Over het restaurant Plein 22

Bomvol met sfeer

Als je binnenloopt vallen de grote bolvormige lampen direct op. De bar staat vol met flessen wijn die ook per glas verkrijgbaar zijn. Paars en rood fleurt het restaurant op en geeft het geheel een rustgevende sfeer. Er is een grote en een kleine kaart om uit te kiezen, en als specialiteit de gamba kaart. Het terras met aansluitende bar creëert de ideale plek voor een buitenfeestje!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Plein 22

Goed bereikbaar 5 minuten lopen van station
  • Kom je met de auto?
    Met de auto de wijk 'oude dorp' aanhouden.

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Voor besloten feesten, partijen of andere gelegenheden is op maandag en zondag af te huren

Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Hier wordt verrassend goed en subtiel gekookt. Lekker en origineel. Leuk concept met kleine gerechten naar keuze (alle € 10) als alternatief voor een hoofdgerecht. Inrichting loopt wat achter bij de kwaliteit van het eten.
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Eten was goed. Service een minpunt. Een andere rosé werd in hetzelfde glas geschonken. De beperkte ruimte, de accoustiek. Snelheid van het doorgeven van de gerechten.
Mariëtte S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Vriendelijke bediening en prettige sfeer. Kwaliteit eten is uitstekend. Ook als je speciale wensen heeft zoals lactose en gluten vrij maakt de kok er een feestje van.
hennyrijks S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima locatie zeker de moeite waard om nog een keer te gaan ,de bediening was uitstekend vriendelijk en zeker ook verstand en goeie uitleg van de wijnen die wij bij het hadden besteld
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
AH actie heerlijk gegeten, hadden keuze binnen voor of achter buiten zitten bediening vriendelijk foutje met dinergang werd soepel opgelost
debbie243 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Plein 22 met de ah restaurantactie. Ze hebben een kleinere kaart, maar genoeg lekkere gerechten om uit te kiezen. Doordat ik zwanger ben was dit wel iets lastiger, maar ze gaven mij nog een andere keuze en heb echt heerlijk gegeten. De witte chocolade cheesecake was voortreffelijk. Goede service. Makkelijk parkeren. Een aanrader!
Katja030 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was goed. Er was iets misgegaan met onze reservering maar dat is helemaal prima en snel opgelost!
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Geachte M,

Ons etentje bij Plein 22 is zeer goed bevallen.

Het was voor ons een hele speciale dag en daar hebben ze iets aan toegevoegd.

Het dessert was een feestje en we kregen een glas dessertwijn van het huis aangeboden. Toppy !!!

De bediening was super en zeer vriendelijk.

Wel vinden we de prijzen van de wijn erg duur.

Toch een restaurant om terug te komen.

Met vriendelijke groet,
Betty de Jong en Auke de Bruin
Wil C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Plein 22 levert weer kwaliteit. Zowel het eten als de bediening waren aangename verrassingingen die mij aan de Hofnartijd deed herinneren.
bettybloem .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk beschut terras op de binnenplaats, ook met lounge zit, en nog terras voor de deur. Vriendelijk personeel, alles zelf gemaakt, kwaliteitsverhouding versus prijs is prima in orde.
Corrine O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met de AH actie gegeten. Het was erg rommelig en we misten elke keer wel iets. Verder was het eten goed maar niet bijzonder. Ook zit je buiten achter niet gezellig, het was niet opgeruimd en de tafels waren.niet schoon.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Leuke zaak met goed eten en vriendelijke bediening. Hier gegeten met de AH actie, en is zeker aan te raden. De porties zijn wel kleiner dan van de gewone kaart, maar zeker voldoende. Brood en boter, en friet is apart te bestellen. Souvignon blanc smaakt heerlijk. Met mooi weer kan je buiten zitten.
Minder succes vol is de olie vol met zeezout bij het brood, pas hiermee op. De paprikasaus is net iets te pittig waardoor de botervis een beetje weg valt.
Wij hebben een leuke avond gehad
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Ik heb een lactose intolerantie en uit eten gaan is soms lastig. Je mag vaak maar 1 gerecht van de kaart. Maar bij plein 22 wordt er heel goed rekening mee gehouden. Je kan alles van de kaart nemen en ze passen het gewoon aan en als de kok het niet zeker wist kwamen ze het even checken. Ik heb hierdoor een hele fijne avond gehad!
Petbes .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Prettige ontvangst door een vriendelijk glimlachende jongedame. Dat is belangrijk zo'n ontvangst. De fijne huiswijn was lekker en goed op temperatuur. Het driegangendiner met AHrestaurantactie was goed met voldoende keuze. Geen grote borden vol, maar genoeg en buik rond na driegangen. Relaxte sfeer.
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening! Prima prijs kwaliteit verhouding. Tafeltjes achter aan wel erg dicht op elkaar. En de spiegel is ook afleidend :)
Annelies52 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We maakten gebruik van de AH-restaurantactie: een beperkte, maar zeker niet te weinig keus, menukaart.
Wij hebben bij Plein 22 heerlijk gegeten, met goed wijnadvies en een leuke bediening!
En zijn van plan om zeker terug te komen, met of zonder actie!
Stefan O.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening en zeer betaalbaar.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Kok kwam even zelf overleggen aan tafel, super!
Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Eten was iets te zout naar mijn snaak. Verder heerlijk gegeten, prima bediening.
De eigenaar is een uitstekend gastheer: aandacht voor zijn gasten en houdt voortdurend in de gaten of iedereen het naar zijn zin heeft en nergens iets ontbreekt.
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
een prima gelegenheid om een avond uit te zijn. Je voelt je er direct thuis en je bent toch uit. Eigenaar heeft voor een ieder belangstelling met een praatje. Bij deze zaak komen wij beslist nog vele malen terug.