plaza-6 wokrestaurant

Tinweg 16 8304 AR Emmeloord Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant plaza-6 wokrestaurant

Albert D. Gastronoom (14 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Gisteren met 6 personen gegeten. Wok was prima, heerlijke ossenhaas. Teppayaki was ook erg lekker al miste een beetje de Teppanyaki-smaak. Ruïme keuze en veel goede smaken en hier en daar een klein missertje. Al met al dikke voldoendes en deze plek hoeft niemand met honger weg te gaan. Wel werden bepaalde dingen slecht bijgevuld maar door de hoeveelheid andere producten was dat niet een heel groot probleem.
Fleu . Fijnproever (7 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We hebben hier 1 augustus met een groep gegeten.
Het eten is erg lekker en de keuze is groot.
Ook de drankjes zijn erg lekker la speciaal chinees bier!
Ook voor de kinderen is er vermaak en allerlei lekkers om te eten.
Het was een zeer geslaagde avond, hier komen we zeker weer!
Cheyenne K. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
het eten is uitstekend. Veel keuzes uit verschillende etenswaren. De bediening is zeer klantvriendelijk en doet het werk goed en met veel plezier. Het decoratie ziet er prachtig en uitstekend uit. Een echte luxe. Er kwamen zelfs zwarte pieten en sinterklaas langs, super leuk voor de kinderen! Echt een aanrader!
Birriebarrie . Bourgondiër (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Heerlijk eten, genoeg keuze uit verschillende gerechten! TOP!
Bediening vond ik persoonlijk erg slecht..... 2 meiden die steeds langs liepen te roddelen en wanneer ons bord klaar was gingen ze niet vragen of het had gesmaakt of iets waarmee ze contact met je zochten. hup bord pakken en weg wezen.
verder is het en leuk restaurant voor jong en oud! en zeker geschikt voor grote groepen.
Wij komen zeker vaker terug!