Plein 4

Stationsplein 4 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart
31-402442096

Over restaurant Plein 4

Welkom op ’t Plein.

In ons nostalgische pand op de kruising van de Dommelstraat en het Stationsplein vliegen de herinneringen van vroeger je om de oren. Lebesque, het oude meubel atelier of de Danssalon waar iedereen tot in de late uurtjes los ging. Plein 4 voegt vele van deze elementen samen en is dagelijks toegankelijk voor iedereen! Jong of oud, eten of drinken, dansen of borrelen, alles kan op het Plein! Van Hippe Bingo op maandag tot dansen op Dance Classics op vrijdag en zaterdag avond, niks is te gek. Tot op ‘t Plein!

Glas champagne

Diner 17:00 - 22:00

Maandag 11:00 - 01:00
Din/Don 11:00 - 00:00
Vrij/Zat 11:00 - 02:00
Zondag 11:00 - 23:00 (keuken tot 21:00)

• Airconditioning , Bar , Dansvloer , Engels gesproken , Nachtclub , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Super! Ondanks de drukte op vrijdag onwijs snel en vriendelijk bediend door het personeel (wat handig, dat lampje!), lekker eten en van alle gemakken voorzien. Extra compliment naar serveerster Tess! Echte aanrader, wij komen zeker terug.
C K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gezelligheid/inrichting/Sfeer : Prima
Bediening : Prima
Het systeem van de eerder genoemde lampjes is gemakkelijk
Diversiteit van het eten : minder, typische Amerikaans, erg beperkt
Hoeveelheid van het eten; Slecht; Een Cesar salade voor een kleine 14 euro mag je toch wel wat van verwachten. Het bord was groot genoeg maar de inhoud was veel te weinig. De kip was ook taai. Geen dressing oid.
Daarintegen was de dagschotel voor 7 euro redelijk qua hoeveelheid maar je moet van de champignonsaus houden.

De beperkte kaart en de kleine porties weerhouden mij om vaker te gaan.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Plein 4. Het is een mooi, hip en gezellig ingericht restaurant. De bediening is erg vriendelijk en ze werken met een heel leuk systeem. Als je dringend de bediening nodig hebt, draai je je witte tafellampje om, zodat dit rood wordt. Dan staat de bediening binnen no time aan je tafel. Erg handig!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wij hebben met de Avondje-uit-actie van de Jumbo bij Plein 4 gegeten. Wij hebben een voor-, hoofd- en nagerechte uitgezocht van de kaart en alles smaakte heerlijk. We hebben op fijne stoelen buiten op het terras gezeten en de bediening was erg vriendelijk en assertief.
Pascalle.bergen .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
De inrichting van het restaurant is mooi, hip! Wij hadden een tafel in de ronde banken op de verhoging achter in de zaak. Doordat de banken te laag zijn, zit het niet lekker. Verder was het veel te warm; hoewel er airco hing was er op onze plek niets van te merken.
Het eten vonden we redelijk. De combinatie van voorgerecnten was prima. Leuk geserveerd en lekker.
Het hoofdgerecht daarentegen was matig. De black angus en ook de mixed grill was hier en daar verbrand. En ook de mexican burger viel niet heel goed in de smaak.
Door ons zal er niet snel een tweede keer gereserveerd worden bij Plein 4.
Patron68 T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De steak was perfect gebakken en zeer lekker. Ik vond de frietjes iets te hard gebakken maar dat is misschien persoonlijk smaakten verder wel ok. De bediening is super vriendelijk en behulpzaam. Dus een zeer fijne avond gehad.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Gezellig buiten op terras geluncht met een lekker bruin broodje carpaccio!
Bediening vriendelijk en attent. Locatie terras: prima alleen jammer van die ronkende vrachtwagen van een leverancier die dicht bij ons tafeltje stond.
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Met twee personen gegeten bij Plein 4, wij gingen voor de burgers en dat stelde niet teleur. De service loopt afentoe stroef, mede door de combinatie van (grote groepen) drinkers en eters door elkaar. De zaak binnen is sfeervol ingericht, wat 's avonds wordt omgebouwd tot een kroeg / club.
Zoals gezegd was de burger erg lekker, het toetje deed niet onder. Leuke zaak, vooral met een flink gezelschap door de mogelijkheden van lang tafelen.
Tina S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Hier hebben we gister met vier dames gegeten. De ambiance is erg goed, de bediening leek vlot en bracht ons al snel onze drankjes en de menukaart. Diverse gerechten werden gekozen (gerookte zalm op toast, sizzling shrimps bijv.) en het voorgerecht liet niet lang op zich wachten. We hadden een tafel op een verhoogd stuk in de zaal, dat had een goed beeld van de bezetting die avond (80%), maar ondanks dat het niet helemaal vol zat moesten we wel bijna een uur wachten op ons hoofdgerecht. Dit vond ik wel jammer. Ook werd de opgenomen bestelling voor drankjes vergeten. De ober heeft dit wel zelf ontdekt en hierop actie ondernomen. De hoofdgerechten bestonden uit diverse hamburgers en kipsate. Mijn Mexicaanse kip was ietwat aan de droge kant maar de combinatie met salsa, tortilla chipjes en een hamburgerbroodje was wel verrassend. Na het eten zijn we nog even blijven hangen, want na 21.30 uur gaan de tafels aan de kant en ontstaat er een dansvloer voor de dj booth, die gister ondersteund werd door een zangeres die met de band meezong. Leuk! Ik denk dat ik hier nog wel eens een keer ga eten.
LynnS .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Van de week hier gegeten met een groepje collega's. We deelden de etagiere met voorgerechten en we hadden hierbij voor 4 personen besteld waarvan we met 7 personen hebben gegeten. Dit was meer dan genoeg. Wel erg lekker!
Zelf had ik de lamsspies als hoofd, die was prima. Over de hamburgers waren de meningen verdeeld.
Dessert was enorm groot en heb ik helaas niet op kunnen krijgen.
Decor in het restaurant is leuk, alleen had voor mij de verlichting wel iets zachter gemogen.
Rob.tholenaars .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Leuke sfeer, gezellig ingericht en supervriendelijk bediening. Voldoende keuze in kleine en grotere gerechten. Kwaliteit van het eten is zonder meer goed.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
We hebben een erg lekkere hamburger gegeten voor relatief weinig geld.
Gezellige omgeving en wordt goed met op of aanmerkingen omgegaan.
Kort om erg tevreden en lekker.
Maurice107 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Leuke tent met lekker eten. De Rib Eye en de gamba's waren top. De bediening was echter waardeloos: niet opnieuw om drinken vragen, niet vragen om desserts of alles naar wens was, chagrijnig.

