Plaza Cinco

Stationsplein 5 1851 LN Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Plaza Cinco

Proef plaza cinco

Bij Plaza Cinco staan mensen met plezier in hun werk, en dat merk je! Een ontspannen sfeer en goed eten. Zoals het moet zijn dus. De lunch- en dinerkaart is gericht op de Franse keuken, maar hoewel er veel klassiekers op de kaart staan is er ook ruimte gecreëerd voor een moderne twist. Een pareltje in Heilo!

Meer informatie over restaurant Plaza Cinco

Maandag t/m Zondag Lunch en Diner tussen 12:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Plaza Cinco

• Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Twee personen hadden de zeebaars, was super. Ik had de surf en turf waarvan de kip te droog was en de garnalen te gaar. Verder weer een prima avond.
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Met 1 serveerster in de zaak met zoveel mensen dan moet je best wel wachten tot je geholpen wordt en als je dan nog wat wil dan moet je haar eerst zoeken. Kan zij niks aan doen maar iemand erbij maakt het toch even wat rustiger.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten!!!!!
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wat een heerlijk restaurant, gezellig, niet te groot en het eten is erg lekker. Volgende keer gaan we shared dinner proberen. Dank voor de gezellige avond.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Leuk ingericht en sfeervolle gelegenheid. Lunchkaart met heerlijke gerechtere goede prijs/kwaliteit verhouding.Wij hebben heerlijk geluncht. Prima bediening, vriendelijk en. Rustig gezeten.
yschoutsen .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
We hebben heerlijk gezeten en gegeten. Lekkere wijn en zalige friet en mayonaise bij de hoofdgerechten. Het was keurig in orde allemaal.
Toby H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heel vriendelijke bediening die vlot aan tafel kwam en vervolgens goede begeleiding gaf in de keuze van de gerechten en van de wijn.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fijne vriendelijke ontvangst.
Vlotte bediening, heerlijk gegeten!!
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima, wachttijd tussen de gerechten erg lang, werd wel op een gegen moment excuses aangeboden, het vervolg bleef hetzelfde. Was voor ons de eerste keer, maar we gaan vaker, rest was prima in orde.
lex R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
voldoende keus uit het speciale AH-menu en heerlijk gegeten, stokbroodje en karafje kraanwater op tafel voelde heel welkom en de bediening was vriendelijk en snel ondanks de drukte van die avond. wij komen zeker nog eens terug.
tkockelkoren7 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gegeten met de ah restaurant actie. Alles smaakte heerlijk. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam en vlotte bediening. Een aanrader!
gobatlife V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk 4 gangen menu, meer dan genoeg voor gewone eters. Erg fijne en vriendelijke bediening. En belangrijk: lekkere stoelen waar je de hele avond op kunt zitten. Het was voor ons de eerste keer bij Plaza Cinco, we komen zeker terug.
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
wij hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. Het eten was heerlijk, voldoende keus.
We komen hier zeker nog eens terug en zullen dan iets uit de kaart kiezen want die zag er ook heel goed uit.
Karin U.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was goed, ging met een vooldaan gevoel weg.
Personeel heeft aandacht voor je.
Het eten wordt op een rustig tempo bediend, geen gevoel van eten en wegwezen maar een welkom gevoel.
Zeker een aanrader.
Bedankt
A.J.M. D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
we hebben uitstekend gegeten; ons geduld werd wel op de proef gesteld door het (te)lang moeten wachten tussen de gangen. De ontvangst en de bediening waren attent en hartelijk.
baltus203 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, en een heerlijk avondje gehad! Echt een aanrader als je van lekker eten houdt om hier een keer te gaan eten. Fijn ook dat er rekening behouden wordt met een allergie en daardoor was er goed overleg want ik had het bij de reservering in de opmerkingen gezet. Erg scherp dat ze het goed in de gaten hielden. Heb ook geen ladt vehad van bet eten.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gisteravond hebben we met 6 personen hier heerlijk gegeten. Via de AH-restaurant actie geboekt en een mooi 4 gangen keuzemenu kunnen samenstellen. Ondanks dat het groente risotto tussengerechtje wel een erg klein hapje was zijn we wel met een voldaan gevoel naar huis gegaan. Wat we wel heel jammer vonden was dat de flessen water, die al op tafel stonden, flink prijzig werden afgerekend.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een van de bediendes was erg enthousiast, de ander oogde afstandelijk, gemaakt lachje. Ik ben er vaker geweest en vond het eerder gezelliger. Verder geen klachten.
stompetoren .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Met AH bon gegeten. Vriendelijke ontvangst en personeel. Vooraf een broodje en proeverij waren goed, dessert ook. Hoofdgerecht 1x biefstuk was niet mals. Friet en salade erbij waren lekker, maar een beetje gewoontjes. Zeker voor dit 3-gangenmenu dat normaal €37,50 pp kost.
Simona E.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Hi,
Ik heb om 18.00uur gereserveerd en ik ging weg om 21.00uur met een leeg maag. Je moet zooooo lang wachten, eten is weinig en als je met ah restaurantactie komt, je bent als laatste geserveerd. En is het ook duur. Nooit meer daar.