Over restaurant Plein 22

Bomvol met sfeer

Als je binnenloopt vallen de grote bolvormige lampen direct op. De bar staat vol met flessen wijn die ook per glas verkrijgbaar zijn. Paars en rood fleurt het restaurant op en geeft het geheel een rustgevende sfeer. Er is een grote en een kleine kaart om uit te kiezen, en als specialiteit de gamba kaart. Het terras met aansluitende bar creëert de ideale plek voor een buitenfeestje!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Plein 22

Goed bereikbaar 5 minuten lopen van station
  • Kom je met de auto?
    Met de auto de wijk 'oude dorp' aanhouden.

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Voor besloten feesten, partijen of andere gelegenheden is op maandag en zondag af te huren

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Blindje .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor het eerst gegeten bij Plein 22. Het eten was prima, de bediening erg behulpzaam en vriendelijk. De uitstraling is tegen het chique aan, hier en daar nog wel puntjes ter verbetering van de uitstraling: menukaart en bestek past niet bij de uitstraling mede als peper/zout set.
lekker_stel .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het was prima eten. Niet verassend of anders. Gewoon lekker :-) De bediening was ook goed. Prima restaurant om wat te eten.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ontvangst, ambiance, presentatie, keuken en bediening méér dan we verwacht hebben. Hoge prijs/kwaliteit verhouding.

Kom graag daar weer eens terug.
Ge B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk, komen er zeker terug, geweldige wijnen, in een perfecte entourage, kleine gerechten, met een goede prijs kwaliteit verhouding, een aanrader!!
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit van de producten. De mosselen waren niet gaar, toen ik dit aangaf werd hier heel goed op gereageerd en gauw nieuw uitgeserveerd. Mooi restaurant met goed eten en goede wijn.
Esmeralda P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Tafel waaraan wij werden gezet stonden gebruikte wijnglazen. Werden ook niet meteen meegenomen door het personeel. Zelf uiteindelijk van tafel gezet omdat het ons begon te irriteren. De eigenaar had zelf geen oog voor andere klanten. Was druk met een stel kennissen, de gehele avond.. het eten daarintegen was goed!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijke wijn spijs combinaties
Gezellige sfeer en top meiden die goede service bieden
Prijs kwaliteit is echt goed
Gastheer Tjeerd verbind gasten op leuke manier
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gebruik gemaakt van de AH actie. Op site staat een ander AH actie menu dan wat we die avond kregen overhandigd. Bij navraag kregen we antwoord: ja daar is vaker een opmerking over gemaakt.
Voorgerechten prima, grote porties met garnituur. Groot glas Port met voldoende inhoud vooraf.
Hoofdgerechten in verhouding weinig. geen garni erbij. Patat extra bij te bestellen tegen bij betaling.
Nagerecht goed. Bij navraag: ook zonder AH actie is hoofdgerecht zonder extra's en kun je dit apart bij bestellen.
Prijs glas port 3,25 euro is prima, maar voor een groot glas wijn met minder inhoud 4,50 euro rekenen, nee dan jaag je de mensen weg.
Mijn opmerking over de vele spinnewebben en stof aan de balken (duidelijk in het zicht) werd wel beaamd, maar afgedaan met de opmerking dat ze binnenkort gaan verbouwen.
Al met al een matige indruk van deze zaak. Maar door de AH actie kun je wel het kaf van het koren scheiden.
Femme80 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en geweldig interieur met mooie zitplaatsen buiten! Gewoon zelf ervaren, een aanrader!
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en komen zeer zeker nog een keer terug. We hebben een opmerking: het personeel houdt niet goed in de gaten of de glazen leeg zijn.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gastvrij onthaald door vriendelijke jongedame, we kregen een tafel op de 1ste etage.
Al snel van de kaart voorzien en de wijn werd geserveerd met heerlijk broodje, tapenade en olie.
Keuze voldoende in voor- hoofd- en nagerechten.
Heerlijk gegeten in rustige en sfeervolle ambiance!
Audry V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij kwamen hier eten met de AH actie! Hoewel ik al 24 jaar in houten woon nog nooit binnen geweest! Bij binnenkomst werden we vriendelijk geholpen! Ze kwamen nogal chique over waardoor we hoge verwachtingen van het eten hadden! Helaas viel dit tegen ik vond het smaakloos en mijn medetafelgenoten ook! Er zou meer smaak met het eten gedaan kunnen worden!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben een gezellig avond gehad.
We waren aan de vroege kant maar dit was geen probleem.
De bediening was vlot en hartelijk.
Eenvoudige gerechten maar prima klaar gemaakt.
Enige minpuntje de vis had weinig smaak.
Maar zeker een aanrader op het gezellige plein van Houten
Tania S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wij zijn verrast met hoe goed de AH Restaurant actie menu was qua keus en kwaliteit. De bediening was erg vriendelijk en attent. Wij komen zeker snel weer terug
BARiTon-R .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Een leuke selectie op de menukaart. De heerlijke gerechten waren ook smaakvol opgediend. Prettige bediening. Dit restaurant met kwalitatief goede menu's (2 voor € 27,50) bleek dus voor ons een prima keuze.
I. L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hadden een AH bon en vonden de keuze wel beperkt. Brood en friet moest je apart bijbestellen. Prijs en kwaliteit was redelijk. Voor de wijn moest je € 4,50 per glas betalen dus je rekening loopt toch wel op. Leuk was dat er een amuse werd gepresenteerd.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Fijne bediening. Aan de kleine tafeltjes wat ongemakkelijke stoelen. Kwamen bij Plein 22 terecht via de AH spaaractie. Men had daarvoor een net menu samengesteld met verschillende keuzes per gang. Een heerlijk mosselsoepje als amuse. Zowel de carpaccio als gerookte haring (voorgerecht), als het broodje burger waren smakelijk. Alleen het gerecht met de schelvis was smakeloos (zowel de vis als de bijgeleverde rijst met saus), en de vis was erg droog. Het enige minpuntje, want ook de desserts waren verder heerlijk.
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Prima gegeten hier. Geen spannende gerechten maar wel erg smakelijk en van goede kwaliteit. Tirmisu was voor mijn smaak iets te roemig en zoet. Maar de carpaccio en vis waren super, zonder te veel opsmuk. Personeel was erg vriendelijk. Tip: stem even onderling af wie welke tafel bedient. We werden door 3 verschillende serveersters bediend, die ieder afzonderlijk meerdere malen vriendelijk kwamen vragen of alles naar wens was. Beetje too much. Maar overall: lekker gegeten voor een goede prijs.
Frajobe .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Met mijn zussen met AH-restaurantbonnen daar gegeten. Als je reserveert met deze bonnen krijg je een andere kaart. En denk nou niet dat je dan "anders" eet dan wanneer je zonder deze bonnen komt. Ik denk hooguit een kleinere kaart. Wij werden eerst verwend met een heerlijke amuse. Dit was pompoensoep geserveerd in een klein koffiekopje. Daarna wildpate, carpaccio en een visvoorgerechtje. Allemaal erg lekker. Daarna stoofpotje van rundvlees en mosselen. Allemaal erg lekker en toen nog apfelstrudel met ijs en slagroom en een tiramisu. Complimenten voor de kok. Ik kom hier zeker terug. Nog even een complimentje voor de dames die ons bedienden. Super gedaan meiden! De prijzen voor de drank vond ik ook wel aan de hoge kant. Wij waren 28 Euro pp kwijt met dank aan de AH-bonnen.