Plaza Cinco

Stationsplein 5 1851 LN Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Plaza Cinco

Proef plaza cinco

Bij Plaza Cinco staan mensen met plezier in hun werk, en dat merk je! Een ontspannen sfeer en goed eten. Zoals het moet zijn dus. De lunch- en dinerkaart is gericht op de Franse keuken, maar hoewel er veel klassiekers op de kaart staan is er ook ruimte gecreëerd voor een moderne twist. Een pareltje in Heilo!

Meer informatie over restaurant Plaza Cinco

Maandag vanaf 10:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 10:30

Jouw recensie over het restaurant Plaza Cinco

bbolssius .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Zeer betrokken personeel, zij mogen trots zijn op zo'n zaak.
Wij zijn met een voldaan gevoel weggegaan en komen hier zeker weer terug
Erica S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, bijzondere combinatie, goed klaar gemaakt, vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eten was prima, 4-gangen menu voor €42,50 En naar verhouding erg duur. Dit was een apart AH diner keuzemenu met beperkte keuze. Restaurant is op zich gezellig en sfeervol ingericht met helaas een hele grote rugleuning van de bankjes die het restaurant in 2 delen deelt. Opvallend was het oudere publiek. Bediening was goed en correct.
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heel goed gegeten in een klantvriendelijke entourage. Zou er zo weer voor kunnen kiezen ;
H.M. O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het was perfect. ontvangst was hartelijk.Bediening was uitstekend en persoonlijk.Het eten was zeer verzorgd en heerlijk,.Werkelijk een avond uit.Doordat er een groot gezelschap achter ons zat was er wat veel geluid, maar dat moet kunnen.Ik zou iedereen aanraden om hier heen te gaan.
Cor S.
hollenbergl .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Voor partner en mij 1e keer bij dit restaurant. Gezellige drukte. Over het algemeen een grijze groep eters. Prima locatie, winkel aan overkant van plein geeft reuring.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Nog nooit geweest! Een prettige indruk van bediening. leuke presentatie van de gerechten, die ook prima smaakten. We gaan er graag weer heen.
Linnic .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Op het laatste moment gereserveerd voor de ah-actie. Met vrienden heerlijk gegeten. Het was een 4 gangen menu met erg lekkere gerechten. Komen hier zeker nog wel eens terug.
ank.blankendaal .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima plek om te lunchen ze doen het erg goed en het eten is met zorg en smaakt voortreffelijk.We komen graag terug.De inrichting en uitstraling is allemaal goed inorde.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Geen 3 maar 4 gangen AH diner. De bediening was erg vriendelijk.
Wij hebben gekozen voor de vis en die was heerlijk. De bank zat lekker comfortabel. Het restaurant is mooi ingericht. Ons bezoek was zeker voor herhaling vatbaar,
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk 4-gangen menu met de AH-actie gegeten. Echt een heerlijke kennismaking met diverse gerechten d.m.v. proeverij voorgerechten en desserts. Erg leuke vriendelijke dames, je merkt niet aan ze dat ze het druk hebben, ze geven je alle aandacht. Complimenten.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prima
Gertrudis .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Restaurant in het centrum van Heiloo. We aten het AH-menu van 4 gangen. Lekker eten, mooi opgemaakt op het bord. Zeer vriendelijke en attente bediening.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Voortreffelijk gegeten ,vriendelijk personeel ,Mooie locatie en voldoende tussentijd bij de gerechten.
Wij komen hier zeker weer terug
Matthieu V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Mooie gerechtjes waar zorg aan besteed is !
Voor een 4-gangen menu zijn het behoorlijk grote porties !
Wel verschrikkelijk lekker !!
A V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk eten. Zeer prettige bediening. Fijne sfeer. Voldoende tijd tussen de gerechten, dus niet alle gangen achter elkaar geserveerd wat heel fijn is.
Geengebruikersnaam W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eten was lekker, maar vier gangen veel te veel en dus duur. Erg rumoerige omgeving. Zonder AH zal ik er niet heen gaan. 45 euro voor een menuutje is vrij hoog.
Eim C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer attent en gastvrij. Zodra we in de buurt zijn gaan we daar weer dineren.
Wim Clausing
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Lekker gegeten en een hele vriendelijke bediening. Ze hebben een goede kaart met veel keuze, ook makkelijk parkeren in de parkeergarage