Plein7

Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
We zijn vaste klant bij Plein 7. Goede bediening en de kwaliteit is altijd dik in orde. We waren nooit zo'n sushi eters maar door Plein 7 zijn we om. In Raalte een van de betere restaurants.
Jkdvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
's Avonds in dit restaurant voor hun Japanse specialiteitenkaart voor sushi, tepanyaki, sashimi en dergelijke kleine gerechten. Zeer uitgebreide keus, van zo'n 60 gerechten, voortreffelijk en vers bereid elk met de eigen smaak en ingrediënten. Uitstekende bediening: vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Plein7 hanteert een "all you can eat" formule van 5 rondes van elk max 5 gerechten per persoon. De wachttijd tussen de rondes is prima getimed, essentieel bij dit soort formule en gerechten. Restaurant op 1e etage, ruime opzet, modern en sfeervol ingericht. Een aanrader en ze verdienen dan ook meer klandizie!
Anniek A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Ik ben al bij meerdere sushi restaurant geweest en was benieuwd naar de sushi van Plein7. Helaas voor mij niet voor herhaling vatbaar. Het decor is prima en zeker uitnodigend. Personeel was vriendelijk maar had wel meer tijd aan ons tafeltje mogen besteden. Er waren maar 2 tafeltjes bezet, maar toch duurde het vrij lang voordat bestellingen werden afgenomen (all you can eat). Het eten was niet geweldig. Voor ons gevoel niet super vers maar ook de presentatie was niet top, niet in proporties.
Perenoel .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Een heerlijk restaurant; afwisseling en grote keuze in het menu. We hebben veel geproefd en overal van genoten. Een aanrader.
Kabvieter .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Grote kaart met veel (sushi) keus. De (huis) wijn rood - wit is prima bij de vele gerechten. Je kunt makkelijk een hele avond van diverse gerechtjes smullen. En vergeet niet een nagerecht te nemen! De zitgelegenheid (stoel/bank) is voortreffelijk en geschikt om daarop een avond te zitten.
Kortom, een sushi restaurant om vaker met een paar vrienden of kennissen ter bezoeken.
Johan_Kon .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Vandaag op terras gezeten voor koffie met spekkoek. Duurde erg lang voordat bestelling werd opgenomen. Koffie was lekker, spekkoek lekker maar klein. Bediening had nagels met afgebroken nagellak, niet echt een fris gezicht. Bediening moest ook nodig communiceren met langskomende vriendin, en wij maar wachten. De Horeca regels werden met voeten getreden. Op de schoteltjes zat koffiedrab, kennelijk niet echt een schone machine. Het suikerzakje was open, kennelijk al bij andere gast gelegen? Het 2e bakje koffie was gratis maar werd door foutje wel in rekening gebracht, overigens niet hoeven te betalen. Geen aanrader!
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Vorige week gaan lunchen bij Plein 7. Leuk terras, aan een gezellig plein in het centrum. Binnen is de inrichting in schreeuwerige kleuren. Niet geschikt voor een restaurant (dat ook sushi serveert); maakt geen trendy maar eerder een goedkope indruk.
Ondanks de hitte en het overvolle terras, blijft de bediening vriendelijk, snel en zorgvuldig, zonder dat men een gehaaste indruk maakt. Nog nooit zoveel gegeten voor zo weinig geld (grote portie). Broodje kwalitatief oké, maar niets bijzonders/onderscheidends. Gezien de scherpe prijs toch een 7.