Plaza Cinco

Stationsplein 5 1851 LN Heiloo Nederland Kaart

Over restaurant Plaza Cinco

Proef plaza cinco

Bij Plaza Cinco staan mensen met plezier in hun werk, en dat merk je! Een ontspannen sfeer en goed eten. Zoals het moet zijn dus. De lunch- en dinerkaart is gericht op de Franse keuken, maar hoewel er veel klassiekers op de kaart staan is er ook ruimte gecreëerd voor een moderne twist. Een pareltje in Heilo!

Meer informatie over restaurant Plaza Cinco

Maandag vanaf 10:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 10:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het was erg druk. Er was een erg luidruchtige groep van 10 á 12 mannen, die het geluidniveau bepaalden
Mariska A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
AnnemarieLegdeur .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en zijn leuk ontvangen. Het ziet er gezellig uit en de stoelen zitten lekker. We komen graag jog eens terug!
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Pascale S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ik had gereserveerd voor 6 personen voor een vergadering. Ze hadden een mooie plek voor ons gecreëerd om ongestoord onze gang te kunnen gaan. Super gegeten, mooi verzorgd en hele vriendelijke bediening.
Anjareinder .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten, voor redelijke prijs. Goede bediening, attent. Was hier voor de 2e keer met de AH actie. Was net zo goed als de vorige keer
Diana R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
lekker eten. vriendelijke bediening. goede plek. gezellige avond. erg enthousiast. we komen zeker nog eens terug. lllll
Wilma Z.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
leuk restaurant met een fijne sfeer en lekker eten.
en een mooi 4 gangen menu. dat is weer eens wat anders dan de altijd drie gangen.
we komen zeker nog eens terug.
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met de ah restaurantactie bij Plaza Cinco gegeten. Een goed 4 gangen diner met voldoende keus. Personeel was zeer vriendelijk en het eten was lekler en smaakvol. We komen zeker nog eens terug!
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
De ontvangst was vriendelijk. Het is een gezellig restaurant met een prima bediening. Wij maakten met 4 personen gebruik van de AH-spaaraktie en kregen daarvoor een speciaal 4-gangen diner met voldoende keuzes.
Zowel de kwaliteit als de kwantiteit was uitstekend en er kon zonder kosten worden bijbesteld.
Wij hebben in dit restaurant dus lekker gegeten en komen daar zeker nog een keer terug.
Diana R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten. ruime keus in gerechten. mooie porties. vriendelijk personeel.
Alleen jammer dat we vlak bij de deur zaten. als er andere gasten kwamen of gingen dan kwam er veel kou binnen. misschien n dranger op de binnendeur?
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een goede keuken, goede ingredienten, seizoensgebonden gerechten en goede hoeveelheden! Errug lekker! Als ik dan een minpuntje kan verzinnen dan mag er meer keuze zijn in de wijn per glas, of betere wijn per glas :-)
mjjloverkathlin .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Geluncht, soepje was goed van smaak, mijn gekozen broodje was wat aangebrand, lekker maar niet speciaal, bananenbrood te stevig. Verder aardige en snelle bediening.
Eastwood .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Uitstekend smakende gerechten en ook verrassend fijne smaken. Bijgerechten wat beperkt in hoeveelheid - werd niet aangeboden dat extra besteld kon worden. Keuze in wijn werd niet aangeboden, maar bleek wel mogelijk
Ieke N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Plaza cino. De bediening was top, erg vriendelijk en vlot. Kort om een heerlijke avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar!
Post14 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een gezellige ontvangst, je voelt je welkom en meteen thuis. Alle medewerkers hebben aandacht voor de gasten, leggen de gerechten op tafel geserveerd prima uit. Ook wordt je op een prettige manier in de gaten gehouden, of dat de volgende gang al kan komen, of dat je nog wat wilt drinken. Je hoeft niet lang te wachten tussen de gangen door. Het is alsof je hier vaket bent geweest, ook al was het de eerste keer. We komen dus zeker nog terug !
W.M. B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer vriendelijk ontvangst en de hele avond zeer vriendelijk personeel. Eten was verassend lekker. Zeker een aanrader.
Tantemiranda .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, wat een fijne sfeer, snelle en zeer vriendelijke service. Echt een aanrader. Wij gaan hier graag nogmaals naar toe!
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gister heerlijk gegeten met collega's. Gezellige en relaxte sfeer. We hadden een 4 gangen menu. Alles erg lekker. Vooral de wildstoof heeft indruk gemaakt. Een echte aanrader. We komen zeker nog een keer terug.
Sjoerd_rienke .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Avond genoten van het AH menu. Men heeft hier gekozen voor een 4 gangen menu. Keus is beperkt 2 keuze mogelijkheden voor iedere gang.
Verder heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.