Pleisterplaats Moordrecht

7,1
Duur
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het ligt hier erg makkelijk, vlak langs de snelweg. Leuke ambiance, vriendelijke bediening. Maar daar is het dan ook wel mee gezegd. De beste plaatsen langs het raam worden vrijgehouden, omdat het niet zo vol gaat worden. En de gerechten zijn enorm zout! Muntthee? hebben ze niet...
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Vandaag hier geluncht. Prima uitsmijters, niks mis mee, ook niks bijzonders aan. Gewoon goed.
Uiterst gedateerde inrichting, maar dat is op zich best: heeft ook wel zijn charme, en alles is gewoon goed schoon.
Maar waarom dan 's ochtends als er nog niet zoveel gasten zijn, de rand langs het raam afsluiten? Waarom niet gewoon de serre dicht doen, zodat de gasten nog gewoon aan het raam kunnen zitten? En als je je nu wil onderscheiden van een fastfoodketen ernaast, waarom dan niet net iets extra's hebben, zoals bijvoorbeeld verse muntthee? Hebben ze niet.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Dit is een restaurant waar met kwaliteit, kennis en vakmanschap gewerkt wordt en dat proef je. Een goed restaurant, waar je voor een zacht prijsje uitstekend kan eten.We komen hier graag weer eens terug.
Esmée V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Goede plek voor lunch als je onderweg bent, het decor is wat gedateerd maar ook wel onderdeel van de charme. Eten is prima, service zeer vriendelijk.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
prima plek voor een lunch. de inrichting is al jaren niet vernieuwd en mag wel wat verfrist worden, de bediening daarentegen is vriendelijk en correct. het lunchgerecht "12-uurtje" voldoet prima aan de verwachtingen.
Jeanette Z.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Een heerlijk wegrestaurant, waar je voor een goede prijs heerlijke gerechten kunt eten. Van sate, spareribs tot tournedos en verschillende vissoorten. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Voor ons zeker een blijvertje.
Bieltjes .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
We hebben hier zaterdagavond heerlijk gegeten: vooraf salade met geitenkaas en honing, hoofdgerecht verrassing van de chef (scholfilet) met heerlijk gebakken aardappeltjes, verse groente en sla. En als dessert een heerlijke dame blanche en als afsluiting een heerlijk kopje koffie.
Alles prima verzorgd door een enthousiaste en vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Op woensdagavond met mijn partner onbeperkt sliptong gegeten € 13,95,-. Een aanrader, ze waren perfect. De verse salade bij het hoofgerecht was heerlijk. Ook de gekozen droge witte huiswijn dronk lekker weg. Bediening was uitstekend. Zeer attent. Een goed restaurant, waar je voor een zacht prijsje uitstekend kan eten. Helemaal super dus!