Plein 4

Stationsplein 4 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart
31-402442096

Over het restaurant Plein 4

Welkom op ’t Plein.

In ons nostalgische pand op de kruising van de Dommelstraat en het Stationsplein vliegen de herinneringen van vroeger je om de oren. Lebesque, het oude meubel atelier of de Danssalon waar iedereen tot in de late uurtjes los ging. Plein 4 voegt vele van deze elementen samen en is dagelijks toegankelijk voor iedereen! Jong of oud, eten of drinken, dansen of borrelen, alles kan op het Plein! Van Hippe Bingo op maandag tot dansen op Dance Classics op vrijdag en zaterdag avond, niks is te gek. Tot op ‘t Plein!

Halve fles mineraalwater

Diner 17:00 - 22:00

Maandag 11:00 - 01:00
Din/Don 11:00 - 00:00
Vrij/Zat 11:00 - 02:00
Zondag 11:00 - 23:00 (keuken tot 21:00)

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Dansvloer , Engels gesproken , Nachtclub , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Fijne gastvrije bediening, we werden goed correct en snel gehopen aan tafel. Het eten was lekker en er was een fijne sfeer. De zaak zat helemaal vol. Met het AH restaurant menu hadden we super gegeten. Voor de reguliere prijs had ik dit menu niet gekozen.
petrilammers .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
In het keuzemenu zat voldoende lekkers voor ons. Het eten was goed. De bediening vriendelijk. Ven met de Albert Heijn actie nu nog aantrekkelijker. Voor ons een gelegenheid waar we nog eens terug willen komen!
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heel vriendelijk personeel.......en snelle bediening als het nodig is maar ook begrip als je langzaam wil eten.
De Keize van het Albert heijn menu is beperkt maar wel goed.
constantijn6 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
De locatie heeft zijn voor- en nadelen .Ik vind dat Plein 4 hier goed mee omgaat. Vooral de kwaliteit van de gerechten is uitstekend, en daar gaat het toch uiteindelijk om.
R M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Jammer dat je voor de salade extra moet betalen. Er is goed en flexibel gereageerd op mijn tarwe allergie. Fijne sfeer en vriendelijk personeel!
Els J.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk op het terras gegeten met zeer vriendelijke, correcte bediening.
De kwaliteit van het eten was goed, geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Het viergangenmenu was heerlijk, er was voldoende keuze, de gerechten waren smakelijk en aantrekkelijk opgediend en van goede kwaliteit , prijs kwaliteit verhouding erg goed. Heel tevreden over het eten, de locatie en de bediening.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het is gezellig bij Plein 4, het eten is heerlijk en de bediening is snel en goed. Op maandagavond is het Hippe Bingo met leuke prijzen.
ericchalla .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We werden vriendelijk ontvangen en het eten was voortreffelijk. Het terras was wat rumoerig en het was erg warm. We hadden ook kunnen kiezen om binnen te zitten. Daar was het koel. We komen graag nog eens terug
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hadden voor binnen gereserveerd maar vanwege het mooie weer wilden wij graag buiten zitten. Dit duurde even voordat het allemaal geregeld was. Na een half uur werd er gevraagd of wij wat wilden drinken. Het was een rommelige opstart maar daarna werden wij prima geholpen. Het eten was heerlijk en genoeg keuze met de ah actie.
claudiiag .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Als voorgerecht hadden we de carpaccio en de garnalen. Beiden erg lekker. Hoofdgerecht : beiden de beef. Hadden medium-rare besteld, maar was te ver door, ondanks dat toch een erg lekker en 'soepel' vleesje. Als nagerecht hadden we allebei de semifreddo, erg lekker maar ook behoorlijk machtig. Service was gedurende de avond ook goed. Al bij al goed gegeten.
Claudia T.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk gegeten! Carpaccio, black angus steak goed medium bereid.
Lekkere wijn, met a.h. actie nog eens 2e menu gratis.
marloudewin .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Erg vriendelijke bediening! En de steak was super lekker. Eten is redelijk simpel, maar wel smakelijk. We hebben genoten!
Fish F.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Mooie restaurant om te dineren in Eindhoven. Voor 19.00 kan je 5e cocktail bestellen. Cheesecake is mijn aanbeveling. interieure ontwerpen is ook goede.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
omdat dit restaurant net naast de bioscoop zit, is het prima te combineren gevraagd met een filmpje pakken. We werden eerst in een hoekje plaats te nemen, maar na enig aandringen, kregen we een betere tafel.
We aten een hamburger en steak van de week. Het is lang geleden dat ik zo'n lekkere en malse steak ophad.
ik kom hier graag terug.
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Super! Ondanks de drukte op vrijdag onwijs snel en vriendelijk bediend door het personeel (wat handig, dat lampje!), lekker eten en van alle gemakken voorzien. Extra compliment naar serveerster Tess! Echte aanrader, wij komen zeker terug.
c K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gezelligheid/inrichting/Sfeer : Prima
Bediening : Prima
Het systeem van de eerder genoemde lampjes is gemakkelijk
Diversiteit van het eten : minder, typische Amerikaans, erg beperkt
Hoeveelheid van het eten; Slecht; Een Cesar salade voor een kleine 14 euro mag je toch wel wat van verwachten. Het bord was groot genoeg maar de inhoud was veel te weinig. De kip was ook taai. Geen dressing oid.
Daarintegen was de dagschotel voor 7 euro redelijk qua hoeveelheid maar je moet van de champignonsaus houden.

De beperkte kaart en de kleine porties weerhouden mij om vaker te gaan.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Plein 4. Het is een mooi, hip en gezellig ingericht restaurant. De bediening is erg vriendelijk en ze werken met een heel leuk systeem. Als je dringend de bediening nodig hebt, draai je je witte tafellampje om, zodat dit rood wordt. Dan staat de bediening binnen no time aan je tafel. Erg handig!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wij hebben met de Avondje-uit-actie van de Jumbo bij Plein 4 gegeten. Wij hebben een voor-, hoofd- en nagerechte uitgezocht van de kaart en alles smaakte heerlijk. We hebben op fijne stoelen buiten op het terras gezeten en de bediening was erg vriendelijk en assertief.
pascalle.bergen .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
De inrichting van het restaurant is mooi, hip! Wij hadden een tafel in de ronde banken op de verhoging achter in de zaak. Doordat de banken te laag zijn, zit het niet lekker. Verder was het veel te warm; hoewel er airco hing was er op onze plek niets van te merken.
Het eten vonden we redelijk. De combinatie van voorgerecnten was prima. Leuk geserveerd en lekker.
Het hoofdgerecht daarentegen was matig. De black angus en ook de mixed grill was hier en daar verbrand. En ook de mexican burger viel niet heel goed in de smaak.
Door ons zal er niet snel een tweede keer gereserveerd worden bij Plein 4.