Plein 4

Stationsplein 4 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart
31-402442096

Over het restaurant Plein 4

Welkom op ’t Plein.

In ons nostalgische pand op de kruising van de Dommelstraat en het Stationsplein vliegen de herinneringen van vroeger je om de oren. Lebesque, het oude meubel atelier of de Danssalon waar iedereen tot in de late uurtjes los ging. Plein 4 voegt vele van deze elementen samen en is dagelijks toegankelijk voor iedereen! Jong of oud, eten of drinken, dansen of borrelen, alles kan op het Plein! Van Hippe Bingo op maandag tot dansen op Dance Classics op vrijdag en zaterdag avond, niks is te gek. Tot op ‘t Plein!

Halve fles mineraalwater

Diner 17:00 - 22:00

Maandag 11:00 - 01:00
Din/Don 11:00 - 00:00
Vrij/Zat 11:00 - 02:00
Zondag 11:00 - 23:00 (keuken tot 21:00)

Ton K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Antoon K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vanessa P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben er een hele middag aan een high tea momemt. Gewoon geweldig, onbeperkt thee drinken en te veel overheerlijke gebakjes. Enige jammere is dat onze maag het niet meer aan kon. Aan de service was niets aan te merken en de bediening was om op te eten. ;-)
Zeker een aanrader
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Verrassend goed, wij hebben een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Absolute aanrader! De bediening was erg enthousiast en de ambiance is ook voortreffelijk.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het enige jammer was dat als de deur open gaat dat je in de tocht zit. Verder enorm lekker gegeten. En de service super zeker met de aanpassing van het nagerecht ivm dat mijn zus geen chocolade lust.
Charlie P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Lekker gegeten via Albert Heijn actie !! Drankjes zijn er ook erg goed!! Goede aardige bediening. Erg leuk ingericht ook.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij waren met de AH actie, en heerlijk gegeten!
Steeds dezelfde serveerster, alles mooi op tijd, kortom, we gaan nog eens terug!
natasja_schipper .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk, gezellig, super lekkere cheese cake en groente taartje. Met bonnen altijd nog wel aan de prijzige kant, maar dat vind ik altijd nog met de bonnen erbij.
Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Overheerlijke high tea, zowel hartig als zoet. Zo lekker en zo veel dat we het ijs met verse vruchten tot besluit helaas af moesten slaan!
Attente bediening en gezellige sfeer.
Henria V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gezellige ronde tafeltje voor 2. Een fijne opstelling.
Het eten was verrukkelijk en het personeel vriendelijk, rustig en sfeer was goed.
We komen zeker nog eens keer terug.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker eten, goede en erg vriendelijke bediening en een heel sfeervol ingericht restaurant! Wij hebben hier gegeten met de AH actie en hadden genoeg keus.
Dorothé W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuk verbouwd, goede sfeer, personeel is erg aardig. Maar de AH deal is matig. De kwaliteit van het eten is oké, maar de porties zijn evident kleiner dan die van de reguliere gerechten. Dom hoor, het is daarmee niet representatief voor de gewone kaart en daarmee dus ook geen goede reclame.
Beste Dorothé Wilbers,

Bedankt voor je recensie. Het 4 gangen menu dat we aanbieden met de AH actie is hetzelfde 4 gangen menu wat we aanbieden op de menukaart voor dezelfde prijs en met dezelfde hoeveelheid.
Zie https://www.plein4.nl/menu/Plein4_Avondkaart.pdf rechtsonderin.

Dit zijn de hardlopers van onze kaart die we in het complete menu goedkoper aanbieden dan als het a la carte besteld wordt. Omdat we de AH actie als reclame zien, hebben we geen apart menu gemaakt, maar geven we het 2e menu weg dat we normaal ook aanbieden, in dezelfde hoeveelheid.

Kunt u precies aangeven wat u weinig vondt of niet in orde, want dat is zeker niet de bedoeling geweest.
We krijgen veel recensies binnen van gasten die met de AH Actie gegeten hebben en die zijn vrijwel allemaal heel positief over het menu juist.

met vriendelijke groet,

Jordi Valk
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een gezellig restaurant waar je lekker kan eten, het personeel aardig en spontaan is en waar je een leuke avond hebt! Het ziet er mooi en trendy uit, en het is leuk aangekleed. Het eten is niet te veel en niet te weinig, je kan er goed mee vooruit.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
zeer goed eten voor een redelijke prijs en op het terras was het bij het warm weer goed toeven
de steak was goed zoals wij het wensten gebakken
susan J.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten met ons gezin ( 5 ) We zaten aan een ronde tafel, wat met een groepje altijd heel prettig is ! Grote keuze op de kaart. Schappelijke prijzen, vlotte bediening. Aanrader !!
Milou B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten op Plein4. We hadden om 1930 gereserveerd, maar kregen toch eerder trek. We konden eerder aanschuiven, erg vriendelijk. Het eten was heerlijk, de black angus steak is zeker aan te raden!
pasqua .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zijn wezen eten met AH actie dus voordelig. Maar anders was de prijs/kwaliteitverhouding ook heel goed. Het eten was goed klaargemaakt, lekker heet en zeer smakelijk. De bediening was gezellig en netjes. Het nagerecht (semifreddo) was huisgemaakt en zeer zeker een aanrader!!!! Kortom "we'll be back".!!
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Plein 4. De keuze in het menu was ook prima! De bediening was vriendelijk het toetje was heerlijk!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We werden erg vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. We kregen een goede uitleg over het menu en een vast persoon die ons bediende. Het eten was erg smaakvol en precies genoeg. De ambiance is geweldig. Een restaurant die we iedereen aan kunnen bevelen.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben genoten vh heerlijke eten! Als voorgerecht hadden we de champignons uit de oven en de garnalen. Het hoofdgerecht was o.a. zalm en de steak, deze had iets minder rare gemogen (we hadden medium gevraagd). En als dessert hadden we de cheescake met oreo. Aanrader!!????