Over het restaurant Plein 22

Bomvol met sfeer

Als je binnenloopt vallen de grote bolvormige lampen direct op. De bar staat vol met flessen wijn die ook per glas verkrijgbaar zijn. Paars en rood fleurt het restaurant op en geeft het geheel een rustgevende sfeer. Er is een grote en een kleine kaart om uit te kiezen, en als specialiteit de gamba kaart. Het terras met aansluitende bar creëert de ideale plek voor een buitenfeestje!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Plein 22

Goed bereikbaar 5 minuten lopen van station
  • Kom je met de auto?
    Met de auto de wijk 'oude dorp' aanhouden.

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Voor besloten feesten, partijen of andere gelegenheden is op maandag en zondag af te huren

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Matthieu E.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben fantastisch gegeten, het was gezellig, de wijn was top en de bediening was super. Echt voor herhaling vatbaar!
Matthieu E.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben er met de AH actie daar fantastisch gegeten, het was enorm gezellig en het personeel was super, echt voor herhaling vatbaar!
Maarten Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben een heel fijne avond gehad. Echt het gevoel dat we gast waren. Zalige gerechten met bijpassende wijnen. Kortom we komen hier zeker nog een keer terug!
G.E. P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening.
harryhorst .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Geboekt met de AH restaurantactie voor 7 personen. Op de begane grond zag het er gezellig uit maar wij mochten op zolder zitten. Het was er koud. Zuinige glaasjes wijn, een zeer beperkte selectie van de kaart.

Bij de reservering kon je bijzonderheden aangeven. Dat had ik gedaan: we vierden verjaardag van mijn jongste zoon die 16 werd. Geen aandacht aan besteed. Misser!

Onervaren bediening waar nauwelijks een lachje af kon en alles ging echt onhandig, bijna medelijden.

We voelden ons eerlijk gezegd tweederangs gasten. Wij gaan echt voor de beleving en lekker eten. Dit was niks. Op de zolder koude temperatuur, terwijl het beneden heerlijk warm was door haardvuur, dat voel je niet alleen aan de warmte maar ook in zin van gastvrijheid.

De bestelling werd opgenomen maar we moesten de bijgerechten in volgorde ná het dessert opgeven. Ik zei nog gekscherend 'als het dan maar niet na het dessert geserveerd wordt...'

Dit was helaas wel het geval. Na een overigens prima voorgerecht kwam het bijgerecht. De bestelde drankjes kwamen toen het al op was, en ook de bijgerechten kwamen zeker 15 minuten na het hoofdgerecht. Tja. Typisch geval van jammer. Kwaliteit eten: droge tongschar zonder saus, de varkenshaas bleef voor de helft over want ook erg droog. Tiramisu dessert uit een plastic cup, kant en klaar van de fabriek. Idem voor de apfelstrudel, een kant en klaar gesneden fabrieksstuk met slappe spuitslagroom.

Men realiseerde zich wel dat het niet zo best verlopen was allemaal. Daarom kregen een zuinige korting van 2 bijgerechten die we besteld hadden. Waarom dan niet alles wat te laat werd gebracht, weggestreept op de rekening?

Toch een fooi gegeven voor het ploeteren van met name de jongste bediende, die niet begeleid werd. Worden wij uiteindelijk niet armer van.

M.i. is de AH actie een kans om je kwaliteit, passie voor koken en gastvrijheid te laten zien. Dan komen mensen graag terug. Unaniem zeggen wij: Jammer Plein 22, ons zie je niet meer.
Marion F.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij waren positief verrast. Het was heel gezellig, eten was van prima kwaliteit en vriendelijke bediening. Wij hadden met de AH restaurantkaart geboekt, zij hadden een apart, maar goed keuzemenu.
Holle Bolle Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Voor de AH-restaurantactie gold hier een aparte menukaart. We hadden een rustig tafeltje bij het raam. We hadden 3 gangen, per gang was er keuze uit 3 of 4 gerechten. We zijn tevreden over de smaken van de geboden gerechten en de grootte ervan. We hebben hier gezellig gegeten.
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Uitstekend 'no nonsense' restaurant waar je lekker kunt eten, prima wijntje drinken in een leuke sfeer. Ontvangst en bediening beleefd en verstand van zaken. Zeker een aanrader !
vasmy .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij zijn gisteren bij Plein 22 wezen dineren met de AH actie.
Dat maakte voor hun geen enkel verschil.
We kregen zelfs nog een amuse ( bloemkoolsoep) heerlijk.
Het eten was heerlijk.
Wij gaan zeker nog een keer.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, leuke sfeer. Het restaurant zat vol dus het was prettig om boven te zitten, waar het wat rustiger was dan beneden. Het was mijn eerste kennismaking met dit restaurant, dank zij de AH actie, maar ik zal hier zeker nog een keer terugkomen.
Ge B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
1e kerstdag hier geweest, we hadden het vaste kerstmenu, zoals gewoonlijk weer helemaal top, echt een aanrader, heerlijke wijnen, enigste minpuntje de pinautomaat moet beter verlicht zijn, je kan onmogelijk de cijfers zien
Trees W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het restaurant is ontzettend sfeervol ingericht. De keuken heb ik iets minder cijfer gegeven omdat her voorgerecht de tonijn niet lekker van smaak was te zout en niet vers.(We hadden hier gelijk wat van moeten zeggen) Het hoofdgerecht wat heerlijk en nagerecht was goddelijk.
Melissa G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekker gegeten, fijne sfeer en een goede prijs/kwaliteit. Een ontzettend gezellig avond gehad met mijn beste vriendinnetje. De kaarsje aan, kerstmuziekje op, heerlijk! Aanradertje!
Nielsgierig .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wederom heerlijk gedineerd in dit gezellige restaurant in het Oude Dorp in Houten. De gerechten waren heerlijk, de bediening uiterst vriendelijk. We hebben lekker gegeten. Dat zelfs via AH Restaurant Actie. Daar kunnen vele restaurants van leren!
Blindje .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor het eerst gegeten bij Plein 22. Het eten was prima, de bediening erg behulpzaam en vriendelijk. De uitstraling is tegen het chique aan, hier en daar nog wel puntjes ter verbetering van de uitstraling: menukaart en bestek past niet bij de uitstraling mede als peper/zout set.
lekker_stel .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het was prima eten. Niet verassend of anders. Gewoon lekker :-) De bediening was ook goed. Prima restaurant om wat te eten.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ontvangst, ambiance, presentatie, keuken en bediening méér dan we verwacht hebben. Hoge prijs/kwaliteit verhouding.

Kom graag daar weer eens terug.
Ge B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk, komen er zeker terug, geweldige wijnen, in een perfecte entourage, kleine gerechten, met een goede prijs kwaliteit verhouding, een aanrader!!
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit van de producten. De mosselen waren niet gaar, toen ik dit aangaf werd hier heel goed op gereageerd en gauw nieuw uitgeserveerd. Mooi restaurant met goed eten en goede wijn.
Esmeralda P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Tafel waaraan wij werden gezet stonden gebruikte wijnglazen. Werden ook niet meteen meegenomen door het personeel. Zelf uiteindelijk van tafel gezet omdat het ons begon te irriteren. De eigenaar had zelf geen oog voor andere klanten. Was druk met een stel kennissen, de gehele avond.. het eten daarintegen was goed!