Over het restaurant Plein 22

Bomvol met sfeer

Als je binnenloopt vallen de grote bolvormige lampen direct op. De bar staat vol met flessen wijn die ook per glas verkrijgbaar zijn. Paars en rood fleurt het restaurant op en geeft het geheel een rustgevende sfeer. Er is een grote en een kleine kaart om uit te kiezen, en als specialiteit de gamba kaart. Het terras met aansluitende bar creëert de ideale plek voor een buitenfeestje!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Plein 22

Goed bereikbaar 5 minuten lopen van station
  • Kom je met de auto?
    Met de auto de wijk 'oude dorp' aanhouden.

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Voor besloten feesten, partijen of andere gelegenheden is op maandag en zondag af te huren

Jouw recensie over het restaurant Plein 22

Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Menukaart niet te groot maar gerechten echt met zorg bereid. Echt een aanrader om naartoe te gaan!
van Loon M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Afgelopen zaterdag gezellig in Plein 22 gedineerd. Een gezellig restaurant met open haard. Nieuw concept: east meet west, al hebben wij het bij west gehouden. Eten was heerlijk, alsmede de rosé. Enig minpuntje was de koffie achteraf, deze was bedroevend slecht.
marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten bij Plein 22. Dit restaurant heeft met het nieuwe concept een prima keuze gemaakt. East meet west en mooie combi. Met een mooie witte wijn erbij was het plaatje compleet.
Martha M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten bij Plein 22 is geweldig, nieuwe kok/kaart is top, heerlijk gegeten en nagetafeld. Super aardige en service-gerichte bediening (het jongere 'zusje' van Romy Monteiro). Geen lege glazen en dat is positief bedoeld! Tip: Crispy Tuna of Carpaccio (vooraf) en Peking Duck (hoofd)! Tjeerd & Team: Keep up the good work en tot gauw!
Groet Mikel, Martha, Kees & Angelique te Houten
marga V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wachttijd was perfect. Nieuwe concept vonden wij ook geslaagd.
Ook de porties waren precies genoeg.
Al met al een perfecte avond
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goed en sfeervol restaurant . Wat wij niet prettig vonden is dat wij geen keuze hadden waar wij wilden zitten. Wij moesten naar boven waar wij het minder gezellig vinden en mochten niet beneden zitten. Terwijl er haast nog geen mensen in de zaak waren. Als argument had men dat alle vroege eters boven geplaatst werden, zodat degene die later kwamen beneden konden blijven. Ten tweede vonden wij dat hun vorige kaart beter was dan heden. Het is nu East meets West en daar waren we minder van gecharmeerd. Het eten was wel goed bereidt.
nblom45 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten. We zaten iets te dicht bij de open haard die wel erg veel warmte gaf maar dat was dan ook het eenigste min puntje.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Gezellige lokatie, de open haard brandde, sfeervol.
Eten smakelijk. Meisjes van de bediening zeer vriendelijk en kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was.
Brood, rijst of frites bij hoofdgerecht moet apart betaald worden, zou er eigenlijk bij moeten horen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bijzonder leuke kaart met verrassende (oosters getinte) gerechten. Bepaald niet standaard. Gezellige inrichting. Heerlijke wijnen voor zeer redelijke prijzen. Bijzonder gezellige en leuke dames in de bediening. Een aanrader dus
pvandalsem .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten met AH-bonnen. Goede keuze van het menu.Leuke ambiance en erg vriendelijk personeel. Zeker daar nog eens met vrienden eten. Aanrader dus.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vriendelijke bediening, lekkere gerechten. Gewoon prima voor een avondje eten met vrienden. Het is levendig en misschien een beetje te lawaaierig met grote groepen.
jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gisteren met een groep collega's gegeten bij plein 22, het eten was prima, alleen de bediening is slecht! te jong en onervaren en moesten alles "achter" vragen! Jammer!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, men deed ook veel moeite om mijn wijnvoorkeur , per glas te bestellen, te regelen.
Door de drukte werd een keer een nabestelling van een drankje niet gebracht.
Al met al een leuke avond.
Heel positief dat je uit de hele kaart een menu kunt kiezen tijdens de AH actie. Een tafel waarbij constant de deur achter je rug opengaat is niet zo fijn.
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wel snel met een drank aanbieden maar wel 45 minuten moeten wachten om de menu kaart te zien. Vond ook een flesje wijn belachelijk duur. Jammer dat na 3 uur daar, geen jas aangeboden en ook geen fatsoenlijk groet met vertrek.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hadden een prachtige zitplaats en werden bediend door vriendelijk en kundig personeel. Het was voor ons de eerste keer in dit restaurant, maar zal zeker niet de laatste keer zijn. Echt een aanrader!
Toke D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We aten er via de restaurantactie van AH. Konden alle gerechten van de kaart kiezen. We voelden ons welkom en er werd goed geluisterd naar onze wensen. Er was voor ons een nieuwe en leuke afwisselende kaart. Heerlijk gegeten. Een verbeterpuntje voor ons is dat er weinig groente bij het hoofdgerecht wordt geserveerd. Maar dit komen we vaker tegen.
wimvonk .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellig restaurant op mooie locatie in het oude dorp. Vriendelijke bediening en goede kwaliteit van het eten. Zeker een aanrader.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke pekingeend gegeten. Echte aanrader. Een gezellige ambiance en vriendelijk personeel.
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Echt heerlijk voor de derde keer daar al gegeten. Apparte kaart voor de Ah actie, maar genoeg heerlijke keuzes.
Goed gevuld bord en prijs viel reuze mee.
Vriendelijk personeel en gezellige sfeer.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Mimipluis .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Met de AH restaurant actie hier lekker gegeten. Ter gelegenheid van deze actie is er gekozen voor een aparte menu
voor ons geen probleem het aanbod was prima !