
Yolanda C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij plezant, niet gereserveerd en helemaal vol maar toch n plekje voor ons gecreëerd. We hebben een burger gegeten en die hebben we nog nooit zo lekker gehad, we komen hier zeker terug. ????????????
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Plezant is prettig leuk en lekker. Behalve dat we daar voor het eerst een erg lekker Vlielands biertje "Rampzalig" gedronken hebben - en ook daarvoor een tweede keer een bezoek brachten om er nu ook maar eens te eten - waren de dames in de bediening beide keren ook echt leuk. Niet afstandelijk dus en op een professionele manier zelfs dichtbij. Wij aten als voorgerecht gemengde vis, op een plankje met daarbij twee goede sauzen en mooi en smaakvol brood. Daarna alletwee spare ribs. Alles wat je daar nog bij wilde eten kon aangevinkt worden op de menukaart, die ook voor een flink deel gevuld is met een zelf samen te stellen broodje hamburger. Goede knapperige patatjes uit prima olie, gebakken uienringen, jalapeño plakjes en een bietensalade hadden we gekozen. Erg lekker allemaal. Ook de chardonnay en de merlot waren lekker. Kortom een bezoekje of wat waard voor zowel bedienende dames als voor het eten en drinken. En ga dan vooral lekker buiten aan de dorpsstraat zitten en niet binnen of in de tuin.
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Bert .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Hier is de entourage van een ongedwongen sfeer. Het bijzondete aan deze gelegenheid is dat je je masltijd, bv hamburger geheel zelf samensteld. Grote van de hamburger, garnituur en bij producten, kortom het samenstellen is al een feestje. In hoog seizoen is reserveren wel aan te raden maar het is goed eten voor een populaire prijs.
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Gezellige inrichting; vriendelijke bediening (dame stond wel alleen waardoor we af en toe vrij lang moesten wachten); goede kwaliteit vlees; maïskolven waren iets te lang gekookt of te lang warm gehouden waardoor de korrels aardig ingezakt (uitgedroogd) waren; portie spareribs was erg klein en er zat nog maar weinig textuur in het vlees wat ook doet vermoeden aan warmhouden voor langere tijd; helaas geen wijnkaart (keuze uit 2 huiswijnen wit/rood/rosé is geen wijnkaart) jammer, want wij hadden nou juist zin in een goed fles wijn op de eerste avond vakantie.
Gewoon een leuke plek voor een lekkere burger en een biertje voor redelijke prijzen.
Hook01 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wat een super plek, wij (4 personen) wilde graag nog even eten voor de boot van 18:50 uur. Gelukkig werden wij geholpen door de leukste en vriendelijkste jongedame van Vlieland die alles perfect regelde. Alleen dit is al een goede reden om snel weer terug naar Vlieland te gaan.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Heel gezellig eetcafe, fijne service bij een prima maaltijd. Tip: drankje bij de haard & het geweldige (vega) borrelplankje, groot feest!!!
Eterr .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Om hier te mogen eten moet je reserveren.
Anders is er geen plek voor je. Dus hebben wij gereserveerd. Na vriendelijk onze tafel gewezen te krijgen en een drankje zou ons het menu gebracht worden. Na ca 15 min ben ik het menu zelf maar gaan halen. Na de bestelling hebben we een uur op onze hamburgers moeten wachten.... ?? voor 4 Hamburgers......???
Bediening is amaturistisch en zeer traag. Ik geloof dat er maar 1 persoon van wanten wist. Eindelijk eten, Burgers waren lekker, prima.
Ik ga hier niet nog een keertje eten. Ben service gewend niet alleen maar een glimlach.
Jess26 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Na afloop van de Vuurtorenloop dachten wij met z'n 4en gezellig een hapje te gaan eten bij Plezant na het lezen van goede recensies over de burgers. We hadden gereserveerd voor half 8 en kregen een uur later pas ons voorgerecht (stokbrood met kruidenboter en tapenade) en zagen om ons heen eten geserveerd worden bij gasten die later binnen waren gekomen. Na navraag gedaan te hebben werd ons verteld dat het een drukke avond was en dat de kok bezig was om onze burgers te bereiden. Na uiteindelijk nog een uur wachten kregen we dan ook eindelijk ons hoofdgerecht.. Na het hoofdgerecht werd ons gevraagd of we nog koffie wilden, met andere woorden een nagerecht was niet meer mogelijk I.v.m. het sluiten van de keuken. Dit terwijl wij vanaf half 8 al aan tafel zaten. Het eten was verder wel redelijk oké, maar voor ons geen terugkeer naar dit restaurant!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Heerlijk om op Vlie te zijn. Dan smaak alles lekkerder. Bij Plezant heerlijk gegeten. NoNonsens en plezierige bediening. Gewoon prima.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Vandaag geluncht bij Plezant. Werden naar binnen gelokt door aankondiging dat zij Hamburgers bereiden op houtskool BBQ. Bleek echter de BBQ net schoongemaakt te worden, hetgeen wel netjes werd gemeld. Ik koos voor de L-uitvoering en mijn tafelgenote voor de M.
