Plein 4

Stationsplein 4 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart
31-402442096

Over het restaurant Plein 4

In dit Schitterende monumentale pand, dat bij iedere Eindhovenaar nostalgische gevoelens opwekt, kun je 7 dagen per week terecht voor héél véél Brabantse gezelligheid. Van Hippe Bingo elke maandag en Happy Hour elke dag tussen 4 en 7, tot live muzikanten en dj’s in de weekenden. Onze internationale menukaart met een Amerikaans tintje biedt genoeg keuze voor iedereen van lunch en barfood tot diner en high tea’s of wine’s. Iedereen is welkom om te genieten van onze gezelligheid op ’t Plein….. Van bioscoopbezoeker tot scholier en van bejaarde tot hipster, zet je pleinvrees aan de kant en stap eens binnen!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Plein 4

50 meter gelegen van Eindhoven Centraal Station

7 dagen in de week
Lunch 12:00 - 16:00
Diner 17:00 - 22:00 (zondag 16:00 - 21:00)

Maandag 11:00 - 01:00
Din/Don 11:00 - 00:00
Vrij/Zat 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Plein 4

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Ik heb echt super lekker gegeten. Ik ben vegetariër en qua keus kom ik bij de meeste restaurants al gauw uit op een salade, maar hier stonden 4 opties op het menu, welke bijna allemaal lekker klonken
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Lekker gegeten. Vrij rustig in de middag. Vriendelijke mensen.
Jammer dat ze aangeven dat je 2 sneetjes moet eten voor een volledige lunch en ik er na 1 achter kwam dat ik eigenlijk wel genoeg had gehad..
Barbra B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Fijne sfeer, lekker eten, super vriendelijke bediening. Zeker een aanrader, wel stond s'avonds de muziek erg hard.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Afgelopen vrijdag hier gegeten met een grote groep, waarvan een behoorlijk deel niet tevreden was. Het eten was matig tot slecht (opgewarmde lasagne, droge red velvet cake), we moesten erg lang op ons eten wachten en de bediening was ook niet erg vriendelijk. Vooral de prijs/kwaliteit verhouding klopte in mijn ogen niet. Voor mij en menig van onze groep niet voor herhaling vatbaar.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Vriendelijk personeel. Fijn dat er veel ronde tafels zijn. Eten redelijk, niet bijzonder. Prettige sfeer, druk bezocht maar hier geen hinder van ondervonden.
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We waren met 6 maar 2 van ons komen nooit meer terug,Sorry meer kan ik er niet van maken...

M.V.G. Toos..
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Prima restaurant. De service is erg snel door middel van het omdraaien van een lampje. De steak van de week is een aanrader!
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten. Service was goed.
dw1979 W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eet regelmatig hier, daghap is altijd lekker en je bent niet veel kwijt. Bediening is aardig. Enige minpunt: het is heel frappant dat als je geen friet bij het eten wil, maar groenten, dit alleen kan tegen een meerprijs. Je krijgt dan de friet niet en een bakje groenten erbij en betaald dan 2,50. Dit terwijl een bakje friet en een bakje groenten op de kaart beiden 2,50 kost. Ik wil wat gezonder eten en sowieso hou ik niet van friet. Dat haal ik als ik dat lust wel in de snackbar. Ik zou als restauranteigenaar m’n gast dan wat groenten geven i.p.v. friet. Dat kost niks extra’s.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
gezellig gegeten snelle service leuk dat je niet hoeft te roepen naar een ober maar een lampje omdraait !
hermanenanneke .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gewoon goed! Het was voor ons nieuw maar het was beslist niet de laaste keer de ligging , midden in het centrum vlak bij trein en bus, is erg gunstig
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Uitstekend in alle opzichten! Zowel qua sfeer, inrichting bediening en last but not least de kwaliteit van alle gerechten
Robbert L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De dag zelf gereserveerd, deze was niet goed doorgekomen, maar toch gewoon een tafel kunnen krijgen. Eten en bediening waren verder dikke prima!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij hebben met de AH actie bij Plein 4 gegeten. Voordeel is dat je nog steeds uit een kleiner menu kunt kiezen. Alleen de black angus steak viel erg tegen (beetje taai). Maar de rest van de gerechten waren lekker.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Fijne ontvangst in een prettige ruimte. De ronde tafel en zitbank was comfortabel. Het menu waar we uit konden kiezen was prima. Door een lampje op tafel dat we konden omdraaien zodat het rood oplichte konden we zelf bepalen wanneer we toe waren aan de volgende gang. De carpaccio en de garnalen van het voorgerecht waren heerlijk, de biefstuk als hoofdgerecht was top en ook het nagerecht was smullen. Het was ons eerste bezoek aan Plein4 en we waren aangenaam en positief verrast.
Laura Leenders V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekker gegeten en fijn buiten gezeten. De banken zijn wel te hoog voor de tafels waardoor je wat ongemakkelijk zit. Bediening niet altijd heel alert maar het was gezellig en lekker.
Wilco T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een etentje bij Plein 4 is een echte aanrader. Leuke hippe tent waar ze goed eten serveren. Ik had de carpaccio als voorgerecht. Was niets op de carpaccio aan te merken, smaakte zoals een carpaccio hoort te zijn. Beetje salade, pijnboompitten, zongedroogde tomaten en voldoende truffelmayonaise. Leuk dat ze een broodje erbij deden, was een ehcte pluspunt. Als hoofgerecht had ik de biefstuk en deze was precies gegaard zoals ik had aangevraagd - is niet altijd het geval bij restaurants. Was een goed stuk vlees met een lekkere champignonsaus erbij (kon kiezen uit meerdere sauzen). Voor het dessert had ik gekozen voor de semi freddo en dit is een echte aanrader. Heerlijk ijs met een goede crunch.

Ze hadden ook een goed werkend bedieningsysteem. Er stond een lampje op tafel en zodra je die omdraaide lichtte die rood op. Zodra die rood was kwam bediening er ook snel aan. Het personeel was erg vriendelijk en heeft ons goed geholpen. Werd netjes gevraagd of hoofdgerecht direcht na voorgerecht geserveerd mocht worden en wanneer we het dessert hadden gewild. Lege glazen werden ook redelijk snel gevuld.

Als je wat later op de avond gaat eten moet je rekenen op wat hardere muziek. Naarmate de avond strekt gaat de muziek harder aangezien er s'avonds muziek gedraaid word en mensen er komen om gezellig een drankje te doen. Dit was voor ons geen probleem.
Roel C.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Met een groep van 9 personen gelunched. Prima service en en heerlijke burgers (die bijna door iedereen gegeten werd). Ook een collega die glutenvrij moet eten werd zeer goed geholpen met aangepaste suggesties.
Mila V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goed service. Ik vond alleen dat de muziek wat te hard stond. En zelf had ik de vis, maar daar ben ik de rest van de avond misselijk van geweest, dat was niet prettig, maar ik weet niet of dat dat samenhing.
Maar qua service en ambiance zeker een aanrader!