Plaza Cinco

Stationsplein 5 1851 LN Heiloo Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 42.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Selectie van diverse kleine hapjes
      Salade caprese (vegetarisch)
      Warme gazpacho met een crostini
      let op, voor de lunch geldt een ander menu!!!
  • Hoofdgerechten
    • Parelhoenfilet met een romige gevogelte jus
      Kabeljauwfilet met Hollandaise saus en bieslook
      vegetarische Ravioli met spinazie en cherrytomaatjes
  • Nagerecht
    • Sorbetijs met vers fruit
      Rabarber compote met vanille-ijs
      Tiramisu van roodfruit
      Let op, voor de lunch geldt een ander menu!!!
      Diner vanaf 17.00 uur

Over het restaurant Plaza Cinco

Proef plaza cinco

Bij Plaza Cinco staan mensen met plezier in hun werk, en dat merk je! Een ontspannen sfeer en goed eten. Zoals het moet zijn dus. De lunch- en dinerkaart is gericht op de Franse keuken, maar hoewel er veel klassiekers op de kaart staan is er ook ruimte gecreëerd voor een moderne twist. Een pareltje in Heilo!

Meer informatie over restaurant Plaza Cinco

Treinstation en bushalte op 50 m

Maandag t/m Zondag Lunch en Diner tussen 12:00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Plaza Cinco

Luc V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Allemaal heel erg ok, maar toch iets te duur : voor 32€ zou dit perfect geweest zijn of inclusief drank voor 42,5€ pp
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten, en het was er gezellig druk.
Sim S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was ca. 45 min. wij zijn gewend hoogop 15 min., zo ook tussen hoofd en nagerecht.
Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Beetje weinig eten ,kleine porties .Als je grote eter ben dit dan niet doen
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Alleen wat weinig saus/niet sterk genoeg van smaak bij het parelhoengerecht, het smaakte verder goed. Misschien dat zo'n menu van 42,50 ook iets te hoog ingezet is?
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zeer vriendelijk en kundig personeel. Uitstekend menu, een aanrader
Jolam H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Leuke bediening en lekker eten in een leuke ambiance. Kortom...prima.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lekker gegeten, goeie sfeer. Heerlijk buiten gegeten, wel veel tijd tussen de gangen. Wellicht buiten de AH actie nog een keer a la carte eten bij dit restaurant.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten, AH- menu: vooraf proeverij, hoofdgerecht parelhoen en toe rabarbercompote met vanilleijs. Superlekker en zeker voldoende. De bediening, Monique, was heel vriendelijk en netjes. We komen graag terug.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
De prijs is sterk opgetrokken voor hetgeen je krijgt.Hiermee wordt een groot deel van het tweede menu betaald.
Stompetoren N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Voor- en hoofdgerecht waren heerlijk, de vruchtentiramisu een beetje karig. Bediening was erg vriendelijk. AH menu was €42,50 2e persoon was gratis. Als we hier normaal €42,50 pp zouden moeten neertellen zou dat veel te veel zijn.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Alles was prima
Brenda G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
- verkeerde drankjes gekregen
- menu kaart krijgen gebeurde niet automatisch na de drankjes (wat ik verwacht bij een reservering op tijd), na 20 minuten moesten we er zelf om vragen
- er werd uitgebreid verteld wat de daghaps waren en terwijl Monique wist dat we voor de AH actie kwamen. Moesten we zelf achter dat menu komen wat achterin de map stond
- Serveerster erg geïrriteerd, gestresst en klant onvriendelijk.
Colinda S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten!
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
het was heerlijk en gezellig
Alma P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Bezoek was n.a.v. actie 1 + 1 graties. Daardoor moesten we het speciale menu nemen. Was ok, maar voor € 42,50 had ik toch iets meer verwacht.
Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Vandaag met de ah diner actie gegeten bij plaza cinco. Heerlijk gegeten... de porties waren echter wel wat klein en we moesten lang op ons eten wachten. De smaak was echt geweldig en vooral het voorgerecht had ons positief verrast. Het terras was nog gezellig tot laat en toen het kouder begon te worden konden gelukkig de heaters aan. Al met al een lekker avondje!
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Omdat de rest van de familie een verrassingsdiner had en redelijk lang moesten wachten op hun
voorgerecht, duurde het voor mij, met een plate-gerecht, extra lang. Kwam ook omdat het
erg druk was met gasten. Het eten was voortreffelijk en al snel waren we het wachten vergeten.
Bep L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Het was er heerlijk eten en de bediening was zeer correct en gezellig. Echt een aanrader. Als wij in de buurt komen ,gaan we zeker eten
Hdrewes .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Goed voorgerecht (proeverij ), als hoofdgerecht keuze uit oa roodbaars wat op lijst met bedreigde vissoorten in de rode categorie valt. Beetje weinig groente, wel salade. Toetje was heerlijk. Het was vol en het duurde erg lang. Meer dan een uur tussen voor- en hoofdgerecht. Bediening goed en persoonlijk. Wijnarrangement goed.