Plaza Cinco

Stationsplein 5 1851 LN Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Plaza Cinco

Proef plaza cinco

Bij Plaza Cinco staan mensen met plezier in hun werk, en dat merk je! Een ontspannen sfeer en goed eten. Zoals het moet zijn dus. De lunch- en dinerkaart is gericht op de Franse keuken, maar hoewel er veel klassiekers op de kaart staan is er ook ruimte gecreëerd voor een moderne twist. Een pareltje in Heilo!

Meer informatie over restaurant Plaza Cinco

Maandag vanaf 10:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 10:30

moniquegreive .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wat een gastvrouwen, geweldig. Je voelt je thuis. Gisteravond drie uur heerlijk zitten eten op terras. Een echt relax avondje uit.
Dennnis P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker eten voor een goede prijs. Goede bediening, beetje druk waardoor wat langer wachten op de gerechten. Kwaliteit van de gerechten maakte dat zondermeer goed.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het proeverijtje was heerlijk! Als hoofdgerecht had ik een lekkere quilche oh en ook nog mosterdsoep erg goed????Het dessert bestond uit bavarois en appel ijs en chocolademous. We hebben er erg lekker gegeten!
Marian
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijke gerechten met keuze mogelijkheid. Goede service. We hebben er gezellig gezeten. Centraal gelegen, dicht bij station.
vlinder71 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het was weer heerlijk leuke bediening
En Nico is gewoon een top kok
Komen gauw weer
Nico en monique het was in 1 woord verrukkelijk
d.swart99 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Was al eens eerder geweest, het was deze keer ook weer goed.
Het eten was weer prima goede en vriendelijke bediening,
We komen zeker daar weer terug.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Gezellig gegeten. Was nog heel warm terwijl het al ruimschoots na 20.00 uur was. Zaten op terras. Vrolijk geroezemoes. We bewonderden de beide dames van de bediening die bij alle warmte en drukte heel attent en vriendelijk bleven. Goede keuken!
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het is een fantastisch restaurant met een uitstekende bediening en het eten is voortreffelijk. Het is echt een aanrader voor iedereen.
marjoleinwinder .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gezellig restaurantje! Lekker gegeten met het AH menu (steeds wisselend). De zon scheen dus we konden heerlijk buiten zitten
Jacob Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
4 gangen diner, echt lekker gegeten. niet voor de kleine eter.
goed maar niet goedkoop, ook niet met de AH actie al is de prijs/kwaliteit verhouding daardoor ongetwijfeld beter
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Hier gegeten via social deal. Eten was uitstekend gegeten met een zeer vriendelijke bediening! Leuke inrichting. Komen zeker weer terug.
Beeke S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij hadden aangegeven dat mijn man geen kaas lustte en daar was bij het voorgerecht keurig rekening mee gehouden. Dat vond ik erg attent. De bediening was sowieso erg vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten.
Amy K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben een ontzettende gezellige avond gehad bij Plaza Cinco.
Fantastische bediening , 4 gangen menu met heerlijke gerechten.
Waar we zeker nog een keer gebruik van maken.
In een woord TOP.
Amy Kool
MLJenMRuiteten .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk en origineel voorgerecht, prima tussengerecht waarbij we elk voor iets anders kozen om bij elkaar te proeven. Hoofdgerecht was uitstekend wat betreft de keuze van mijn man (rund). Ik koos helaas de kalfsschnitzel en die bleek uit maar liefst 2 gepaneerde stukken vlees te bestaan op lekkere kort gekookte gemengde groenten met de champignonsaus er boven op. Dat laatste ziet er leuk uit, maar bederft de knapperigheid van de gepaneerde schnitzel. Die was ook erg zout en voor mij dus veel te veel, terwijl ik een hekel heb aan voedselverspilling. Mijn man hielp me daarbij door een deel voor zijn rekening te nemen. Apart kwam nog een verse salade en grove patat. Het toetje was weer uitstekend, dus wat ons betreft een aanrader, ook met vlotte en attente bediening en ongedwongen sfeer.
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten.
Weer iets anders op de kaart (ah)
Zo proef je veel verschillende dingen.
Zou er ook zonder actie gaan eten.
Riga .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het blijft altijd leuk, gezellig en goed om hier te dineren. Je voelt je er altijd welkom dus ook deze keer was het wederom erg goed en met een mooie menu keuze. We gaan graag weer heen.
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima gegeten alleen de wachttijd met kinderen iets te lang
Maar was maar weinig te lang in aanmerking genomen dat het voor ons een 4 gangen diner was
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het was prachtig weer en we zaten op het terras. Het was druk , waardoor het wat lang duurde voordat we het eten kregen. Het eten was wel heel lekker.
ellenschouten .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurant-actie en een prima 4 gangen menu gegeten. Het was geen probleem voor de keuken om rekening met voorkeuren te houden. Wij komen zeker terug! Een aanrader!
Amanda L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten, we zaten goed vol.
Prachtig geserveerd.
Gezellig tentje en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader..