Plein Vijf (Plein 5)

Markt 5 5751 BE Deurne Nederland Kaart

Over restaurant Plein Vijf (Plein 5)

Keigezellig

In de brasserie van Plein Vijf proost je samen met vrienden en familie op mooie gebeurtenissen. Het is een gezellig restaurant dat naast het diner ook ontbijt, brunch en high-teas aanbiedt. Een locatie waar de Brabantse gezelligheid hoogtij viert!

Meer informatie over restaurant Plein Vijf (Plein 5)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 11:00
- High Tea 11:00 - 18:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gisteravond (15-04-'16) Hebben we hier mogen genieten van de geweldige menukaart. Het personeel was super, Het eten was een schilderij op het bord, en een genot voor de mond ;)
Er werd heel goed rekening gehouden met mijn glutenintolerantie, en er was zelfs aan gedacht om glutenvrij brood te serveren! Echt zeer gewaardeerd.
Wij hadden het lente 3 gangen menu, de vis gerechten, Andere gasten ook andere gerechten van de kaart. Iedereen (Waren met een groep van 14) heeft het zeer naar hun zin gehad en genoten van het eten. De ambiance was gezellig en warm, zeer uitnodigend. Het terras buiten zeer ruim, maar ook uitnodigend.
De wijnkaart hebben wij niet bekeken, omdat wij geen van allen wijndrinkers zijn.
Maar al met al raden wij deze brasserie echt aan als je eens in Deurne bent, gezellig en lekker wilt eten en drinken.
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
De lunch gebruikt, gekozen voor de zalm-wrap, helemaal niet mis mee, gewoon lekker, ze hanteren hier best wel stevige prijzen, aangename entourage en attente bediening.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Goed restaurant, lekker gegeten en de sfeer is erg goed en ongedwongen. Vriendelijke bediening en de serveertijden tussen gerechten was uitstekend. Complimenten!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Visgerecht was vrij droog. Dressing bij voorgerecht serranoham was te zuur.
Bediening was goed.
Al bij al toch fijne avond gehad
Henricavandeweijer .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
We komen hier terecht door de Avondje-Uit-actie van Jumbo. Zo net tegen de kerst is er plek genoeg in de brasserie. Het is jammer dat de spare-ribs veel te pittig gemarineerd zijn. De kabeljauwfilet smaakt juist weer erg vlak. Ook mankeert er iets aan de warme chocoladesaus die klonterig wordt op het ijs. Een van mijn tafelgenoten heeft voor het herfst-/wintermenu gekozen en hij is juist zeer te spreken over alle gangen. De dame in de bediening is zeer attent.
Twan63 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Prima ! Heerlijk gegeten, alles lekker bereidt, mooi geserveerd en smaakte voortreffelijk.
Bovendien was er voor vegetariërs ook een ruime keus. Echt een pré.
Olga T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Het was een doordeweekse dag, dus was het er heel rustig en een beetje kiel. Zo voorafgaand aan de feestdagen verwachtte ik een warmere en gezelligere sfeer. De bediening was prima, het eten viel ook mee, niet supergoed maar ook niet slecht. Boorden waren wel met zorg opgemaakt, het zag er mooi uit allemaal. Wie weet komen we er terug.
Tomswinkels .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Goede service, bediening komt wanneer nodig, dit merken zij zelf op. De gerechten van dit 3-gangen keuze-seizoensmenu was prima met een leuke opmaak. goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom een goede ervaring!
Compi .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
van AH spaaractie bij Plein 5 gegeten (al 3x)
't was wèèr heerlijk....en voor herhaling vatbaar...
prima service..
TIP: de Seranoham met sinaasappeldressing is echt toppie...erg lekker..aanrader.
Smaakmakertjes .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Een zeer vriendelijke bediening door Thomas, die echt zijn best deed om ons als vegetariërs tevreden te stellen en goed te bedienen. De kok had ook speciaal een hoofdgerecht gemaakt. Dat was lekker. Geen hoogtepunt, maar heel redelijk.
We zaten boven in het pakhuis, wat op een kille herfstavond wat minder comfortabel is.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Interessante kaart met verrassende opties. Echt heerlijk gegeten. Vooral de Rode bietencarpaccio is een aanrader!
Bediening (Ruud) was zeer vriendelijk!
JohnyHill .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Goed druk voor een dinsdagavond, n.a.w. nog meer 'iens' eters....
Gezellige atmosfeer, zaten in 'de glazen kooi' en dat is rond deze tijd iets frisser dan in het restaurant zelf (ze hebben terrasverwarmers, maar deze stonden niet aan).
Menu bestond uit 3 gangen en 3 keuzes per gang. Beperkte keuze op zich, maar toch gevarieerd.
De bediening gaf goede uitleg en was correct en snel (ondanks de drukte).
De gerechten zagen er allen goed uit, er was duidelijk ook tijd besteed aan de opmaak.
Over smaak valt niet te twisten, maar alle gerechte smaakten goed.
Wij zullen hier beslist nog eens gaan eten.
Annie1952 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Uitstekend herfst menu zeer smakelijk eten.
Bediening vriendelijk en ze kwamen tussentijds vragen of alles naar wens was.
Kortom een uitstekend restaurant, zal er zeker vaker gaan eten.
MichielRem .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Zondag heerlijk gegeten via de AH spaaractie. Onverwacht met een persoon meer dan de reservering, was geen probleem (keuze om even te wachten op grotere tafel of oude tafel direct, wachten was het waard!). Bediening vriendelijk met een grapje tussendoor en het eten erg lekker. Prima in orde dus, zeker voor de prijs (nog los van de actie)
MandyK .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
We werden heel netjes en leuk ontvangen en ook het voorgerecht was perfect, maar dan.... Bijna een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht en was maar saai. Het leek ook net alsof de mensen die met een kortingsticket ineens niet meer belangrijk waren, ook erg lang moeten wachten en uiteindelijk zelf gevraagd om een extra keer drinken. Jammer! Wat zo goed begon eindigde in chagrijn van het te lang wachten
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Nou, dat was een tegenvaller. Twee weken vooraf gereserveerd voor de AH spaar actie. Wordt je in de middag gebeld dat er een Carnavalsfeest is in het restaurant en dat het restaurant verplaatst is naar het "Pakhuis" op de 1e etage. Of we daar een probleem mee hebben...

