Plaza Cinco

Stationsplein 5 1851 LN Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Plaza Cinco

Proef plaza cinco

Bij Plaza Cinco staan mensen met plezier in hun werk, en dat merk je! Een ontspannen sfeer en goed eten. Zoals het moet zijn dus. De lunch- en dinerkaart is gericht op de Franse keuken, maar hoewel er veel klassiekers op de kaart staan is er ook ruimte gecreëerd voor een moderne twist. Een pareltje in Heilo!

Meer informatie over restaurant Plaza Cinco

Nico V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het restaurant was afgeladen vol en dat voor een woensdagavond. Maar wat hebben we genoten van alle gangen. We hebben niet lang hoeven wachten op onze gerechten en van elke gang hebben we genoten. Dit heb ik niet snel maar ik had mijn bord wel schoon willen likken :)
glassico .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het eten was weer van prima kwaliteit. Het was enigszins luidruchtig in het restaurant maar dat is de exploitant natuurlijk niet aan te rekenen. Ontvangst en bediening: chapeau
We komen zeker weer terug
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gezeten en gegeten bij Plaza Cinco. Prima Restaurant. De gerechten zijn smaaksensaties. Je bent er echt uit ! Kortom een aanrader !
NathalieNu .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor de 2e keer met de ah restauarant actie.. Aanrader!!! Goed, lekker en gevarieerd menu om uit te kiezen.
RikMonteban .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer vriendelijke en gedegen bediening. Persoonlijke aandacht is prima en nooit te veel. Gerechten (in ons geval uit het Albert Heijn actiemenu) zeer smakelijk en goed bereid. Volle tent, waardoor vrij luidruchtig, maar het beïnvloede de service van personeel en eigenaresse niet.
Anoif .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met AH-menu een 4 gangen menu met keuzemogelijkheden. 2x hier gegeten. Aparte voorgerechten. Verse vis als hoofdgerecht bv roodbaars. Prima kwaliteit en super aardige bediening. Een aanrader.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een warm, huiselijk restaurant en de service was uitstekend. De 4 gerechten, met name de proeverij en de diamanthaas, waren heerlijk!! Wij komen zeker nog een keer terug!
recop C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Leuk 4-gangenmenu voor de AH- actie. Lekker gegeten, vriendelijke attente bediening. Goede ruimte tussen de vier gerechten. Voor herhaling vatbaar!
Jaimey G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Plaza Cinco in Heiloo heeft een gezellige sfeer, het is mooi ingericht en heeft ook erg leuk personeel. De proeverij van hapjes was heel erg lekker. We hadden als hoofdgerecht de roodbaarsfilet en die was heel erg lekker.
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Voor de 2de keer met AH actie gegeten. Ander menu weer
Heerlijk 4 gangen diner.
Vriendelijke service, goed eten en gratis parkeren
Wij komen zeker nog vaker.
EGraafsma .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ben meerdere keren bij Plaza Cinco wezen eten. Vindt echt dat de kwaliteit, sfeer en service toegenomen zijn.
Naast het lekkere eten, was de wachttijd tussen de gangen precies goed, niet te kort en niet te lang, en dat terwijl de hele zaak vol zat!
Toine W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Prima ambiance, 4 gangen menu, heel goed, prima prijs kwaliteit verhouding, goede vriendelijke bediening.

Ga snel weer eens!
Toine Wamper
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het was erg druk. Er was een erg luidruchtige groep van 10 á 12 mannen, die het geluidniveau bepaalden
Mariska A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Lekker eten , goede service , vriendelijk personeel .
Leuke inrichting. Zeker een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.
AnnemarieLegdeur .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en zijn leuk ontvangen. Het ziet er gezellig uit en de stoelen zitten lekker. We komen graag jog eens terug!
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Fijne sfeer, gerechten met zorg bereid, veel aandacht aan besteed en niet alledaags, bediening goed, al met al een heerlijk avondje gehad...............
Pascale S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ik had gereserveerd voor 6 personen voor een vergadering. Ze hadden een mooie plek voor ons gecreëerd om ongestoord onze gang te kunnen gaan. Super gegeten, mooi verzorgd en hele vriendelijke bediening.
anjareinder .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten, voor redelijke prijs. Goede bediening, attent. Was hier voor de 2e keer met de AH actie. Was net zo goed als de vorige keer