Plaza de Vogel

Donderdag Gesloten
Vrijdag 12:00 - 23:00
Zaterdag 10:00 - 00:00
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Een mooie opschik en aandacht qua variatie. Zo kregen wij het saté gerecht opgediend. Wij hebben dit al vaker besteld in dit restaurant en het moet gezegd : lekker.
Echter nu had de saté een hard korstje en dat viel tegen! Na vraag kregen wij als antwoord dat het wellicht te lang verhit was. Aangezien op dat moment weinig mensen aanwezig waren vraag ik mij af of de kok wel opgelet heeft. Hopelijk was dit een incident want het restaurant is op de goede weg en verdient inmiddels een goede klandizie!!
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Na een mindere ervaring bij de Plaza moet ik nu constateren dat er een behoorlijke verbetering is. Kabeljauwhaasje beurre blanc geserveerd met frietjes en bakje groenten was gewoon lekker met redelijke prijs. De huiswijn ,wit, niet zo.
Ook de koffie iets te slap maar wel een overheerlijk pilsje v.d. tap.
De bediening heel vriendelijk en gastvrij Cijfer 8 zeker op zijn plaats
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Restaurant op recreatiecentrum met binnenzwembad. Niveau eetcafé - nette aankleding. Vriendelijke bediening die wel wat moeite had met de drukte. Voldoende keuze op de kaart met vlees, vis en pastagerechten en uiteraard kindermenu's. Lekkere scampi's gegeten. 'Feestelijk toetje' viel tegen: bolletjes ijs met een flinke bak softijs erbij.
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Laat ik maar met het positieve beginnen: de gelegenheid ziet er prima uit, is goed verzorgd en er is gebruik gemaakt van verschillende moderne kleuren om een prettige omgeving te creeren. Jammer genoeg kan ik met de beste wil van de wereld verder niets positefs ontdekken.

Het eten ? Daar zou de organisatie zich voor moeten schamen, er is geen enkele smaak te onderscheiden, alles lijkt hetzelfde, smakeloos en kapotgekookt. Er is geen liefde in de gerechten te proeven, of het nu de salades zijn, de vis, het vlees of de groenten. Geen lekkere smaken of texturen, maar enkel alles veel te gaar.

De gerechten zijn in warmhoudbakken als buffet opgesteld en er zijn op zich genoeg keuze mogelijkheden. Op het oog ziet het er dus nog prima uit maar eenmaal op het bord is het resultaat beschamend. Dit zou niet als eten geserveerd mogen worden.

De service is daarbij niet bestaand. Het personeel loopt als een kip zonder kop rond. Er is veel te weinig personeel waardoor je aan het dessert nog steeds met alle borden van de maaltijd zit, inclusief vies bestek en servetten. Ze lettten niet op lege glazen waardoor je telkens de aandacht moet vragen en dat is bijzonder irritant. Ze lijken geen kaas te hebben gegeten van hoe horeca moet zijn en dat is gewoon jammer. Als klap op de vuurpijl gaat er nog een vol dienblad over een gast heen. Al met al een "bijzonder ervaring". Een tikje anders noemen ze dat zelf. Inderdaad, het is zeker anders, maar positief vindt ik dat niet.

Want de prijzen zijn wel zodanig dat je wat mag verwachten. Het lijkt nog het meest op een scene uit "ik vertrek" waar mensen ook ineens zonder ervaring besluiten dat horeca zo leuk is. Een gemiste kans !
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Na een prima begin van het restaurant is het eten zodanig vlak en qua porties te weinig dat de gasten het met deze plek niet meer zien zitten. Een totaal gebrek aan ervaring en een zo goedkoop mogelijke benadering zorgen voor een cafetaria niveau. De inrichting is prima , het personeel vriendelijk. Een goede kok en gerant en de plek valt heel goed winstgevend te maken !
Zelfs de koffie is in kwaliteit achteruit gegaan?