Komen we aan bij het restaurant, blijkt er helemaal geen sprake te zijn van een tafeltje in het "Pakhuis" want dat zit helemaal vol en kunnen ze ons alleen in de serre plaatsen. Direct naast het carnavalsgestamp en zwaar ongezellig. Misschien goed voor een lekker broodje tijdens de lunch als het centrum leeft maar zeker niet geschikt voor een gezellig diner met vrienden.

Veel verder dan een "u kunt een andere keer terug komen" reikte de creativiteit van het personeel niet om de impasse op te lossen. Onze conclusie: Waar reserveer je nog voor? Een heel slechte actie van Plein 5 want deze eerste indruk heeft er toe geleid dat we nooit meer terug komen.

Overigens prima gegeten die avond bij de overbuurman...
MarenteB .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Wij zijn gaan eten met een spaarkaart van de Iens-/AH-actie. Het gepresenteerde keuzemenu was niet erg bijzonder. Het eten was redelijk.
Ik begrijp niet dat een restaurant meedoet aan een dergelijke actie en vervolgens die klanten het gevoel geeft 'minder' te zijn dan 'gewone' klanten. We zouden veel meer hebben gespendeerd als we à la Carré hadden kunnen eten én dan hadden we misschien overwogen nog eens terug te gaan (wat de bedoeling is van het meedoen aan de actie, lijkt me). Dat is nu zeker niet het geval.
Ten slotte was de inrichting prima, maar de verlichting vervelend. Felle spots niet recht op de tafel gericht waren. Erg vervelend.
Al met al niet echt slecht, maar ook niet voor herhaling vatbaar.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Parelhoen was heerlijk en het chocoladedessert evenzo. De spinazie soep had wat meer pit mogen hebben. Altijd fijn toeven bij plein 5!
Roger270961 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Keuze uit 3 gangen menu, leuke gerechten, zeer mooi opgemaakt en smaak was zeer goed. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed, lekkere wijn voor goede prijs. Leuke spontane bediening in een leuke zaak. Zeker voor herhaling vatbaar.
Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Het toetje was heel erg lekker. Alle gerechten zag er goed uit en smaakt goed. De bediening was zeer goed en vooral vriendelijk.
De restaurant op zich was niet zo gezellig. Behoorlijk groot en weinig sfeer.
Maar als nog hebben wij ons goed vermaakt.