Plein 13

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
TMas V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Kerstdiner hier gehad. Relaxed, niet te chique. Leuk restaurant.
Chardonnay besteld, maar kreeg een hele zoete wijn. Werd netjes opgelost, maar met als excuus dat het door deze dame zelf was ingeschonken, en dat het dus de goede had moeten zijn.
Hoef ik niet weten. Het 2de glas was wel echt chardonnay.
De gerechten, tonijn met gamba, vis met kalfssuccade, bospaddestoelensoep, chateaubriand, nagerecht. Allemaal vers en lekker. Niet heel bijzonder gerechten voor kerst, zeker qua prijs. Bijna 200 euro, met 3 en.
Bets K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Met 3 zusjes hebben we hier geluncht afgelopen vrijdag de kaart was verrassend zuurkool soep heerlijk echt een aanrader veel keus we komen. Zeker terug Gr zusjes v helden
Jeedie .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
We hebben hier tweemaal gegeten, eenmaal diner en eenmaal lunch en gaan hier nooit meer naar toe. Het eten wordt in sneltreinvaart opgediend en voordat je het weet sta je weer buiten. Bij de lunch hadden we de break besteld, een kopje soep, een boterham met een eitje en een boterham met een kroket. Het totaal werd in een keer lauw geserveerd en op het laatst was alles koud. Terwijl we ons best deden om alles snel op te eten werd ons gevraagd of we nog iets wilden drinken terwijl we nog bezig waren met een volle kop cappuchino. Waardeloos en nooit meer! We hebben hier wel melding van gemaakt. E.e.a. Zou worden meegenomen.
Banidre .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Het afgelopen jaar verschillende keren hier geluncht en afgelopen maandag weer. Elke keer is het eten weer goed. Veel keus op de menukaart met veel ambachtelijke producten. Prijs/kwaliteit is zonder meer goed. Elke keer heb je weer een bord vol eten waar je relatief weinig voor betaald. Bovendien hoef je ook nooit lang te wachten op de bediening of op je gerecht. Bediening is netjes en klantvriendelijk. Dit restaurant is ook voor vegetariërs aan te raden.
Kaas G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Lunch op een waterige vrijdagmiddag in Drunen. De keuze aan restaurants houdt niet over en fraai gelegen aan het raadhuisplein vonden we Plein 13. Druk, met name groepen en groepjes dames van middelbare leeftijd. Om ons heen veel salades met geitenkaas. Zelf gekozen voor een burger en biefstuk met brood. Dat vulde en was voldoende vet en zout, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Neemt niet weg dat het prima voldeed als basis voor de rest van de middag: een wandeling naar Den Bosch.