Leuke is dat je toppings en sauzen zelf kunt kiezen als extra, zodat je hamburger precies naar eigen smaak kunt samenstellen. Ondanks feit dat BBQ niet werd gebruikt bij bereiding was de smaak PRIMA, evenals die van de friet en salade die we er bij hadden besteld. Decor van zaak is aan allegaartje, maar het eten dus prima!! Ook de witte wijn erbij was heerlijk.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Heerlijk gegeten in een super gezellig restaurant! Voor herhaling vatbaar een echte aanrader.vriendelijk en vrolijk personeel
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Ik heb hier gegeten met mijn zoon op de aankomstdag. Tussen 17 en 18 uur kregen we 50% korting op drinken bij hoofdgerecht dus een lekkere La Chouffe bij het hamburgermenu genomen. Prima formule waarbij je kiest tussen diverse broodjes (Italiaans, waldkorn, 'klassiek') , hoeveelheid rundvlees (175 of 350 gr) of vegetarisch (geietenkaas, honing, walnoten), enkele standaard toppings (sla, tomaat, augurk, ui) en betaalde eigen keuze toevoegingen (o.a. oude kaas, bacon, pesto of guacomole sausetc.) Geserveerd met grote, lekkere frieten op een houten plank. Als dessert gegrilde ananas met mango ijs dat een verrassing was. Geen pretenties maar een eerlijke plate maaltijd in een gezellig eetcafé waarbij de bediening attent was. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gemoedelijk en knus eetcafe met een goede kwaliteit eten. Naast hamburgers serveren ze ook andere lekkere dingen op de kaart. Wij dachten in eerste instantie doordat ze reclame maken voor hamburgers dat er alleen 'vettige' dingen gegeten konden worden maar het tegendeel was waar. Heerlijk en goed gegeten. Visplateau als hoofdgerecht is een aanrader. Veel spelletjes aanwezig voor kinderen.
Ruud .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Lekker gegeten. Het nieuwe hamburgerkeuze menu, prima klaargemaakt. Lekkere frisse bietjessalada en vooraf een heerlijke royale borrelplank. Erg vriendelijke en enthousiaste bediening.
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Ik had een heerlijke burger die ik zelf naar believen kon samenstellen. Mijn partner had een perfecte biefstuk. Ook de preisalade is het vermelden meer dan waard. Als toetje (en dat konden we met moeite op...) heerlijke citroentaart.
De bediening was relaxed en attent, we hebben desgevraagd het recept voor de preisalade gekregen!
We zijn ook in het verleden hier wel eens geweest, maar vonden de kwaliteit er met sprogen op vooruit gegaan.
Een aanrader!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Gegeten op de eerste avond dat men de nieuwe kaart ging gebruiken met het hamburger keuze menu. Dit werd netjes uitgelegd toen wij aan tafel zaten en onze drankjes al hadden. Lekkere wijn en goed stevig bier. De hamburgers en frieten waren heerlijk. Een beste hap. Genoten van het eten. De bediening zag ons niet altijd zitten, maar dat mocht de pret niet drukken.
Garderen .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Ervaring zeer slecht. T bone-steak a 25,50 niet te eten, niet te snijden, niet te kauwen. Terug laten gaan naar keuken en werd direct in twijfel getrokken! . Vervangende saté zou binnen 10 minuten opgediend worden.....na 25 minuten nog niets!!. Onze maat was vol en wilden afrekenen ook de saté die we niet gekregen hebben. Bij afrekenen een grote minachting en nadat mijn vrouw vroeg naar een excuus werden we uitgelachen!!! Plezant?????? Nou nee hoor!! Nooit meer eten bij Plezant!
Jan-Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
helaas een teleurstellende avond gehad. Alleen een hoofdgerecht besteld. Vijf kindergerechten (spareribs en pizza) en drie hoofdgerechten. Meer dan een uur moeten wachten op het eten. Chaotisch afhandeling, tafel naast ons later binnen, later bestellen eerder eten. Dan het eten, het was het wachten niet waard. Het vlees van de bbq was doorbakken ipv licht roze. De entrecote was 250 gr beloofd maar was nog geen 100 gr. Onze ober deed zijn best en verontschuldigde zich keer op keer maar mgt negeerde ons. Plezant is geen aanrader.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Voorgerecht was redelijk, carpaccio, n beetje vlak qua smaak.
Hoofd gerecht 2x procureurlapje, was niet mooi gegaard en was bovendien koud.
Kings Oister, totaal geen smaak,
Saté, smaak door de saus te accepteren, echter ook hier aan de koude kant.
Bij opmerking aan de bediening, wordt het besproken met de kok, die meldt: procureur hoort zo te zijn en daarmee klaar. Kok komt zelf niet aan tafel, de bediening moet het maar melden...vreemde gang van zaken, zeker als je de kok in de ogen kan kijken vanaf je tafel, (open keuken)
Kregen uiteindelijk n paar euro korting...had liever dat de kok de moeite had genomen om aan tafel te komen..
Toetje was goed en smaakvol.
Mijn advies, kok eruit en ga een ijssalon beginnen....