Plaza Cinco

Stationsplein 5 1851 LN Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Plaza Cinco

Proef plaza cinco

Bij Plaza Cinco staan mensen met plezier in hun werk, en dat merk je! Een ontspannen sfeer en goed eten. Zoals het moet zijn dus. De lunch- en dinerkaart is gericht op de Franse keuken, maar hoewel er veel klassiekers op de kaart staan is er ook ruimte gecreëerd voor een moderne twist. Een pareltje in Heilo!

Meer informatie over restaurant Plaza Cinco

Maandag vanaf 10:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 10:30

Jouw recensie over het restaurant Plaza Cinco

Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fijne vriendelijke ontvangst.
Vlotte bediening, heerlijk gegeten!!
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima, wachttijd tussen de gerechten erg lang, werd wel op een gegen moment excuses aangeboden, het vervolg bleef hetzelfde. Was voor ons de eerste keer, maar we gaan vaker, rest was prima in orde.
lex R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
voldoende keus uit het speciale AH-menu en heerlijk gegeten, stokbroodje en karafje kraanwater op tafel voelde heel welkom en de bediening was vriendelijk en snel ondanks de drukte van die avond. wij komen zeker nog eens terug.
tkockelkoren7 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gegeten met de ah restaurant actie. Alles smaakte heerlijk. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam en vlotte bediening. Een aanrader!
gobatlife V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk 4 gangen menu, meer dan genoeg voor gewone eters. Erg fijne en vriendelijke bediening. En belangrijk: lekkere stoelen waar je de hele avond op kunt zitten. Het was voor ons de eerste keer bij Plaza Cinco, we komen zeker terug.
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
wij hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. Het eten was heerlijk, voldoende keus.
We komen hier zeker nog eens terug en zullen dan iets uit de kaart kiezen want die zag er ook heel goed uit.
Karin U.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was goed, ging met een vooldaan gevoel weg.
Personeel heeft aandacht voor je.
Het eten wordt op een rustig tempo bediend, geen gevoel van eten en wegwezen maar een welkom gevoel.
Zeker een aanrader.
Bedankt
A.J.M. D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
we hebben uitstekend gegeten; ons geduld werd wel op de proef gesteld door het (te)lang moeten wachten tussen de gangen. De ontvangst en de bediening waren attent en hartelijk.
baltus203 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, en een heerlijk avondje gehad! Echt een aanrader als je van lekker eten houdt om hier een keer te gaan eten. Fijn ook dat er rekening behouden wordt met een allergie en daardoor was er goed overleg want ik had het bij de reservering in de opmerkingen gezet. Erg scherp dat ze het goed in de gaten hielden. Heb ook geen ladt vehad van bet eten.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gisteravond hebben we met 6 personen hier heerlijk gegeten. Via de AH-restaurant actie geboekt en een mooi 4 gangen keuzemenu kunnen samenstellen. Ondanks dat het groente risotto tussengerechtje wel een erg klein hapje was zijn we wel met een voldaan gevoel naar huis gegaan. Wat we wel heel jammer vonden was dat de flessen water, die al op tafel stonden, flink prijzig werden afgerekend.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een van de bediendes was erg enthousiast, de ander oogde afstandelijk, gemaakt lachje. Ik ben er vaker geweest en vond het eerder gezelliger. Verder geen klachten.
stompetoren .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Met AH bon gegeten. Vriendelijke ontvangst en personeel. Vooraf een broodje en proeverij waren goed, dessert ook. Hoofdgerecht 1x biefstuk was niet mals. Friet en salade erbij waren lekker, maar een beetje gewoontjes. Zeker voor dit 3-gangenmenu dat normaal €37,50 pp kost.
Simona E.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Hi,
Ik heb om 18.00uur gereserveerd en ik ging weg om 21.00uur met een leeg maag. Je moet zooooo lang wachten, eten is weinig en als je met ah restaurantactie komt, je bent als laatste geserveerd. En is het ook duur. Nooit meer daar.
system .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bij binnenkomst was het even schrikken: een grote groep dames zat daar te kwetteren dat het een lieve lust was en dat maakte het een beetje onrustig. Voor de rest een uitstekend diner geserveerd gekregen bestaande uit een proeverij van verschillende voorgerechtjes, een smakelijke aardappel-tijm soep met chorizo als tweede gang. Als hoofdgerecht heerlijk gewokte kippendijen piri piri. Het geheel afgesloten met het dessert van de chef, met allerlei lekkernijen o.a. een blokje gebakken banaan en een bolletje perenijs. Heel apart en heerlijk verfrissend. De bediening was uitstekend met een goede tekst en uitleg van de diverse gerechten. En ook het interieur was, vooral na vertrek van de dames, rustgevend. Kortom, het is en blijft een aanrader.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een heerlijke avond gehad ondanks de 20 kwebbelende dames achter mijn rug. De ontvangst is prima en de wijnen en gerechten van prima kwaliteit en een plaatje om naar te kijken alleen al. Door de enorme drukte deze avond en een groep van 20 die toch alles tegelijk doorgegeven moeten hebben was het soms even wachten maar niet storend. De bediening was heel aardig en nam evengoed de tijd voor een praatje met ons. Leuke avond en heerlijk gegeten en de helft betaald door AH. We gaan zeker weer terug om nog eens te genieten van al dat lekkers. Compliment voor de chef en zijn staf.
Nella V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Maandagavond was wel zeker rustig. Nog 1 tafel naast de onze was bezet. Prettige bediening. Mooi opgemaakte Borden. Goede hoeveelheden voor 4 gangen.
jjbolten .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
heel gezellig, zeer goede bediening, het eten werd goed warm opgediend en was heel goed, de drankjes waren lekker.dit beveel ik iedereen aan top!!!!
CindyZonneveld .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voor de tweede keer kwamen wij bij Plaza Cinco eten en onze verwachtingen zijn weer overtroffen! Alle 4 gangen waren heerlijk en ruim voldoende. Vooraf kregen we een mandje brood met aïoli van het huis, De proeferij van voorgerechten, groenterisotto, roodbaarsfilet werden op mooie borden opgediend en waren heerlijk. Daarnaast kregen we nog een schaaltje lekker doorgebakken frietjes en salade. Ook het dessert, een proeverij, zag er feestelijk uit en smaakte zeer goed. Verder werden we zeer vriendelijk en gastvrij bediend. Kortom een aanrader en wij komen zeker nog eens terug.
Eastwood .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Bijzondere en heerlijke gerechten voor een goede prijs. Uitstekende porties, niets te weinig, ook voor dit AH menu. Heel geode en vriendelijke bediening
H.M. O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was 100%.Erg genoten van alles .De sfeer, de aandacht, het heerlijke eten, Ik zou iedereen aanraden om hier naar toe te gaan om heerlijk rustig te gaan lunchen.