Jammer dat het personeel zo'n stempel op de avond drukt want aan de koks en de inrichting ligt het niet.
Beste Maurice,

Onze excuses voor de service van de serveerster gister. Dit hadden wij iets te laat in de gaten, maar viel ons uiteindelijk ook op. Er zijn maatregelen genomen zodat dit niet meer gebeurd in de toekomst. Graag zien we jullie nog eens terug om te laten zien dat ons team juist wel service gericht is en aandacht schenkt aan de gasten!
Rachelle19 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Afgelopen zondag nog heerlijk een hapje gegeten voor de film, het zit recht tegenover de Pathe in Eindhoven dus je kunt makkelijk daarna naar de film gaan. Ik had samen met mijn moeder het plateau van verschillende voorgerechtjes, erg lekker en divers! Aangezien dat het plateau eigenlijk al best veel was, hebben we daarna nog een voorgerechtje als hoofdgerecht genomen. Het eten was heerlijk en we hadden een goede en snelle service!
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
gezellig gegeten bij plein 4! leuk personeel, lekker eten. black angus is een echte aanrader! Werden snel en enthousiast geholpen, erg leuke sfeer. Ook de overgang op de stapavond was erg gezellig, nog even blijven hangen voor de dj.
Jelsey L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gezellige avond gehad met mijn vriend! Hadden gereserveerd en zaten op een fijne plek. We kregen een goede uitleg over de kaart, werden snel en vriendelijk geholpen. Het eten was erg lekker. Na het eten was er een dj. Erg leuke avond gehad, een echte aanrader!!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Bij binnenkomst meteen vriendelijk geholpen, ik moest snel door dus heb een burger gepakt die overigens binnen 15min op tafel stond. Burger was perfect, heb ze zelden elders beter gehad. Zaak ziet er leuk en hip uit, vooral de feitjes die aan de muur hangen zijn erg interssant. Personeel was vriendelijk, had misschien wat meer dan 2 keer aan tafel mogen komen maar het zat aardig vol beneden en het is een grand cafe dus dat neem ik ze niet kwalijk. Ik kom zeker hier een keer terug, hoorde dat de overgang van diner naar borrel erg leuk is met een Dj en live artiest. Kort om leuke hippe tent, vriendelijk attent personeel en de burgers zijn zeker prima ben benieuwd of de rest van de kaart ook zo lekker smaakt. Smaakt naar meer dus!
Jurrie J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Aanradertje!! Vriendelijk personeel, fijne menukaart en het eten smaakt heerlijk! Tot nu toe ervaring gehad met de sissende garnalen als voorgerecht, steak/sate en meerdere burgers als hoofdgerecht (ben er al meerdere keren geweest). Alles enorm naar wens! Kortgezegd, heerlijk eten in een ontspannen, fijne ambiance!
Tica H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heeeeerlijke High Tea. Zowel zoet als hartig, veel hapjes en het was lekker bereid allemaal. De bediening was heel attend, duidelijk uitleg over het high tea concept en ontzettend vriendelijk. Daarbij is het warm ingericht, en zaten we op een lekker zachte (lounge) bank, top!
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Helemaal onder de indruk, super mooie inrichting! Heerlijk gegeten en de bediening was erg professioneel en vriendelijk. Mijn vriend was deze dag jarig en de bediening zorgde voor een feestelijke fontein tijdens het heerlijke dessert.