Plaza Cinco

Stationsplein 5 1851 LN Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Plaza Cinco

Proef plaza cinco

Bij Plaza Cinco staan mensen met plezier in hun werk, en dat merk je! Een ontspannen sfeer en goed eten. Zoals het moet zijn dus. De lunch- en dinerkaart is gericht op de Franse keuken, maar hoewel er veel klassiekers op de kaart staan is er ook ruimte gecreëerd voor een moderne twist. Een pareltje in Heilo!

Meer informatie over restaurant Plaza Cinco

Maandag vanaf 10:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 10:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
ellenschouten .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurant-actie en een prima 4 gangen menu gegeten. Het was geen probleem voor de keuken om rekening met voorkeuren te houden. Wij komen zeker terug! Een aanrader!
Amanda L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten, we zaten goed vol.
Prachtig geserveerd.
Gezellig tentje en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader..
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Als.......thuiskomen!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Weer ontzettend lekker gegeten met club collega's, het duivelspotje was top !. Allen roemden de bediening, snel en zeer attent. Een opsteker voor de dames van Placa Cinco. Het restaurant was compleet vol en daarom was de ruimte rond onze tafel wat beperkt maar dat is slechts een klein puntje van aandacht voor de uitbater, de tafel bij de uitgang van de bar is eigenlijk niet zo geschikt voor 6 personen.
Marta D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Mooi ingericht restaurant. We hebben heerlijk gegeten en de prijs-kwaliteit verhouding is prima. De bediening is zeer goed en vriendelijk.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
perfect eten. Goede, vriendelijke bediening. Relaxte sfeer.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Shared dining is een echte aanrader! Veel lekkere kleine gerechtjes gekregen. Hele aardige bediening, niet te gehaast en niet te traag bij een vol restaurant.
R.tjeertes .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
had ruim drie weken van te voren gereserveerd doch bij aankomst om 19.00 was er geen tafel beschikbaar en het even wachten duurde maar liefst 50 minuten daarna kwamen de gerechten in een grote snelheid voorbij . We hebben niet echt genoten van ons avondje uit en zal deze zaak zeker niet aanbevelen.
Ella M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima en gezellig
André M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het bezoeken van Plaza Cinco is aan te bevelen. De ontvangst was uitstekend, de zitplaatsen comfortabel en de gerechten dik in orde. De prijs was alleszins redelijk, zeker gezien de AH-restaurantactie die men in februari zelfstandig verlengd. Op dinsdagavond volle bak trekken door de AH-actie vind ik een prestatie.
Bij gelegenheid gaan we nog eens terug, ook zonder AH-actie
genoeglijk .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Leuke ambiance.
Vriendelijke, attente bediening, ze zorgden zelfs nog voor een verrassing omdat een van ons jarig was!
Het eten was uitstekend, niet alleen van smaak maar ook smaakvol opgemaakt.
Kleine opmerking: de patatjes waren iets te veel doorbakken naar ons idee.
We komen zeker nog eens terug!
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk 4 gangen menu. Lekker met voldoende groentes en erg lekker sappig vlees. Goed bereid. Zeer vriendelijke dames in de bediening.
GotzSteensma .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het personeel kon de drukte niet aan. Je zag dat al bij binnenkomst. Half uur wachten op een biertje bij je maaltijd is te lang. Na 2 à 3 keer vragen kreeg mijn partner zijn biertje.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Plaza Cinco heeft een gezellige sfeer, we vonden de gerechten heel smakelijk en de bediening was heel erg attent. We waren hier voor de tweede keer en we komen zeker een keer terug!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het restaurant was afgeladen vol en dat voor een woensdagavond. Maar wat hebben we genoten van alle gangen. We hebben niet lang hoeven wachten op onze gerechten en van elke gang hebben we genoten. Dit heb ik niet snel maar ik had mijn bord wel schoon willen likken :)
glassico .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het eten was weer van prima kwaliteit. Het was enigszins luidruchtig in het restaurant maar dat is de exploitant natuurlijk niet aan te rekenen. Ontvangst en bediening: chapeau
We komen zeker weer terug
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gezeten en gegeten bij Plaza Cinco. Prima Restaurant. De gerechten zijn smaaksensaties. Je bent er echt uit ! Kortom een aanrader !
NathalieNu .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor de 2e keer met de ah restauarant actie.. Aanrader!!! Goed, lekker en gevarieerd menu om uit te kiezen.
RikMonteban .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer vriendelijke en gedegen bediening. Persoonlijke aandacht is prima en nooit te veel. Gerechten (in ons geval uit het Albert Heijn actiemenu) zeer smakelijk en goed bereid. Volle tent, waardoor vrij luidruchtig, maar het beïnvloede de service van personeel en eigenaresse niet.
Anoif .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met AH-menu een 4 gangen menu met keuzemogelijkheden. 2x hier gegeten. Aparte voorgerechten. Verse vis als hoofdgerecht bv roodbaars. Prima kwaliteit en super aardige bediening. Een aanrader.