Plaza de Vogel

Zaterdag 10:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Plaza de Vogel

MJ V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het was even zoeken naar een eetgelegenheid waar de kinderen zich ook vermaken. Prachtige ( en schone) binnen-speeltuin, allerlei spelletjes en een zithoek met t.v. De kinderen vonden het prachtig en wij zaten toch mooi rustig in het stijlvol ingerichte restaurant. Mooi haardvuur met heerlijke stoelen voor een aperitief en daarna het eten. Vol lof. Wij zijn veel gewend maar dit had ik niet verwacht. We hoorden dat er een nieuwe kok is, nou complimenten. En dat voor een zeer geschikte prijs. Van voorgerecht tot toetje hebben we genoten. Het was echt een verrassing. Ik had het niet verwacht op een camping maar dit is de moeite waard. Wij hebben gegeten tussen kerst en oud en nieuw en het was zeer sfeervol. Ook de bediening was top en zeer vriendelijk. Echt een warm onthaal.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met 4 mensen lekker gegeten in dit voor de omgeving populaire restaurant. Fish en chips waren ons goed bevallen! De bediening was aardig en vlot gezien de drukte. Wij hebben ook een visschotel besteld die werkelijk schitterend verzorgd was! De complimenten aan de keuken!
Moet wel nog zeggen dat de koffie nog altijd te slap is en niet alleen voor mij!
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Een mooie opschik en aandacht qua variatie. Zo kregen wij het saté gerecht opgediend. Wij hebben dit al vaker besteld in dit restaurant en het moet gezegd : lekker.
Echter nu had de saté een hard korstje en dat viel tegen! Na vraag kregen wij als antwoord dat het wellicht te lang verhit was. Aangezien op dat moment weinig mensen aanwezig waren vraag ik mij af of de kok wel opgelet heeft. Hopelijk was dit een incident want het restaurant is op de goede weg en verdient inmiddels een goede klandizie!!
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Na een mindere ervaring bij de Plaza moet ik nu constateren dat er een behoorlijke verbetering is. Kabeljauwhaasje beurre blanc geserveerd met frietjes en bakje groenten was gewoon lekker met redelijke prijs. De huiswijn ,wit, niet zo.
Ook de koffie iets te slap maar wel een overheerlijk pilsje v.d. tap.
De bediening heel vriendelijk en gastvrij Cijfer 8 zeker op zijn plaats
flurps .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Restaurant op recreatiecentrum met binnenzwembad. Niveau eetcafé - nette aankleding. Vriendelijke bediening die wel wat moeite had met de drukte. Voldoende keuze op de kaart met vlees, vis en pastagerechten en uiteraard kindermenu's. Lekkere scampi's gegeten. 'Feestelijk toetje' viel tegen: bolletjes ijs met een flinke bak softijs erbij.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Na een prima begin van het restaurant is het eten zodanig vlak en qua porties te weinig dat de gasten het met deze plek niet meer zien zitten. Een totaal gebrek aan ervaring en een zo goedkoop mogelijke benadering zorgen voor een cafetaria niveau. De inrichting is prima , het personeel vriendelijk. Een goede kok en gerant en de plek valt heel goed winstgevend te maken !
Zelfs de koffie is in kwaliteit achteruit gegaan?