Plein2

6,9

Jouw recensie over het restaurant Plein2

Joep V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Omdat het eten hier van goede kwaliteit is, komen we regelmatig terug. Dit ondanks het feit dat de gastvrijheid op een zeer laag niveau ligt. Bij binnenkomst wordt je van top tot teen bekeken. Na het afrekenen krijg je je jas en mag je verder zelf het restaurant verlaten, zonder dat je gegroet wordt. De bediening aan tafel is onervaren, wel vriendelijk.
Kiki Z.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden het 6-gangen verrassingsmenu en dat was uitstekend. De bediening erg vriendelijk en oplettend. Echt een aanrader!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Met 8 personen goed gegeten. De kaart is niet erg verrassend.
De meesten van ons gingen voor een vier gangen menu voor de zeer schappelijke prijs van 21 €.
Je krijgt daar een koud voorgerecht (bv carpaccio van rundvlees of zwaardvis - een aanrader -)
Een klein soepje
Een hoofdgerecht met wel een erg klein stukje vlees van uitstekende kwaliteit.
En een nagerechtje kaasplankje of iets met nutella?!
Extra frites moest extra betaald worden. Net zoals brood en waterservice.
De huiswijn is redelijk.
Bediening vlot, maar niet iedereen was ingewerkt
Akoestiek is erg goed, we konden uitstekend bijpraten.
Locatie is prettig bij station en parkeren is ook geen probleem.
LiekevdV .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Dit is ons favoriete restaurant van Boxtel. Het eten is altijd heerlijk en de bediening is top. Wij gaan altijd voor het verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Heerlijk! Ze houden goed rekening met allergieën.
De stoelen zitten erg prettig, niet onbelangrijk.
Soms kiezen we om een keer ergens anders te gaan eten maar dan hebben we toch altijd spijt dat we niet naar Plein2 zijn gegaan....
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Je kunt op veel plaatsen lunchen of een broodje eten. Maar hier eet je een broodje ++ Prima belegd, met aandacht voor het garnituur en het oog wilt per slot van rekening ook wat. Prettige bediening en het is weer goed toeven bij Plein 2.
HvanDeursen .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Mijn vrouw en ik zijn op koningsdag hier gaan en hebben gekozen voor het voorjaarsmenu voor 20 euro omdat ze 20 jaar bestaan nou je kon merken dat we geen vrienden waren want het eten wat we kregen was niet je van het voorgerecht en soep ging nog maar het hoofdgerecht was belabberd een stukje vlees van nog geen 60 gram een klein stukje bloemkool en broccoli en een stukje witlof
en een bakje friet in een paar happen was het op dus nooit meer naar dit restaurant want ze houden alleen van mensen die meerdere keren komen eten dus zeker geen sterretje waard
11121967 D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk gegeten en erg prettige bediening! Wij hadden het 6-gangen verrassings menu met bijpassend wijnarrangement, een echte aanrader!
Emmeke R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Wij hebben genoten van een heerlijk kennismakingsmenu. Een entree met zwaardvis en verrukkelijk gemarineerde venkel en limoen mayonaise. Daar werden we al vrolijk van. In een aangename ambiance werd vervolgens een lekkere rundersteak geserveerd met portsaus en mooi garnituur. Als afsluiting had mijn disgenoot een crème brulée en ikzelf een mooi kaasdessert met overheerlijk kletsenbrood. Wij hebben uitstekend gegeten en komen zeker een keer terug.