Plein 4

Stationsplein 4 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart
31-402442096

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Plein 4

In dit Schitterende monumentale pand, dat bij iedere Eindhovenaar nostalgische gevoelens opwekt, kun je 7 dagen per week terecht voor héél véél Brabantse gezelligheid. Van Hippe Bingo elke maandag en Happy Hour elke dag tussen 4 en 7, tot live muzikanten en dj’s in de weekenden. Onze internationale menukaart met een Amerikaans tintje biedt genoeg keuze voor iedereen van lunch en barfood tot diner en high tea’s of wine’s. Iedereen is welkom om te genieten van onze gezelligheid op ’t Plein….. Van bioscoopbezoeker tot scholier en van bejaarde tot hipster, zet je pleinvrees aan de kant en stap eens binnen!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Plein 4

50 meter gelegen van Eindhoven Centraal Station

7 dagen in de week
Lunch 12:00 - 16:00
Diner 17:00 - 22:00 (zondag 16:00 - 21:00)

Maandag 11:00 - 01:00
Din/Don 11:00 - 00:00
Vrij/Zat 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Plein 4

A. B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Leuk restaurant , goede bediening, heerlijk eten en uitstekende "grand dessert ".
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Mooie kaart met voor ieder wat wils, vriendelijke bediening. Leuke ambiance.
Rosery N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Prettige sfeer met uitstekende service. Heerlijk genoten van de gerechten. Een aanrader!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
We hebben van de AH aktie gebruik gemaakt. Was perfect.. Ondanks de wk finale op de tv was, waren we erg tevreden over het personeel, ze bleven attent en erg vriendelijk.
De tafel van Sigrid M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We konden goed op het terras eten. Bediening is zeer vlot en houdt alles goed in de gaten. Eten was een prima prijs kwaliteit verhouding. Porties waren meer dan voldoende.
Arno H.
Een erg aangename verrassing. Mooie kaart, lekker eten en goede porties. Dit samen met een erg vriendelijke en spontane bediening zorgt voor herhaling op zéér korte termijn!
Marcel T.
geweldige bediening heerlijk eten
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Kwaliteit van het eten zeer matig, biefstuk was alles behalve mals en scampi spiesen waren lauw ipv warm/heet
Mathijs R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Bediening was minder
Manouk B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Er was een ruime keuze in alle gangen. Het personeel was zeer vriendelijk en de inrichting was mooi. Het eten werd in een goed tempo gebracht en smaakte goed en de porties waren perfect.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Ik heb echt super lekker gegeten. Ik ben vegetariër en qua keus kom ik bij de meeste restaurants al gauw uit op een salade, maar hier stonden 4 opties op het menu, welke bijna allemaal lekker klonken
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Lekker gegeten. Vrij rustig in de middag. Vriendelijke mensen.
Jammer dat ze aangeven dat je 2 sneetjes moet eten voor een volledige lunch en ik er na 1 achter kwam dat ik eigenlijk wel genoeg had gehad..
Barbra B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Fijne sfeer, lekker eten, super vriendelijke bediening. Zeker een aanrader, wel stond s'avonds de muziek erg hard.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Afgelopen vrijdag hier gegeten met een grote groep, waarvan een behoorlijk deel niet tevreden was. Het eten was matig tot slecht (opgewarmde lasagne, droge red velvet cake), we moesten erg lang op ons eten wachten en de bediening was ook niet erg vriendelijk. Vooral de prijs/kwaliteit verhouding klopte in mijn ogen niet. Voor mij en menig van onze groep niet voor herhaling vatbaar.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Vriendelijk personeel. Fijn dat er veel ronde tafels zijn. Eten redelijk, niet bijzonder. Prettige sfeer, druk bezocht maar hier geen hinder van ondervonden.
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We waren met 6 maar 2 van ons komen nooit meer terug,Sorry meer kan ik er niet van maken...

M.V.G. Toos..
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Prima restaurant. De service is erg snel door middel van het omdraaien van een lampje. De steak van de week is een aanrader!
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten. Service was goed.
dw1979 W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eet regelmatig hier, daghap is altijd lekker en je bent niet veel kwijt. Bediening is aardig. Enige minpunt: het is heel frappant dat als je geen friet bij het eten wil, maar groenten, dit alleen kan tegen een meerprijs. Je krijgt dan de friet niet en een bakje groenten erbij en betaald dan 2,50. Dit terwijl een bakje friet en een bakje groenten op de kaart beiden 2,50 kost. Ik wil wat gezonder eten en sowieso hou ik niet van friet. Dat haal ik als ik dat lust wel in de snackbar. Ik zou als restauranteigenaar m’n gast dan wat groenten geven i.p.v. friet. Dat kost niks extra’s.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
gezellig gegeten snelle service leuk dat je niet hoeft te roepen naar een ober maar een lampje omdraait !
hermanenanneke .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gewoon goed! Het was voor ons nieuw maar het was beslist niet de laaste keer de ligging , midden in het centrum vlak bij trein en bus, is erg gunstig