Plein 4

Stationsplein 4 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart
31-402442096

Over het restaurant Plein 4

Welkom op ’t Plein.

In ons nostalgische pand op de kruising van de Dommelstraat en het Stationsplein vliegen de herinneringen van vroeger je om de oren. Lebesque, het oude meubel atelier of de Danssalon waar iedereen tot in de late uurtjes los ging. Plein 4 voegt vele van deze elementen samen en is dagelijks toegankelijk voor iedereen! Jong of oud, eten of drinken, dansen of borrelen, alles kan op het Plein! Van Hippe Bingo op maandag tot dansen op Dance Classics op vrijdag en zaterdag avond, niks is te gek. Tot op ‘t Plein!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Plein 4

50 meter gelegen van Eindhoven Centraal Station

7 dagen in de week
Lunch 12:00 - 16:00
Diner 17:00 - 22:00 (zondag 16:00 - 21:00)

Maandag 11:00 - 01:00
Din/Don 11:00 - 00:00
Vrij/Zat 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Plein 4

hermanenanneke .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gewoon goed! Het was voor ons nieuw maar het was beslist niet de laaste keer de ligging , midden in het centrum vlak bij trein en bus, is erg gunstig
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Uitstekend in alle opzichten! Zowel qua sfeer, inrichting bediening en last but not least de kwaliteit van alle gerechten
Robbert L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De dag zelf gereserveerd, deze was niet goed doorgekomen, maar toch gewoon een tafel kunnen krijgen. Eten en bediening waren verder dikke prima!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij hebben met de AH actie bij Plein 4 gegeten. Voordeel is dat je nog steeds uit een kleiner menu kunt kiezen. Alleen de black angus steak viel erg tegen (beetje taai). Maar de rest van de gerechten waren lekker.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Fijne ontvangst in een prettige ruimte. De ronde tafel en zitbank was comfortabel. Het menu waar we uit konden kiezen was prima. Door een lampje op tafel dat we konden omdraaien zodat het rood oplichte konden we zelf bepalen wanneer we toe waren aan de volgende gang. De carpaccio en de garnalen van het voorgerecht waren heerlijk, de biefstuk als hoofdgerecht was top en ook het nagerecht was smullen. Het was ons eerste bezoek aan Plein4 en we waren aangenaam en positief verrast.
Laura Leenders V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekker gegeten en fijn buiten gezeten. De banken zijn wel te hoog voor de tafels waardoor je wat ongemakkelijk zit. Bediening niet altijd heel alert maar het was gezellig en lekker.
Wilco T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een etentje bij Plein 4 is een echte aanrader. Leuke hippe tent waar ze goed eten serveren. Ik had de carpaccio als voorgerecht. Was niets op de carpaccio aan te merken, smaakte zoals een carpaccio hoort te zijn. Beetje salade, pijnboompitten, zongedroogde tomaten en voldoende truffelmayonaise. Leuk dat ze een broodje erbij deden, was een ehcte pluspunt. Als hoofgerecht had ik de biefstuk en deze was precies gegaard zoals ik had aangevraagd - is niet altijd het geval bij restaurants. Was een goed stuk vlees met een lekkere champignonsaus erbij (kon kiezen uit meerdere sauzen). Voor het dessert had ik gekozen voor de semi freddo en dit is een echte aanrader. Heerlijk ijs met een goede crunch.

Ze hadden ook een goed werkend bedieningsysteem. Er stond een lampje op tafel en zodra je die omdraaide lichtte die rood op. Zodra die rood was kwam bediening er ook snel aan. Het personeel was erg vriendelijk en heeft ons goed geholpen. Werd netjes gevraagd of hoofdgerecht direcht na voorgerecht geserveerd mocht worden en wanneer we het dessert hadden gewild. Lege glazen werden ook redelijk snel gevuld.

Als je wat later op de avond gaat eten moet je rekenen op wat hardere muziek. Naarmate de avond strekt gaat de muziek harder aangezien er s'avonds muziek gedraaid word en mensen er komen om gezellig een drankje te doen. Dit was voor ons geen probleem.
Roel C.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Met een groep van 9 personen gelunched. Prima service en en heerlijke burgers (die bijna door iedereen gegeten werd). Ook een collega die glutenvrij moet eten werd zeer goed geholpen met aangepaste suggesties.
Mila V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goed service. Ik vond alleen dat de muziek wat te hard stond. En zelf had ik de vis, maar daar ben ik de rest van de avond misselijk van geweest, dat was niet prettig, maar ik weet niet of dat dat samenhing.
Maar qua service en ambiance zeker een aanrader!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij hadden de Highwine, 3 gerechtjes met 3 bijpassende wijnen. Erg gezellig en leuk om te doen. De wachttijd wordt aangepast naar wens en gaat dus ook in overleg.
helen.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben super lekker gegeten en we hadden het geluk dat het een heerlijke avond was om nog buiten te eten.
De bediening was super aardig en hadden tijd voor een praatje.
Al met al een rede om nog eens te gaan eten.
Renee O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
In het voorgerecht van een van ons 4 kwam een haar terecht en de 2 die zalm als hoofd hadden, kwamen ziek thuis. Jammer!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Lekker gegeten, was goed op smaak. Het uitserveren werd i.o.m. ons gedaan, we konden dus mooi ons eigen tempo aangeven. Enig puntje is dat het wellicht wat veel was bij elkaar. Wij zaten aan het einde echt bomvol maar nogmaals hebben wel heerlijk gegeten!
Corinne S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Via ah actie gegeten. Keuze uit de gerechten was prima.lekker buiten kunnen zitten. Service was goed. Jammer dat dit restaurant niet in Rotterdam zit anders hadden we nog keer gegaan.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Goed eten in een prettige ambiance voor een schappelijke prijs! het systeem waar je door middel van een potje met rood licht om te draaien wel of geen bediening gevraagd wordt, komt aangenaam over.
Antoon K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Er was op het moment dat wij er waren niet veel te doen aantal bezoekers misschien 20 het was dus rustig weinig lawaai en veel lege plaatsen. Maar hebben hierdoor geen goed beeld omtrent de aandachtspunten zoals hierboven is gevraagd.
Vanessa P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben er een hele middag aan een high tea momemt. Gewoon geweldig, onbeperkt thee drinken en te veel overheerlijke gebakjes. Enige jammere is dat onze maag het niet meer aan kon. Aan de service was niets aan te merken en de bediening was om op te eten. ;-)
Zeker een aanrader
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Verrassend goed, wij hebben een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Absolute aanrader! De bediening was erg enthousiast en de ambiance is ook voortreffelijk.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het enige jammer was dat als de deur open gaat dat je in de tocht zit. Verder enorm lekker gegeten. En de service super zeker met de aanpassing van het nagerecht ivm dat mijn zus geen chocolade lust.